Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא זוכר איפה קראתי את ההשוואה הזאת אבל... דמיינו מקרן של סרט שעובד על מנואלה בימים אלה, הרי זה לא הגיוני.... לא? 

בקיצור רכבים ידניים הם מיותרים בעולמנו המתקדם טכנולוגית והגיר הידני צריך להעלם מהעולם (אולי חוץ מרכבי ספורט). 

מה אתם חושבים? 

  • רעיון גרוע 27
  • מצחיק 2
פורסם

הבחור גדל, כנראה שהאלטו לא מספיקה לו, רוצה פיקנטו דו דוושתית.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הם ייעלמו אחרי שכולם יעברו לחשמל, ולא יהיה צורך בתיבת הילוכים כלל, ידניות או אוטומטיות (שהומצאה מלכתחילה כדי לפצות על מומנט לא אחיד של מנוע תבערה פנימית).

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ברור, אבל באותה מידה גם הדוושות, ההגה, ובעצם כל מה שקשור במושג שנקרא "נהג" די מיותר. ברגע שהכל יהיה אוטונומי, כל זה לא יהיה.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
לפני 15 דקות, vadim6385 כתב:

הם ייעלמו אחרי שכולם יעברו לחשמל, ולא יהיה צורך בתיבת הילוכים כלל, ידניות או אוטומטיות (שהומצאה מלכתחילה כדי לפצות על מומנט לא אחיד של מנוע תבערה פנימית).

ממש לא בגלל מומנט לא אחיד אלא בגלל טווח סל"ד מוגבל.

 

מנועי הבעירה הפנימית בעשורים הראשונים בעולם הרכב עבדו ברצועת סל"ד של פחות מ 2000 סל"ד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האמת - רכב פרטי בתצורה הנוכחית שלו (כאשר אתה קונה את האוטו כדי להשתמש בו) צריך להיעלם, לפחות באזורים עירוניים.

 

הרבה יותר יעיל לעבור לפתרונות תחבורה ציבורית ושיתופית למיניהם, איפה שאתה משלם על רכב בתור שירות. בסופו של דבר כנראה גם נגיע לזה.

 

אם פעם רק עשירים יכלו לקנות מכונית, ועכשיו כולם. אני מאמין שנגיע לסגירת מעגל מתישהו - רק מי שבאמת ירצה/יצטרך יחזיק רכב פרטי (ויתמודד עם האחזקה שלו), והשאר יסתפקו בתחבורה ציבורית ושיתופית, וכשהפתרונות האלה יהיו מספיק שמישים, הרוב יהיו בסדר על זה.

 

כי לגלות לכם סוד קטן - רוב הנהגים לא צריכים או רוצים להיות על הכביש. הם שם כי אין להם אלטרנטיבה אחרת. תן להם פתרון יותר טוב - רוב הרכבים שאתה עומד איתם בפקק בגלל עוד תאונה מטומטמת יעלו אבק בחניה לפני שייגרטו כלל.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

ממש לא בגלל מומנט לא אחיד אלא בגלל טווח סל"ד מוגבל.

 

מנועי הבעירה הפנימית בעשורים הראשונים בעולם הרכב עבדו ברצועת סל"ד של פחות מ 2000 סל"ד.

 

גם היום הם עובדים ברצועה של 2000 סל"ד ואף פחות מזה 99% מהזמן.  הגיר דואג שהמנוע יעבוד בין נניח 2000 ל 3500 סל"ד ורק לפרקי זמן מאוד קצרים של האצעה הוא יוצא מהרצועה הזו.

 

 

פורסם

נכון אבל היום הם מסוגלים לעבוד בין כ 1500 סל"ד ועד ל כ 5000 שאלה מספרים דימיוניים למכוניות של שנות החמישים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 4 שעות, me5000 כתב:

לא זוכר איפה קראתי את ההשוואה הזאת אבל... דמיינו מקרן של סרט שעובד על מנואלה בימים אלה, הרי זה לא הגיוני.... לא? 

בקיצור רכבים ידניים הם מיותרים בעולמנו המתקדם טכנולוגית והגיר הידני צריך להעלם מהעולם (אולי חוץ מרכבי ספורט). 

מה אתם חושבים? 

 

יש לא מעט טכנולוגיות אוטומוטיביות שהפסיקו להשתמש בהן כי הן כבר לא רלוונטיות - למשל הצתה לא אלקטרונית, ספידומטרים מכאניים, קרבורטורים, דינמו ועוד...

 

גיר ידני, עדיין יותר יעל בחלק גדול מאד של המקרים, ולכן הוא שורד ועוד יעבור לא מעט זמן עד שיכחד.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

אפשר גם בלי סקס. מספיק תרומת ביציות ותרומת זרע והפרוצדרות המוכרות יהפכו את כל העניין לפראקטי כלכלי.

 

 

אפשר לגמרי בלי - אז גם יהיו פחות פות"שים....

 

לא ברור לי הקביעה, על סמך מי ובסמכות מי ש"צריכים"...

מי קבע? מי שמו לקבוע? זו דעתו וכך צריך להציג....

 

התקלה של השיח היום בכל העולם, ובכל הנושאים, זה שכולם מציגים את דעתם כעובדת טבע/מעשה האל, ללא סייג וללא ספק בנכונותם - יוהרה לשמה....

 

אני רוצה רכב ידני, כי אני רוצה, לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד למה. אם יהיו מספיק אנשים כמוני, באופן שיהיה שוק והיצרנים יוכלו למכור ולהרוויח - יהיו מכוניות ידניות, אם לא - לא יהיו, אבל זה בוודאי לא החלטה של מישהו אחד .....

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם
לפני 5 שעות, me5000 כתב:

לא זוכר איפה קראתי את ההשוואה הזאת אבל... דמיינו מקרן של סרט שעובד על מנואלה בימים אלה, הרי זה לא הגיוני.... לא? 

בקיצור רכבים ידניים הם מיותרים בעולמנו המתקדם טכנולוגית והגיר הידני צריך להעלם מהעולם (אולי חוץ מרכבי ספורט). 

מה אתם חושבים? 

ספר זאת לצרפתים ,לגרמנים, לבריטים , לאיטלקים , לכל האירופאים בעצם.

אבל מה כבר הם מבינים במכוניות?....

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

גיר ידני, עדיין יותר יעל בחלק גדול מאד של המקרים, ולכן הוא שורד ועוד יעבור לא מעט זמן עד שיכחד.

 

גם אם כן, זה לא שווה את המאמץ וההתעסקות.

מצד שני גיר ידני מאלץ אותך לנסוע יותר מנהלתי כי יותר קשה להתפרע (מאשר באוטומט)

  • לא הבנתי... 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...