Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה?.. אם לדוגמה מעלים את מחירי הכרטיסים ב-100% ומכניסים 50% מהתפוסה הרגילה מגיעים לאותה הכנסה, איך התפוסה היא המשתנה היחיד פה?

 

 

 

 

פורסם (נערך)

אם תעלה עכשיו את מחיר הכרטיס ב 100%, תהיה לך 10% תפוסה.

 

להצגת יחיד אולי כן משתלם 50% תפוסה. אבל לזמר שמופיע עם להקת נגנים, איש סאונד וסוכן שארגן את המופע -  לא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זו דוגמה. כתבתי - "לדוגמה". אני בטוח שיש עוד משתנים בעלי משקלים שונים שמשפיעים על הרווחיות, מעבר לתפוסה כללית. קבעון מחשבתי. אבל אני לא בתחום אז אני לא באמת יודע, סתם היגיון עסקי בסיסי.

 

 

 

 

פורסם

אנחנו באמת לא יודעים איך הכסף על כל אירוע מתחלק, ואם יש פה מישהו שיודע אז הוא מעדיף לא לספר לנו אלא רק להגיד לנו שאנחנו לא יודעים.

 

אז אם מישהו מבין - שיסביר לנו איך מתחלק הכסף באירוע?

 

היכל התרבות/בעל המקום  - מקבל 50% מההכנסות או תעריף קבוע?

השחקנים/האומן/הלהקה - 20% מההכנסות? 

ציוד טכני/תאורה/במה/הגברה - 20% ?

ההפקה, בעל הזכויות של המופע, הכותבים, בעלי הזכויות על השירים - 10%?  

 

השאלה מי צועק ב 75% לא נוכל לפתוח? ההפקה שמפחדת שיורידו לה את האחוזים?

בעלי ההיכלים/האולמות שמבינים ש 50% הם לא הולכים לראות בקרוב?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

יש בשכונה שלי מישהי שכנראה מתאמנת בפיתוח קול או סתם שרה. כבר חודש בערך פעמיים בשבוע אני שומע אותה שרה מה שנשמע מרחוק כאותה השורה בדיוק, מאיזה יצירת סווינג מלפני 80 שנה, בממוצע אותה שורה כל 30 שניות, במשך 3-4 שעות.

בא לי שהסגר יגמר רק כדי לא לשמוע את זה יותר.

 


הזכרת לי סיפור.
עשינו זולה פעם כמה חברים בחוף לא מוכרז בכנרת. ב23:00 בלילה באו שני חברה עם בחורה והתמקמו 20 מטר מאיתנו. היינו כבר די גמורים ולא קלטנו מה קורה...

החברה הגיעו עם רמקול וגנרטור פתחו במנגל, בהתחלה היו שקטים, ואז נגמר האוכל...החברה התחילו את החגיגה שקללה (השגיאה במקור) מוזיקה בווליום פסיכי לאורך כל הלילה. פרט חשוב שצריך להזכיר שהמוזיקה לא הייתה מגוונת, היא כללה שיר אחד בלבד... עד עכשיו יש לי סיוטים שאבבאי בא אלי בלילה.
 


אני מקווה שהשכנה שלך לפחות שרה משהו נורמאלי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

מה?.. אם לדוגמה מעלים את מחירי הכרטיסים ב-100% ומכניסים 50% מהתפוסה הרגילה מגיעים לאותה הכנסה, איך התפוסה היא המשתנה היחיד פה?

 

 

 

 

 

אה בסדר

זה על אותו עקרון כמו שיפתחו אולם בשביל 50 איש אבל יקחו 700 שקל מנה

מישהו צריך לשלם את המחירים האלה בסוף

לפני כשעה, korola כתב:

אנחנו באמת לא יודעים איך הכסף על כל אירוע מתחלק, ואם יש פה מישהו שיודע אז הוא מעדיף לא לספר לנו אלא רק להגיד לנו שאנחנו לא יודעים.

 

אז אם מישהו מבין - שיסביר לנו איך מתחלק הכסף באירוע?

 

היכל התרבות/בעל המקום  - מקבל 50% מההכנסות או תעריף קבוע?

השחקנים/האומן/הלהקה - 20% מההכנסות? 

ציוד טכני/תאורה/במה/הגברה - 20% ?

ההפקה, בעל הזכויות של המופע, הכותבים, בעלי הזכויות על השירים - 10%?  

 

השאלה מי צועק ב 75% לא נוכל לפתוח? ההפקה שמפחדת שיורידו לה את האחוזים?

בעלי ההיכלים/האולמות שמבינים ש 50% הם לא הולכים לראות בקרוב?

 

 

 

הכל תלוי במחיר הכרטיס

לא כל מופע יכול למכור כרטיס ב 500-900 כמו אייל ועומר

גם במופעים שלהם רק כסאות מסויימים עולים ככה

ובמופעים של ינואר פברואר אף אחד מהם לא מכר כרטיסים ב 900. היו 500 אם אני זוכר נכון, אבל שוב לא 100% מהכרטיסים

בסוף צריך שמישהו ישלם את זה ואני לא יודע אם לפי הערכות מצב שעושים כרגע  חושבים שאנשים ישלמו 900 שח

העלויות הן אסטרונומיות. אני מצוי, אם יש מישהו שמכיר\מוכן לשתף בבקשה

לפני 1 שעה, vladclar כתב:

אם תעלה עכשיו את מחיר הכרטיס ב 100%, תהיה לך 10% תפוסה.

 

להצגת יחיד אולי כן משתלם 50% תפוסה. אבל לזמר שמופיע עם להקת נגנים, איש סאונד וסוכן שארגן את המופע -  לא משתלם.

 

זה לא רק סוכן..

זה סוכן, יח"צ, מנהל אישי, אתרי כרטיסים שגוזרים

לצורך העניין:

נסרין חתומה אצל אייל 

אבל אייל הוא לא המנהל האישי שלה

ככה שגם אייל וגם המנהל לוקחים כסף מהאירוע

עכשיו תוסיף את כל המסביב (ומדובר בעלויות לא נורמליות)

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם



 
אה בסדר
זה על אותו עקרון כמו שיפתחו אולם בשביל 50 איש אבל יקחו 700 שקל מנה
מישהו צריך לשלם את המחירים האלה בסוף




זו דוגמה. כתבתי - "לדוגמה". אני בטוח שיש עוד משתנים בעלי משקלים שונים שמשפיעים על הרווחיות, מעבר לתפוסה כללית. קבעון מחשבתי. אבל אני לא בתחום אז אני לא באמת יודע, סתם היגיון עסקי בסיסי.
 
 
 
 


פורסם (נערך)

חברים בואו נתמקד בחדשות הטובות

הודיעו שאין פעימה רביעית

מה שאומר שמעכשיו והלאה כל אחד אחראי לגורלו ולכלכלתו

מה שכתבתי כאן לפני שבוע שבועיים

מעכשיו אין הגבלות וכל אחד עושה מה שבא לו כדי לשמור את העסק שלו חי

ובמילים פחות עדינות- לא סוגרים מדינה בגלל 200-2000 מתים

כמו שכתבתי כאן מהיום הראשון- אני לא צריך שיזרקו לי 7000 שקל 

אני מוכן לא לקבל שקל ולחזור לעבוד.

חבל לי שחיכו עד יוני בשביל זה, אבל אני מקבל גם את המצב הזה

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

האמנים שמופיעים לקהל הרחב רווחיים גם ב-75% תפוסה וגם פחות.

 

חוץ מכמה כוכבים שהכרטיסים שלהם סולד אאוט אצל הרוב יכלת למצוא גם כרטיס לאותו ערב.

ככה שהם לא בנו על 100% תפוסה כדי להיות רווחיים.

 

אבל למדו לנבוח, עברנו למוד ישראלי סטנדרטי - כל מי שנובח חזק יותר מקבל כסף.

 

אלה יסתדרו בלי תקצוב ממשלתי, מי שלא יסתדר זה התיאטרון וכאלה שלא היו רווחיים גם לפני, וגם הם מנסים לרכב.

 

קודם כל יש אומנים שמוכרים ומכרו כרטיסים ללא רווח

לא אתן פה שמות, אבל יש לא מעט מופעים שבונים על 100%  וברגע האחרון יוצאים מאוזנים או מפסידים

יש דיג'יים מחו"ל  שהיו אמורים להגיע להופעות ענק פה ובסוף ביטלו והחזירו את הכסף עם כל מיני תירוצים של מצב בטחוני וכו כי ידעו שהולכים להפסיד שם קשה

לא כל מופע שפותח את הדלתות הוא מופע ריווחי

לפעמים נאלצים להופיע 75% כי אין ברירה

לפעמים אתה רואה 75% מלא, אבל 10% זה חינמים ו 15% כרטיסים שנמכרו במחירים זנות לועדי עובדים

יש המון קומבינות ולא הכל ריווחי

 

אני לא מתעסק במופעי ילדים, אבל לעלות מופע של זמר מה TOP 5 עולה ה מ ו ן כסף

אני לא אכתוב כאן כמה עולה הפעלה אחת בודדת של קונפטי חוטים, שזאת אחת ההוצאות הכי זולות וזניחות, ומסתכמת בסכום של 4 ספרות

 

 

לפני 1 שעה, Blaz00r כתב:

זו דוגמה. כתבתי - "לדוגמה". אני בטוח שיש עוד משתנים בעלי משקלים שונים שמשפיעים על הרווחיות, מעבר לתפוסה כללית. קבעון מחשבתי. אבל אני לא בתחום אז אני לא באמת יודע, סתם היגיון עסקי בסיסי.

 

 

 

אז שוב

אפשר לפתוח מופע של זמר מוכר גם ל 10 אנשים אם כל אחד ישלם חצי מליון נניח

המשתנה הכי חשוב הוא - האם ישלמו.

ככה זה בכל דבר, גם כשפותחים מסעדה וגם כשפותחים את זארה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

עזוב, אנחנו לא משדרים על אותו גל, כמו שאמרתי קבעון מחשבתי

 

שום קבעון

יש סכומים שצריכים להיות משולמים

הם מחושבים לפי ממוצע של XXX לכרטיס

לפי נניח 15,000 איש שנכנסים בהיכל מנורה או 10,000 בלייב פארק

 

אם אתה רוצה להכניס 6000 אתה צריך לעלות את מחיר הכרטיס

או אם אני מנסה לרדת לסוף דעתך- להגיד לזמר תרוויח 50% ממה שאתה רגיל, כי העובדים הקטנים לא יעבדו בפחות כסף ובצדק

אין שום סיבה שהזמר יסכים לזה, וגם זה בצדק

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

אני מקווה שהשכנה שלך לפחות שרה משהו נורמאלי.

אני בטוח שהיא שרה פעם אחת את שיר הצחוק של אדל מאופרת "העטלף" של שטראוס

ומדי פעם מגוונת בארייה של מלכת הלילה מחליל הקסם של מוצארט.

בטוח בזה 100%.

 

אין סיכוי שזה נון סטופ "מיי ניים איז מאור אדרי".

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
מזל שאתה לא שר התרבות...
בכל מדינה נורמלית מוסדות התרבות בתמיכה של המדינה. התקציב כולל בתוכו מנויים, תרומות, תמיכה של עירייה ותמיכה של משרד התרבות / העוצר.
מה שכן - צריך פיקוח הדוק על התקציבים ( מה שחסר מאוד, לכן בחלק מהמקומות חוגגים וגוררים את כל העסק לגירעון).
מירי רגב הייתה שרת התרבות, אם היא יכולה אז כל אחד יכול.
לא עשתה דבר למען התרבות.
לא כתבתי בשום מקום שלא צריך להעניק תקציב לתרבות, אלא אין שום סיבה להביא עוד כסף לבימה שיש לה חובות של 100 מיליון שקל והיא לא משלמת לעובדים שלה ונמצאת בתביעות מול מחזאים.
אמנים אינם נדרשים לקבל תקציב,למה שנתקצב את עומר אדם,אייל גולן אביב גפן וכדומה...?
רוצים להביא אותם להיכל התרבות?לא באמצעות כספי משלם המיסים,תודנ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

טרנספורטר,

תראה, רגיל לפני קורונה, נכון ?

אני משום מה זוכר ביום עצמאות לפני שנה אחד הזמרים ( לא אנקוב בשמו - אתה בטח זוכר ) עורר גל תגובות כאשר אמר שהוא לא זז מהספה בשביל 70 אלף שקלים...

הסיטואציה עכשיו קצת שונה, והם כנראה יהיו מוכנים להוריד את רף הדרישות. אבל גם יש גבול.

 

 

 

 

מירי רגב הייתה שרת התרבות, אם היא יכולה אז כל אחד יכול.
לא עשתה דבר למען התרבות.
לא כתבתי בשום מקום שלא צריך להעניק תקציב לתרבות, אלא אין שום סיבה להביא עוד כסף לבימה שיש לה חובות של 100 מיליון שקל והיא לא משלמת לעובדים שלה ונמצאת בתביעות מול מחזאים.
אמנים אינם נדרשים לקבל תקציב,למה שנתקצב את עומר אדם,אייל גולן אביב גפן וכדומה...?
רוצים להביא אותם להיכל התרבות?לא באמצעות כספי משלם המיסים,תודנ.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

אם לא תזרים כספים להבימה, התיאטרון ייסגר. כל העובדים ייזרקו לרחוב. לא משהו שרוצים לראות.
מה עושים?
מה שצריך לעשות, זה למנות סוג של מפרק / מפעיל, ובלי האישור שלו לא יוציאו שקל מיותר, לא יחלקו הזמנות חינם.
אתה תתפלא לראות, תוך כמה שנים הבימה יחזור להיות מאוזן.
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם



 
שום קבעון
יש סכומים שצריכים להיות משולמים
הם מחושבים לפי ממוצע של XXX לכרטיס
לפי נניח 15,000 איש שנכנסים בהיכל מנורה או 10,000 בלייב פארק
 
אם אתה רוצה להכניס 6000 אתה צריך לעלות את מחיר הכרטיס
או אם אני מנסה לרדת לסוף דעתך- להגיד לזמר תרוויח 50% ממה שאתה רגיל, כי העובדים הקטנים לא יעבדו בפחות כסף ובצדק
אין שום סיבה שהזמר יסכים לזה, וגם זה בצדק


איזה סכומים צריכים להיות משלומים חוץ מהאלו של האולם ...?
זה הסכום הקבוע היחיד,כל השאר ניתן לשבור את השוק .
אל תבלבל פה את המח לאנשים שיש מחיר קבוע למשהו חוץ מהאולם,בסוף זה עובד לפי ביקוש והיצע.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

אני אציע לכול השחקנים שלא בטוחים (או אפילו אלה שכן בטוחים) לגבי עתידם להתחיל להקליט אודיובוקס בעברית.

חסר חומר איכותי, אני בטוח שתיהיה דרישה ברגע שיהיו מוצרים טובים ולא משעממים. ואתם כבר שחקנים, וצריך לדעת לשחק - בקיצור תפור על שחקנים טובים להקריא ספרים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...