Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, arturkopit כתב:


איזה סכומים צריכים להיות משלומים חוץ מהאלו של האולם ...?
זה הסכום הקבוע היחיד,כל השאר ניתן לשבור את השוק .
אל תבלבל פה את המח לאנשים שיש מחיר קבוע למשהו חוץ מהאולם,בסוף זה עובד לפי ביקוש והיצע.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

 

גם המחיר של האולם כבר לא קבוע, גם בעלי האולמות יתגמשו,

מספיק לראות את בעלי הקניונים תוך שניות הם התעשתו והבינו שבלי החנויות הם לא שווים כלום.

 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 14 דקות, vladclar כתב:

טרנספורטר,

תראה, רגיל לפני קורונה, נכון ?

אני משום מה זוכר ביום עצמאות לפני שנה אחד הזמרים ( לא אנקוב בשמו - אתה בטח זוכר ) עורר גל תגובות כאשר אמר שהוא לא זז מהספה בשביל 70 אלף שקלים...

הסיטואציה עכשיו קצת שונה, והם כנראה יהיו מוכנים להוריד את רף הדרישות. אבל גם יש גבול.

 

 

 

 

אם לא תזרים כספים להבימה, התיאטרון ייסגר. כל העובדים ייזרקו לרחוב. לא משהו שרוצים לראות.
מה עושים?
מה שצריך לעשות, זה למנות סוג של מפרק / מפעיל, ובלי האישור שלו לא יוציאו שקל מיותר, לא יחלקו הזמנות חינם.
אתה תתפלא לראות, תוך כמה שנים הבימה יחזור להיות מאוזן.

אוקי,לא הבנת את כוונתי.

הבימה בשביל לפתוח את כל האולמות דורש פיצוי על כל הזמן אשר הוא לא עבד.

אני לא מדבר על לא להזרים תקציב לתרבות ושהבימה ייקח נתח מסוים מהתקציב כמו שהוא תמיד לוקח.

הבימה מאיימת שהיא לא תחזיר את כל האולמות לפעילות,הם כבר בתהליך של הבראה..הוא לא ממש הולך מסיבות כאלה ואחרות.

לפני 2 דקות, korola כתב:

 

גם המחיר של האולם כבר לא קבוע, גם בעלי האולמות יתגמשו,

מספיק לראות את בעלי הקניונים תוך שניות הם התעשתו והבינו שבלי החנויות הם לא שווים כלום.

 

 

התכוונתי להיכלי תרבות.

אבל כן,אתה צודק.בעלי אולמות פרטיים יתגשמו יפה יפה.

פורסם

יש פועלי במה, נגנים, פירוטכניקה וכו׳.
דווקא בקטע של אולם עירוני אפשר להיעזר בעירייה (בכדורגל הקבוצות התל אביביות לא ישלמו על שכירת בלומפילד).
זה קצת יותר מורכב ןנדמה שטרנספורטר מבין מה הוא כותב.

פורסם
  שום קבעון יש סכומים שצריכים להיות משולמים הם מחושבים לפי ממוצע של XXX לכרטיס

לפי נניח 15,000 איש שנכנסים בהיכל מנורה או 10,000 בלייב פארק

 

אם אתה רוצה להכניס 6000 אתה צריך לעלות את מחיר הכרטיס

או אם אני מנסה לרדת לסוף דעתך- להגיד לזמר תרוויח 50% ממה שאתה רגיל, כי העובדים הקטנים לא יעבדו בפחות כסף ובצדק

אין שום סיבה שהזמר יסכים לזה, וגם זה בצדק

למה בצדק? אתה זוכר שמדובר בזמנים לא רגילים כן? אחרת כל הדיון הזה לא היה רלוונטי ובאמת שכל אחד יעשה מה שבא לו (ע"ע משה פרץ והצהרת ה"בשביל 70k אני נשאר עם המשפחה לעשות על האש" על ערב יום העצמאות).

ושוב - לא מכיר את התחום, אתה מכיר אותו הרבה יותר טוב ממני פי מיליון, אבל אתה לא תצליח למכור לי שהמחיר של הכרטיס הוא המשתנה היחיד שמשפיע על הרווח (לפני כמה הודעות אמרת בעצמך שיש עוד שרשרת ארוכה של משתנים נוספים). ואין לי איך להמשיך את הדיון מעבר, לא מכיר את כל הפרטים אבל מבטיח לך שאם היה לי משעמם הייתי מביא לך תוך יום וחצי דו"ח מפורט על כל שרשרת הערך ואיפה אפשרי לצמצם ועדיין להרוויח (אבל אני בטוח שאתה בעצמך יודע בדיוק איפה, למרות שיכול להיות שזה לא הכי נעים).

 

אם אתה באמת רוצה לרדת לסוף דעתי אשלח אותך לקרוא על מקרה סירק דה סוליי, דוגמה מצויינת איך חברה הצליחה לשבור קבעון מחשבתי של שוק שלם בסטגנציה (ספויילר: בגדול, מחירי הכרטיסים נותרו זהים והרווח הנקי עף לשמיים).

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

אם פועלי הבמה, הנגנים ועובדי הפירוטכניקה עבדו בשכר מינימום אז הם לא מהותיים מבחינת העלות של המופע.

ואם הם לא עבדו בשכר מינימום , אז הם יסכימו להפחתה בשכר ובכל זאת לעבוד. 

 

שהשוק משתנה אז כולם מוצאים את נקודת האיזון החדשה, כאילו שאם באמת יתנו להם  לפתוח 100% אז הם יצליחו למלא 100%. 

רק נתב"ג מעדכנית את תחזית הנוסעים לקיץ, הם לא מדברים על חזרה למספרים של קיץ קודם, מדברים שם על מספרים הרבה יותר נמוכים

  • רעיון טוב! 1
פורסם

חצי קיץ מושבת,לא ברור אם תהיה חובת בידוד לחוזרים וזו הנחיה דינמית.

מי יקח סיכון לטוס?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, vladclar כתב:

טרנספורטר,

תראה, רגיל לפני קורונה, נכון ?

אני משום מה זוכר ביום עצמאות לפני שנה אחד הזמרים ( לא אנקוב בשמו - אתה בטח זוכר ) עורר גל תגובות כאשר אמר שהוא לא זז מהספה בשביל 70 אלף שקלים...

הסיטואציה עכשיו קצת שונה, והם כנראה יהיו מוכנים להוריד את רף הדרישות. אבל גם יש גבול.

 

אנשים בכלל לא מבינים את המספרים האלה.

הוא לא אמר "אני לא זז מהספה אם אני מכניס לכיס רק 70,000 שח"

הוא אמר "בשביל לסגור מופע ב70,000 אני מעדיף לעשות מנגל עם הילדים"

הכוונה היא שאם המופע מתומחר 70,000

ויש לו אמרגן שלוקח כסף

ויש לו נגנים, מאבטחים, נהג,  תאורן איש סאונד

כל אלה רוצים כסף.

אני בימי עצמאות לוקח הרבה יותר  מיום רגיל. למה? כי אני עובד כמו זו** והרבה פעמים ברצף מיום הזכרון, ישנים במשאית או במחסן

רוצים אותי בכיכר תשלמו.

 

בוא לא נשכח  שיש מיסים על ה70,000 האלה

לכתבת בחדשות קל להגיד "אתה לא מתבייש להגיד לא ל 70,000 ?"

אבל כולנו יודעים שלא מדובר על 70,000 לכיס אלא 70,000 בחשבונית

מה שהוא מקבל בפועל הרבה יותר נמוך

ואני מכיר את אותו זמר ולא אכנס לפרטים. אבל מבטיח לך שאם הוא מוציא חשבונית על 70,000 נשאר לו הרבה פחות ממה שאתה חושב

 

לפני כשעה, korola כתב:

אם פועלי הבמה, הנגנים ועובדי הפירוטכניקה עבדו בשכר מינימום אז הם לא מהותיים מבחינת העלות של המופע.

ואם הם לא עבדו בשכר מינימום , אז הם יסכימו להפחתה בשכר ובכל זאת לעבוד. 

 

שהשוק משתנה אז כולם מוצאים את נקודת האיזון החדשה, כאילו שאם באמת יתנו להם  לפתוח 100% אז הם יצליחו למלא 100%. 

רק נתב"ג מעדכנית את תחזית הנוסעים לקיץ, הם לא מדברים על חזרה למספרים של קיץ קודם, מדברים שם על מספרים הרבה יותר נמוכים

 

כל דבר משפיע על העלות

זה כמו שאתה נכנס לרמי לוי ורואה מלפפון ב 2.90 ועגבניה ב 4.90 וחלב ב9.90

אבל בסוף אתה מגיע ל 1500 שקל

כל 9.90 כזה מוסיף לחשבון

עובד שעובד 12 שעות במופע לוקח כסף. נכון לא מדובר בעשרות אלפים לעובד, אבל זה כסף

פירוטכניקה רחוק מלהיות שכר מינימום, אני מייבא ומפעיל ציוד פירוטכניקה

אני אחד משלושה אנשים יחידים בישראל שמחזיקים קונפטי חוטים, מה שמבחינתך נראה כמו נייר שעף ל 50 מטר גובה, מתומחר מאוד גבוה

הדברים האלה יקרים

 

אף אחד לא יתאמץ למצוא נקודת איזון. עומר אדם יופיע וישלמו 500 שקל וגם 800 שקל לדעתי בשביל לשבת שורה ראשונה

ברגע שאין יותר מענקים, אישרו לעסקים לעבוד איך שהם רואים לנכון, אף אחד לא יקנוס אותם ולא כלום

הרבה לפני שפרסמו כאן את הדברים האלה כתבתי לכם שהמופעים חוזרים ואנחנו נחליט באיזה תנאים נעבוד

היום זה יצא לתקשורת וככה יהיה

אף אחד לא יקנס ולא יחפשו מי עושה מה עושה. הכל חזר לשיגרה. המשטרה מתעסקת בלחפש משפחות פשע, הפקחים מחפשים אנשים מסכנים ששכחו לשים פנגו

וכל אחד יעבוד ויתפרנס כמו שהיה לפני, מודים למדינת ישראל שנתנה לנו אלפי שקלים בשביל להשתיק אותנו אבל לא תודה, שידחפו את זה אתה יודע לאן

 

לפני כשעה, Blaz00r כתב:

למה בצדק? אתה זוכר שמדובר בזמנים לא רגילים כן? אחרת כל הדיון הזה לא היה רלוונטי ובאמת שכל אחד יעשה מה שבא לו (ע"ע משה פרץ והצהרת ה"בשביל 70k אני נשאר עם המשפחה לעשות על האש" על ערב יום העצמאות).

ושוב - לא מכיר את התחום, אתה מכיר אותו הרבה יותר טוב ממני פי מיליון, אבל אתה לא תצליח למכור לי שהמחיר של הכרטיס הוא המשתנה היחיד שמשפיע על הרווח (לפני כמה הודעות אמרת בעצמך שיש עוד שרשרת ארוכה של משתנים נוספים). ואין לי איך להמשיך את הדיון מעבר, לא מכיר את כל הפרטים אבל מבטיח לך שאם היה לי משעמם הייתי מביא לך תוך יום וחצי דו"ח מפורט על כל שרשרת הערך ואיפה אפשרי לצמצם ועדיין להרוויח (אבל אני בטוח שאתה בעצמך יודע בדיוק איפה, למרות שיכול להיות שזה לא הכי נעים).

 

אם אתה באמת רוצה לרדת לסוף דעתי אשלח אותך לקרוא על מקרה סירק דה סוליי, דוגמה מצויינת איך חברה הצליחה לשבור קבעון מחשבתי של שוק שלם בסטגנציה (ספויילר: בגדול, מחירי הכרטיסים נותרו זהים והרווח הנקי עף לשמיים).

 

 

הסברתי למעלה את מה שמשה אמר. בתקשורת הוציאו את זה מההקשר כדי לשרוף אותו 

תקרא את ההסבר למעלה, רק אחסוך לך ואגיד ש70,000 בחשבונית לא אומר שהולך לכיס שלו 70,000

ואל תנסה לשאול אותי כמה לדעתי (אין לי מושג) הולך אליו לכיס.

 

עוד פעם

לצמצם ברור שאפשר. אתה יכול להגיד לי בוא נעשה במה עם גופי תאורה כמו לפני 10 שנים

פחות מסכי לד, תאורה בלי מנועים, בלי פירוכטניקה, בוא נחזור ל 2004

בלי תותחי אש, בלי תותחי קור, פחות רקדנים 

זמר בטופ 5 שמכבד את עצמו לא יכול לעשות דבר כזה

הוא לא הולך לעשות מעצמו צחוק. אחרי שאני ועוד כמה אנשים נלחמים על זה במשך שנים, סוף סוף במדינת ישראל הבינו את החשיבות הגדולה של תאורה ופירוטכניקה במופע

אף אחד לא יחזור אחורה אחרי שהגיעו פה לרמה ממוצעת+ של מופעים ואנילא מדבר רק על תאורה(למרות שזה העיקר) יש כאן הרבה מעבר,

באמת שהמופעים של הגדולים מושקעים ביותר.

 

כמו שאמרתי, לא יהיה 75%,  כמו שאין רישומים בקניון , ואף אחד לא נכנס למסעדה וצריך להוכיח שמי שיושבת לידו זאת אישתו וכו', הכל בסדר

תכף כולם ישכחו מההנחיות האלה וכל אחד יעשה מה שבא לו, לראש הממשלה יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם כרגע

אני מתחילת הפוסט הזה ייחלתי ליום הזה, קבלנו מה שרצינו

 

על כל דבר בחיים אפשר להגיד "טוב אז תוריד קצת את הרמה ותשאר על רווח גבוה" אפשר להגיד לרולקס להתחיל לייצר בסין, ולהגיד לזארה לעבוד עם בדים ב 30% פחות איכותיים

אבל יש גבול כמה אתה יכול לפגוע בשם של

לא יהיה 75% וזה הפתרון, ותזכור מי אמר לך את זה

 

כבר ראית שדברים שזרקתי כאן לאורך השרשור פשוט קרו  תוך שבוע שבועיים.

לפני 1 שעה, asafasraf כתב:

יש פועלי במה, נגנים, פירוטכניקה וכו׳.
דווקא בקטע של אולם עירוני אפשר להיעזר בעירייה (בכדורגל הקבוצות התל אביביות לא ישלמו על שכירת בלומפילד).
זה קצת יותר מורכב ןנדמה שטרנספורטר מבין מה הוא כותב.

 

יש מאבטחים

יש יחצנים

יש אתרים שמוכרים כרטיסים

יש ועדי עובדים ששוחטים אותך

יש אמרגן

יש מנהל אישי

יש  חוריאוגרף

יש מעצב תאורה, יש תאורן, יש צוות הקמה לתאורה

ככה גם בהגברה ^

יש איש מסכים

יש מפעיל פירוטכניקה

לכל אלה יש עובדים שצריכים להקים ולפרק

יש רקדנים

יש את השכרת ההיכל

 

 

אנשים חושבים שזמר = זמר + 9 נגנים

חושבים שאם כרטיס ל VIP עולה 500 שח אז כל האולם עולה 500 שח

זה ממש לא ככה, ותמיד קל להסתכל על אחרים ולהגיד "הוא עושה מלא כסף שיהיה פחות חזיר"

אז נכון אף אחד לא טוען כאן ש אחד הזמרים המובילים לא מרוויח טוב

אבל הוא הרוויח את זה ביושר ולאורך שנים. הדיון לא על זה, אלא על ה 75% שיכול להפוך את המופע לפחות כלכלי בגלל חלק מההוצאות שכתבתי כאן ^

לפני 1 שעה, korola כתב:

 

גם המחיר של האולם כבר לא קבוע, גם בעלי האולמות יתגמשו,

מספיק לראות את בעלי הקניונים תוך שניות הם התעשתו והבינו שבלי החנויות הם לא שווים כלום.

 

 

 

אולמות אירועים דיי נשארו אותו דבר

הדבר היחיד שחלק מהם עשו הוא שינוי סעיפי ביטול

חלקם כי מאמינים שלא תהיה שוב קורונה, חלקם כי אין להם ברירה ורוצים להכניס עבודה בכל מחיר גם במחיר של לקחת סיכון שהחוזה הזה יתבטל עוד מעט

מחירי מנות? לא ראיתי שהוזילו

אגב עוד משהו שניבאתי כאן בעבר:

המלונות בתפוסה מלאה למרות הקורונה

 

כמו שאמרתי לכם

בשניה שתהיה אפשרות להזמין מלון יזמינו

בשניה שתהיה אפשרות להכנס לקניון יכנסו

בשניה שתהיה אפשרות ללכת לחתונה ילכו

 

יש לי זוג בתחילת יוני שאני מנסה לשכנע אותו שלא יגיעו לו 900 איש כי אני צריך להגדיל את הבמה

הכלה אומרת לי ש900 איש זה אנשים בטוחים אחרי קיזוזים ומלחמות עם אנשים שהיא מעדיפה שלא יגיעו

לך תבין

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 שעות, halperin96 כתב:

חצי קיץ מושבת,לא ברור אם תהיה חובת בידוד לחוזרים וזו הנחיה דינמית.

מי יקח סיכון לטוס?

בחודשים הקרובים? לא. בחורף? יש סיכוי אם לא תהייה אפוקליפסה

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 46 דקות, יבגניפ כתב:

בחודשים הקרובים? לא. בחורף? יש סיכוי אם לא תהייה אפוקליפסה

 

דובר על הקיץ.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 43 דקות, יבגניפ כתב:

בחודשים הקרובים? לא. בחורף? יש סיכוי אם לא תהייה אפוקליפסה

 

 

מכיר די הרבה אנשים שמתכוננים לטוס באוקטובר. הרצון לחזור לשגרה יותר חזק מהכל. 

פורסם

אני אישית לא אטוס בכל מחיר. נראה איפה העולם יהיה בסתיו, ונדע יותר טוב.

אבל נגיד טיסה לוינה? כרגע אני לא רואה סיכון גדול.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 14 שעות, Transporter כתב:

חברים יש כאן אנשים שכנראה לא מבינים
היכל תרבות 50% לא מחזיר כסף
מי שלא מבין בעלויות שלא ידבר שטויות

 

היחיד שמדבר שטויות זה אתה.

משרד הבריאות רוצה 75%, האמנים רוצים 100% תפוסה, ורק שחר מדבר על 50%. מאיפה הקרצת את המספר הזה?

 

לפני 14 שעות, Transporter כתב:

הופעות ריווחיות רק מאחוז מסויים של קהל
לא משתלם לפתוח את לייב פארק בשביל 50%

 

כמעט כל עולם התרבות כאן לא נתמך כלכלית בשום צורה, אם אייל גולן עושה הופעה בקיסריה מישהו נותן לו תקצוב כלשהו? אולי לשלמה ארצי? אולי לעומר אדם?

רגע רגע, דיברנו מקודם על בריטני ספירס, אולי ההפקה הזו קיבלה איזה תקצוב כלשהו בשביל להופיע בפארק הירקון, בלי התקצוב הם היו מסתפקים בקיסריה אולי אפילו בהיכל התרבות.

 

לפני 11 שעות, Transporter כתב:

קודם כל יש אומנים שמוכרים ומכרו כרטיסים ללא רווח

לא אתן פה שמות, אבל יש לא מעט מופעים שבונים על 100%  וברגע האחרון יוצאים מאוזנים או מפסידים

יש דיג'יים מחו"ל  שהיו אמורים להגיע להופעות ענק פה ובסוף ביטלו והחזירו את הכסף עם כל מיני תירוצים של מצב בטחוני וכו כי ידעו שהולכים להפסיד שם קשה

לא כל מופע שפותח את הדלתות הוא מופע ריווחי

לפעמים נאלצים להופיע 75% כי אין ברירה

לפעמים אתה רואה 75% מלא, אבל 10% זה חינמים ו 15% כרטיסים שנמכרו במחירים זנות לועדי עובדים

יש המון קומבינות ולא הכל ריווחי

 

אני לא מתעסק במופעי ילדים, אבל לעלות מופע של זמר מה TOP 5 עולה ה מ ו ן כסף

אני לא אכתוב כאן כמה עולה הפעלה אחת בודדת של קונפטי חוטים, שזאת אחת ההוצאות הכי זולות וזניחות, ומסתכמת בסכום של 4 ספרות

 

מי שלא כלכלי - כמו עסק, מפסיד, אין תירוצים.

מי שתיכנן על הופעה שכדי להיות כלכלית צריכה 100% תפוסה מגיע לו ליפול כלכלית.

ככה לומדים, לא שונה מההוא שבלע מע"מ כדי לשלם משכורת

יפסיד פעם ראשונה ופעם שנייה לא יעשה את אותה טעות. לא יקפוץ מעל הפופיק שלו.

 

ומי שבנה על 100% תפוסה כדי להרוויח, אבל חילק 10% כרטיסים בחינם - אתה לא באמת רוצה שאני אכתוב מהו נכון?

 

לפני 11 שעות, Transporter כתב:

אם אתה רוצה להכניס 6000 אתה צריך לעלות את מחיר הכרטיס

או אם אני מנסה לרדת לסוף דעתך- להגיד לזמר תרוויח 50% ממה שאתה רגיל, כי העובדים הקטנים לא יעבדו בפחות כסף ובצדק

אין שום סיבה שהזמר יסכים לזה, וגם זה בצדק

 

שלא יסכים לעבוד ב-50%, הכל טוב, שלא יעלו מופעים, ואז גם הקטנים לא יקבלו את השכר שלהם, כי אין הופעות.

 

לפני 11 שעות, David32 כתב:

אני אציע לכול השחקנים שלא בטוחים (או אפילו אלה שכן בטוחים) לגבי עתידם להתחיל להקליט אודיובוקס בעברית.

חסר חומר איכותי, אני בטוח שתיהיה דרישה ברגע שיהיו מוצרים טובים ולא משעממים. ואתם כבר שחקנים, וצריך לדעת לשחק - בקיצור תפור על שחקנים טובים להקריא ספרים.

 

נראה שאחוז האנשים בישראל שישמעו אודיובוקס הוא חד ספרתי

 

לפני 9 שעות, Transporter כתב:

הרבה לפני שפרסמו כאן את הדברים האלה כתבתי לכם שהמופעים חוזרים ואנחנו נחליט באיזה תנאים נעבוד

 

הייתי קצת נזהר לפני שאני פולט בפורום ציבורי משהו שעלול לשמש כראייה נגדי במשפט פלילי

אבל אחרי שראיתי את הראיון של הבעלים של הברבי, כנראה שיש להם הרבה אנשים לרדוף אחריהם לפני שיגיעו אליך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

רק רוצה לחזק את טרנספורטר בנקודה אחת - מי שלא מבין בעסקי במה, שלא יתחיל להנפיץ פה חישובים ומספרים.

אין לכם מושג. יש לי טיפ טיפה ניסיון עם תיאטרון ומוסיקה, והמספרים שהוצגו פה לא קשורים למציאות.

אין עובדי במה בשכר מינימום, ויש כל מיני תפקידים עם מומחיות מאוד צרה ומסוימת

שעולים הון תועפות - בהתאם לסוג המופע.

 

בשאר הנקודות - לא מחזק. שיגע אותי הבחור. 🤪😜❤️

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

היחיד שמדבר שטויות זה אתה.

משרד הבריאות רוצה 75%, האמנים רוצים 100% תפוסה, ורק שחר מדבר על 50%. מאיפה הקרצת את המספר הזה?

 

מי שמדבר שטויות זה אתה. כרגיל אתה מחפש להגיב גם אם אין לך שום מושג.

נתתי מספר אמיתי. ב 50% לא מכסים את המופע

אז אתה יכול להבין שב 75% או שיוצאים מאוזן, או שמרוויחים מעט. 

למה שאמן והצוות שלו יעברו את כל הכאב ראש הזה שלוקח כמה חודשים בשביל להרוויח "סכום סבבה" ?

גם אני לא אצא לחתונה של 50 איש בחצר של הבית בשביל 1500 שח, כי ההשקעה שלי בלקוח נשארת זהה גם ב 1500 וגם ב 15000,

אז ב 1500 לא משתלם לי לקחת אחריות ולעבור את כל הכאבי ראש שצריך לעבור בשביל אירוע כזה

אותו דבר לגבי זמר

 

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

מי שלא כלכלי - כמו עסק, מפסיד, אין תירוצים.

מי שתיכנן על הופעה שכדי להיות כלכלית צריכה 100% תפוסה מגיע לו ליפול כלכלית.

ככה לומדים, לא שונה מההוא שבלע מע"מ כדי לשלם משכורת

יפסיד פעם ראשונה ופעם שנייה לא יעשה את אותה טעות. לא יקפוץ מעל הפופיק שלו.

 

ומי שבנה על 100% תפוסה כדי להרוויח, אבל חילק 10% כרטיסים בחינם - אתה לא באמת רוצה שאני אכתוב מהו נכון?

 

כשאומן מהטופ 5 פותח מכירה הוא יודע שאם הוא יכל למכור 300% הוא היה מוכר

אני לא אמרתי שמרוויחים רק ב 100%

אמרתי שב 50% אין רווח, כלומר  צריך כל מספר יותר מ 50%

אז אולי מ 60% מתחילים להרוויח, למה שהוא יסתפק ב 75% וירוויח "בסדר" ?

אתה מבין בכלל מה זה להרים מופע ? מה זה לוקח ממך ומכל מי שנמצא סביבך ? אני אפילו לא מדבר על העובדים רק על הצוות הכי קרוב של הזמר

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...