Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לגמרי אתך בעניין הזה. במקום העבודה שלי אני מעיר כל יום לעשרות אנשים, וגם אנשי הצוות התחילו לזלזל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מגרד לי באיזשהו מקום באונה השמאלית באופן מעומעם שמישהו פה כתב פעם פעם לפני איזה 500 עמודים שבכלל לא הוכח שחבישת מסיכה תורמת במשהו למניעת הידבקות או הדבקה

 

טרם התרגלתי לחיפוש פה מהנייד אז אין לי כח לחפש

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה תורם בכך שאם אתה מדבק, המסכה מקטינה את הרסס שאתה פולט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 שעה, Bob Ross כתב:

 

זה בסדר, זה מתופעות הלוואי של הקורונה

ממש לא,היינו ככה גם לפני.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

@avargel

 

@SlowRide צודק. כל מי שעוטה מסיכה מגן על סביבתו, בכך שהמסיכה לוכדת את החלקיקים הנפלטים מדרכי הנשימה במאמץ, דיבור, שיעול ועיטוש. לכן כל כך חשוב שכולם יעטו מסיכות בכל עת שהם נמצאים בציבור.

 

כדי להגן על עצמך צריך N95, אבל אלה אטומות וקשה להשתמש בהן זמן ממושך - ואז מחילים לחפף. והכי גרועים הם המתעקשים להשתמש במסיכה עם השסתום, כיוון שהכי יקר הוא הכי טוב. לא מבינים שהמסיכות האלה טובות למי שחוצב, אבל לא מגנות על סביבתו של מי שמפיץ נגיפים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 7.2.2020 בשעה 15:41, korola כתב:

לגבי המסיכות... אז גם בארץ פרופ' רפי קרסו... שהוא סוג של כוכב תקשרות,

דיבר ברדיו ביום רביעי וטען שאין צורך במסיכה והדבר האפקטיבי היחיד שלה הוא למנוע נגיעה בפנים.

לטענתו אפשר לחתוך חתיכת בד מחולצה ישנה ולעשות ממנה מסיכה .. זה אפקטיבי באותה מידה.

 

 

@sperial

 

לא חיוותי דעה אישית לגבי מסכה כן או לא, רק אמרתי שזכור לי ציטוט ישן פה בשם איזה מלומד שאין בה תועלת.

הנה, מצאתי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אבל זאת לא דיעה שלי,  זה היה פרופ' רפי קרסו.

אבל אל תלך כל כך רחוק, גם אחרי שמשרד הבריאות אמר להתחיל ללכת עם מסכות, ברסי הסביר שגם פיסת בד על הפנים 

יש לה את אותו אפקט.

באותו זמן עקבתי אחרי התקשורת בעולם, כמעט כל העולם המערבי היה באותו גישה. 

רק במזרח הלכו חזק על המסיכות מההתחלה. 

פורסם
לפני 16 דקות, korola כתב:

אבל זאת לא דיעה שלי,  זה היה פרופ' רפי קרסו.

אבל אל תלך כל כך רחוק, גם אחרי שמשרד הבריאות אמר להתחיל ללכת עם מסכות, ברסי הסביר שגם פיסת בד על הפנים 

יש לה את אותו אפקט.

באותו זמן עקבתי אחרי התקשורת בעולם, כמעט כל העולם המערבי היה באותו גישה. 

רק במזרח הלכו חזק על המסיכות מההתחלה. 

 

מה תגיד על זה שהוואן עשו בדיקה לכל התושבים?

זוכר שהצעתי לעשות את זה כאן?

לעלות על כל מי שחולה ולנקות את כולם

 

לפני 4 שעות, korola כתב:

 

כנראה לא קראת את כל השירשור,   הדיון האחרון עדין לעומת נקודות קודמות.

אבל אתה צודק,  זה ממש לא יפה מה שעושים פה , בכלל מדברים על אנשים שלא מיוצגים פה בשירשור. 

 

באו נעבור לדבר על הגל השני שבדרך.

ולגבי המיתון , יש שירשור אחר.. למרות שזה קצת מעצבן לעבור בין 2 שירשורים ולערוך דיון עם אותם אנשים. 

אפשר אולי לאחד?  "שירשור הקורונה המלא"  ??

 

הם צריכים להיות יותר זהירים, שלא לפתוח פה לשטן.

הם מתחילים לדבר על ירידה תלולה, מדברים שעברנו את הגל הראשון ויש רק נדבקים בודדים כל יום.

אז 10-30 חולים חדשים כל יום באופן יציב ב 3 שבועות האחרונים זה לא ירידה תלולה.

זה יציבות יכולה כל רגע להתפרץ. בעיקר שכל יום משתחררים יותר ויותר אנשים.

 

שימו לב לאחוז הבדיקות החיוביות היום , 0.8% מהבדיקות. 

אני לא אומר שזהו.. זאת התפנית , אבל אני אומר שיש יציבות על הנמוך, נורא קשה למחוק את הוירוס לגמרי.

והוא עלול להתפרץ בכל רגע.

 

image.thumb.png.6068983f0f01750ce9c1a0fc56372b03.png

 

 

image.thumb.png.8d36a26eab01090b87826dba2fc3d3bb.png

 

 

 

 

אבל יש מצב שהאנשים שנבדקו היום אלה האנשים מהבית אבות שחשדו שיש שם התפרצות

ואנשים מהגני ילדים שהיו שם הדבקות

אז כביכול בדקת מדגרה...

מעניין אם יש דרך לראות מי אלה החולים

וזאת אגב הסיבה למה אני חושב שצריכים לפרסם מאיפה החולים

לא בקשתי ת.ז שלהם, רק ערים

מה יש בזה

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

מה תגיד על זה שהוואן עשו בדיקה לכל התושבים?

זוכר שהצעתי לעשות את זה כאן?

לעלות על כל מי שחולה ולנקות את כולם

 

רק הסינים יכולים לעשות 11 מיליון בדיקות בשבוע,  

או שהם באמת עשו או שהם עובדים על כולם בעיניים.  

בכל מקרה רק הם יכולים לעשות את זה או זה.

 

ביום אחד הם בדקו 1.47 מיליון אנשים ומצאו מתוכם 200 חולים ללא תסמינים שלא ידעו שהם חולים בכלל. 

כל זה בגלל שקפצו להם 6 חולים פתאום.

אז תחשוב כמה חולים ללא תסמינים יש אצלנו ?

 

ציטוט

 

אבל יש מצב שהאנשים שנבדקו היום אלה האנשים מהבית אבות שחשדו שיש שם התפרצות

ואנשים מהגני ילדים שהיו שם הדבקות

אז כביכול בדקת מדגרה...

מעניין אם יש דרך לראות מי אלה החולים

וזאת אגב הסיבה למה אני חושב שצריכים לפרסם מאיפה החולים

לא בקשתי ת.ז שלהם, רק ערים

מה יש בזה

 

חפש במפה של משרד הבריאות, אומנם לא רואים איפה הם גרים , אז לא תקבל את הסטיסטיקה של איפה הנדבקים,

אבל מקבלים תמונה איפה הם ביקרו בשבועיים האחרונים (בתנאי שהם לא משקרים בתחקיר)

ואיזה פלא, הרוב מסתובבים מסביב למגדל שלך

 

https://imoh.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=20ded58639ff4d47a2e2e36af464c36e&locale=he&/

 

 

image.thumb.png.852fc82d04374e63b155afbbd149e4da.png

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

רק הסינים יכולים לעשות 11 מיליון בדיקות בשבוע,  

או שהם באמת עשו או שהם עובדים על כולם בעיניים.  

בכל מקרה רק הם יכולים לעשות את זה או זה.

 

 

חפש במפה של משרד הבריאות, אומנם לא רואים איפה הם גרים , אז לא תקבל את הסטיסטיקה של איפה הנדבקים,

אבל מקבלים תמונה איפה הם ביקרו בשבועיים האחרונים (בתנאי שהם לא משקרים בתחקיר)

ואיזה פלא, הרוב מסתובבים מסביב למגדל שלך

 

https://imoh.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=20ded58639ff4d47a2e2e36af464c36e&locale=he&/

 

 

image.thumb.png.852fc82d04374e63b155afbbd149e4da.png

 

 

 

 

 

אנחנו היינו אמורים לעשות היום 30,000 ביום

אבל כמו שאתה יכול לנחש יש דברים יותר חשובים כרגע

 

דווקא בכלל לא באיזור של המגדל שלי

היחיד שהיה ברדיוס היה בבית כנסת ברש"י

 

אני לא מסתובב באושר עד ובנווה שאנן וכו

הגזמת

בכל מקרה המפה מראה נדבקים מלפני 3 שבועות

אני רוהצ לראות מי הם הנדבקים של היום

 

U222ntitled.png

לפני 4 שעות, sperial כתב:

בשביל למצוא מגמה mריך להמתין כמה ימים. צריך להזהר, בפרשנות, כיון שסביר שיש לא מעט outliers .

 

לגבי הגל השני - הרושם הוא שהמחלה הזו יודעת להפתיע. הדעיכה של הגל הראשון היתה חדה ומהירה מהצפוי. אין לדעת אם ומתי יהיה גל שני ומה יהיה היקפו, אבל צריך להערך בשני מישורים - הראשון המניעתי, והשני הוא המערך הטיפולי. הבעיה היא שבתחום המניעה עם ישראל שם קצוץ, מה שעלול לגרום לגרום לגל שני עם תוצאות כלכליות חמורות.

 

דרך אגב, בעיני דווקא אכיפה דרקונית בעניין המסיכות חשובה, הן בגלל יעילותן והן בגלל המסר הברור שכל אחד אחראי לבריאות הציבור.

 

נקווה שתמשיך המלחמה על החיסון ולא יעצרו כי יחשבו שהכל בסדר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אלו לא נדבקים מלפני 3 שבועות,

בתכלס אמורים לעשות תחקיר לכל נדבק חדש (כולל אלו מהיום) ולפרסם את כל המקומות שהם היו בהם ב 14 ימים האחרונים.

מ 2 סיבות:

1) הם נדבקו באחד המקומות האלה, ולכן יכול להיות שעוד מישהו נדבק שם ולא יודע.

2) לא ברור מתי הם נדבקו ולכן יכול להיות שהם מדבקים כבר 14 יום, ולכן מפרסמים את כל המקומות שהם היו בהם. 

 

אבל , זה לא נראה הגיוני, יש מעט מידי מקומות, נראה לי שמישהו מזלזל בעידכנים האלה. 

תראה את סין, גילו 6 מקרים חדשים , הרימו בדיקות המוניות - אחרי בדיקה של 1.5 מיליון גילו 200 שלא ידעו עליהם.

האם זה יעזור להם .. לא, כי יש כנראה עוד 400 בשלבי דגירה שלא מגלים את הנגיף, ולכן זה כמו כינים .. צריך כל 3 ימים לעשות שוב בדיקת לכולם.

וכך כל 3 ימים .. אבל זה יותר גרוע מסגר . 

 

פורסם
לפני 26 דקות, korola כתב:

אלו לא נדבקים מלפני 3 שבועות,

בתכלס אמורים לעשות תחקיר לכל נדבק חדש (כולל אלו מהיום) ולפרסם את כל המקומות שהם היו בהם ב 14 ימים האחרונים.

מ 2 סיבות:

1) הם נדבקו באחד המקומות האלה, ולכן יכול להיות שעוד מישהו נדבק שם ולא יודע.

2) לא ברור מתי הם נדבקו ולכן יכול להיות שהם מדבקים כבר 14 יום, ולכן מפרסמים את כל המקומות שהם היו בהם. 

 

אבל , זה לא נראה הגיוני, יש מעט מידי מקומות, נראה לי שמישהו מזלזל בעידכנים האלה. 

תראה את סין, גילו 6 מקרים חדשים , הרימו בדיקות המוניות - אחרי בדיקה של 1.5 מיליון גילו 200 שלא ידעו עליהם.

האם זה יעזור להם .. לא, כי יש כנראה עוד 400 בשלבי דגירה שלא מגלים את הנגיף, ולכן זה כמו כינים .. צריך כל 3 ימים לעשות שוב בדיקת לכולם.

וכך כל 3 ימים .. אבל זה יותר גרוע מסגר . 

 

 

מאמין שנצטרך לחיות עם זה

אגב איך הגיע לשם חולה ? ייבוא?

פורסם

סגרו את היבוא מזמן.  כל מה שיש זה ייצור מקומי.

מיוצר בארץ,  בבתי כנסת, בסופרים ובמסיבות שהיו 

וגם בהפגנות.

לא מזמן פתחו את בתי הספר והגנים, אלו מפעלי ייצור מכובדים.

מחר מחזקים את הייצור המקומי בעזרת המסעדות 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

סגרו את היבוא מזמן.  כל מה שיש זה ייצור מקומי.

מיוצר בארץ,  בבתי כנסת, בסופרים ובמסיבות שהיו 

וגם בהפגנות.

לא מזמן פתחו את בתי הספר והגנים, אלו מפעלי ייצור מכובדים.

מחר מחזקים את הייצור המקומי בעזרת המסעדות 

 

אני מדבר  על סין

בארץ אני פשוט חושב שנצטרך לחיות עם זה וזהו

עד שאולי זה יתפרץ שוב כנראה תהיה תרופה זמנית עד שיהיה חיסון

הרי חיסון יגיע בסוף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...