Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

אבל הקריטריונים האלה היו אותו דבר גם כשמצאו 500 חדשים ביום.

מה שונים הקריטריונים היום מהקריטריונים מלפני חודשיים ?

בוא נניח לרגע שאתה צודק. הקריטריונים הזויים ובעצם מפספסים כל פעם עוד ועוד ועוד חולים 

בינתיים הם מתרבים לטענת חלק מהאנשים כאן

אנשים לא יודעים שהם חולים, הולכים ומדבקים, נדבקים, מבקרים את הסבתא, את הדודה, את השכנים הקשישים

למה אנחנו לא רואים עליה במונשמים \ חולים קשה ?

 

 

 

הקריטריון תמיד היה מגע עם חולה מאומת.

לפני חודשייים כל מי שחזר מחו"ל היה אוטומטית מוגדר "מגע עם חולה מאומת"

ולכן היו בודקים יותר, היום ממש קשה למצוא מישהו שהיה במגע עם חולה מאומת .

אז רק שממש יש לך תסמינים חזקים של קורונה, בודקים אותך, ואז אוטומטית כל מי שהיה סביבך ב 14 יום האחרונים מוגדר כ"מגע עם חולה מאומת"

כך שבפועל יכולים להיות כיסי הידבקות, פשוט אף אחד מהם לא מפתח תסמינים קשים.

 

ואני לא מבקר את המערכת, אני חושב שפשוט אי אפשר לבדוק את כולם, ואין מה לעשות אלא לחכות

פורסם
לפני 2 שעות, gadik6 כתב:

 

שמע, אפשר לסבול את האגואיזם שלך וחוסר האכפתיות מכל מי שהוא לא אתה. "שיסגרו את נתב"ג", ומי ישלם למדינה עבור איבוד הכנסות של כ-20 מיליארד בשנה, או אבטלה/הבטחת הכנסה לכל עובדי התיירות, אל על וכדומה, אתה?

אפשר גם לסבול את השופוני שאתה דוחף בכל הודעה שניה, כאילו במקרה.

 

אבל את הניתוחים ה"מדעיים" שלך פשוט כואב לקרוא.

 

עכשיו אני מבין איך תיאוריות קונספירציה וקבוצות בסגנון 5G נולדות.

מומחים וחוקרים בתחום לא יכולים להסביר משהו, אבל אתה "ראית" או הרגשת או קראת משהו הפוך ("עובדות" עלאק), אז זה בוודאי לא נכון.

 

זה לא עובד ככה.

 

אני לא הגשתי שום דבר

נתתי כאן קישור לסרטון שהתפרסם ב"כאן 11", תמונות מ YNET"

לא אני צילמתי, לא אני סיקרתי, אני רק שיתפתי.

אלה עובדות.

אתה רוצה לטעון שהמסיבות שסיקרו ב"כאן 11"  לא התקיימו ? בוא תטען

אתה רוצה לטעון שהתמונות שהציגו מחופי הים שיקריות? זכותך לטעון

 

אני טוען שנכון לעכשיו לפי הגרפים שמתפרסמים באתר (לא אני פרסמתי אותם) יש ירידה מובהקת:

מספר הנדבקים החדשים יורד בכל שבוע, חולים קשים ומונשמים יורד כבר יותר מחודש באופן קבוע!

 

מה זה אומר ? שהוירוס דועך, באופן עיקבי, למרות איקאה, קניונים, ברים ומסעדות שכבר פתחו נגד החוק, מסיבות , חופי ים, למרות הכל הוא דועך

אני לא יודע למה הוא דועך, אולי הוא נמצא  רק בערים מסויימות שלרובנו אין קשר אליהן, אולי דואגים לעשות עבודה משטרתית בערים האלה, אולי הוא נמצא אצל אוכלוסיות שבקושי נחשפות לכלל הציבור, אולי מזג האוויר, אולי הוירוס מחכה לתוצאות המשפט של ביבי כדי להחליט אם להתפרץ. אני באמת לא יודע ואני לא בטוח שמישהו יודע למה הוא דועך אבל בוודאות הוא דועך.

 

עכשיו בוא נקח את המצב הנתון הזה (כן זה מצב נתון. הגרפים מוכיחים את זה ולא משנה כמה תכתוב לי שבכל הודעה שלי אני דוחף שופוני, תסתכל בגרף  ותשחרר אותי)

ונכניס לכאן חולים חדשים מחו"ל

ממש נייבא אותם

אתה חושב שהמספרים ישארו אותו דבר? אני לא חושב.

אז לא מעניין אותי נתבג ולא זבבג, כי האישו כאן זה החובת בידוד שמנסים להעלים אותה

אין שום סיבה להכניס חולים חדשים ולתת להם להסתובב איפה שבא להם. אסור שדבר כזה יקרה

באת לארץ ? שב שבועיים בבידוד, במתקן כליאה, בבית שלך עם אזיק אלקטרוני או שפשוט ינעלו לך את הבית עד שיעברו שבועיים

לא מעניין אותי מה הפתרון שימצאו אבל צריכים פתרון ולא להגיד יהיה בסדר

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

רואה שכולם מתארחים, מארחים, מסתובבים

"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"

 

 

[אישית אני מכיר מקרים בודדים, רוב חברי דואגים לעצמם ולהוריהם ולא נפגשו]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, korola כתב:

 

הקריטריון תמיד היה מגע עם חולה מאומת.

לפני חודשייים כל מי שחזר מחו"ל היה אוטומטית מוגדר "מגע עם חולה מאומת"

ולכן היו בודקים יותר, היום ממש קשה למצוא מישהו שהיה במגע עם חולה מאומת .

אז רק שממש יש לך תסמינים חזקים של קורונה, בודקים אותך, ואז אוטומטית כל מי שהיה סביבך ב 14 יום האחרונים מוגדר כ"מגע עם חולה מאומת"

כך שבפועל יכולים להיות כיסי הידבקות, פשוט אף אחד מהם לא מפתח תסמינים קשים.

 

ואני לא מבקר את המערכת, אני חושב שפשוט אי אפשר לבדוק את כולם, ואין מה לעשות אלא לחכות

 

אבל מה זה "ממש קשה למצוא"

לפני חודש כשכבר נגמר הבלאגן עם חול, ובנאדם טען שהוא לא חש בטוב וחדשו בקורונה

אף אחד לא יכל לדעת שהוא נפגש עם חולה בסניף ויקטורי. ולמרות זאת בדקו אותו ולמרות זאת מצאו 250-300-400-450 חולים (זה כבר אחרי התקופה של 600 חולים ביום, שבים מחו"ל וכו')

אין לפלוני אלמוני הוכחה שנפגש עם חולה, אבל יש לו תסמינים

אני לא מסכים איתך שלא יבדקו אותו.

ואני אומר דבר מאוד ברור ואיכשהו מתעלמים ממנו:

בוא נניח שהבדיקות הן חפיף כאלה, בוא נניח שכבר לא טורחים בכלל לבדוק כי קיצצו בכוח אדם, אוקי?

איפה אותם חולים ?

אתה בא להגיד לי שפתאום רוב החולים כבר לא חווים את המחלה בצורה קשה ועוברים אותה לבד?

 

אם ככה, נלך לפי שיטתך, הכל בסדר...ירדנו מ 200-300 חולים ל 20-30 ביום, כל ה 250 חולים הנותרים עוברים מתחת לרדאר

חווים את המחלה לבד בבית, אף אחד לא מת, אין כאן שום מגפה, הכל תקין

בוא נשאיר את המצב כמו שהוא, נדאג לא לייבא חולים חדשים ולתת להם להסתובב בארץ,

מעריך שתוך כמה חודשים לא יהיה כאן חולה אחד ותודה לביבי ולמשה על הטיפול המסור

וגם לאיתמר שבשום ראיון לא יודע להסביר את הדרכים שלו, אולי יקדמו אותו להיות מנכל משרד הבריאות כי הוא חיקוי מוצלח שלו

לפני 7 דקות, David32 כתב:

"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"

 

 

[אישית אני מכיר מקרים בודדים, רוב חברי דואגים לעצמם ולהוריהם ולא נפגשו]

 

אולי

יש לי עוקבים שהם חברים טובים שלי, ועוקבים שאין לי מושג מי הם

בפסח הכל היה שקט

במימונה היו חגיגות

בעצמאות בכלל אין מה לדבר

אתה רוצה להגיד לי שרק אני מכיר אנשים כאלה, שמדובר רק באנשים מבוססים מת"א שעושים מה שבא להם

שמדובר רק בחברים שלי שעושים מה שבא להם כי אנחנו ממורמרים, או שזה המצאה שלי ושל התקשורת - סבבה מכבד את זה

עד כאן הסכמנו שהכל המצאה שלי, רק אני וחברים שלי כאלה, כל שאר המדינה חגגה בבית ^

------------------

בוא נתקדם

יום העצמאות היה ב 28.4, חודש אחורה

מאז פתחו את איקאה, קניונים, חופי ים (אני מתעלם מעסקים שנפתחו נגד החוק ויצרו התקהלות, כי זאת המצאה שלי)

אף אחד עדיין לא נתן הסבר הגיוני איפה אותם נדבקים  ואיך אנחנו רק יורדים בכמות ההדבקות

.

.

.

.

.

הדיון הזה מזכיר את אותו דיון אחרי שנחשפה ההתפרצות בבני ברק, ירושלים, בית שמש

כולם כאן חזו 1000 חולים ביום, בלאגן, התפרצות, טרור קורונה

אני שאלתי שאלה פשוטה "איפה אותם חולים?"

ואז כל אחד פתח את היומן שלו לפי איך שהוא סידר אותו וקבע ש"רק עוד שבועיים נראה אותם"

כמה עבר מאז, חודש וחצי? אני עדיין מחכה להם

כנראה שנמשיך לחכות גם לאותם חולים מחופי הים ומצארלס קלור

מה שכן ישנה את כללי המשחק זה ייבוא של חולים מחו"ל ללא חובת בידוד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 23 דקות, Transporter כתב:

בעצמאות בכלל אין מה לדבר

אתה רוצה להגיד לי שרק אני מכיר אנשים כאלה, שמדובר רק באנשים מבוססים מת"א שעושים מה שבא להם

לא. יש אנשים מבוססים שגם נשארו בבית.

ואתה טועה מספרית נו. אתה משווה מפגשים של 100 איש עם מאות אלפים שיוצאים לכיכר רבין בכל שנה?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

לא. יש אנשים מבוססים שגם נשארו בבית.

ואתה טועה מספרית נו. אתה משווה מפגשים של 100 איש עם מאות אלפים שיוצאים לכיכר רבין בכל שנה?

 

 

תתייחס לשורה התחתונה:

לפני 25 דקות, Transporter כתב:

עד כאן הסכמנו שהכל המצאה שלי, רק אני וחברים שלי כאלה, כל שאר המדינה חגגה בבית ^

------------------

בוא נתקדם

יום העצמאות היה ב 28.4, חודש אחורה

מאז פתחו את איקאה, קניונים, חופי ים (אני מתעלם מעסקים שנפתחו נגד החוק ויצרו התקהלות, כי זאת המצאה שלי)

אף אחד עדיין לא נתן הסבר הגיוני איפה אותם נדבקים  ואיך אנחנו רק יורדים בכמות ההדבקות

 

פורסם

אני חושב שההתפשטות נעצרה כרגע.

זה לא שייך.

אתה מקצין לצד אחד ובטוח שכל המדינה זה אתה.

אחרים מקצינים לצד אחר מסיבות אחרות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בתאריך 22.5.2020 בשעה 11:47, Transporter כתב:

הוירוס מופץ בגלל מחדלים והתנהלות חובבנית של משרד הבריאות, לא בגלל שעשו הפגנה גדולה בצארלס.

 

הוירוס מופץ כי הוא וירוס, אין לו מוח, אין לו חשיבה, תן לו תאים להתרבות בהם וריאות להתנחל בהם, ואיזה שיעול או דיבור והוא יתפשט.

הוירוס לא אומר לעצמו - אהההה עכשיו הם לא בודקים, זה הזמן להתרבות!!! קדימה קורונות! לצאת למתקפה!

 

ציטוט

אם היו בודקים את כל האנשים שננכחו בבית ספר \ גן ואת ההורים שלהם שבאו איתם במגע, אותם הורים אולי לא היו הולכים לצארלס קלור ומדביקים אנשים חדשים

 

אתה פשוט לא מבין שלוירוס יש זמן דגירה, ויש זמן שבו כמות הוירוסים נמצאת מתחת לרף הגילוי, אבל אותו אדם שבאותה בדיקה ייצא שלילי כי הכמות נמוכה מדי לגילוי, עדיין יכול להיות מידבק ולהדביק.

ויותר גרוע - הוא יילך לצ'ארלס קלור בחשיבה שהוא קיבל תשובה שלילית.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 11:55, יבגניפ כתב:

לא, ליאור. אני לא "מחצין" שום אפיון. והאובססיה שלך אלי - שלא מאפשרת לך למצוא תחביב יותר טוב מלנתח את האופי שלי על בסיס יומי, ולדון בו פה היא שלך. לא שלי. ואני לא יכול לתאר לך כמה זה באמת פתטי, שאתה בכל פעם מחדש מנסה בכח להחיות "קשר" שלא עובד עם מי שחסם אותך, כנראה מסיבות דומות. בעיקר כשהשיטה היא אותה שיטה, שהשתמשת בה גם לפני שחסמתי אותך - התרסה בשקל וחצי, כדי שהצד השני יתעצבן ויתן לך יחס. 

 

על בסיס יומי? לנתח את האופי שלך? החמאת לעצמך מאוד

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 11:55, יבגניפ כתב:

ולגבי חלוקת הציונים שלך לפוסטים שלי - כן, לפגוש אדם שלא תסכים איתו על 100% מהנושאים בעולם זה כנראה כמעט בלתי אפשרי. השאלה היא מה קורה בכל זאת, כשלא מסכימים. אני לא כ"כ יודע למה חזרת לפורום או מה הפקת מאינסוף עמודי הויכוחים איתי ברמה האישית, לפני ואחרי הפרשיה שלך. אבל אני שוב מציע לך לפעמים להתבונן גם בעצמך ולא רק באחרים. ואם לא תמצא בעיה - גם בסדר. נשארו לך עוד איזה 100,000 משתמשים חוץ ממני, שאתה יכול ללמד אותם אזרחות, פורנזיקה, מחשבים וכל שאר הדברים האחרים שאתה מצטיין בהם.

 

אני מעולם לא פרשתי, היו כמה שנים שלא היה לי זמן לפורום.

אולי אם אפגוש מישהו שאני לא מסכים איתו על 100% מהנושאים בעולם אראה לנכון לחסום אותו, לא קרה לי עדיין.

אל תדאג גם אותך אני יכול ללמד לא מעט דברים.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 11:59, David32 כתב:

ליאור - אני אומר? תחסום אותו חזרה!

 

למה? אולי יש לו מדי פעם משהו מעניין לכתוב? או משהו ששווה לקרוא? נכון שבד"כ לא, אבל פעם ב... יוצא לו.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 12:31, korola כתב:

באירוע הראשון התקשורת זעקה וגרמו לביבי לבקש מהמשטרה לאכוף ולפזר את האירועים עם סילוני מים על ילדים קטנים (לא בוצע כי השוטרים היו בני אדם).

האירוע השני , התקשורת חגגה את החזרה לשיגרה.  

 

[ציניות]זה לא אותו דבר, באחד זה "אנחנו" ובשני זה "הם", איך אפשר להשוות?[/ציניות]

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 12:40, borsood כתב:

למה? "כאן" יישרו קו עם הממשלה לאורך כל הדרך.

למעשה יש שם איסור לקרוא לנשאים אסימפטומטיים כל דבר חוץ מ"חולים". לא מכיר מחלה אחרת שזה המצב לגביה.

 

אין לזה קשר לממשלה, ול"כאן" או בשמה הקודם "ערוץ 1" יש היסטוריה ארוכה למדי שכוללת לא מעט התקרנפות, הדרה, וניסיון של המיעוט לשלוט ברוב.

בכל מקרה הכוונה הייתה לתקשורת ככלל, ולא להתייחסות של ערוץ אחד למושג אחד בתוך נושא אחד.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 17:42, korola כתב:

בנוסף על תשכחו שיש תחום ששווה מילארדים  - חיסון וטיפול - בארץ יש כמה מוסדות שעובדים על טיפול בשיטות שונות - (נוגדנים סינטטים  - שלייה טחונה)

ופשוט אין להם "ארגז חול" ישראלי לשחק , זאת בעיה מהותית וחייבים לפתור אותה, חייבים לייצר פה שוב pool של חולים שניתן יהיה לבצע ניסויים בכל הטיפולים החדשניים שמפתחים פה, אחרת נפספס את הרכבת.

 

לא חסר מדינות עם חולים ואמצעי טיפול חצי מתקדמים שישמחו להיות ארגז החול הטיפולי.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 18:39, Transporter כתב:

ולדעתי הוא מסעדן ואיש עסקים טובים שיודע לעבוד. אבל קשה להרוויח רק מטייק אווי

 

מאיפה אתה יודע איזה איש עסקים הוא? הוא מפרסם דו"חות?

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:01, Transporter כתב:

אגב בכתבה מספרים על אנשים שדחו להם טיפולים (של מחלות אחרות) ונפטרו כתוצאה מזה 

חבל שעל המתים האלה לא מדברים

 

אתה מבין בעצמך את הניגוד בין שני חלקי המשפט שלך או שצריך להסביר לך?

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:42, garicho כתב:

אני חושב שפרופ גרוטו לקח את תפקיד המפחיד הלאומי. הוא וסימן טוב שידרו פאניקה כי ידעו שרק ככה יוכלו להשפיע על הישראלים לקיים לפחות חלק מההגבלות. 

אבל, ברגע שהפניקה נגמרה הם נשארו ללא אמינות בכלל, ועכשיו לא משנה מה יגידו לא יתייחסו אליהם יותר.

 

לדעתי, רוב האנשים חכמים ומבינים דברים. הם היו צריכים להסביר באופן פתוח מה החששות, מה הבעיות שיש כרגע, מה מנסים למנוע, על איזה מודלים מסתמכים ומה האלטרנטיבות. אבל הם התייחסו לציבור כמו לילדים. ״תעשה מה שאני אומר ואל תשאל שאלות״ - זה, לא יכול לעבוד לאורך זמן...

 

אולי זה חלק מתרבות השושו והצריך לדעת הצבאית שקיימת בישראל, אולי ניסיון לשמור פנים, או לפאר את עצמך. אולי בסופו של דבר זה סתם פוליטיקה מגעילה. לא יודע.

 

אבל אני כן יודע שכשאני מקשיב לדר׳ פאוצ׳י לדוגמא אני מבין הרבה יותר ומקבל את רוב מה שהוא אומר, להבדיל מהצמד חמד הזה...

 

אני חושב שבאופן העקרוני ביותר, הם הסתמכו על Worst case scenario, פשוט כי לא ידעו מספיק על הנגיף, אני עד עכשיו לא משוכנע שיודעים מספיק על הנגיף.

א-ב-ל, האזרח הפשוט לא רוצה לשמוע ממקבלי ההחלטות תשובה של "אנחנו לא יודעים, לא מכירים את הנגיף הזה, לא יודעים למה הוא מסוגל ובאיזה קצב הוא מתפשט, ואם הוא מידבק ממשטחים", זו פשוט לא תשובה שהוא מוכן לקבל מפקידים בכירים.

אז מה מוציאים החוצה? את Worst case scenario, אבל איך מסבירים בלי ליפול למלכודת "אנחנו לא יודעים אז הנחנו פרמטרים גרועים כי עדיף להיות מופתעים לטובה[ישראל, אוסטריה] ולא מופתעים לרעה[איטליה, ספרד]".

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:45, farkash7 כתב:

לא אכפת לי איזה תואר יש לדביל הזה.

כשהוא התראיין אתמול הייתי בהלם.

הכתב שואל אותו ״באתם כל יום עם הנחיות דרקוניות בידיעה שאתם באים למשא ומתן כדי שיורידו מהרף שהבאתם בלי קשר למה נכון ומה לא״ הטמבל עונה כן.

 

זהו מבחינתי לפטר את הבנאדם הזה ולהעיף לקיבינימט.

הבנאדם חושב שזה משחק פה. קובע הנחיות סתם לשם משא ומתן על חשבון עתיד של אנשים.

 

0 מקצועיות. פשוט 0.

 

לראות את הראיון המלא ולא להאמין ומי שלא ראה לא להגיב. כמה דקות של ראיון שאתה מבין איזה טמבל קיבל את ההחלטות פה.

 

ברוך הבא לפוליטיקה! אתה חושב שבמשרד האוצר לא עושים בדיוק אותו דבר?

הם מעלים דרישות למיסוי כזה וכזה וכזה שצריך לכאורה לכסות גירעון של מיליארד שקל, אבל הדרישות מכניסות 10 מיליארד. למה? כדי שיהיה על מה לוותר במו"מ.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:47, asafasraf כתב:

א. ישראל מדינה שבה אם סוגרים את נתב״ג זה מספיק, כי יש כניסה אחת. באירופה הגבולות חופשיים ופרוצים.

 

2, גם רמון היא כניסה לישראל, וזה רק שדות תעופה, יש עוד 2 נמלי ים, ונקודות כניסה קרקעיות (2 לירדן, אחת למצרים).

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:54, farkash7 כתב:

אנשים בעמדות האלה צריכים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר על סמך הנתונים. לא להגיד ״נגיד להם שסוגרים הכל ואז נתמקח״.

לך ספר את זה לעסקים שסגרו לשם המשא ומתן. לך ספר את זה למשפחות של חולים שמתו בגלל שדחו להם את הניתוח לשם המשא ומתן וכו׳

 

זה אולי לא ברור וצריך הדגשה, לא גרוטו ולא בן סימן טוב מחליטים שום דבר.

היחידים בעלי סמכות החלטה הם הגוף שנקרא הממשלה, בהצבעה, זה אפילו לא סמכות של שר בודד.

אם היו מגיעים מראש עם רשימת דרישות מינימלית נדרשת, במו"מ חצי ממנה היה יורד ואיפה היינו?

לטוב ולרע, זו הפוליטיקה. כאמור כל הפקידים נוקטים בשיטה הזו, גם במשרד האוצר וגם (כן כן) בפרקליטות.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:58, Transporter כתב:

ואם בנאדם שהוא פרופסור עם מליון תארים לא יכול לענות על שאלה בראיון בשיא המגפה ולהסביר את הצעדים שהוא החליט עליהם אז הוא ביזיון , הוא בדיחה

 

קרא פיסקה אחת למעלה, הוא לא מחליט שום דבר.

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 22:07, Transporter כתב:

לגיטימי שלא הכיר את הוירוס את זה קיבלתי

מה שלא קבלתי זה העובדה שהוא לא ידע לענות ולהסביר את הצעדים שלו. את הצעדים וההשקפה שלך אתה חייב לדעת להסביר

 

הא בהא תליא

 

בתאריך 22.5.2020 בשעה 22:16, Blaz00r כתב:

הוא מסרב להבין שזה לא התוכן של הדברים שלו אלא איך שהוא מעביר אותם.

 

לפעמים זה גם התוכן

 

לפני 22 שעות, Transporter כתב:

השאלה איפה שמים את הגבול בין מציאות לדמיון. 

 

בצד המציאות יש כאן נוכחות נכבדה מאוד, בצד הדמיון אפשר לשים אותך כנציג

 

לפני 22 שעות, Transporter כתב:

בארץ אם אתה יודע שהוא מתרכז בבית שמש וירושלים אתה יכול להתרחק משם או לבודד אותם

 

וברחובות ובתל אביב

 

לפני 22 שעות, Transporter כתב:

אף אחד לא טורח להגיד לך שכבר במשך שבועיים 30 מאומתים כל יום הם בכלל באיזה כפר ערבי נידח או בבית שמש וההדבקות החדשות כמעט ולא מגיעות מהערים הפופולריות

 

כן, מה הסיכוי שפתאום ימצאו משפחה שלמה חולה בתל אביב?

 

לפני 20 שעות, Transporter כתב:

כשהגילאים של המתים ברור לכולם (ועל אותה אוכלוסיה חשוב לשמור, אבל לא חייבים סגר בשביל זה)

 

זה בדיוק, על המילימטר, מה שחשבו בשוודיה, התוצאה - חצי מהמתים שלהם זה מבתי אבות (לא סתם זקנים שישבו בבית, זקנים מבתי אבות)

או במילים אחרות:

soundsgood.jpg

 

לפני 20 שעות, Transporter כתב:

אבל אנחנו כל הזמן מסתכלים מה עושים בעולם, ושם עושים את זה (סין לדוגמא)

למה בישראל לא עושים?

 

אתה ברצינות שואל למה אי אפשר לעשות במדינה דמוקרטית מה שעושים בדיקטטורה?!

 

לפני 20 שעות, sperial כתב:

הקונים די הקפחדו על שמירת מרחק, אבל המסיכות של רובם הגנו על הזקן, לא על הפה והאף

 

95801710_261821161888427_747658853955613

 

לפי זה, לשים מסיכה על הסנטר מקביל לכך שגם האשכים יהיו בחוץ

 

לפני 19 שעות, ChemGuy85 כתב:

מאין לך לדעת? בדקת? הם בדקו? יש להם בכלל יכולת לבדוק? למישהו שם בכלל אכפת?

 

תשובות בהתאמה:

הוא לא יודע, לא, כמעט ולא, לא (למעט ערכות בדיקה שקיבלו מישראל), ולא

 

לפני 19 שעות, יבגניפ כתב:

וגם טרנספורטר, פרקש ועוד כמה פה לא בדיוק מציעים לקחת את כל מי שעבר את גיל 60 ולשלוח אותו לבורות ההריגה.

 

לא, הם רק מציעים לקחת את המודל השוודי ("לשמור עליהם!"), אותו מודל בדיוק שקרס לחלוטין, עם 50% מהמתים בשוודיה בבתי אבות, לא זקנים בבתים שלהם, בתי אבות.

אם הם נכשלו להגן על הזקנים במקום שלכאורה הכי קל לעשות זאת, מה יגידו אזובי הקיר?

 

לפני 19 שעות, David32 כתב:

נו, זאת נראת לי בדיוק הנקודה פה.

אם בעזה היו מתים בכמויות היינו שומעים את החמאס צועקים על הוירוס הציוני שהורג אותם, או על זה שהציונים הורגים אותם כי לא נותנים להם שירותי רפואה, או לא יודע מה - אבל הסגנון די מובן.

בינתיים אין קול כזה.

 

למיטב ידיעתי בעזה היו פחות "חשודים" ב-COVID19 מאשר אצבעות שיש לי בידיים וברגליים, וגם הם הוכנסו לבידוד כפוי בהסעות "מאורגנות" ע"י הזרוע הצבאית של החמאס.

ה"סגר" הציוני הפחית את הסיכוי להביא את הוירוס לתוך עזה.

אגב אצלם השימוש במסיכות פנים מעוגן היטב בתרבות:

hamas1-1.jpg

 

לפני 18 שעות, יבגניפ כתב:

בואו נודה באמת: לאף אחד בשרשור אין מושג. לא לרופאים, לא למהנדסי תוכנה ולא לברמנים מזדמנים. ואתה יכול להיות בטוח שכשאנחנו בוחרים לאמץ עמדה כזו או אחרת - שנאה לאנשים בני 65 זה לא הקו המנחה מאחוריה.

 

לא שנאה, רק בורות ופוזיציה.

 

לפני 18 שעות, David32 כתב:

אתה מתעלם מהטענה העיקרית.

למה חמאס לא מנצל את המתים שלהם הפעם בשביל לקבל כסף ולהאשים את ישראל או משהו?

 

מי ייתן להם משהו עכשיו? בכניסה למיתון הדבר הראשון שמקצצים זה תרומות

לא לדבר על זה שלתורם האחרון שהגיע עם מזוודות דולרים היה צריך אבטחה כי תכף עשו לו מסדר קבלת פנים שמשתינים עליו לפי תור.

 

לפני 15 שעות, Transporter כתב:

אז שלא יגיע !!!

בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?|

שלא יגיעו תיירים ותהיה קצת פחות תיירות פנים

או שיגיעו תיירים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ולא תהיה בכלל תיירות פנים?

לפני 19 שעות, sperial כתב:

 

 

איזה קטע, בדיוק עברתי ביקום מקביל, ו-Transporter שם מתפרנס מתיירות והוא כתב ככה:

ציטוט

אז שלא יעשו חתונות ומופעים !!!

בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?|

שלא יעשו חתונות ומופעים

או שיעשו חתונות ומופעים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ולא יהיו בכלל חתונות ומופעים?

 

לפני 14 שעות, Transporter כתב:

כתבתי כאן כבר

לא יודע מה שונה בארץ. מזג אוויר, מסכות, גילאים, הוירוס מפחד להדבק בכתבי אישום שמרחפים כאן מעל נאשמים לכאורה

אין לי מושג אבל מה שכתוב בגרף הוא עובדה מוכחת - הוירוס דועך

למרות שהרבה מסעדות וברים בת"א כבר שבוע מאפשרות הושבה נגד הכללים, למרות איקאה, למרות 8000 חרדים שחגגו בלג בעומר, למרות החופי ים , למרות הכל

הגרף מראה שכל שבוע מביא איתו דעיכה.

אתה יכול להתווכח עם זה? לא נראה לי

 

רמת הטיעון זהה לזו ששמעתי מ"מקובלים" שהוירוס בירידה בגלל שעבר ל"ג בעומר (כמובן עם הקבלה לתלמידי רבי עקיבא)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם



 
עכשיו אני מבין איך תיאוריות קונספירציה וקבוצות בסגנון 5G נולדות.
מומחים וחוקרים בתחום לא יכולים להסביר משהו, אבל אתה "ראית" או הרגשת או קראת משהו הפוך ("עובדות" עלאק), אז זה בוודאי לא נכון.
 
זה לא עובד ככה.


ידעתי שהשיח פה מזכיר לי משהו ורק עכשיו נפל לי האסימון, זה אשכרה כמו הדיונים על ה-5G: צד אחד (לרוב אדם בודד שנדחף לדיון) שבטוח שהוא צודק ויהי מה, שלא מתבלבל מעובדות (תרתי משמע), שהכתיר עצמו למומחה לכל ובכל תחום (גם אם אין לו שום הבנה בו, לדוגמה תקשורת או קרינה), שמביא דוגמאות אנקדוטליות, מסולפות ומוצאות-הקשר שמשרתות במדוייק את האג'נדה שלו, וגם אם אף אחד כבר לא מדבר על הנושא, חייב להידחף בכוח ולהשמיע את מה שיש לו להגיד (וללבות מחדש את הדיון סביב האג'נדה שהוא מנסה להעביר) כמו מעגל שאף פעם לא נגמר. וכמובן שזה מלווה בירידה לפסים אישיים ("כבשים שהממשלה שולטת עליהם" ושות'), אגרסיביות וחוסר יכולת לנהל דיון בסיסי.


לרוב כשנחשפים לזה עוברים כמה שלבים: הכרת התופעה מהצד --> השתתפות אקטיבית בדיון --> הבנה שאין עם מי לדבר --> צפייה מהצד באחרים שמנסים את מזלם עד שיוצא להם המיץ בעצמם --> צריכת התוכן כבידורי נטו (ע"ע קבוצות הפייסבוק נגד 5G) --> מיצוי --> סלידה.
בשרשור הזה כבר מזמן עברנו את שלב התוכן הבידורי. משרשור אינפורמטיבי עם דיונים מעניינים ומגוונים שהתפרסו על מספר תחומים נשארנו עם שיח רדוד ברמה של גן טרום חובה שחוזר על עצמו כל X עמודים, שפשוט לא כיף לקרוא. אני פה משנת 2008 ולא זכור לי מקרה כזה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני יכול לומר שהייתי אתמול בנמל יפו ונראה שאף אחד שם לא שמע על הקורונה. חוץ מכמה מסעדות סגורות הכל נראה כרגיל.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

 

ציטוט

 - מיום ליום אני רואה כמה צדקת לגבי יבגני.

🤷‍♂️

לא, אני לא מחמיא לעצמי. אני מעסיק אותך. ואתה לא מצליח לשחרר. שחרר אחי. אני בדרך כלל לא מעניין, לא יודע על מה אני מדבר ולא שווה קריאה.אז למה אתה ממשיך להתאמץ? להגיב בערך על כל שורה שאני כותב בשרשורים שאנחנו חולקים, כולל תיוגים? בטח כבר כתבתי את זה, אבל אתה כמו ילד בן 15 שחברה שלו זרקה אותו, והוא רץ לספר לחברים איזו מכוערת היא. שחרר. למד אנשים אחרים. בטוח שיש פה אלפים שעומדים בתור ללמוד ממך פורנזיקה, אזרחות ושאר הדברים שאתה מצטיין בהם. 

לפני 16 דקות, SlowRide כתב:

אני יכול לומר שהייתי אתמול בנמל יפו ונראה שאף אחד שם לא שמע על הקורונה. חוץ מכמה מסעדות סגורות הכל נראה כרגיל.

 

הייתי בסנטר לראשונה מזה כמה חודשים בשישי, ודווקא הרוב היו עם מסיכות, במפתיע.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 19 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מי ייתן להם משהו עכשיו? בכניסה למיתון הדבר הראשון שמקצצים זה תרומות

בוא לא ניהיה תמימים ליאור. ולא ניכנס יותר מדי לפוליטיקה, אבל.

אם עכשיו לחמאס יש ערימת גופות מקורונה הם מנצלים את זה להוציא אותנו מפלצות מרושעות ומה לא. אין מצב שהם מוותרים על דבר כזה, וזה יהיה בכותרות של כול העיתונים בעולם, איך ישראל הרעה גרמה לכך שמאות או אלפי פלסטינאי מסכנים מתו מהוירוס - גם אם זה חצי אמת. 

מי יתן להם? מישהו. במקסימום יעשו יחסי ציבור.

מה יש להם להפסיד מזה - כלום.

מה יש להם להרוויח מזה - הכול.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

🤷‍♂️

לא, אני לא מחמיא לעצמי. אני מעסיק אותך. ואתה לא מצליח לשחרר. שחרר אחי. אני בדרך כלל לא מעניין, לא יודע על מה אני מדבר ולא שווה קריאה.אז למה אתה ממשיך להתאמץ? להגיב בערך על כל שורה שאני כותב בשרשורים שאנחנו חולקים, כולל תיוגים? בטח כבר כתבתי את זה, אבל אתה כמו ילד בן 15 שחברה שלו זרקה אותו, והוא רץ לספר לחברים איזו מכוערת היא. שחרר. למד אנשים אחרים. בטוח שיש פה אלפים שעומדים בתור ללמוד ממך פורנזיקה, אזרחות ושאר הדברים שאתה מצטיין בהם. 

 

הכלבים של השכן מעסיקים אותי יותר ממך, והציטוט הזה הוא כי מרק אמר משהו וראיתי הוכחה לעניין.

אל תדאג, אני לא אקרא לך לבוא לסרט ולא אשלח לך הודעת וואצאפ אם אתה ער.

 

לפני 1 שעה, David32 כתב:

בוא לא ניהיה תמימים ליאור. ולא ניכנס יותר מדי לפוליטיקה, אבל.

אם עכשיו לחמאס יש ערימת גופות מקורונה הם מנצלים את זה להוציא אותנו מפלצות מרושעות ומה לא. אין מצב שהם מוותרים על דבר כזה, וזה יהיה בכותרות של כול העיתונים בעולם, איך ישראל הרעה גרמה לכך שמאות או אלפי פלסטינאי מסכנים מתו מהוירוס - גם אם זה חצי אמת. 

מי יתן להם? מישהו. במקסימום יעשו יחסי ציבור.

מה יש להם להפסיד מזה - כלום.

מה יש להם להרוויח מזה - הכול.

 

אבל אין להם ערימת גופות מקורונה או לפחות משהו שאפשר לצייר כערימת גופות.

כמובן שאני מסכים איתך שאם היה להם יכולת וכלי הם היו מנסים להאשים את ישראל.

 

הבעיה העיקרית שלהם בקטע הזה היא שמכלול העובדות לא עוזר להם:

1. הוירוס עובר במגע קרוב עם חולה.

2. ישראלים לא נכנסים לרצועת עזה, וכמעט ולא יוצאים עזתים לישראל.

3. כל העולם יודע לדקלם קורונה, שטיפת ידיים, חולה מאומת ומגע קרוב עם חולה.

אז בניגוד ל"ישראל המרשעת הרסה בית חולים עזתי על כל יושביו" שמי שרואה בישראל מרשעת קל לו להאמין בזה, פה תהיה להם בעיה להאשים את ישראל בהדבקה הראשונית (זו שמביאה את הוירוס לתוך עזה) או המשנית (בתוך עזה).

 

אני בטוח אגב שאם האזרחים (הלא רבים) שיוצאים מעזה לטיפולים בישראל היו נדבקים בקורונה - בהחלט היו מאשימים את ישראל, אם לא בזה שהדביקו במכוון את החולים העזתים, אז בזה ששיכנו אותם ליד חולה קורונה בבית חולים בישראל.

אבל המצב הוא שהחולים הם כאלה שנכנסו דרך מעבר רפיח, ממצרים, וכנראה נדבקו לא במצרים בכלל, ולך תאשים את א-סיסי, אם הוא לא ישרוף את החצי השני של רפיח.

 

בקיצור הם לא מאשימים אותנו - לא בגלל שהם פתאום אוהבים אותנו, אלא כי כל שקר צריך טיפת אמת, ואין להם את זה.

 

ובטח שיש להם מה להפסיד משקר מוחלט שכולם רואים דרכו - הנכונות לתרום להם כספים יורדת משמעותית.

מאז שהם נתפסו בשקרים בצוק איתן, היחידים שמוכנים לתרום להם משהו זה קטאר וארדואן, ושניהם לא עושים את זה מאהבת חמאס אלא משנאת ישראל ואבו-מאזן.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

כשאתה פותח את הסטורי

מה זה?

 

החלטת להתעלם ממה שכתבתי, אז אכתוב שוב: אתה מוטה.

זאת לא קללה, ולא קראתי לך בשמות גנאי. זה פשוט, הסביבה שלך קשורה לעולם של מופעים/אירועים/הפקות וזה הדבר שאתה רואה כל הזמן.

אני טוען שמה שראית (ומה שהתקשורת הבליטה) הוא אותו 10-20 אחוז שלא צייתו להוראות וכן נכנסו לחישוב.

מראש ציפו שלא תהיה היענות של 100 אחוז, אבל 80 אחוז זה מספיק טוב בשביל לעצור מגיפות

ולכן נותנים הוראה _מחמירה יותר_ שתקפה ל-100 אחוז עם הנחת היסוד ש-80 אחוז ייענו לה - וזה מספיק טוב.

 

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3826631,00.html

 

לא הבנתי מה הוא רוצה...הבימה בחובות כספיים וחיה על חשבון משלם המיסים.עכשיו הוא עוד רוצה פיצוי?חרא כפוי טובה.

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3774340,00.html

 

https://e.walla.co.il/item/3338960

 

אם יסגרו את הבימה,יעשו רק טוב.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...