Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה עוד קצת טענות על ניהול המשבר בישראל, שלא הותאם למציאות הישראלית ולא לקח בחשבון שינויים ומה שקרה בזמן אמת.

ברדק זה שם המשחק, וככה בדיוק זה גם שוקף לכולנו לאורך כל החודשים האחרונים

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 14 שעות, Transporter כתב:

הגעת לסופר ראית שאין אלכוג'ל בכניסה אפשר לתת דוח

אפשר לבקש ת.ז מכל מי שבלי מסכה ולתת לו דוח בתחנה

רק צריך להזדהות

 

לתת לעסק קנס תמיד אפשר, אבל כמה עסקים יש לך במתחם שכונתי? 10 בהגזמה, זה אומר שאותו שוטר צריך להמשיך למתחם הבא, והבא, והבא וכל זה במשמרת אחת.

לבקש ת.ז. ממי שבלי מסכה ולתת לו דו"ח בתחנה = ניירת, ואיפה תרשום את הפרטים של כל אלה? כבר פחות עבודה לתת להם דו"ח בשטח בזמן העיכוב.

 

בקיצור אתה לא מבין איך הדברים עובדים ומצפה שדברים יעבדו כמו שנדמה לך.

מה נראה לך השוטר יגיד בקשר "תוציאי לי אחד דו"ח מסכה ת.ז. 123456789"? מה זה נראה לך פה פלאפל?!

 

לפני 11 שעות, avargel כתב:

מגרד לי באיזשהו מקום באונה השמאלית באופן מעומעם שמישהו פה כתב פעם פעם לפני איזה 500 עמודים שבכלל לא הוכח שחבישת מסיכה תורמת במשהו למניעת הידבקות או הדבקה

 

טרם התרגלתי לחיפוש פה מהנייד אז אין לי כח לחפש

 

מסיכה כירורגית (או בד) לא מגינה הרבה מוירוס בדרך פנימה (שאתה תידבק) רק כ-50%, היא מגינה הרבה מאוד מוירוס בדרך החוצה (שאתה תדביק) - בערך 95%

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אגב, התלוננו פה על זה שהשרשור גס רוח. מסתבר שהרצח שהיה בבת ים לפני שבועיים, היה על רקע ויכוח על הקורונה.

מזל שאנחנו בעולם הוירטואלי פה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

הנה עוד קצת טענות על ניהול המשבר בישראל, שלא הותאם למציאות הישראלית ולא לקח בחשבון שינויים ומה שקרה בזמן אמת.

ברדק זה שם המשחק, וככה בדיוק זה גם שוקף לכולנו לאורך כל החודשים האחרונים

החצי הראשון מדבר על זה שהסגר דומה למדינות אירופאיות אבל בלי אסטרטגיית יציאה.

החצי השני לא רלוונטי כי שוב הוא מנסה להשוות את הישראלים לטיוואן ודרום קוריאה.

 

אבל לגבי אסטרטגיית היציאה.

אני לא גר באוסטריה, אבל תוהה אם הממשלה התקפלה מצעקות של אנשים "למה הוא כן ואני לא" כמו בישראל.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

איזה יופי - לקחו לצורך השוואה מדינה עם גודל אוכלוסיה דומה, שגם היתה בסגר חודש שלם, עם אותו מספר חולים ויותר מכפול מתים.
מסכנה - ניהול כושל של מערכת הבריאות שלנו, כי היה מזל ( ישראלים יותר צעירים )....

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדיון הוא האם היה צריך סגר ברמה שהיה. ו״לא״ זו בהחלט תשובה סבירה. בטח בהתחשב בזה שאומרים שהיה ידוע שהעליה במספר החולים נבלמה, ושיש ריכוזי חולי בעיקר בערים ספציפיות. וחשוב מאוד לדבר על זה, לא כדי לחפש אשמים אלא כי יכול להיות עוד גל ורובינו אמורים להבין שיש מחיר כלכלי עצום לזה והתנהלות בינארית מהסוג שראינו עד עכשיו, זו לא בהכרח דרך ההתמודדות הכי טובה שישה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, vladclar כתב:

איזה יופי - לקחו לצורך השוואה מדינה עם גודל אוכלוסיה דומה, שגם היתה בסגר חודש שלם, עם אותו מספר חולים ויותר מכפול מתים.
מסכנה - ניהול כושל של מערכת הבריאות שלנו, כי היה מזל ( ישראלים יותר צעירים )....

 

מעין תרבות (אולי אפילו תת-תרבות) מסריחה כזו שמחפשת אשמים.

תהיה בטוח שאם היו כמות מתים אפילו כמו אוסטריה הייתה כתבה זהה, רק במקום לדבר על הכלכלה היו מדברים על כמות המתים ומראיינים משפחות שלהם.

 

שום דבר לא טוב להם, אפילו שהסגר פה היה חצי בדיחה ואפילו לא קרוב לסגר שמדינות אחרות נאלצו לנקוט בו

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם



הדיון הוא האם היה צריך סגר ברמה שהיה. ו״לא״ זו בהחלט תשובה סבירה.
 


על סמך מה התשובה סבירה?
על סמך אוסטריה שגם היתה בסגר?
או שבדיה שלא היתה בסגר ויש שם "רק" 4000 מתים וראשי מערכת שמודים בטעות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

על סמך בידוד משתנים שאפשר לבודד, הבדלים בין מדינות, הבדדלים בין אוכלוסיות.

מה שכן עשו טיפה שונה ממקום למקום.

..

אתה כן חושב שזה בינארי לחלוטין? סגר = חיים; פתיחה = מוות?

שואל ברצינות, כי עושה רושם שיש פה דיכוטומיה שכזו. אבל אני לא מצליח להבין אותה.

כבר הבאתי פה גם את הדוגמא של הרשות, שאין הסבר אמיתי למה היו בה פחות חולים.

אבל נגיד בארץ, ידעו די מהר שיש יותר חולים בבני ברק או ירושלים. אז מה נתן שסגרו את כל תל אביב?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מה שאתה עושה עכשיו, זה בדיוק חכמה בדיעבד.
כי רק עכשיו יש לך תמונה של הבדלים בין המדינות, אוכלוסיות וכו.. במרץ בכלל לא היתה שום וודאות לגבי שום דבר , היתה עליה מפחידה במספר החולים החדשים כל יום.
בשלב שאחרי פורים היו יותר חולים בבני ברק וירושלים, כי הם לא הקשיבו בזמן להוראות הבידוד וסגר חלקי. ואחרי זה כן היה סגר הדוק על שכונות נגועות בלבד, עם הגבלות תנועה.
ת"א גם היתה רחוקה מלהיות נקיה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

הנה עוד קצת טענות על ניהול המשבר בישראל, שלא הותאם למציאות הישראלית ולא לקח בחשבון שינויים ומה שקרה בזמן אמת.

ברדק זה שם המשחק, וככה בדיוק זה גם שוקף לכולנו לאורך כל החודשים האחרונים

 

מצחיק כמה פעמים צלבו אותי כאן כשכתבתי שצריך לשמור על המבוגרים

ולשחרר את כל הצעירים, כי משחיטים את הכלכלה

וזה בדיוק מה שכתוב בכותרת

ניתוח של פרופ' צבי אקשטיין מגלה שהיתרון של ישראל בתמותה הנמוכה נובע, כמעט כולו, מהגיל הצעיר של האוכלוסייה בישראל ■ דווקא הצעדים שנקטה הממשלה, כמו הטלת סגר כללי, היו שגויים - ועלו לישראל באובדן מיותר של תוצר בגובה של 20–70 מיליארד שקל

 

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

בקיצור אתה לא מבין איך הדברים עובדים ומצפה שדברים יעבדו כמו שנדמה לך.

מה נראה לך השוטר יגיד בקשר "תוציאי לי אחד דו"ח מסכה ת.ז. 123456789"? מה זה נראה לך פה פלאפל?!

 

 

ברור

עושים את זה על עבירות של השלכת פסולת ודברים הרבה פחות מסכני חיים ממסכה

פורסם
לפני 17 דקות, vladclar כתב:

מה שאתה עושה עכשיו, זה בדיוק חכמה בדיעבד.
כי רק עכשיו יש לך תמונה של הבדלים בין המדינות, אוכלוסיות וכו.. במרץ בכלל לא היתה שום וודאות לגבי שום דבר , היתה עליה מפחידה במספר החולים החדשים כל יום.
בשלב שאחרי פורים היו יותר חולים בבני ברק וירושלים, כי הם לא הקשיבו בזמן להוראות הבידוד וסגר חלקי. ואחרי זה כן היה סגר הדוק על שכונות נגועות בלבד, עם הגבלות תנועה.
ת"א גם היתה רחוקה מלהיות נקיה.

לא נכון.

כתבתי כמה פעמים בשרשור: אני לא הייתי רוצה להיות במקומם של מקבלי ההחלטות בארץ סביב זה.

אני כן חושב שהיה אפשר להתחיל לשחרר את הסגר כשהיה ברור שעיקר החולי הוא באזורים מסוימים ולהמשיך לנטר ולשלוט על מה שקורה בשאר הארץ.

מה שהמדינה שידרה בערך מיום העצמאות זה שכונה. וטרנספורטר צודק לגבי זה.

אם עשו שכונה דומה גם במקומות אחרים אני לא יודע, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לשאול את עצמנו איך הינו רוצים שהטיפול בגל השני, אם יהיה, יראה. לא? כי עכשיו כן יש יותר תנונים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, vladclar כתב:

מה שאתה עושה עכשיו, זה בדיוק חכמה בדיעבד.
כי רק עכשיו יש לך תמונה של הבדלים בין המדינות, אוכלוסיות וכו.. במרץ בכלל לא היתה שום וודאות לגבי שום דבר , היתה עליה מפחידה במספר החולים החדשים כל יום.
בשלב שאחרי פורים היו יותר חולים בבני ברק וירושלים, כי הם לא הקשיבו בזמן להוראות הבידוד וסגר חלקי. ואחרי זה כן היה סגר הדוק על שכונות נגועות בלבד, עם הגבלות תנועה.
ת"א גם היתה רחוקה מלהיות נקיה.


זה לא נכון. היו לא מעט אנשי מקצוע שהבינו כבר לאחר שבועיים+- שהמצב פה שונה. חלקם קולניים, הם השמיעו את קולם בתקשורת ואין טעם להציג אותם.
עושה רושם שהם די מייצגים את החשיבה של עובדי מערכת הבריאות בשטח, שהשד לא נורא כפי שציפו.

מקבלי ההחלטות לא עשו דיון אמיתי בסוגיה הזו. הם לא בחנו ברצינות את האלטרנטיבות. הם אולי דיברו עם אנשים בשטח, אבל לא ממש התייחסו לדעתם.
אז אפשר להגיד "שתהיה במקום שלהם נראה אותך מחליט אחרת", בסדר זה טיעון, אבל הטיעון הזה לא אומר שהם החליטו נכון, הוא אומר שהם החליטו לא נכון כי הם פחדו. אם מקבלי ההחלטות מונעים מפחד ולא על סמך גורמי מקצוע והמציאות בשטח אנחנו בבעיה.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

הדיון הוא האם היה צריך סגר ברמה שהיה. ו״לא״ זו בהחלט תשובה סבירה. בטח בהתחשב בזה שאומרים שהיה ידוע שהעליה במספר החולים נבלמה, ושיש ריכוזי חולי בעיקר בערים ספציפיות. וחשוב מאוד לדבר על זה, לא כדי לחפש אשמים אלא כי יכול להיות עוד גל ורובינו אמורים להבין שיש מחיר כלכלי עצום לזה והתנהלות בינארית מהסוג שראינו עד עכשיו, זו לא בהכרח דרך ההתמודדות הכי טובה שישה.

 

 

הבעיה שגם כשידעו שהעליה נבלמה, דאגו לדבר איתנו על קץ האנושות, עשרות אלפי מתים

ובכלל הסגר המטומטם הזה ביום העצמאות

כשידעו שלמחרת פותחים את הכל

למה זה היה טוב להגיד לאנשים לא להפגש אחד עם השני אם למחרת פותחים ?

מה זה משנה אם תפגוש את חברים שלך ביום ראשון או ביום שלישי ?

את המופעים בחוץ אני מבין שביטלו אבל הסגר היה מיותר ומטומטם כי למחרת אישרו להפגש

×
×
  • תוכן חדש...