Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שתוהה לגבי הדבקות המוניות - חקירה אפידמולוגית הובילה למסקנה שהמשחק בין ליברפול לאטלטיקו מדריד הוביל ל-41 מתים ופסטיבל צ׳לטנהם ל-37. שני האירועים היו באוויר הפתוח (כמובן שההדבקות במשחק ייתכן והתרחשו בפאבים/ברים/איזורים סגורים באיצטדיון)... 

 

https://www.thesun.co.uk/sport/11697730/liverpool-vs-atletico-madrid-cheltenham-festival-coronavirus/

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

בנוסף -

חגיגה פרטית במסעדה ותפילה בכנסייה: גרמניה חוששת לאחר שני מקרי התפרצות חדשים

כבר בערב הראשון שבו הורשו המסעדות להיפתח מחדש בסקסוניה-תחתית שבגרמניה, ב-15 במאי, חגגו בעלי מסעדת "אלטה שוינה" שבעיירה לר בקיום ארוחת ערב פרטית לתומכי המסעדה, שסייעו לה כספית במהלך חודשי הסגר. הם הצהירו כי פעלו לפי ההנחיות החדשות: הצוות לבש מסכות הגנה, האורחים שמרו על 1.5 מטר ביניהם, פרטיהם נשמרו, ומספר הסועדים הוגבל. אם גרסתם נכונה, ביממה האחרונה התברר כי הצעדים לא עזרו: לפחות עשרה מבין 40 הנוכחים במסעדה באותו הערב, כולל בעל המסעדה שעבד רוב הזמן במטבח, נדבקו בקורונה. 70 נוספים נשלחו לבידוד.

 

(או שזה לא מעניין כי זה לא בארץ?)

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

לא יקרה, כי אצלנו לא בודקים.

אם תהיה מסעדה עם 50 איש, ומישהו ישתעל ויבקש בדיקה, לא יתנו לו להיבדק ולא יגלו. 

אז זה לא יקרה אצלנו , אין מה לדאוג.

בכלל יש 3000 מכונות הנשמה, צריך למלא אותם, אחרת ועדת החקירה תצלוב את מי שקנה אותם.

 

פורסם (נערך)

צחקו על זה שאף אחד לא יודע באמת כמה יש. 

אבל דיברו על זה שיש במערכת הבריאות בסביבות 3000 או 3500, אבל באותה תקופה כ 1000-1500 היו תפוסות.

כך שהיו רק 2000 פנויות לחולי קורונה, סביר להניח שבחורף יש תפוסה יותר גדולה של מכונות ההנשמה.  

אין לי מושג כמה קנו ומה האיכות שלהם, חלקם זה ייצור עצמי של הצבא או של קבוצות שבנו מכונת הנשמה מבוססת ארדואינו. 

 

מאמין שגם בגל הבא אף אחד לא ידע כמה יש ואם לא יהיה גל הבאה, יזרקו את כל המכונות החד פעמיות האלה לפח,

ואולי בעתיד יספרו לנו כמה מיליונים או מילארדים שפכו על ההצטיידות הזאת.

 

כמו הבדיחה בסרט "היום השלישי", - באמת חשבת שאסלה בנאס"א עולה מיליון דולר?

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

של קבוצות שבנו מכונת הנשמה מבוססת ארדואינו. 

חלק מהן הן פשוטות רצח, ברמה שמדהים בכלל שמישהו חשב שזה אתגר לייצר אחת

[אני מבין שמכונות שנקנות הן רציניות יותר, עם אישורים והכול, אבל אם מה שעשו עובד ומספיק למונשם הממוצע, אז אני בכלל לא מבין מה הביג דיל]

  • רעיון גרוע 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

מתברר שההנשמה של חולי הקורונה היא אתגר גם למרדימים מנוסים. לא משהו שאפשר לעשות על ידי המכשירים הפשוטים שלוחצים ומרפים מנשמי אמבו. צריך מכשירים מתוחכמים שיודעים ליצר עקומות לחץ, נפח, העשרה בחמצן, מתן תרופות וכו' בתפירה אישית. אלה לא מכונות של $100 אלא של עשרות אלפים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בזמנו שהתחיל הבלאגן, אז היו סרטונים שהסבירו הוראו את תהליך ההנשמה, בעיקר בחולי קורונה.

מכונת הנשמה אמיתי מנטרת המון פרמטרים, לא לא רק המכניקה של לדחוף אויר ולהוציא.

מכונת מתקדמות מחזיקות לחץ חיובי על הריאות כל הזמן , שלא תהיה קריסה ויכנסו נוזלים לחלל הריאה.

הן רק מפחיתות את הלחץ החיובי או מגבירות אותו בהתאם, וכמובן דוחפות חמצן בהתאם לסטורציה של החולה.

 

 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

מתברר שההנשמה של חולי הקורונה היא אתגר גם למרדימים מנוסים. לא משהו שאפשר לעשות על ידי המכשירים הפשוטים שלוחצים ומרפים מנשמי אמבו. צריך מכשירים מתוחכמים שיודעים ליצר עקומות לחץ, נפח, העשרה בחמצן, מתן תרופות וכו' בתפירה אישית. אלה לא מכונות של $100 אלא של עשרות אלפים.

 

מצד שני גילו שיש חולי קורונה שעדיף להשאיר אותם רק עם חמצן, אפילו אם הסטורציה יורדת לאיזו ה 70-80%.

הסטיסטיקה של הישרדות ממכונת הנשמה לא הייתה משהו 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, David32 כתב:

חלק מהן הן פשוטות רצח, ברמה שמדהים בכלל שמישהו חשב שזה אתגר לייצר אחת

[אני מבין שמכונות שנקנות הן רציניות יותר, עם אישורים והכול, אבל אם מה שעשו עובד ומספיק למונשם הממוצע, אז אני בכלל לא מבין מה הביג דיל]

 

אכן היו בארץ כמה קבוצות בעיקר בפייסבוק של מייקרים שבנו מכונות הנשמה לפי סכימות חשמליות ותוכניות מוכנות מראש להדפסת חלקים במדפסות 3D.

 

בזמנו ניסיתי לעזור להם בהתאמת חלקי אלקטרוניקה תחליפים לרכיבים שהיו ב-BOM שהעתיקו מאינטרנט ולצערי הבנתי שאין ממש אם מי לדבר בתחום האלקטרוניקה כי המייקרים פשוט העתיקו ובחלקם לא ממש הבינו מהו כול רכיב אלקטרוני.

לפני 3 דקות, David32 כתב:

אז כול המכונות המאולתרות האלה שוות לתחת?

 

אפשר לעשות איתן חוקן חמצן לתחת ואולי להתקדם בחיים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 48 דקות, David32 כתב:

אז כול המכונות המאולתרות האלה שוות לתחת?

 

 

לדעתי רק בארץ שיחקו בקקי הזה, לא ראיתי בשום מקום אחר בעולם שניסו להנשים אנשים עם צעצועים.

ולמזלנו לא הגענו ל100% תפוסה על המכונות האמיתיות, אז לא בדקו אותם.

 

מה שכן הצליחו בעולם, זה לחבר 2 אנשים למכונה אחת , בנו מתאם מכני ולמכונה זה לא היה משנה, הוא הנשימה 2 ריאות כאילו היו ריאה אחת 

פורסם

מטומטמים שבכלל כותבים את זה ככה.

שתעלה על מטוס לברזיל, לרוסיה... לא חסרים מקומות בעולם שהיא יכולה לבדוק את החיסון שלה.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, korola כתב:

לא יקרה, כי אצלנו לא בודקים.

אם תהיה מסעדה עם 50 איש, ומישהו ישתעל ויבקש בדיקה, לא יתנו לו להיבדק ולא יגלו. 

 

 

אני מתפלא על התגובות שלך

אם לא בודקים אנשים והם פשוט צריכים להתמודד עם המחלה לבד,

אתה צריך לראות אנשים שהמצב שלהם מחמיר ופשוט מתים  \ הופכים לחולים קשים

אז או שאנשים מתים ואנחנו לא יודעים, או שהתאוריה שלך לא נכונה, או שאנשים פשוט עוברים שפעת רגילה וממשיכים בחיים

שים לב שכבר כמה ימים אין דיווח על מתים

 

לפני 8 שעות, hans כתב:

מה זה?

 

החלטת להתעלם ממה שכתבתי, אז אכתוב שוב: אתה מוטה.

זאת לא קללה, ולא קראתי לך בשמות גנאי. זה פשוט, הסביבה שלך קשורה לעולם של מופעים/אירועים/הפקות וזה הדבר שאתה רואה כל הזמן.

אני טוען שמה שראית (ומה שהתקשורת הבליטה) הוא אותו 10-20 אחוז שלא צייתו להוראות וכן נכנסו לחישוב.

מראש ציפו שלא תהיה היענות של 100 אחוז, אבל 80 אחוז זה מספיק טוב בשביל לעצור מגיפות

ולכן נותנים הוראה _מחמירה יותר_ שתקפה ל-100 אחוז עם הנחת היסוד ש-80 אחוז ייענו לה - וזה מספיק טוב.

 

 

 

אההההההה..למה לא הסברת את זה ככה?  אתה צודק

כל ה 4000 חברים שלי בפייסבוק הם אנשים מהתחום הזה 

ובעצם ראיתי בסטורי את הסרטונים של אירית רחמים בלופ אז אני מוטה כי חשבתי שראיתי ציבור שלם, אבל זאת רק אירית רחמים

גם כל העשרות אלפים שמדווחים כבר חודש בתקשורת שנמצאים בים הם רק 10-20% שלא צייתו

גם האנשים בפארקים עם הילדים הם חלק מה 10-20%

גם הדתיים בלג בעומר שעמדו אחד על הראש של השני ואי אפשר היה לספור אפילו כמה היו שם מרוב שהם היו המון ונדבקו כל כך צמוד

גם אלה באיקאה

כל אלה בעצם 50-60 איש שכולם מעולם המופעים\אירועים\הפקות והם דואגים להתייצב בכל המקומות האלה ^ וליצור מיצג שווא של ציבור שמתקהל

ובגלל זה בעצם אין הדבקה

כי כל האנשים בבית חוץ מכמה אנשים שאני מכיר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לשלוח אותך לצפות בסרטונים של מירון, כדי שתיזכר איך נראה מירון לפני קורונה?

אגב, גם אם תכתוב "איקאה" אלף פעמים זה לא ישנה את העובדה שאי אפשר להידבק באיקאה כשמנטרים בצורה כזאת את מספר הנכנסים.

 

מרגיש לי כמו גלגול נשמות של שרשור המיקרוגל והאטיופים, בחיי.

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...