Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הסגר השלישי רק הידניים יסעו כי ינעיו אותם בדחיפה. מה יעשו האוטמטיים?

  • מצחיק 1

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, me5000 כתב:

בכל תחום בעולם, כל מה שעבר אוטומציה רק המשיך והתקדם ולעולם לא חזר אחורה (או שמר על הטכנולוגיה הישנה - גיר ידני במקרה הזה) 

מבחינת צריכת דלק כבר צוין שגירים מודרניים קרובים מאוד אם לא יותר טובים מידני. 

אני מוצא ברכב ידני רק חסרונות: 

עודף התעסקות בגיר הידני כשכל תשומת הלב אמורה להיות מוקדשת לכביש ולמניעת תאונות. 

דבר שני לגבי המחיר... הדבר המצחיק הוא שהוא גורם לגיר האוטומטי לעלות יותר! בממוצע 10-20 אלף, "כי קיים גיר ידני" אם הוא לא היה קיים מלכתחילה הפער היה הרבה יותר קטן(באירופה הוא ב1000 יורו בממוצע שזה עוד סביר) 

בקיצור אני מוצא 0 יתרונות בידני, שוב חוץ מברכבי ספורט למשל שאמורים לספק הנאת נהיגה. 

 

אתה מוצא ברכב ידני רק חסרונות - אתה מוזמן לרכוש רכב אוטומטי.

 

הגיר האוטומטי יקר יותר לייצור ותחזוקה מגיר ידני - ולכן עולה יותר.

 

גם במקרים בהם צריכת הדלק דומה, מסתבר שזיהום האוויר גבוה יותר (כי יש גרסאות אוטומטיות שייצורך הופסק בשל היותן מזהמות)

 

ולא "צריכים" לעשות דבר. אם לא יהיה ביקוש או לא ישתלם - אז, לא ייצרו. (לא נראה לי שיקרה בשנים הקרובות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני עושה כל יום סיבוב באוטו כדי להרדים את הילד, זה שומר על המצבר.

לפני 5 דקות, Buki כתב:

אחרי הסגר השלישי רק הידניים יסעו כי ינעיו אותם בדחיפה. מה יעשו האוטמטיים?

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 30 דקות, David32 כתב:

הילוכים יש בטייקאן.

 

יש סיבה מיוחדת לזה?

או שזה מהאהבה של הגרמנים לסבך דברים איפה שלא צריך בשביל יתרון זניח כלשהו?

 

אני בטוח שבאיזשהו שלב יתחילו לעשות העברת הילוכים מדומה ברכבים חשמליים שאין בהם תיבת הילוכים כמו שעושים את זה בתיבות רציפות.

 

או שכבר עושים (לא מעודכן בהתפתחויות), ומוסיפים את זה ביחד עם רעש מנוע מזויף.

 

לחובבי הארדקור צריך לשים במקום האגזוז מנגנון שמייצר עשן שחור/לבן/כחול בשלל ריחות. או פחית ריח לסלון עם ריח דלק ושמן שרוף. אפשר גם להוסיף נורת check transmission שתידלק רנדומלית לסירוגין, ותפעיל מנגנון שיפעיל את הבלימת מנוע מדי פעם, כדי לדמות תקלה בגיר, ותצטרך לשלם 15 אש"ח במוסך מורשה כדי לכבות אותה לתקופה רנדומלית.

 

הלקוח תמיד צודק, אין מה לעשות.

  • מצחיק 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 35 דקות, halperin96 כתב:

זה מוצר אמין חסון יחסית,אבל אין בו שום ייתרון טכנולוגי.

גם ספוג כלים לעומת מדיח ומזגן רגיל לעומת אינוורטר.

 

כמה שנים חלפו מאז המצאת המדיח?

  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 דקות, zvit כתב:

גם במקרים בהם צריכת הדלק דומה, מסתבר שזיהום האוויר גבוה יותר (כי יש גרסאות אוטומטיות שייצורך הופסק בשל היותן מזהמות)

 

נכון לאוטומטי פלנטרי אולי, וגם זה לא הרוב.

 

וברכבים כאלה הגירסה האוטומטית סביר להניח שלא הלכה לשום מקום, פשוט החליפו בתובה אוטומטית מסוג אחר - רציפה או רובוטית.

 

אני דווקא נתקלתי בגירסאות אוטומטיות בהן צריכת דלק ורמת זיהום אוויר מוצהרות היו נמוכות יותר מהגירסה הידנית.

 

דוגמא - קורולה דור קודם שהגירסה עם התיבה הרציפה יותר חסכונית מהידנית.

 

או תיבות דו מצמדיות למיניהן שרובן נותנות צריכת דלק זהה לגירסה ידנית, אם לא עדיפה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה כיף להעביר הילוכים.

 

חוץ מזה, כל הקטע הזה של התקדמות טכנולוגית... כמה זמן קיימים הספרים האלקטרונים האלו? משום מה הרוב עדיין מעדיף לקנות ספרים רגילים.

פורסם
לפני 46 דקות, halperin96 כתב:

זה מוצר אמין חסון יחסית,אבל אין בו שום ייתרון טכנולוגי.

 

 

העברת הילוכים היא לרוב מהירה יותר בידני דווקא.

(זאת בהשוואה למערכת מקבילה - כלומר רובוטית חד מצמדית)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, discoTD5 כתב:

ברור שכן.

בעולם שכל היצרנים יעלמו, וכולנו ניסע בטויוטה פריוס אוטונומית. 

נגמר בית הספר של החופש הגדול? 

 

פריוס? 🤢

שטויוטה (איזה קטע שהשם אפילו נשמע כמו "שטויות") תמשיך להשקיע בפיתוח התאי דלק שלה, נראה לאן היא תגיע...

לפני 10 דקות, Ldh_88 כתב:

זה כיף להעביר הילוכים.

 

חוץ מזה, כל הקטע הזה של התקדמות טכנולוגית... כמה זמן קיימים הספרים האלקטרונים האלו? משום מה הרוב עדיין מעדיף לקנות ספרים רגילים.

מדובר ב"רוב" שחיי ללא הספרים האלקטרונים למשך רוב חייו והתרגל לסטנדרט מסויים. זה כמו להגיד שפקס טוב יותר מאימייל כי דור מסויים התרגל לשימוש בו.

 

 

לא צריך הילוכים. זה מוריד את רמת הבטיחות, גורם לחוסר תשומת לב של הנהג למה שקורא בכביש. חוץ מזה, מכוניות חשמליות "אמיתיות" לא צריכות הילוכים כי האופיין של מנועים חשמליים מתאים לצרכים של רכבים. בעוד כמה שנים העולם יוכל סוף סוף להיפטר מהדבר הנוראי הזה שנקרא מנוע בעירה פנימית (רעש, סירחון ובעיקר בעיות) ואיתו הגיר, דיפרנציאלים ושאר חלקים שאין בהם צורך במכוניות חשמליות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:
 

 

העברת הילוכים היא לרוב מהירה יותר בידני דווקא.

(זאת בהשוואה למערכת מקבילה - כלומר רובוטית חד מצמדית)

אבל בפועל המתחרות הן אוטומטי ודו מצמדי.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

אבל בפועל המתחרות הן אוטומטי ודו מצמדי.

 

לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות מול הידני.

 

אבל אם אנחנו מדברים על אוטומציה של תהליכים, זה מאוד לא הוגן להשוות את הידני עם הקלאצ' הבודד לפלנטרי או לדו מצמדי.

אם אנחנו מדברים על יתרונות וחסרונות של תיבות הילוכים אין בעיה להכניס את כולם למשוואה יחד עם רציפה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 30 דקות, Night Driver כתב:

גם ספוג כלים לעומת מדיח ומזגן רגיל לעומת אינוורטר.

 

כמה שנים חלפו מאז המצאת המדיח?

איזה דוגמה לא קשורה....

מדיח זה אחלה אם שוטפים כלים בכמות גדולה,בדירת יחיד או זוג אין לו ערך.

 

מזגן זה מוצר ששורד עשור,אבל אם אני אחליף עכשו לחדש דיי ברור מה תהיה הבחירה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 35 דקות, vadim6385 כתב:

 

יש סיבה מיוחדת לזה?

או שזה מהאהבה של הגרמנים לסבך דברים איפה שלא צריך בשביל יתרון זניח כלשהו?

ממה שאני זוכר זה בשביל מהירות גבוהה וכאלה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות מול הידני.

 

אבל אם אנחנו מדברים על אוטומציה של תהליכים, זה מאוד לא הוגן להשוות את הידני עם הקלאצ' הבודד לפלנטרי או לדו מצמדי.

אם אנחנו מדברים על יתרונות וחסרונות של תיבות הילוכים אין בעיה להכניס את כולם למשוואה יחד עם רציפה

למה לא הוגן?

אנחנו בשוק שהכל נמכר בו,גם רציף נכנס למשוואה כמובן,שכחתי לציין.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

מדיח זה אחלה אם שוטפים כלים בכמות גדולה,בדירת יחיד או זוג אין לו ערך.

בעניך. כשהתחתנתי היה לנו מזרן על הריצפה, שתי כורסאות קש ישנות, טלויזיה על 2 בלוקים וקנינו מדיח.

 

בדיוק כמו סוג הגיר לך לא מפריע לשטוף כלים ולא שווה לך לשלם את הפרמייה כדי להיפטר מזה (ואני מכיר אנשים שאוהבים לשטוף כלים) ולי לא מפריע להעביר הילוכים ואני אפילו נהנה מזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...