Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן הגישו תביעה נגד הבעלים של הפיראט האדום ששיקר

 

https://www.israelhayom.co.il/article/739137#utm_source=facebook&utm_medium=facebook

 

מאחל לו שבית המשפט יעניש אותו בעונש הכי חמור שיש.

כמו שכתבתי למעלה

שום בידוד לא יעזור כי אנשים כאן דואגים רק לעצמם

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פעם הבאה שיש לך קצת נזלת ושיעול שלא תצא מהבית, כי אחרת אני מקווה שתקבל את העונש הכי חמור שיש בחוק, אוגיסט שכמוך.

פורסם

אם זה בזמן שחייב להיות בבידוד, שלא ייצא.

וכל אחד שיבטל תכניות וילך לבידוד אם הוא חייב ( לפי ההנחיות ).

זה הזמן להפסיק לצפצף על הוראות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עוד מעט כבר יהיה חכם להפסיק לאכול סנדוויצים מוכנים, כי לך תדע מי הכין לך אותם, הרי בסביבה לחה וקרירה הוירוס יכול לשרוד למס' ימים לא?

תאכלו רק אוכל מוכן שאפשר לחמם לפני לדעתי.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אם זה בזמן שחייב להיות בבידוד, שלא ייצא.

וכל אחד שיבטל תכניות וילך לבידוד אם הוא חייב ( לפי ההנחיות ).

זה הזמן להפסיק לצפצף על הוראות.

ואם זה לא בזמן הנחיה להתבודד, שיצא וידביק אחרים?

תגידו, שקלת להחזיר את הסרט שאתם חיים בו? דיי חלאס, מדובר על 0.0012% מאוכלוסיית העולם שנדבקה. יש לכם יותר סיכוי כנראה למות מתאונת דרכים בזמן שאתם מקשיבים לפאניקה שיוצאת מהרדיו על הקורונה.

פורסם

אין שום סרט - אומרים לך לשבת בבית - תשב בבית ואל תתחכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נראה שהתבלבלתם. התביעה היא לא על זה שהוא לא היה בבידוד, אלא על זה שהוא שיקר במצח נחושה בחקירת המקומות שביקר בהם אחרי שהתגלה כחולה. בהתחלה אמר שבכל ה-4 (אאל"ט) ימים אחרי שחזר מאיטליה היה סה"כ שעה אחת בחנות (וכל שאר הזמן כביכול בבית). רק יום אחרי הוא "נזכר" שהיה שם ימים שלמים וגם בעוד מקומות (בית כנסת ביניהם). בפועל זה אומר שאנשים שהוא היה איתם במגע ישיר עדיין הסתובבו "חופשי" במשך יום שלם נוסף במקום להיות בבידוד ופוטנצאלית הדביקו עוד אנשים (מדובר באנשים שבאו במגע עם חולה **מאומת** ועכשיו מתגלים כחולים גם כן, עד כה הוא הדביק 3 אנשים לא כולל אשתו והיד ככה"נ נטויה).

 

ברור מה המניע שעמד מאחורי השקר הזה. מקווה מאוד שיחטוף עונש כבד.

פורסם

הדבר הזה הגיע אלינו מאוחר יחסית, אחרי שראינו כבר במקומות אחרים מה קורה עם אנשים שנוהגים בחוסר זהירות, שוב ושוב.

אני מתקשה להאמין שמישהו יכול להיות או עד כדי כך אגואיסט, או עד כדי כך אידיוט, או שניהם גם יחד. מדהים.

 

מקווה גם כן שהוא יחטוף עונש הכולל כלא בפועל. זה כבר הרבה מעבר ל "חוסר אחריות" ונופל לקטגוריה של "במזיד".

פורסם
ואם זה לא בזמן הנחיה להתבודד, שיצא וידביק אחרים?

תגידו, שקלת להחזיר את הסרט שאתם חיים בו? דיי חלאס, מדובר על 0.0012% מאוכלוסיית העולם שנדבקה. יש לכם יותר סיכוי כנראה למות מתאונת דרכים בזמן שאתם מקשיבים לפאניקה שיוצאת מהרדיו על הקורונה.

מזל שיש רק מעטים כמוך שלא אכפת להם להסתובב ברחוב ולהפיץ מחלה

גם את המעטים האלה צריך להכניס לבידוד בכפיה

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

כבודו מעשן? אם כן, אתה פוגע בך ובסביבה בצורה חמורה בהרבה, סדרי גודל. פרופורציות, אתה יודע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עוד מעט כבר יהיה חכם להפסיק לאכול סנדוויצים מוכנים, כי לך תדע מי הכין לך אותם, הרי בסביבה לחה וקרירה הוירוס יכול לשרוד למס' ימים לא?

תאכלו רק אוכל מוכן שאפשר לחמם לפני לדעתי.

 

מסעדות, בתי קפה, קייטרינג, אולמות קולנוע, חתונות, אירועים

 

מספר אדיר של עצמאיים הולכים להיפגע מאוד קשה.

×
×
  • תוכן חדש...