Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל - כרגיל, חוכמת הבדיעבד. 

 

שנית, סיסמת ה"הגנה על המבוגרים" לא פועלת, ברגע שאתה משחרר את הרסן לצעירים גם המבוגרים יחטפו. מה לעשות, אלה שעצמאיים מגיעים לסופרמרקט ואלה שבבתי האבות מקבלים טיפול מהעובדים הצעירים. 

 

ואל תשכחו שכל הדיונים בשבועות הראשונים היו תחת ההשפעה של המגיפה באיטליה וספרד, והחששות היו מבוססים על תצפיות של מדינות שאחרו בהטלת סגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, vladclar כתב:

מה שאתה עושה עכשיו, זה בדיוק חכמה בדיעבד.
כי רק עכשיו יש לך תמונה של הבדלים בין המדינות, אוכלוסיות וכו.. במרץ בכלל לא היתה שום וודאות לגבי שום דבר , היתה עליה מפחידה במספר החולים החדשים כל יום.
בשלב שאחרי פורים היו יותר חולים בבני ברק וירושלים, כי הם לא הקשיבו בזמן להוראות הבידוד וסגר חלקי. ואחרי זה כן היה סגר הדוק על שכונות נגועות בלבד, עם הגבלות תנועה.
ת"א גם היתה רחוקה מלהיות נקיה.

 

אם אתה תרוץ אחורה לאיזור מרץ-תחילת אפריל

תראה שאמרתי שלדעתי צריכים לבודד את המבוגרים ולשמור על בתי אבות או כל מקום אחר שהם נמצאים בו

ולתת לצעירים לחזור לשגרה

כתבתי את זה המון פעמים בעבר, לא היום

רק שהיו אנשים שהעדיפו להגיד לי "איזה חוצפה איך אתה אומר דבר כזה על מבוגרים רק בשביל לחזור לעבוד"

 

ומה קרה בפועל ?

עצרו לנו את העבודה, שמו את המבוגרים בסגר כמעט עד היום, הרסו את הכלכלה והמבוגרים עדיין בסגר

מה יצא מזה?

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

מצחיק כמה פעמים צלבו אותי כאן כשכתבתי שצריך לשמור על המבוגרים

ולשחרר את כל הצעירים, כי משחיטים את הכלכלה

וזה בדיוק מה שכתוב בכותרת

ניתוח של פרופ' צבי אקשטיין מגלה שהיתרון של ישראל בתמותה הנמוכה נובע, כמעט כולו, מהגיל הצעיר של האוכלוסייה בישראל ■ דווקא הצעדים שנקטה הממשלה, כמו הטלת סגר כללי, היו שגויים - ועלו לישראל באובדן מיותר של תוצר בגובה של 20–70 מיליארד שקל

זה לא בדיוק מה שכתוב בכותרת, זה אפילו לא קרוב למה שכתוב בכותרת.

וגם בכתבה לא מציעים את מה שהצעת.

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, sperial כתב:

שנית, סיסמת ה"הגנה על המבוגרים" לא פועלת, ברגע שאתה משחרר את הרסן לצעירים גם המבוגרים יחטפו. מה לעשות, אלה שעצמאיים מגיעים לסופרמרקט ואלה שבבתי האבות מקבלים טיפול מהעובדים הצעירים.

יותר מזה - זה בדיוק מה שניסו לעשות בשוודיה (להגן על קבוצות הסיכון), ובפועל, אחוז עצום מהמתים אצלם, לא זוכר את המספר המדוייק אבל בוודאות יותר מ-50%, הגיעו ישירות מבתי אבות. אגב, גם האפידמיולוג הנוכחי שלהם (לעומת לשעברים שהתנגדו לפעולות שלו עוד בתחילת הדרך) כבר הודה שהם "במצב נורא".

 

זכור לי גם שראיתי שהכלכלה השוודית חטפה כמו מדינות שכן עשו סגר (הרבה בגלל שהיא תלויה כמו ישראל וכלכלות רבות אחרות בשאר העולם), יהיה נחמד אם אחד מחברי הפורום ימציא נתונים בנושא.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, David32 כתב:

זה לא בדיוק מה שכתוב בכותרת, זה אפילו לא קרוב למה שכתוב בכותרת.

וגם בכתבה לא מציעים את מה שהצעת.

 

 

בוא נעתיק שוב את הכותרת

ניתוח של פרופ' צבי אקשטיין מגלה שהיתרון של ישראל בתמותה הנמוכה נובע, כמעט כולו, מהגיל הצעיר של האוכלוסייה בישראל ■ דווקא הצעדים שנקטה הממשלה, כמו הטלת סגר כללי, היו שגויים - ועלו לישראל באובדן מיותר של תוצר בגובה של 20–70 מיליארד שקל

 

תמותה נמוכה עקב גיל צעיר = צעירים פחות מתים = אמרתי בעבר תנו לצעירים לחזור לשגרה ותשאירו את המבוגרים בבידוד

"הצעדים שנקטה הממשלה היו שגועיים ועלו לישראל באובדן מיותר של תוצר בלה בלה" = הסגר בצורה שעשו אותו גרם לנזק עצום ובהתחשב בזה שכבר בתחילת אפריל ידעו שצעירים פחות מתים (ואני כתבתי את זה כאן והבאתי המון כתבות שהוכיחו מי הם המתים)

וכתבתי עשרות פעמים "תבדקו מה גילאי המתים" אבל לאנשים לא היה נוח לשמוע שאני אומר את זה שבעיקר מבוגרים מתים

בחרו להמשיך את הסגר כמו שהוא ולמוטט את הכלכלה

במקום לסגור את המבוגרים ולתת לצעירים לחזור לשגרה ומי שיחלה יחלה..

לפני 19 דקות, sperial כתב:

קודם כל - כרגיל, חוכמת הבדיעבד. 

 

שנית, סיסמת ה"הגנה על המבוגרים" לא פועלת, ברגע שאתה משחרר את הרסן לצעירים גם המבוגרים יחטפו. מה לעשות, אלה שעצמאיים מגיעים לסופרמרקט ואלה שבבתי האבות מקבלים טיפול מהעובדים הצעירים. 

 

ואל תשכחו שכל הדיונים בשבועות הראשונים היו תחת ההשפעה של המגיפה באיטליה וספרד, והחששות היו מבוססים על תצפיות של מדינות שאחרו בהטלת סגר.

 

קודם כל זה לא היה בדיעבד

עוד כשהיו 70 מתים פרסמו שרוב המתים הם מבוגרים עם מחלות רקע

לא היה צריך לחכות ל 300 מתים כדי לדעת את זה

דבר שני

כמו שאני לא נוסע עם סבא שלי ברכב ומחזיק את הטלפון ביד ונוהג על 160

ככה אני לא אלך לסבא שלי בתקופה שיכול להיות שאני אדביק אותו בקורונה

 

יש משלוחים מהסופר מרקט

ובמקום להביא את המשק למצב שצריך להזרים לו 80 מיליארד, היו  משאירים את הצעירים בעבודה ומשקיעים  את הכסף בבתי אבות, מיגון, עובדים שיעבדו במשמרות של 24\7 ויקבלו שכר יותר גדול על חשבון המדינה

היה עולה הרבה פחות מ 80 מיליארד זה בטוח

 

הדיונים בשבועות הראשונים היו על רקע זה שמשה וביבי רצו להלחיץ את כולם כדי שיהיו קשובים

בחרו את הדוגמאות הכי קשות מהעולם (גם אם הם ידעו או חשבו שאין שום קשר בין איטליה לישראל) כדי להפחיד אותנו

כשהתפרסמו  ב YNET נתונים שמראים שרוב המתים כאן הם מבוגרים מאוד עם מחלות רקע קשות מאוד תהיה בטוח שגם ביבי וגם משה ידעו מזה

אבל זה לא עניין אותם כי צריך מצב חירום

אף אחד לא חכם בדיעבד, מראים לך אנשים כמו מנכל הדסה, רופאים בכירים, פרופסורים שניסו לפנות למשרד הבריאות ונתקלו בהתעלמות

 

למה? ככה כי מה אכפת למשה לבזבז 80 מיליארד? זה יורד מהמשכורת שלו?

תהיה בטוח שהוא ידע את גילאי המתים הרבה לפני שאני ואתה קראנו על זה בחדשות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

ברור

עושים את זה על עבירות של השלכת פסולת ודברים הרבה פחות מסכני חיים ממסכה

 

תישאר בעולם ההגברה והתאורה.

כמות שטויות כמו שכתבת לאורך השרשור הזה לא קיים אפילו בדודאים.

 

לפני 22 דקות, יבגניפ כתב:

מה שהמדינה שידרה בערך מיום העצמאות זה שכונה.

 

יסלח לי כבודו על הפנייה אליו, המדינה כל הזמן הייתה ונשארה שכונה, גם הסגר שלנו היה סגר שכונה.

 

לפני 21 דקות, farkash7 כתב:

אז אפשר להגיד "שתהיה במקום שלהם נראה אותך מחליט אחרת", בסדר זה טיעון, אבל הטיעון הזה לא אומר שהם החליטו נכון, הוא אומר שהם החליטו לא נכון כי הם פחדו. אם מקבלי ההחלטות מונעים מפחד ולא על סמך גורמי מקצוע והמציאות בשטח אנחנו בבעיה.

 

אפשר להגיד שכל עוד אין לך Accountability להחלטות שלך - אין להן משקל, ולכן גם לדעות שלך (ושלי, ושל יבגני ושל ולאד ושל שחר) אין משקל.

בלי Accountability אפשר לברבר את עצמך עד לשנת 2030.

 

ולגבי החלטה מפחד - מה אתה מצפה כשזה היחס גם כשהדברים בסך הכל נראים טוב יחסית לעולם?

הרי זה בדיוק, אבל בדיוק, תוצאה של אותה תרבות מסריחה של חיפוש אשמים. לכן כולם מקבלים החלטות מפחד, שהם לא יהיו האשמים שמוצאים אחר כך.

אז אתם מצד אחד מתלוננים על החלטות מפחד, ומצד שני ממהרים לחפש את הניצוד הבא?

מתישהו אולי תבינו שאתם בעצמכם מזינים את המפלצת הזו שנקראת חיפוש אשמים.

 

לפני 20 דקות, Transporter כתב:

למה זה היה טוב להגיד לאנשים לא להפגש אחד עם השני אם למחרת פותחים ?

מה זה משנה אם תפגוש את חברים שלך ביום ראשון או ביום שלישי ?

 

ברור, הרי לפי הטענה הטיפשית הזו אין צורך בסגר בכלל, למה הם סגרו שם באיטליה את כולם בבתים? מה זה משנה אם הם ישבו לקפה בפיאצה בפברואר או במאי?

לוגיקה עקומה בתרבות החלפלפ.

 

לפני 17 דקות, sperial כתב:

שנית, סיסמת ה"הגנה על המבוגרים" לא פועלת, ברגע שאתה משחרר את הרסן לצעירים גם המבוגרים יחטפו. מה לעשות, אלה שעצמאיים מגיעים לסופרמרקט ואלה שבבתי האבות מקבלים טיפול מהעובדים הצעירים. 

 

גם בשוודיה המודל ל"הגנה על המבוגרים" לא עבדה.

אבל נוח להם להתעלם מ-2000 מתים בבתי אבות בלבד, וזה כשהשוודים נקטו בדיוק במתדולוגיה שהם מטיפים אליה.

 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

תמותה נמוכה עקב גיל צעיר = צעירים פחות מתים = אמרתי בעבר תנו לצעירים לחזור לשגרה ותשאירו את המבוגרים בבידוד

"הצעדים שנקטה הממשלה היו שגועיים ועלו לישראל באובדן מיותר של תוצר בלה בלה" = הסגר בצורה שעשו אותו גרם לנזק עצום ובהתחשב בזה שכבר בתחילת אפריל ידעו שצעירים פחות מתים (ואני כתבתי את זה כאן והבאתי המון כתבות שהוכיחו מי הם המתים)

וכתבתי עשרות פעמים "תבדקו מה גילאי המתים" אבל לאנשים לא היה נוח לשמוע שאני אומר את זה שבעיקר מבוגרים מתים

בחרו להמשיך את הסגר כמו שהוא ולמוטט את הכלכלה

במקום לסגור את המבוגרים ולתת לצעירים לחזור לשגרה ומי שיחלה יחלה..

 

אולי פעם אחת תגיד לנו באיזה מקום בעולם עבדה התפיסה הזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

הנה עוד קצת טענות על ניהול המשבר בישראל, שלא הותאם למציאות הישראלית ולא לקח בחשבון שינויים ומה שקרה בזמן אמת.

ברדק זה שם המשחק, וככה בדיוק זה גם שוקף לכולנו לאורך כל החודשים האחרונים

 

לא ייחודי לישראל. בכל המדינות בעולם כמעט מדובר בברדק כזה או אחר. בדנמרק טוענים שראש הממשלה שיקרה. בפולין שר הבריאות והממשלה נתפסים כליצנים. השוודים מחסלים אוכלוסיה. המדינות שנפגעו קשה מתלוננות. אפילו במונטנגרו מתלוננים על חיסול הפרטיות והשטויות שהם עושים עם פרסום השמות של כל החולים...

 

כל מדינה והשטויות שלה

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

תישאר בעולם ההגברה והתאורה.

כמות שטויות כמו שכתבת לאורך השרשור הזה לא קיים אפילו בדודאים.

 

 

למה כי אין לך דרך להוכיח שאתה טועה ומדבר שטויות ?

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

למה כי אין לך דרך להוכיח שאתה טועה ומדבר שטויות ?

 

יש לי דרך להוכיח, אבל זה כולל איזה אלף מילים על איך עובדת אכיפה, ואתה קורא מקסימום 50 מילים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ברור, הרי לפי הטענה הטיפשית הזו אין צורך בסגר בכלל, למה הם סגרו שם באיטליה את כולם בבתים? מה זה משנה אם הם ישבו לקפה בפיאצה בפברואר או במאי?

לוגיקה עקומה בתרבות החלפלפ.

 

 

איטליה לא מעניינת וכתבתי את זה גם באפריל

הוכח גם כשהיינו על פחות מ 100 מתים ובפרט היום

שרוב הצעירים לא ימותו מהמחלה

ואם ישמרו על המבוגרים אפשר לתת לצעירים לחזור לעבוד

זה שתמשיך לבלבל לנו את המוח לא ישנה את התוצאה. יש למשרד הבריאות את כל הנתונים ומדי פעם מדליפים ומראים בדיוק מי הם המתים

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

איטליה לא מעניינת וכתבתי את זה גם באפריל

הוכח גם כשהיינו על פחות מ 100 מתים ובפרט היום

שרוב הצעירים לא ימותו מהמחלה

ואם ישמרו על המבוגרים אפשר לתת לצעירים לחזור לעבוד

זה שתמשיך לבלבל לנו את המוח לא ישנה את התוצאה. יש למשרד הבריאות את כל הנתונים ומדי פעם מדליפים ומראים בדיוק מי הם המתים

 

אז למה בצרפת היה סגר? ובהודו? ובווהאן? ובעוד עשרות מדינות?

למה לעזאזל היה סגר בכל מקום חוץ משוודיה?

 

חוזר לשאלה הזו:

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אולי פעם אחת תגיד לנו באיזה מקום בעולם עבדה התפיסה הזו.

 

מזכיר גם את זה:

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

גם בשוודיה המודל ל"הגנה על המבוגרים" לא עבדה.

אבל נוח להם להתעלם מ-2000 מתים בבתי אבות בלבד, וזה כשהשוודים נקטו בדיוק במתדולוגיה שהם מטיפים אליה.

 

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני באמת מנסה להבין את ההגיון שלך, ואתה עוד נעלב כשאני אומר שאתה לא מבין, למרות שזאת המציאות.

גם במדינות עם סגר, בתי האבות נפגעו קשות.

שוב, אני חוזר, תקרא לאט.

גם במדינות עם סגר, בתי האבות נפגעו קשות.

אז כשדנים באופציה של להגן על זקנים ובתי אבות, סגר הוא לא הפתרון, הוא פתרון להרס כלכלי, לא להצלת בתי האבות.

 

https://www.nytimes.com/2020/05/17/opinion/nursing-home-coronavirus.html

https://www.aljazeera.com/news/2020/04/coronavirus-spotlight-hard-hit-elderly-homes-toll-emerges-200418083848929.html

https://www.theatlantic.com/politics/archive/2020/04/coronavirus-especially-deadly-nursing-homes/610855/

https://www.seattletimes.com/nation-world/nations-nursing-homes-taking-big-hit-as-coronavirus-spreads/

 

ויש עוד.

 

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אז למה בצרפת היה סגר? ובהודו? ובווהאן? ובעוד עשרות מדינות?

למה לעזאזל היה סגר בכל מקום חוץ משוודיה?

 

חוזר לשאלה הזו:

 

מזכיר גם את זה:

 

 

אני לא יכול לתת תשובות על מדינות שאני לא מכיר וגם אתה לא

אבל יש לנו נתון אחד שאי אפשר להתווכח עליו: גילאי המתים בישראל מתוך כמעט 17,000 חולים

רוב המתים הם מבוגרים עם מחלות רקע קשות

זה לא משנה כמה תסתכל על ברזיל, ספרד, צרפת, אוגנדה . זה פשוט לא רלוונטי

כי אולי עוד 20 שנה יגלו שבגלל אנחנו אוכלים בשר פג תוקף במסעדות שמוכרות שווארמה ב 19.90 אנחנו חסינים

הסיבה לזה שאנחנו שונים מהעולם באמת לא רלוונטית

כי מתוך 17,000 חולים יכלו למות נניח 2000  או 5000 צעירים, אבל לא מתו וזאת עובדה

הצעירים בישראל חסינים

וידעו את זה כבר כשהיינו על פחות מ 100 מתים

אבל בחרו להתעלם מזה

כי אלה שמקבלים את ההחלטות לא נפגעו מהסגר

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

בוא נעתיק שוב את הכותרת

אתה יכול להעתיק עד מחר.

זה לא משנה את התוכן ולא משנה שמה שכתוב בכתבה לא תואם את מה שאמרת לפני חודשיים.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
Just now, David32 כתב:

אתה יכול להעתיק עד מחר.

זה לא משנה את התוכן ולא משנה שמה שכתוב בכתבה לא תואם את מה שאמרת לפני חודשיים.

 

 

בוא תסביר את מה שכתבת

אני רק יודע  שמתוך 300 מתים היום רובם מבוגרים עם מחלות רקע

כבר כשעמדנו על שליש מזה אמרתי (ופורסם בכלל התקשורת) שרוב המתים הם מבוגרים

זה פשוט לא עניין אף אחד למעלה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...