Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

עכשיו אני מתקשה להבין את הקשר בין הדבריםן.

 

יש לך איזו סטטיסטיקה שתומכת בכך שרכבים ידניים מעורבים יותר בתאונות מאוטומטיים למיניהם?

לא היה שום קשר,

הגבתי לבן אדם מעלי שיש עוד פעולות ואתה התרברבת בכישורי הקואורדינציה שלך :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

 

חשבתי,

ועדיין עם כמה שזה מקסים שכולכם פה נהגים תותחי על הפעולה הנוספת היא פעולה נוספת.

איך שלא תסתכל על זה,במקום להתרכז בלעשות X דברים אתה מתרכז בלעשות X+a, וכמה תותח שלא תהיה לא ישנה את העובדה הזו.

 

רק למשפט הספציפי הזה - אם בשבילך העברת הילוכים בנהיגה מנהלתית היא בגדר הסחת דעת כ"כ גדולה, הבעיה כנראה לא אצלנו.

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, RK כתב:

זאת אכן פעולה נוספת. ואלה, מעל אזור ה-350 כ"ס אני באמת אעדיף פתרון אוטומטי, לשמר עודף קשב לטובת הקצב שהמכונית תייצר. עד אז, שיהיה ידני.

אני מתקשה להעלות רכבים מעל ההספק הזה שמגיעים עם גיר ידני.

אולי פורשה כלשהי.

לפני 2 דקות, RK כתב:

 

רק למשפט הספציפי הזה - אם בשבילך העברת הילוכים בנהיגה מנהלתית היא בגדר הסחת דעת כ"כ גדולה, הבעיה כנראה לא אצלנו.

 

אין לי בעיה עם להעביר הילוכים,אבל להתכחש לזה שזו פעולה נוספת זה נאיבי.

עם כמה "טוב" שלא תהיה בהעברת הילוכים.

 

ושוב,אני לא מדבר על עצמי...כמעט קניתי סיוויק ידנית למרות שזו חיפה ואמרו לי לא לעשות את זה-לא נרכשה מסיבות מאוד מטומטמות.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הרצתי חיפוז קצר בגוגל, לא מצאתי תשובה. הטיעונים הם שבאוטומטי אתה מחזיק את הידיים על ההגה, מצד שני בידני אתה יותר קשוב לרכב (ולכן דעתך פחות מוסחת). כנראה שהנושא לא נבדק כראוי, וזה גם לא פשוט כיוון שיש הרבה מאד "ערפלנים".

 

לא הייתי קובע דעה בלי לראות מחקר מסודר שבדק את הנושא, תוך ניטרול גורמים משפיעים, גם אם בשיטות סטטיסטיות ולא כמחקר אקראי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה זה אומר להיות קשוב לרכב?

אני אמור ללחוץ על כפתור והוא צריך להתחיל לסוע,איפה נכנס אלמנט ההקשבה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

 

אין לי בעיה עם להעביר הילוכים,אבל להתכחש לזה שזו פעולה נוספת זה נאיבי.

עם כמה "טוב" שלא תהיה בהעברת הילוכים.

 

ושוב,אני לא מדבר על עצמי...כמעט קניתי סיוויק ידנית למרות שזו חיפה ואמרו לי לא לעשות את זה-לא נרכשה מסיבות מאוד מטומטמות.

כנראה שיש לך בעיה, או לא מספיק ניסיון (לא הייתה לך 208 דיזל? מה... אתה רוצה להגיד לי שהשקעת חלקיק מחשבה להעברת ההילוכים?).

 

שוב, כמות תשומת הלב שהעברת ההילוכים לוקחת מאדם מורגל לנהיגה ברכב ידני שואפת לאפס ב 99% מהמקרים.

לחזור על זה שזה X+A זה מטופש כשאומרים לך ש A -> 0

 

 

 

  • אהבתי 4

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 27 דקות, halperin96 כתב:

ועדיין עם כמה שזה מקסים שכולכם פה נהגים תותחי על הפעולה הנוספת היא פעולה נוספת.

מאז שעברתי לאוטומט בכבישים לא מישוריים אני מוצא את עצמי מתעסק הרבה יותר בהילוכים ומקדי יותר תשומת לב.

בידני אם אני רוצה להוריד 2 הילוכים זה עובד אוטומטית בלי לקוות שמחשב הרכב יבין שזה 2 הילוכים ולא התפלקה לי עוד לחיצה ובלי שהוא יעלה הילוך כי הוא חושב שזה מה שצריך כי הוא לא רואה 20 מטר קדימה.

 

בכלל רמת תשומת הלב הנדרשת לגיר ידני זהה לתשומת הלב שצריך כדי ללחוץ על הגז או הברקס. ביום חורף מקדישים יותר תשומת לב לוישרים מאשר לגיר.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה - על איזה גיר אוטומטי מדובר?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

מאז שעברתי לאוטומט בכבישים לא מישוריים אני מוצא את עצמי מתעסק הרבה יותר בהילוכים ומקדי יותר תשומת לב.

בידני אם אני רוצה להוריד 2 הילוכים זה עובד אוטומטית בלי לקוות שמחשב הרכב יבין שזה 2 הילוכים ולא התפלקה לי עוד לחיצה ובלי שהוא יעלה הילוך כי הוא חושב שזה מה שצריך כי הוא לא רואה 20 מטר קדימה.

יכול להיות שיש לך תקלה ברכב?

במקרה הכי גרוע משחרר ולוחץ "קיק",הרכב יבין מה אתה רוצה ממנו.

לפני 16 דקות, David32 כתב:

כנראה שיש לך בעיה, או לא מספיק ניסיון (לא הייתה לך 208 דיזל? מה... אתה רוצה להגיד לי שהשקעת חלקיק מחשבה להעברת ההילוכים?).

אתם מתעקשים לקחת את זה אישי,או במקרה הזה להפנות את הבעיה אלי אישית.

לא ברור לי למה.

אישית,דיי אהבתי את ההתעסקות והיא כן באה לי בטוב.

אולי הרכב הבא יהיה ידני...

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, dorsht כתב:

נהג לילה - על איזה גיר אוטומטי מדובר?

הרציף בפלואנס 2 ליטר, ה dsg7 של הקארוק, של המאליבו ושל האופטימה.

 

לכל אחד מהם יש את השגעונות שלו אבל בכולן בכביש לא שטוח אני צריך להתעסק בו לא מעט.

 

רק לציין שאני משתמש הרבה בגירגם לבלימת מנוע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גיר ידני הוא בעצם סוג של גיר רובוטי, כאשר המחשב שמעביר הילוכים נמצא במוח שלך, ככה אני רואה את זה. מי שטוען שגיר ידני זה "התעסקות" ו"מסית תשומת לב מהכביש" כנראה לא נוהג על גיר ידני. אתה לא באמת חושב כל פעם על מתי להעביר את ההילוכים, או איך ללחוץ על דוושת המצמד, זה תהליך שמתרחש "לבד", מזיכרון שריר. בדיוק כמו שסיבוב ההגה ולחיצה על דוושת הגז והבלם בדיוק בעוצמה הנדרשת היא פעולה אינסטינקטיבית עבור נהג מנוסה, כך גם תפעול גיר ידני. זה לא משהו שחושבים עליו בכלל בזמן הנהיגה, אפילו בפקק. מקור: נוהג על גיר ידני במשך 11 מתוך 12 השנים שיש לי רשיון.

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

מה זה אומר להיות קשוב לרכב?

אני אמור ללחוץ על כפתור והוא צריך להתחיל לסוע,איפה נכנס אלמנט ההקשבה?

לא יודע.

יש לי רכב אוטומטי, לפני זה היה לי רכב ידני. בידני הרגשתי מעורב יותר בנסיעה בגלל העברת ההילוכים  ועירני יותר באופן כללי. באוטומטי יש פחות פעולות פיזיות שצריך לעשות כדי שהרכב יסע אז דווקא יותר קשה להישאר מפוקס רק על פעולת הנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הלפרין אני נוהג רק בידני כבר קרוב ל-20 שנה, חוץ מאפיזודות מאוד קצרות או טיולים בחול. הקואורדינציה שלי לא משהו. בנהיגת מסלול אגרסיבית הורדת ההילוכים בבלימה שלי לא תהייה מדהימה, והיתי יכול לנהוג יותר חלק באוטומט או ללא קלאטצ' (הורדה מההגה, שזה האמת מה שאני עושה בעיקר בסימולטור). בנהיגה רגילה מעולם לא הרגשתי את עצמי "נתקע" עם הכאילו אסקטרא פעולה. זה די לא משפיע על כלום.

 

בכל מקרה, ברכב הבא גם אם עדיין יהיה חמים או ספורטיבי, אני אשקול אוטומט, בתקווה שאצליח ללהתרגל לבלימה בשמאל.

 

לפני 10 דקות, SlowRide כתב:

בידני הרגשתי מעורב יותר בנסיעה בגלל העברת ההילוכים 

אני לא יודע לתאר איך זה באוטומט, ואני לא יודע אם זה מבוסס מה שאני הולך לטעון, אבל נראה לי שבידני יותר קל להיות ודע למהירות גם בלי להסתכל על הלוח, בזכות העברת ההילוכים.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

יבגני צודק, אני בכלל לא מסתכל על מד המהירות באוטו, אבל דווקא במד הסל"ד אני משתמש המון - מצד שני היום יום שלי לעבודה זה כביש בית-אורן (ובהתייחס להלפרין שהפחידו אותו לגבי חיפה - 7 שנים שאני גר בחיפה וסביבתה החזקתי לשנה רכב אוטומטי ומכרתי אותו כי השתעממתי, מדובר על מאזדה 3 ספיריט אגב, לא אלטו או ספארק), אפילו heel-toe כבר לא ממש מצריך ריכוז אחרי כמה שבועות של תרגול, וזה בדיוק מה שדוד32 כתב, הa הזה שלך זניח, גם b או c יהיו זניחים ברגע שתתרגל אותם מספיק (מבט למראה, או משחק עם הווליום ברדיו כדוגמא - לא דורשים ממני קשב מיוחד או מחשבה שדורשת תכנון ואנאליזה).

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • רעיון טוב! 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...