Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

אבל אחד מוקדי ההפצה הראשונים בארץ היתה קבצת תיירים מקוריאה הדרומית שהסתובבה בכל הארץ וכאשר חזרה לביתה התבררה כנגועה רובה אם לא כולה, ובדרך הדביקה לא מעט ישראלים.


הקבוצה הזאת לא הדביקה אפילו ישראלי אחד. למה לעוות? תבדוק את נתוני ההדבקה ושרשראות ההדבקה של משרד הבריאות.

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

שוב אתה קורא מה שכתבתי ומתעלם

תקרא:

אם אותם תיירים שיגיעו לכאן באוגוסט ישבו שבועיים בבידוד מפוקח

זה לא יקרה.

בידוד מפוקח = שמישהו באמת מפקח ואוכף אותו

 

בוא נניח שאנחנו שכחנו את הביזיון שהיה פה בהתחלה עם אלה שחזרו

למה לחזור על זה שוב ביולי אוגוסט ?

 

 

אף תייר לא יגיע לישראל כדי לשבת בבידוד שבועיים. זה לא יקרה.

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אנשים בעזה, ירדן, מצרים חיים בעוני מחפיר בקושי מים זורמים בברז יש להם. חולים בבית, מתים, זורקים את הגופה לבור והחיים ממשיכים.

 

תפיסת המציאות שיש לך לגבי החיים במדינות המזרח התיכון המקיפות אותנו מאוד מעוותת וממש לא נכונה.

פורסם

אתה צודק. הקוריאנים גרמו רק לבידוד של הרבה ישראלים. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, David32 כתב:

 

גם ספריאל לא מציע לסגור לגמרי לפי מה שאני מבין.

מי כן מציע? יש קולות שצועקים עכשיו לסגור הכול?

מה שצריך היה לקרות זה פתיחה הדרגתית. שבית הקפה שלך יפתח, אבל יוגבל בכמות אנשים שישמרו מרחק אחד מהשני, אולי ראש עיריית תל אביב יכול לעזור לעסקים כאלה בלתת להם רישיון זמני להוסיף עוד שולחנות בחוץ. באמת שלא חסר רעיונות ואפשרויות איך לעבוד עם המצב בצורה בטוחה תוך כדי מתן מרווח נשימה לרוב העסקים בארץ. אבל אף אחד לא הציג תוכנית, הממשלה פשוט התקפלה ברגע שמישהו אמר "אבל איקאה".

אני מאמין שגם אם הייתה תוכנית מסודרת חלק מהאנשים היו צועקים "אבל X" , אבל לפחות היה אפשר להציג משהו. מה קורה בפועל? כלום ושום דבר. ישראל כמו בישראל. בגלל זה אני לא מבין את הפליאה של גיא זהר כשהוא אומר לגרוטו שהם התנהגו כמו בשוק "מאוד ישראלי". אה.

 

לא לכל עסק משתלם לפתוח 50%

בתי קולנוע  \ הצגות  טוענים שלא משתלם לעלות הצגה עם אולם שמלא רק 30% (2 כסאות הפרש בין אחד לשני)

גם למסעדה לא היה שווה לפתוח אם אי אפשר למלא אותה

מה שראש עיריית תל אביב יעש האו לא יעשה זה כבר תלוי בו ואני חושב שהוא יעשה הכל  כדי שיוכלו לפתוח.

פורסם

ולגבי הסיבה שמקומות כמו עזה והשטחים לא חטפו מחלה קשה (כמו גם ישראל) - הגיל החציוני ברצועה הוא 18! בישראל הוא 30. באיטליה הוא עומד על 47...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 46 דקות, garicho כתב:

אף תייר לא יגיע לישראל כדי לשבת בבידוד שבועיים. זה לא יקרה.

 

אז שלא יגיע !!!

בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?|

שלא יגיעו תיירים ותהיה קצת פחות תיירות פנים

או שיגיעו תיירים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ולא תהיה בכלל תיירות פנים?

לפני 3 שעות, sperial כתב:

 

דרך אגב, נושא הבידוד, גם לישראלים, ממשיך להיות שערורייתי, עם חתימה על התחייבויות וכנראה בלי שום פיקוח. בעניין הזה אין בינינו חילוקי דעות.

 

זה מה שיביא גל הדבקות

לא אנשים בסופר

אני לא חושב שהסיכוי שתפגוש חולה קורונה בסופר הוא גדול כל כך

יש גם את אפליקציית המגן שאף פעם לא ראיתי אותה מתריאה

אבל שוב, אני מפחד מאנשים שמגיעים מחול

זה מה שיביא וישכפל את המחלה בקצב שאי אפשר לעצור אותו

 

  • רעיון טוב! 3
פורסם
 
אז שלא יגיע !!!
בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?|
שלא יגיעו תיירים ותהיה קצת פחות תיירות פנים
או שיגיעו תיירים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ולא תהיה בכלל תיירות פנים?
אז שלא יהיו אירועים מעל 50 איש!!!!
בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?
שלא יהיו אירועים או שיהיו אירועים קטנים.
או שיהיו אירועים גדולים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ובכלל לא יהיו אירועים ?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, arturkopit כתב:

אז שלא יהיו אירועים מעל 50 איש!!!!
בוא נשאל את עצמנו מה עדיף?
שלא יהיו אירועים או שיהיו אירועים קטנים.
או שיהיו אירועים גדולים ועוד חודשיים יסגרו את כל המדינה ובכלל לא יהיו אירועים ?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

אין בעיה

לי יש הוכחה שהכנסת שבים מחו"ל מביאה המון חולים ויוצרת הדבקה מטורפת

לך אין הוכחה או תקדים שמראים שאירוע של 50 או 150 או 450 גרם להפצת מחלה

כשיהיה לך תשלח לי מכתב ועדיף עם כפפות שלא תדביק את הפקידה

  • מצחיק 1
פורסם
 
אין בעיה
לי יש הוכחה שהכנסת שבים מחו"ל מביאה המון חולים ויוצרת הדבקה מטורפת
לך אין הוכחה או תקדים שמראים שאירוע של 50 או 150 או 450 גרם להפצת מחלה
כשיהיה לך תשלח לי מכתב ועדיף עם כפפות שלא תדביק את הפקידה

מסיבת פורים?
הא,זה לא נחשב..מצטער.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, arturkopit כתב:


מסיבת פורים?
הא,זה לא נחשב..מצטער.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

תוכיח

תביא נתונים שמראים כמה חולים הגיעו מחו"ל והפיצו את המחלה

וכמה אנשים נדבקו בפורים והפיצו את המחלה

כרגיל אתה מבלבל את המוח

אין לך שום מושג בשום דבר שאתה כותב פה

והזמן היחיד שאני מתייחס אלייך זה או כשיש סגר או כשאני יושב ליד הגריל לחכות שהבשר יגיע לטמפרטורה שלו

חלאס אתה משעמם, אתה מדבר שטויות עם אפס הבנה

כששולחים לי בנאדם כמוך לפגישת ספקים אני מבקש להוציא אותו כי הוא מדבר שטויות.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אחרי סיבוב היום במרכז ביג, לדעתי אפשר לחזל"ש הכל... מסעדות, בתי קולנוע, אולמות ארועים והופעות.
המקום היה מפוצץ באנשים עד שהיה קשה לעבור. חצי מהאנשים היו ללא מסכה כלל. עוד רבע עם מסכה על הסנטר. שום שמירת מרחק. אנשים אוכלים את מה שקנו בדוכנים ובמקדונלדס צמוד לאנשים אחרים. השומר בכניסה לחניון מדד לי חום, אבל לאשתי לא.
לצערי, נראה שטרנספוטר צודק... זה קרב אבוד מראש [emoji17]

פורסם
לפני 5 דקות, A_lex כתב:

אחרי סיבוב היום במרכז ביג, לדעתי אפשר לחזל"ש הכל... מסעדות, בתי קולנוע, אולמות ארועים והופעות.
המקום היה מפוצץ באנשים עד שהיה קשה לעבור. חצי מהאנשים היו ללא מסכה כלל. עוד רבע עם מסכה על הסנטר. שום שמירת מרחק. אנשים אוכלים את מה שקנו בדוכנים ובמקדונלדס צמוד לאנשים אחרים. השומר בכניסה לחניון מדד לי חום, אבל לאשתי לא.
לצערי, נראה שטרנספוטר צודק... זה קרב אבוד מראש emoji17.png

 

ועדיין אני אומר

כאן המדינה יודעת מה מצב האזרחים ואיפה הבעיות

תחשוב שאם אתה רואה שאין הדבקה המונית כרגע אז אפשר לחיות עם זה

 

ואז מודיעים לך שמייבאים חולים נוספים מחול

למה זה טוב ?

פורסם
לפני 42 דקות, Transporter כתב:

לך אין הוכחה או תקדים שמראים שאירוע של 50 או 150 או 450 גרם להפצת מחלה

 

 

שתי דוגמאות אקראיות:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699733,00.html

https://edition.cnn.com/world/live-news/coronavirus-pandemic-05-20-20-intl/h_37ead75cf3ad1b249ae9c18b3faea7ee

 

לא חסרות עוד דוגמאות, אתה מוזמן לחפש בגוגל.

  • מעניין 1
פורסם
 
תוכיח
תביא נתונים שמראים כמה חולים הגיעו מחו"ל והפיצו את המחלה
וכמה אנשים נדבקו בפורים והפיצו את המחלה
כרגיל אתה מבלבל את המוח
אין לך שום מושג בשום דבר שאתה כותב פה
והזמן היחיד שאני מתייחס אלייך זה או כשיש סגר או כשאני יושב ליד הגריל לחכות שהבשר יגיע לטמפרטורה שלו
חלאס אתה משעמם, אתה מדבר שטויות עם אפס הבנה
כששולחים לי בנאדם כמוך לפגישת ספקים אני מבקש להוציא אותו כי הוא מדבר שטויות.
מה זה תוכיח?
מתישהו ב400+ עמודים הוכחת משהו מהשטויות שלך?
התייחסת לתוכן של הודעה ?
שתי התשובות הינן לא.

אתה סתם בכיין ,יהיה חולה אחד בחתונה של 400 איש כולם יכנסו לבידוד וזה יהיה עלייך.אבל העיקר לעשות אירוע!!!!
כיוון שאתה חמדן ולא אכפת לך מאיש,אתה מוכן להקריב את אימא שלך על המזבח אם תצטרך בשביל לעשות אירוע.
מה עם המענקים שכה בילבלת את המח עלהיים,קיבלת החזר מלא על כל ההפסדים שלך?


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, malcishua כתב:

 

שתי דוגמאות אקראיות:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699733,00.html

https://edition.cnn.com/world/live-news/coronavirus-pandemic-05-20-20-intl/h_37ead75cf3ad1b249ae9c18b3faea7ee

 

לא חסרות עוד דוגמאות, אתה מוזמן לחפש בגוגל.

 

לא מעניין האמת

מדבר על הארץ.

 

הראו גם בסין איך בנאדם ישב במסעדה והדביק את כל העיר כי הנגיף זז ימינה ואז חזר 37 מעלות אחורה והתנגש בקיר אז ירד למטה והדביק את הכלב שהדביק את הבעלים שבדרך החוצה הדביק את המלצר שהוא חבר של המנהלת. לא מעניין

דבר איתי על הארץ.

אמרת פורים תביא פורים

 

אני ספרתי כאן כבר בפסח על מסיבות חשאיות שמתקיימות עם 100-200 איש

חלק מהם הראו ותעדו בחדשות

לא אציין שמות של זמרים מוכרים שאירחו בפסח 50 איש בבית שלהם בכל ערב

בוא תביא לי חולה אחד מכל המקומות האלה

תראה לי הדבקות 

 

הדבקות שמגיעות לכמות ההדבקות של החוזרים מארה"ב, איטליה וכו'

 

פורסם
 
שתי דוגמאות אקראיות:
 
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699733,00.html
https://edition.cnn.com/world/live-news/coronavirus-pandemic-05-20-20-intl/h_37ead75cf3ad1b249ae9c18b3faea7ee
 
לא חסרות עוד דוגמאות, אתה מוזמן לחפש בגוגל.
תבורך.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
לא מעניין האמת
מדבר על הארץ.
 
הראו גם בסין איך בנאדם ישב במסעדה והדביק את כל העיר כי הנגיף זז ימינה ואז חזר 37 מעלות אחורה והתנגש בקיר אז ירד למטה והדביק את הכלב שהדביק את הבעלים שבדרך החוצה הדביק את המלצר שהוא חבר של המנהלת. לא מעניין
דבר איתי על הארץ.
אמרת פורים תביא פורים
 
אני ספרתי כאן כבר בפסח על מסיבות חשאיות שמתקיימות עם 100-200 איש
חלק מהם הראו ותעדו בחדשות
לא אציין שמות של זמרים מוכרים שאירחו בפסח 50 איש בבית שלהם בכל ערב
בוא תביא לי חולה אחד מכל המקומות האלה
תראה לי הדבקות 
 
הדבקות שמגיעות לכמות ההדבקות של החוזרים מארה"ב, איטליה וכו'
 
מקודם היה חשוב לך מה קורה בחו"ל עכשיו לא משנה?
וואו,יש לך את זה ביותר מביך?


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
לא מעניין האמת
מדבר על הארץ.
 
הראו גם בסין איך בנאדם ישב במסעדה והדביק את כל העיר כי הנגיף זז ימינה ואז חזר 37 מעלות אחורה והתנגש בקיר אז ירד למטה והדביק את הכלב שהדביק את הבעלים שבדרך החוצה הדביק את המלצר שהוא חבר של המנהלת. לא מעניין
דבר איתי על הארץ.
אמרת פורים תביא פורים
 
אני ספרתי כאן כבר בפסח על מסיבות חשאיות שמתקיימות עם 100-200 איש
חלק מהם הראו ותעדו בחדשות
לא אציין שמות של זמרים מוכרים שאירחו בפסח 50 איש בבית שלהם בכל ערב
בוא תביא לי חולה אחד מכל המקומות האלה
תראה לי הדבקות 
 
הדבקות שמגיעות לכמות ההדבקות של החוזרים מארה"ב, איטליה וכו'
 
תביא הוכחה שהיו פה מסיבות חשאיות ואף אחד לא נדבק.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...