Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, me5000 כתב:

עצם זה שהוא לא פופולרי הופך אותו למיושן, כל מה שלא פופולרי בסופו של דבר נכחד. 

 

יש לך פה כשל בסיסי בהבנת השפה העברית.

אתה עולה חדש?

 

פופולרי - נפוץ.

אין קולרציה בין חדשני לנפוץ.

 

מוצר שאינו נפוץ אינו מיושן בהכרח. אין קורלציה בין שתי התכונות

 

נכחד,  זה כבר מושג שלישי, ששוב, איננו קשור. יש מוצרים לא שכיחים שקיימים שנים רבות, יש מוצרים שנכחדו בגלל שהיו חדשניים מדי.

 

לסיכום, שלושה מושגים לא קשורים בתכלית, יענו, אין קורלציה.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, yuvalganim כתב:

נשבע לך שאני גם מקלח את עצמי ואין לי רובוט שעושה את זה.

מה הנקודה שלך?

הדיון על גיר ידני.

יש כמובן המון דברים מיושנים שיעברו מן העולם, כמו למשל מפתחות לחדר בבית המלון, פעם היו מפתחות רגילים היום יש כרטיסים בכל מקום.

כשמקבלים מפתח "רגיל" מסתכלים עליו בעיני עגל.

הדברים האלה כולם יחד עולים פחות מההפרש בין ידני לאוטומט וחוסכים יותר טרחה מהחלפת הילוכים כשאתה ממילא יושב באוטו. למה גיר ידני צריך לבטל לדעתך כשאתה לא מתקין דברים שחוסכים יותר ועולים פחות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גם אחרי שיירד מייצור (משהו שיקח עוד לפחות עשור), רכבים משומשים חיים בממוצע במדינות שונות 20 שנה, יש מדינות בהן רכב בן 15 כבר זקן מאוד, ויש מדינות שרכבים בני 25 משמשים את האוכלוסיה בשגרה, ורכב חדש הוא עבור העשירים. אצלנו נגיד זה איפשהו באמצע.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להביע דעה זה לגיטימי, אבל לדעה שלא מגובה בשום הוכחה ומבוססת רק על נדמה לי/ככה אני מרגיש אין הרבה משמעות כמו לדעה שמבוססת על עובדות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

גם אחרי שיירד מייצור (משהו שיקח עוד לפחות עשור), רכבים משומשים חיים בממוצע במדינות שונות 20 שנה, יש מדינות בהן רכב בן 15 כבר זקן מאוד, ויש מדינות שרכבים בני 25 משמשים את האוכלוסיה בשגרה, ורכב חדש הוא עבור העשירים. אצלנו נגיד זה איפשהו באמצע.

נכון.

במדינות פחות חזקות באירופה לא נדיר בכלל לראות רכבים שחצו את גיל 20-25.

 

או בקיצור, גיר ידני כנראה לא ייעלם משימוש (מרכבים סטנדרטיים) לפני 2050-2060 כנראה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

אתה לא יכול להגיד על משהו שמישהו אחר רוצה ומוכן לשלם עליו, שהוא צריך להעלם מהעולם. זו דעתך אבל היא לא נכונה עובדתית, כי אם יש ביקוש, אין סיבה שזה יעלם מהעולם (כל עוד לא יגידו שהחל ממחר, החליטו שגירים ידניים מסוכנים לאנושות ולכן צריך להפסיק לייצר אותם)

אבל זאת דעתי ואתה לא יכול לשנות אותה, זה כמו שדעתי היא שאבטיח זה הפרי הכי טעים בעולם, תבוא ותגיד לי אבל אנשים אחרים אוהבים פירות אחרים יותר. אבל זה לא משנה כי זאת דעתי, והגיר הידני מיותר מבחינתי, יש לו רק חסרונות (מבחינתי) וזה הזוי שהוא בכלל קיים בעולם כ"כ מתקדם, אין עוד מכונה בסדר גודל כזה בעידן המודרני שמופעלת ידנית. אובייסלי אם נהגים אוהבים את זה ברכבי ספורט למשל אז סבבה, אבל במיינסטרים אין לזה מקום, שוב *לדעתי *

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

להביע דעה זה לגיטימי, אבל לדעה שלא מגובה בשום הוכחה ומבוססת רק על נדמה לי/ככה אני מרגיש אין הרבה משמעות כמו לדעה שמבוססת על עובדות.

הדעה שלי מבוססת על עובדות, ל99% מהאנשים גיר אוטומטי הוא יותר נוח, פחות מסיח את הדעת ופחות מעייף ויותר בטיחותי. כנראה שאלה עובדות שפחות נוח איתן אבל עדיין עובדות 

פורסם

ההשוואה שלך לא נכונה.

ההשוואה הנכונה היא להגיד 'לדעתי לוחות שעם צריכים להעלם מהעולם! אני משתמש רק בלוח עם טוש מחיק בבית!'

זו פשוט לא דרך נכונה לומר את דעתך שהיא בעצם: 'אני מעדיף X Y Z'. 

אתה פשוט לא מבין את הבעייתיות בדרך בה אמרת את הדברים, משהו שיש לו ביקוש לא צריך להעלם מהעולם, זה לא נכון.

פורסם

אם לא היה ביקוש לידני כלל, היצרנים לא היו מייצרים את הגיר הזה ופה בישראל, סיאט לא היו מייבאים איביזה ידנית, סקודה לא היו מייבאים פאביה ידנית, 

פיג'ו לא היו מייבאים רכבים ידניים, הונדה, ואפילו טויוטה יאריס ביבוא מקביל

אז ביקוש יש, היצע לא ממש, אבל יש. 

 

פורסם

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אנשים פה חושבים אחרת ובאירופה חושבים אחרת ממך.

אני דווקא חושב שבמיינסטרים יש לזה מקום, אעדיף רכב מיני ידני ולא אוטומטי, כי בחלק מהמקרים מדובר בגיר אוטומטי מיושן (כמו שהיה ב-i10 ויש בפיקנטו) או בגיר רובוטי חד מצמדי מעצבן (C1/108/אייגו/107/UP/סיטיגו/מיי/i10 החדשה) ואת שניהם אני לא סובל.

הראשון עובד חלק אבל מיושן ולא תורם לביצועים ולחיסכון בדלק, השני תורם לחיסכון בדלק אבל לא נעים לנהיגה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 19 דקות, falou כתב:

 

יש לך פה כשל בסיסי בהבנת השפה העברית.

אתה עולה חדש?

הכשל הוא אצלך בלבד. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, me5000 כתב:

הדעה שלי מבוססת על עובדות, ל99% מהאנשים גיר אוטומטי הוא יותר נוח, פחות מסיח את הדעת ופחות מעייף ויותר בטיחותי. כנראה שאלה עובדות שפחות נוח איתן אבל עדיין עובדות

איפה העובדות?

העובדות שאני מכיר הן שב2020 מכוניות ידניות מיוצרות ונמכרות בכל העולם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 14 דקות, dorsht כתב:

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אנשים פה חושבים אחרת ובאירופה חושבים אחרת ממך.

אכן חלק מאנשים חושבים אחרת ממני וזה בסדר, זה כל הקטע בדיון. דבר שני זה שהם חושבים אחרת ממני לא אומר שאני טועה, ויש גם אנשים שחושבים כמוני בדיוק, לכן כל צד יכול להיות צודק, אין כאן צד שיש בידו אמת אוניברסלית קדושה. 

פורסם
לפני 17 דקות, me5000 כתב:

אבל זאת דעתי ואתה לא יכול לשנות אותה, זה כמו שדעתי היא שאבטיח זה הפרי הכי טעים בעולם

 

יופי! התקדמנו, לפחות זה "לדעתי".

 

מצד שני - במשפט האחרון שוב בעטת בדלי! 

לדעתך שאין לזה מקום במיינסטרים אין שום משקל, פרט לזה אתה, כפרט בודד בחברה, לא תקנה רכב ידני.

כשאתה אומר ש"אין לזה מקום" - אתה שולל את זכותם של אנשים אחרים לדעה אחרת או לרצונם שיהיו רכבים כאלו! מי אתה שתקבע עבורם?

 

אתה בטח רואה בפייסבוק את הדעה שלך מופיעה 5 פעמים ובטוח שכל העולם חושב כמוך!

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם
Just now, SlowRide כתב:

איפה העובדות?

העובדות שאני מכיר הן שב2020 מכוניות ידניות מיוצרות ונמכרות בכל העולם.

זה לא סותר את העובדות שציינתי והתעלמת מהן במפגין. 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...