Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 41 דקות, Blaz00r כתב:

זה לא אחד הנרטיבים המרכזיים לאורך כל השרשור הזה?

 

לא..אני ראיתי בכל השרשור הזה דיווחים \ דיונים על הפחדות, אלפי מתים

ממש לא ראיתי שמישהו כתב או רמז שמדינת ישראל מנסה להתכחש או להסתיר מתים

אני כן חושב שאפשר לספוג כמה אלפי מתים בשביל הכלכלה

אבל ממש לא חושב שהמדינה מסתירה מתים

Just now, Blaz00r כתב:

תקרא את אחת ההודעות שלי בעמודים הקודמים על הקליטה של כמויות גדולות של חולים בלי שזה יגולם בנתונים של משרד הבריאות, ותראה שיכול מאוד להיות שהתשובה היא כן - פשוט החליטו, ברמה המדינית, להתכחש לקיומה של הקורונה.

 

הלוואי

לא מאמין

פורסם
 
מה ז"א? גם ב-100% תפוסה הם לא רווחיים! הם מקבלים תקצוב מהמדינה
לא מדובר על הבימה,אלא על הופעות בכללי.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
תקרא את אחת ההודעות שלי בעמודים הקודמים על הקליטה של כמויות גדולות של חולים בלי שזה יגולם בנתונים של משרד הבריאות, ותראה שיכול מאוד להיות שהתשובה היא כן - פשוט החליטו, ברמה המדינית, להתכחש לקיומה של הקורונה.
איך בדיוק מקבלים אותם לבתי החולים?
למחלקות פנימיות רגילות עם צוות רפואי ללא מיגון מלא ( הרי אי אפשר בסתר לעבוד בחליפות החלל ) ?
תוך כמה שבועות הזה יצוף לתקשורת ממשפחות חולים שנדבקו במחלקות האלה או מהצוות שנדבק.
מקימים מחלקות קורונה סודיות?
גם אי אפשר להחזיק את זה בסוד בימינו.
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

קשה לאנשים עם העובדה שאין להם מושג וכפועל יוצא אין שליטה.

 

 

וזה סופר משפיע על היום יום ועל התכנון להמשך. אתה לא יודע אם צריך להחזיק את הקלפים קרוב לחזה כי עוד שניה, הנה עוד רגע, מודיעים על פיטורים המוניים וכסף הופך להיות איזה נייר כזה שאפשר להשתמש בו מקסימום כדי להתחמם בחורף הקרוב. 

או שהכל סה"כ עומד לחזור לשגרה (עד כדי קבוע), ולמעט מספר ענפים (פנאי וכו') השאר ימשיך להתגלגל סביר.

 

i don't know meme - Viral Uproar

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 3 דקות, Gosser1860 כתב:

 

וזה סופר משפיע על היום יום ועל התכנון להמשך. אתה לא יודע אם צריך להחזיק את הקלפים קרוב לחזה כי עוד שניה, הנה עוד רגע, מודיעים על פיטורים המוניים וכסף הופך להיות איזה נייר כזה שאפשר להשתמש בו מקסימום כדי להתחמם בחורף הקרוב. 

או שהכל סה"כ עומד לחזור לשגרה (עד כדי קבוע), ולמעט מספר ענפים (פנאי וכו') השאר ימשיך להתגלגל סביר.

 

i don't know meme - Viral Uproar

 

סביר להניח שמה שיקרה מונח באמצע. 

אני לא רואה חזרה לשיגרה שהייתה לפני בקרוב , גם אם הצלחנו להתגבר על הקורונה בארץ, בעולם היא לא נעלמה ולכן לא תהיה חזרה לשיגרה מלאה עולמית.

החודשים האלה גרמו להפסדים אמיתיים בעולם העסקים ולכן הכלכלה לא תתאושש כל כך מהר, יש הערכות שיקח עשור לחזור לנקודה שהיינו בו לפני הקורונה. 

 

מצד שני , כנראה לא מדובר על מחלה שתגרום לשינוי מהותי בסדרי עולם (דגש על מהותי - חזון אפוקליפטי ) , 

3% תמותה  - יש כבר מנגנונים שיודעים לעצור התפרצויות  - כך שבמקרה הגרוע יקח לכל העולם להידבק שנה שנתיים , אז אין בעיה לקבור 3% מאכלוסיית העולם בשנתיים, המערכות יודעות לעשות את זה בשגרה.

פורסם
לפני 11 דקות, Gosser1860 כתב:

 

וזה סופר משפיע על היום יום ועל התכנון להמשך. אתה לא יודע אם צריך להחזיק את הקלפים קרוב לחזה כי עוד שניה, הנה עוד רגע, מודיעים על פיטורים המוניים וכסף הופך להיות איזה נייר כזה שאפשר להשתמש בו מקסימום כדי להתחמם בחורף הקרוב. 

או שהכל סה"כ עומד לחזור לשגרה (עד כדי קבוע), ולמעט מספר ענפים (פנאי וכו') השאר ימשיך להתגלגל סביר.

 

i don't know meme - Viral Uproar

נכון וזה קשה לרובינו. גם לי. אבל זו המציאות.

 

  • מבאס 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
איך בדיוק מקבלים אותם לבתי החולים?

למחלקות פנימיות רגילות עם צוות רפואי ללא מיגון מלא ( הרי אי אפשר בסתר לעבוד בחליפות החלל ) ?

תוך כמה שבועות הזה יצוף לתקשורת ממשפחות חולים שנדבקו במחלקות האלה או מהצוות שנדבק.

מקימים מחלקות קורונה סודיות?

גם אי אפשר להחזיק את זה בסוד בימינו.

אין לי מושג, רוב בתי החולים כבר סגרו את מחלקות הקורונה שלהן (האחרון שסגר הוא המרכז הרפואי פדה-פוריה, אתמול) ועד כמה שאני מצליח להבין נשארו רק 8 בתי חולים עם מחלקות פעילות (לניאדו, שיבא, מעייני הישועה, אסף הרופא, הלל יפה, הדסה, מאיר והסקוטי), יכול להיות שמקבלים חולים חדשים במחלקות "רגילות" אבל בצורה נפרדת ומפוקחת, לא ממש אפשר לדעת כי אמנם מפרסמים את מספר המאושפזים בביה"ח (126 נכון לעכשיו) אבל כבר לא מפרסמים כמה מאושפזים יש בכל בית חולים (אלא חישוב מוזר ולא ברור של אחוז כלשהו).

 

 

פורסם
לפני 10 דקות, יבגניפ כתב:

נכון וזה קשה לרובינו.

GkGmhmtTgYWMBSbTfyNFr-uGHti1jXB1KQew16oorpk.png (1440×587)

 

 

 

[או שגם פה יש ניתוח מעמיק שמעניין לקרוא ויהרוס את הדמות?]

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בחלק מבתי החולים הוקמה יותר ממחלקת קורונה אחת, כך שיתכן שסגרו את קורונה ב' ו-ג', אבל א' עדיין קיימת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, Transporter כתב:

ומי שנדבק היום מקורונה לא מאבחנים אותו

כי פשוט החליטו ביום בהיר אחד להתעלם מהם?

 

יכולים לבדוק היום סדר גודל של 15 אלף בדיקות ביום, לא כולל הקופות חולים.

בודקים אלפים בודדים, מתוכם לפחות חלק זה בדיקות לחולים בפועל כדי לבדוק האם הם כבר הבריאו.

תעשה את החשבון.

 

אם יפרסמו כמה חולים וכמה מתים לא יוכלו לפתוח את הכלכלה באופן חופשי על הבר כל יומיים משהו חדש אלא יצטרכו תוכנית מסודרת כמו באירופה.

 

לפני 41 דקות, arturkopit כתב:

לא מדובר על הבימה,אלא על הופעות בכללי.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

הופעות ככלל הן רווחיות, תיאטרון ככלל הוא לא רווחי, פעם שמעתי שטענו שבשביל שהתיאטרון יהיה Break even הוא יצטרך לגבות כ-500 שקל לכרטיס, וזה לא היה הבימה.

אישית - שיגבו סכום כזה, מי שמעניין אותו שישלם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, יבגניפ כתב:

נכון וזה קשה לרובינו. גם לי. אבל זו המציאות.

 

אבל מה ביקשתי? לשתות קצת בירה ולראות איירון מיידן ורד הוט?

לפחות לבייבי בומרס היתה מוזיקה טובה. מה לנו נשאר?

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

 

500 ש"ח זה בהנחה שימשיכו לשלם למפיקים ולכולם את השכר שמושלם להם עכשיו, כאשר המדינה מממנת את כל החגיגה.

אם יבטלו את התקציבים , אתה תראה שיפה מאוד הם יודעים להרים מופעים הרבה יותר בזול והמחיר לכרטיס/מנוי אפילו ירד

  • רעיון טוב! 1
פורסם
 

500 ש"ח זה בהנחה שימשיכו לשלם למפיקים ולכולם את השכר שמושלם להם עכשיו, כאשר המדינה מממנת את כל החגיגה.

אם יבטלו את התקציבים , אתה תראה שיפה מאוד הם יודעים להרים מופעים הרבה יותר בזול והמחיר לכרטיס/מנוי אפילו ירד

אם יבטלו תקציבים, לא יהיו הצגות ( גם לילדים), גם לא תזמורות.

אין גוף כזה בעולם שמממן את עצמו 100% - בכל מקום יש סיבסוד של המדינה .

אז מבחינתך ( ושל טרנספורטר ) שלא תהיה כאן תרבות אם היא לא מצדיקה את עצמה כלכלית...

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

על זה נאמר, כשהכסף לא יוצא מהכיס שלך אתה יכול להיות סופר-נדיב עם המשכורות

לפני 1 דקה, vladclar כתב:

אם יבטלו תקציבים, לא יהיו הצגות ( גם לילדים), גם לא תזמורות.

אין גוף כזה בעולם שמממן את עצמו 100% - בכל מקום יש סיבסוד של המדינה .

אז מבחינתך ( ושל טרנספורטר ) שלא תהיה כאן תרבות אם היא לא מצדיקה את עצמה כלכלית...

 

יש תרבות שמצדיקה את עצמה כלכלית

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

אין גוף כזה בעולם שמממן את עצמו 100% - בכל מקום יש סיבסוד של המדינה .

ברצינות?

בתי קולנוע לדוגמא, מסובסדים איכשהו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...