Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מה יודע לעשות מתכנת? לכתוב מילים וסימני פיסוק באיזה תוכנה עם מסך שחור? יאללה מי ישמע כולם יכולים רק תביא לי מקלדת.
לא הבנתי את התגובה שלך.
אתה בא להשוות בין קונפטי חוטים שיש רק 3 כאלה בארץ שיכולים לתפעל!!! לבין מישהו שמתכנת בשפת c ?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 7 דקות, halperin96 כתב:

אם הייתם מספר חד ספרתי של סניורים שמכירים אחד את השני יכול להיות שהייתם מחליטים שלא מתגמשים על פחות מ50,ושבסוף יצטרכו לגייס אתכם.

השאלה היא כמה זמן תסכימו להתעקש והאם יהיה מישהו ראשון שישבור את השרשרת.

 

או שהיו מייבאים הודי/סיני מחו"ל שיודע לעשות את העבודה,  הוא היה עושה את העבודה ב 10 ולא ב 50.

כאילו בחו"ל אין הופעות?  אין אנשים שמחברים את הציוד? אין סאונדמנים מוכשרים שיודעים לכוון את הצליל כמו שצריך?

 

 

פורסם
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

או שהיו מייבאים הודי/סיני מחו"ל שיודע לעשות את העבודה,  הוא היה עושה את העבודה ב 10 ולא ב 50.

כאילו בחו"ל אין הופעות?  אין אנשים שמחברים את הציוד? אין סאונדמנים מוכשרים שיודעים לכוון את הצליל כמו שצריך?

 

 

זה אנשים שעובדים בארץ,מכירים את איך שהכל עובד פה.

 

אתם מזלזלים בתחום וחבל,מעבר לזה אין לי מה להוסיף...

לפני 8 דקות, arturkopit כתב:

לא הבנתי את התגובה שלך.
אתה בא להשוות בין קונפטי חוטים שיש רק 3 כאלה בארץ שיכולים לתפעל!!! לבין מישהו שמתכנת בשפת c ?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

כן,למה לא?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

זה אנשים שעובדים בארץ,מכירים את איך שהכל עובד פה.

 

אתם מזלזלים בתחום וחבל,מעבר לזה אין לי מה להוסיף...

כן,למה לא?

כי קונפטי חום זה שלושה אנשים ,הם יכולים להתאגד ומתכנים בשפת C יש יותר.

 

שוב,אף אחד לא מזלזל בתחום.רק מציינים שלכל אחד יש תחליף וניתן לעשות אחלה אירוע בלי קונפטי.

פורסם
לפני 3 דקות, arturkopit כתב:

כי קונפטי חום זה שלושה אנשים ,הם יכולים להתאגד ומתכנים בשפת C יש יותר.

 

שוב,אף אחד לא מזלזל בתחום.רק מציינים שלכל אחד יש תחליף וניתן לעשות אחלה אירוע בלי קונפטי.

ובלי הגברה ובלי תאורה ובלי במה.

הכל זה כישרון של הזמר בסוף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 34 דקות, SlowRide כתב:

זה לא התעללות בבע"ח?

 

קונפטי בצורת ארנבים יא מג'נון, אתה לא מעיף ארנבים אלא קונפטי בצורת ארנבים

 

לפני 17 דקות, halperin96 כתב:

אם הייתם מספר חד ספרתי של סניורים שמכירים אחד את השני יכול להיות שהייתם מחליטים שלא מתגמשים על פחות מ50,ושבסוף יצטרכו לגייס אתכם.

השאלה היא כמה זמן תסכימו להתעקש והאם יהיה מישהו ראשון שישבור את השרשרת.

מה יודע לעשות מתכנת? לכתוב מילים וסימני פיסוק באיזה תוכנה עם מסך שחור? יאללה מי ישמע כולם יכולים רק תביא לי מקלדת.

 

בגדול כן, הסיבה היחידה שבתכנות מרוויחים הרבה כסף זה מחסור במתכנתים טובים מצד אחד, ורווח כלכלי מספיק טוב בחברות מצד שני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא נכנס לך לחישובים ולא להם לחישובים.

משרד הבריאות קבע 75% מקסימום, תעשה חישובים שלך אם מתאים לך - תעשה מופע, לא מתאים לך - שב בבית ואל תרים מופע.

אבל אל תרים מופע שצריך מעל 75% כדי להיות רווחי ואז תבוא לבקש כסף כי אתה מפסיד. או תקבע שאתה עובד בניגוד לתנאי משרד הבריאות כדי להיות רווחי עם מופע בדיוק כמו שאתה רוצה

 

משרד הבריאות גם קבע שצריך לבדוק אם האנשים שנכנסים איתך למסעדה הם ממשפחה גרעינית

ורישומים בכניסה לקניון וכו

תזכיר לי לא לשכוח את הת.ז שאני יוצא מחר

לפני 5 שעות, korola כתב:

 

תשמע , אני חייב הסבר על הנקודה הזאת.  אתה בעצם טוען שיש בעלי מקצוע שיש להם מומחיות שאף אחד אחר לא יכול לעשות

(בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף), הם עולים הון תועפות , כאילו הם מרוויחים הון תועפות על הידע שלהם.

ולכן כדי להחזיר את המופעים כולנו חייבים לסבסד את ההפקה כי היא מוכנה/חייבת לשלם לבודדים סכומי עתק. 

ואז הם יצאו מהאלופן אחרי שטענו שאין להם כסף ללחם, יכנסו למרצדס עם הנהג ויסעו לוילה שלהם בהרצליה או כפר שמריהו.

 

 

 

זה סתם דיון מיותר

לכולם יש תחליף, השאלה מה התחליף

יש אנשים מאוד פופולרים בתחום כי העבודה שלהם היא לא פחות ממושלמת

יש אנשים שגובים חצי מהמחיר שלהם, אבל העבודה שלהם היא בסדר ולפעמים בסדר מינוס

יש אנשים שחיים את התחום הזה מגיל אפס בתור ילדים שהיו סוחבים ציוד, אין לזה תחליף ויש לזה מחיר

 

לשבת בבית לא נשב

הפחד הכי גדול שלי זה לא להרדם על ההגה שוב

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, halperin96 כתב:

ובלי הגברה ובלי תאורה ובלי במה.

הכל זה כישרון של הזמר בסוף.

הגברה,תאורה ובוני במות יש לך באותו מספר כמו מתכנתים בשפת C.

 

פורסם
לפני 1 דקה, arturkopit כתב:

הגברה,תאורה ובוני במות יש לך באותו מספר כמו מתכנתים בשפת C.

 

בדקת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 שעות, BarryG כתב:

זה לא משנה אם יש או אין לו תחליף. אם גובה השכר שהוא מבקש מונע קיום מופעים אז הוא ישב חודשיים בבית בלי עבודה ופתאום גובה השכר שהוא מבקש יירד לרמה שהופכת קיום מופעים לכלכלית.

 

אבל זה לא גובה השכר שהוא דורש

זה גובה השכר של המאבטחים, של הנהגים, של האמרגנים, של המנהלים האישיים, של המעבד המוזיקלי, של מנהל המופע, החוריאוגרף וכו'ו וכו' וכו'

יש שרשרת של אנשים, בעלי מקצוע (אני לא מדבר על עובדי הקמה \ פירוק \ מנקים \ סבלים) שיש מחיר לעבודה שלהם

אתה רוצה להוריד את ניסים במחיר אין בעיה...תצטרך להוריד גם את איציק ואת אבי ואת נחום או להוריד מהמחיר של הזמר

 

זה לא באמת יקרה וסתם טוחנים פה מים...יאשרו לעשות 100%

 

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

משרד הבריאות גם קבע שצריך לבדוק אם האנשים שנכנסים איתך למסעדה הם ממשפחה גרעינית

ורישומים בכניסה לקניון וכו

תזכיר לי לא לשכוח את הת.ז שאני יוצא מחר

 

עוד לא למדת להכיר אותי - אני בעד שכ-ו-ל-ם יעמדו בתנאים. לא בעד חליפלפ ישראלי מצוי שהחוקים והתקנות הם אות מתה וכל אחד עושה מה בראש שלו.

Just now, Transporter כתב:

זה לא באמת יקרה וסתם טוחנים פה מים...יאשרו לעשות 100%

 

לצערי זה נכון, כי מי שצועק הכי חזק עושים כדבריו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, arturkopit כתב:

הגברה,תאורה ובוני במות יש לך באותו מספר כמו מתכנתים בשפת C.

 

 

תקשיב ליצן אתה מדבר שטויות ונמאס לאנשים לשמוע אותך

שבוע עבודה שלך  כמתכנת שווה ערך ליום עבודה של מעצב תאורה 

תשחרר אותנו אם אתה לא מבין שום דבר

כשתוכל להחזיק שטח שאני מחזיק בשביל לאחסן ציוד ולעשות בו ניסויים בציוד חדש תגיב כאן ילד

כשתוכל להבין למה אני ממקם פנס בזווית כזאת ולא זווית אחרת תוכל לדרוש את הסכום שאני דורש בשביל להניע את האוטו

עד אז שב תתכנת ותזכור שאם אני זורק אבן מהחלון אני בטח פוגע במתכנת

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

עוד לא למדת להכיר אותי - אני בעד שכ-ו-ל-ם יעמדו בתנאים. לא בעד חליפלפ ישראלי מצוי שהחוקים והתקנות הם אות מתה וכל אחד עושה מה בראש שלו.

 

לצערי זה נכון, כי מי שצועק הכי חזק עושים כדבריו

 

אם אתה רוצה אכיפה בוא נתחיל בלאכוף את זה שאנשים יסתובבו עם מסכות

אחר כך תתחיל לשים איש שבכ בכניסה למסעדות שיבדוק אם הבחורה שאיתי היא אישתי או מתכננת להיות אישתי או שפגשתי אותה רק היום

ואז נתקדם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

תקשיב ליצן אתה מדבר שטויות ונמאס לאנשים לשמוע אותך

שבוע עבודה שלך  כמתכנת שווה ערך ליום עבודה של מעצב תאורה 

תשחרר אותנו אם אתה לא מבין שום דבר

כשתוכל להחזיק שטח שאני מחזיק בשביל לאחסן ציוד ולעשות בו ניסויים בציוד חדש תגיב כאן ילד

 

 

אם אתה רוצה אכיפה בוא נתחיל בלאכוף את זה שאנשים יסתובבו עם מסכות

אחר כך תתחיל לשים איש שבכ בכניסה למסעדות שיבדוק אם הבחורה שאיתי היא אישתי או מתכננת להיות אישתי או שפגשתי אותה רק היום

ואז נתקדם

אוקי,תלך לאסוף חתימות של אנשים שאני מעצבן אותם,או שתעשה סקר.

טוב,חמוד?אחרי שתעשה את זה אתה מוזמן לפנות אלי.

 

נ.ב אני לא מדבר,אני כותב  .

לא טוב לך?תחסום,כתבתי לך את זה מזמן.אתה רק מתלונן כל הזמן אולי תפסיק?תחייך קצת.

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

אם אתה רוצה אכיפה בוא נתחיל בלאכוף את זה שאנשים יסתובבו עם מסכות

אחר כך תתחיל לשים איש שבכ בכניסה למסעדות שיבדוק אם הבחורה שאיתי היא אישתי או מתכננת להיות אישתי או שפגשתי אותה רק היום

ואז נתקדם

 

א. אני בעד לאכוף מסיכות.

ב. אני בעד לאכוף כל סעיף מהתקנות של כל חוק.

 

ג. אתה מבין שיאכפו את מה שיותר קל נכון? ויותר קל לראות מלא אנשים בהופעה בזאפה, יודעים כבר מי הבעלים, משם בקלות מגיעים ל"אחראי קורונה" שיחטוף (ש"ג או לא ש"ג?) ולמפיק וכו'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...