Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב משהו שלא ציינו ב20 עמודים האחרונים, בכל קטלוג רכב שתסתכל על תמונות, סבירות מאוד גבוהה שסביבת הנהג והצילומים מפנים הרכב יהיו עם ידית הילוכים ידנית, למה? לא יודע, מעניין.

אפילו בקטלוגים של רכבים שנמכרים רק בגרסה אוטומטית בארץ.

  • מעניין 2
פורסם
לפני 12 דקות, ליסינג בצער כתב:

 

יופי! התקדמנו, לפחות זה "לדעתי".

הפוסל במומו פוסל, גם אם 1000 איש כאן יביעו דעה שונה משלי, אז מה?זה מבטל אותה או הופך אותם ואותך לצודקים? 

לדעתי אין לזה מקום במיינסטרים מכאן ועד לשלול אתה יודע יש מרחק. 

פורסם

הכי מצחיק אותי, שלפני שבוע היה פה בחור שטען שכול מובילי הדעה פה מקבלים כסף מיבואנים כדי להגיד שהגיר הרובוטי חד מצמדי של ה i10 הוא סביר, ושבכלל עדיף לקנות i10 עם גיר ידני.

עכשיו קיבלנו את הצד השני.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, me5000 כתב:

זה לא סותר את העובדות שציינתי והתעלמת מהן במפגין. 

ה"עובדות" היחידות שציינת זה שלדעתך 99% מהנהגים מעדיפים אוטומטי. 

זה כמו שאני אציין את ה"עובדה" שיש לי וילה בלוס אנג'לס עם 10 פרארי, 12 למבורגיני ועוד 20 פורשה וכולם ידניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא זה ממש לא מה שציינתי, אבל אתה לא טורח להתייחס ברצינות ודי מזלזל במה שאני כותב אז שיבושם לך, אני ממש לא אחזור על מה שכתבתי כדי להסביר לך. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי אתה לא מבין את משמעות של עובדה ודעה כמו שאתה לא מבין את מיושן ופופולרי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 16 דקות, David32 כתב:

הכי מצחיק אותי, שלפני שבוע היה פה בחור שטען שכול מובילי הדעה פה מקבלים כסף מיבואנים כדי להגיד שהגיר הרובוטי חד מצמדי של ה i10 הוא סביר, ושבכלל עדיף לקנות i10 עם גיר ידני.

עכשיו קיבלנו את הצד השני.

כי הפעם הצד השני משלם.

  • מצחיק 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

לדעתי אתה לא מבין את משמעות של עובדה ודעה כמו שאתה לא מבין את מיושן ופופולרי.

בינתיים הניואנסים הם אלה שאבדו עליך, חבל על האנרגיה שלי, מציע שתלמד את הקורלציה הבלתי נמנעת בין מיושן וחוסר פופולריות ואולי גם תתבל טיפה לגבי הגיר הידני  עם "אבד עליו הכלח", כי זהו מצבו בכל מקרה. 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 28 דקות, SlowRide כתב:

לדעתי אתה לא מבין את משמעות של עובדה ודעה כמו שאתה לא מבין את מיושן ופופולרי.

 

הטון המתנשא ממשיך.

לא לעניין.

אבל לא אנסה לחנך אדם שהוא כנראה בגיל של אבא שלי, זה כבר לא יעזור

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם אני בגיל של אבא שלך אתה כנראה בחופש הגדול עכשיו והמצאת מהראש את כל מה שכתבת על נהיגה ברכב ידני.

אני מניח שזה לא באמת המצב, אבל היכולת הזו להרגיש מותקף ושמתנשאים עליך בגלל כל דעה רנדומלית ברשת שנוגדת את דעתך באמת לא מעידה על בגרות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מבאס 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...