Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, halperin96 כתב:

ובלי הגברה ובלי תאורה ובלי במה.

הכל זה כישרון של הזמר בסוף.

 

עזוב את הליצן הזה

הוא לא יבין לעולם שאני וכמה מתחרים שלי מנסים להכפיל את עצמנו ב 5 בשביל לתת מענה לכל הביקוש שיש בתקופות שיא במחירים שאני קובע

שימשיך לכתוב כאן שלכולם יש תחליף זה בטח ישנה את השוק

 

מצחיק שקבעתם שהוא מתכנת

נשמע מלצר בארומה או בנאדם שעומד על קופה בקיוסק ולא הרוויח בחייו מעל מינימום

בכל זאת צריך איזו השכלה מינימלית בשביל להיות מתכנת

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

א. אני בעד לאכוף מסיכות.

ב. אני בעד לאכוף כל סעיף מהתקנות של כל חוק.

 

ג. אתה מבין שיאכפו את מה שיותר קל נכון? ויותר קל לראות מלא אנשים בהופעה בזאפה, יודעים כבר מי הבעלים, משם בקלות מגיעים ל"אחראי קורונה" שיחטוף (ש"ג או לא ש"ג?) ולמפיק וכו'

 

לדעתי  הכי קל למצוא אנשים בלי מסכות

לא צריך להתאמץ רק לפתוח את העיניים 

לפני 52 דקות, korola כתב:

 

או שהיו מייבאים הודי/סיני מחו"ל שיודע לעשות את העבודה,  הוא היה עושה את העבודה ב 10 ולא ב 50.

כאילו בחו"ל אין הופעות?  אין אנשים שמחברים את הציוד? אין סאונדמנים מוכשרים שיודעים לכוון את הצליל כמו שצריך?

 

 

 

אתה יודע שכשדיג'יי מחו"ל מגיע לכאן, מגיע איתו סאונד מן, ויג'יי ותאורן שלו?

מעדיפים להטיס את כולם לכאן, במקום להשתמש באחלה אנשי מקצוע שיש בארץ, בגלל שהם ייחודיים

זה רק מסביר לך כמה שהמקצוע הזה הוא לא פשוט ומי שטוב במה שהוא עושה הדרך שלו סלולה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

לדעתי  הכי קל למצוא אנשים בלי מסכות

לא צריך להתאמץ רק לפתוח את העיניים 

 

לדעתי לא, יותר קל לא לזוז מהכיסא בתחנת משטרה העירונית, לפתוח YNET או משהו, לראות תמונות מההופעה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה אתמול של עומר אדם בזאפה, לראות מלא אנשים, לסיים את הקפה, ולומר לבוס - הנה יש לי תיק חדש, קורונה לא פחות.

 

מסכות? זה יותר קל מהרבה דברים אחרים, אבל עדיין, צריך ללבוש מדים, לקחת ניידת, להיכנס אליה, להסתובב בחום הזה בעיר, לראות כאלה בלי מסיכה, לעצור לידם, לבקש תעודה מזהה, לרשום דו"ח, להתווכח איתו שהוא רגע שנייה מטר מהבית.

אתה יודע כמה חם בחוץ?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

לדעתי לא, יותר קל לא לזוז מהכיסא בתחנת משטרה העירונית, לפתוח YNET או משהו, לראות תמונות מההופעה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה אתמול של עומר אדם בזאפה, לראות מלא אנשים, לסיים את הקפה, ולומר לבוס - הנה יש לי תיק חדש, קורונה לא פחות.

 

מסכות? זה יותר קל מהרבה דברים אחרים, אבל עדיין, צריך ללבוש מדים, לקחת ניידת, להיכנס אליה, להסתובב בחום הזה בעיר, לראות כאלה בלי מסיכה, לעצור לידם, לבקש תעודה מזהה, לרשום דו"ח, להתווכח איתו שהוא רגע שנייה מטר מהבית.

אתה יודע כמה חם בחוץ?

 

לאו דווקא

אם אתה מסתובב בסופר אתה רואה 20% שם בלי מסכות, בכלל אין אלכוג'ל בכניסה

אפילו לא צריך לשים מדים רק לצלם ולהגיע לתחנה לתת דוח

ושוב אני אומר

כמו שהפסיקו להציק לקניונים כי צריכים כסף

וכמו שאף אחד לא יתן דוח למסעדה כי היא לא בדקה אם מי שיושב  איתך בשולחן זאת אישתך

ככה ירדו גם מהמופעים

זה מכניס המון כסף למדינה והמדינה נואשת לכסף כרגע

 

בדיוק כמו שכתבתי כאן לפני חודשיים- יגיעו למסקנה שמוכנים לספוג 1000 2000 מתים בשביל לשמור על הכלכלה

וככה יהיה

פורסם

דו"ח על בסיס תמונה? ואיך יזהו ולפי מה ישלחו את הדו"ח לבנאדם הביתה?

 

זה ה-ר-ב-ה יותר עבודה מאשר להסתובב ברחוב ולעצור אנשים ולקחת ת.ז.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

דו"ח על בסיס תמונה? ואיך יזהו ולפי מה ישלחו את הדו"ח לבנאדם הביתה?

 

זה ה-ר-ב-ה יותר עבודה מאשר להסתובב ברחוב ולעצור אנשים ולקחת ת.ז.

 

הגעת לסופר ראית שאין אלכוג'ל בכניסה אפשר לתת דוח

אפשר לבקש ת.ז מכל מי שבלי מסכה ולתת לו דוח בתחנה

רק צריך להזדהות

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

עזוב את הליצן הזה

הוא לא יבין לעולם שאני וכמה מתחרים שלי מנסים להכפיל את עצמנו ב 5 בשביל לתת מענה לכל הביקוש שיש בתקופות שיא במחירים שאני קובע

שימשיך לכתוב כאן שלכולם יש תחליף זה בטח ישנה את השוק

 

מצחיק שקבעתם שהוא מתכנת

נשמע מלצר בארומה או בנאדם שעומד על קופה בקיוסק ולא הרוויח בחייו מעל מינימום

בכל זאת צריך איזו השכלה מינימלית בשביל להיות מתכנת

 

 

לדעתי  הכי קל למצוא אנשים בלי מסכות

לא צריך להתאמץ רק לפתוח את העיניים 

 

אתה יודע שכשדיג'יי מחו"ל מגיע לכאן, מגיע איתו סאונד מן, ויג'יי ותאורן שלו?

מעדיפים להטיס את כולם לכאן, במקום להשתמש באחלה אנשי מקצוע שיש בארץ, בגלל שהם ייחודיים

זה רק מסביר לך כמה שהמקצוע הזה הוא לא פשוט ומי שטוב במה שהוא עושה הדרך שלו סלולה

 

איזה גבר אתה שאתה מדבר עלי ולא עונה לי להודעה.

 

 

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

 

או שהיו מייבאים הודי/סיני מחו"ל שיודע לעשות את העבודה,  הוא היה עושה את העבודה ב 10 ולא ב 50.

כאילו בחו"ל אין הופעות?  אין אנשים שמחברים את הציוד? אין סאונדמנים מוכשרים שיודעים לכוון את הצליל כמו שצריך?

 

 

אני אגיד את זה שוב:

1. יש.

2. והם יעלו אותו דבר או יותר!

זלזול זאת תכונה שחוצה מגזרים וארצות, מסתבר (רמת ההפקות בבוליווד גבוהה מאוד, למי שתהה)

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 15 דקות, Bob Ross כתב:

"גל הקורונה הראשון בדעיכה, גל שני בחורף":

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5736946,00.html

 

זה בכלל לא בטוח

אומרים שהמשפט ימשך שנים, יש מצב שהגל השני יפול על קיץ 2022

לפני 14 דקות, hans כתב:

אני אגיד את זה שוב:

1. יש.

2. והם יעלו אותו דבר או יותר!

זלזול זאת תכונה שחוצה מגזרים וארצות, מסתבר (רמת ההפקות בבוליווד גבוהה מאוד, למי שתהה)

 

 

לצערי גם בחברות הגברה גדולות יש עובדים כושלים שלא יודעים להפעיל תאורה \ הגברה בצורה נכונה

או טובים רק באחד מהדברים

אין הרבה עובדים טובים בתחום הזה

זה לא תחום שאפשר ללמוד באוניברסיטה, צריך המון נסיון ומיומנות ויצירתיות.  זה הרבה מעבר ללדעת להפעיל תוכנה

יש אנשים שפשוט לא טובים בזה.

באחד מימי העצמאות קולגה שלי שעשה במה עירונית הרים יד על שוטר כי הוא הפריע לו לעבוד ולמרות זה העיריה ממשיכה לעבוד איתו כי הוא עושה עבודה מעולה.

 

לפי הגישה של "לכל אחד יש תחליף"

לא צריך בכלל אף אחד מהזמרים הגדולים שלנו

אפשר לבוא הרכבים שעושים קאברים בעשירית מחיר.

 

פורסם
לפני 7 דקות, avargel כתב:

הרבה זמן לא ראיתי גסות רוח בדיונים כמו בדיון הספציפי הזה

 

זה בסדר, זה מתופעות הלוואי של הקורונה

  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 8 דקות, avargel כתב:

הרבה זמן לא ראיתי גסות רוח בדיונים כמו בדיון הספציפי הזה

 

כנראה לא קראת את כל השירשור,   הדיון האחרון עדין לעומת נקודות קודמות.

אבל אתה צודק,  זה ממש לא יפה מה שעושים פה , בכלל מדברים על אנשים שלא מיוצגים פה בשירשור. 

 

באו נעבור לדבר על הגל השני שבדרך.

ולגבי המיתון , יש שירשור אחר.. למרות שזה קצת מעצבן לעבור בין 2 שירשורים ולערוך דיון עם אותם אנשים. 

אפשר אולי לאחד?  "שירשור הקורונה המלא"  ??

לפני 43 דקות, Bob Ross כתב:

"גל הקורונה הראשון בדעיכה, גל שני בחורף":

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5736946,00.html

 

הם צריכים להיות יותר זהירים, שלא לפתוח פה לשטן.

הם מתחילים לדבר על ירידה תלולה, מדברים שעברנו את הגל הראשון ויש רק נדבקים בודדים כל יום.

אז 10-30 חולים חדשים כל יום באופן יציב ב 3 שבועות האחרונים זה לא ירידה תלולה.

זה יציבות יכולה כל רגע להתפרץ. בעיקר שכל יום משתחררים יותר ויותר אנשים.

 

שימו לב לאחוז הבדיקות החיוביות היום , 0.8% מהבדיקות. 

אני לא אומר שזהו.. זאת התפנית , אבל אני אומר שיש יציבות על הנמוך, נורא קשה למחוק את הוירוס לגמרי.

והוא עלול להתפרץ בכל רגע.

 

image.thumb.png.6068983f0f01750ce9c1a0fc56372b03.png

 

 

image.thumb.png.8d36a26eab01090b87826dba2fc3d3bb.png

 

 

 

פורסם

העליה מ0.3 ל0.8 בתוך שבוע היא יותר מכפולה.

אבל במספרים האלה בהחלט ניתנת לסיווג כסטיית מדידה לדעתי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בשביל למצוא מגמה mריך להמתין כמה ימים. צריך להזהר, בפרשנות, כיון שסביר שיש לא מעט outliers .

 

לגבי הגל השני - הרושם הוא שהמחלה הזו יודעת להפתיע. הדעיכה של הגל הראשון היתה חדה ומהירה מהצפוי. אין לדעת אם ומתי יהיה גל שני ומה יהיה היקפו, אבל צריך להערך בשני מישורים - הראשון המניעתי, והשני הוא המערך הטיפולי. הבעיה היא שבתחום המניעה עם ישראל שם קצוץ, מה שעלול לגרום לגרום לגל שני עם תוצאות כלכליות חמורות.

 

דרך אגב, בעיני דווקא אכיפה דרקונית בעניין המסיכות חשובה, הן בגלל יעילותן והן בגלל המסר הברור שכל אחד אחראי לבריאות הציבור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האכיפה כל כך חשובה שבמחוז צפון ניתנו 0(=אפס) דוחות על אי לבישת מסיכה.

אני נכנס לסופר פה ומרגיש מוזר שאני לובש מסיכה מרוב שאני במיעוט.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...