Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, yuvalganim כתב:

מי פה מדליק אש עם אבן אש?

זה בערך הגיר הידני..

 

אני מבין שאתה לא יודע או מתקשה לנהוג בגיר ידני, ולכן אתה חושב שלנהוג בידני זה קשה כמו להדליק אש עם אבן צור, ולא מצליח לנצל את היתרונות שלו (מעבר ליתרון הברור, מחיר הרכישה ועלות האחזקה).

 

זה לא נורא, יש תמיד אנשים שהצד המוטורי חלש אצלהם, ולכן גיר אוטומטי הוא פתרון טוב בשבילם.

 

  • מעניין 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou 

אני נוהג על גיר ידני כבר שנים (ונוהג מצויין), בחניון יש לי ג'טה ידנית ואני נוהג עליה כל יום מעל 100 קילומטר.

אז אחרי שהבנת לנהוג אני יודע, ואפילו די טוב, אספר לך שגם החוש הטכני שלי מעולה.

ההתנשאות שלך מגעילה ולא במקומה.

אז כדי לא לדרדר את השיח כמו שאתה עושה, אסיים פה.

לפני 17 דקות, Buki כתב:

יש לך בית חכם? 

כי זה ימי הבניים להכינס הביתה ולהדליק מזגן. מי מדליק מזגן ידנית עם שלט כמו פעם?

 

לא עדיף לשים כמה שקלים ולהכינס לבית ממוזג, כשהמזגן יפעל לפני שאתה מגיע? 

 

 

אכן כן, יש לי גם שליטה על הדלקת הדוד מהנייד.

להגיע הביתה וללחוץ על כפתור זה ישן מאוד.

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ולהשוות רכב ידני לצורת הדלקת האש של האדם הקדמון לא מדרדר את רמת השיח?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, yuvalganim כתב:

אכן כן, יש לי גם שליטה על הדלקת הדוד מהנייד.

להגיע הביתה וללחוץ על כפתור זה ישן מאוד.

 

 

מצויין, חשבתי להתקין את זה (מפסק לדוד שמחובר ל Wifi לא עולה יקר) אבל עוד לא מצאתי איך זה מקדם אותי בשביל שיהיה שווה את הטרחה שבהתקנה. בדיוק כמו גיר אוטמטי.

 

אבל שוב, אני לא הולך עם ראש בקיר ואם יש מישהו שמוצא את זה שימושי ויעיל, זה מצויין. 

 

 

פורסם

אצלי אין דוד שמש (בניין גבוה)

לכן כשחוזרים מהעבודה ורוצים להתקלח חייבים להדליק מראש.

אז זה מאוד עוזר כשהדוד חכם וניתן להפעיל מרחוק

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, yuvalganim כתב:

לא.

אלא אם לדעתך העלבתי את הגיר הידני וצריך לבקש את התנצלותו...?

איך הגענו להעלבות עכשיו?

השוואות מטופשות מורידות את רמת השיח. השוות העדפות של צרכנים ב2020 לפעולה של האדם הקדמון.

זה כמו להשוות טלויזיה עם מסך שטוח לציורים על הקיר בפירמידות, כי יש טכנולוגיה של מסכים קעורים היום.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

לפני 6 דקות, yuvalganim כתב:

אז זה מאוד עוזר כשהדוד חכם וניתן להפעיל מרחוק

יש שעון שבת שמכוון לשעה מסויימת.

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

איך הגענו להעלבות עכשיו?

השוואות מטופשות מורידות את רמת השיח. השוות העדפות של צרכנים ב2020 לפעולה של האדם הקדמון.

זה כמו להשוות טלויזיה עם מסך שטוח לציורים על הקיר בפירמידות, כי יש טכנולוגיה של מסכים קעורים היום.

 

 

ההשוואה של האבן אש עם הגיר הידני היא כדי להמחיש ששתיהן שיטות מיושנות ועתיקות שזמנן עבר (והגיר הידני הלכה למעשה הולך ונעלם).

להגיד על בן אדם שהוא לא יודע לנהוג ועדיף שיקח ידני זה לא על אותו תדר בכלל.

זה כמו לקנות היום טלויזיה שמנה כשיש טלויזיות דקות, בדיוק אותו דבר.

אני מבין שאתה נעלב בשם הגיר הידני, אבל האמת היא שזו גיר שיטה מיושנת להעברת הילוכים שהולכת ונעלמת - זה הכל.

לפני 5 דקות, Buki כתב:

 

יש שעון שבת שמכוון לשעה מסויימת.

 

כן אבל כשלא תמיד חוזרים באותה שעה, זה עלול להתפספס.

יש לי שעון לכל בוקר כדי שנוכל לשטוף ידים ופנים בלי למות מקור (בטח בחורף)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 31 דקות, Buki כתב:

אני מנסה שוב, מישהו יכול להביא נתונים סטטיסטיים של מכירת כלי רכב ידניים מול אוטומטיים במדינות אירופה ב 2019? 

אני מניח שעמוד 32 כאן ייתן תשובה חלקית:

https://theicct.org/sites/default/files/publications/European_vehicle_market_statistics_20192020_20191216.pdf

 

אם הבנתי נכון את המסמך:

מדובר על נתונים עד 2018.

כאשר מסתכלים על 2018:

באופן כללי 36% מהרכבים החדשים באירופה היו אוטומטיים.

בגרמניה ובאנגליה כמעט מחצית מהרכבים שנמכרו היו אוטומטיים.

ישנן מדינות בהן האוטומט שלט במכירות - שבדיה (73%), פינלנד (56%), לוקסמבורג (90%), שוויץ (74%), נורבגיה (91%), טורקיה (66%)

 

לצורך העניין, ב-2015 רק 25% מכלי הרכב שנמכרו באירופה היו אוטומטיים.

ב-2010 רק 16% מהרכבים שנמכרו היו אוטומטיים.

אנחנו מדברים על גידול של יותר מ-100% בפחות מעשור.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין היום טלויזיות שמנות אבל יש מכוניות ידניות חדשות. עוד השוואה לא נכונה.

אפשר גם לומר שכל הקונספט של מכונית הוא מיושן ושייך לעבר. מנוע בערה פנימית שסוחב קופסה על 4 גלגלים זה חתיכת היסטוריה.

מומלץ להפנים שאם מישהו לא מסכים איתך, זה לא אומר שהוא נעלב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 29 דקות, yuvalganim כתב:

falou 

אני נוהג על גיר ידני כבר שנים (ונוהג מצויין)

 

אכן כן, יש לי גם שליטה על הדלקת הדוד מהנייד.

 

 

אז למה אתה לא מחמם מים באח מבוערת או עובר לגיר אוטומטי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

אין היום טלויזיות שמנות אבל יש מכוניות ידניות חדשות. עוד השוואה לא נכונה.

אפשר גם לומר שכל הקונספט של מכונית הוא מיושן ושייך לעבר. מנוע בערה פנימית שסוחב קופסה על 4 גלגלים זה חתיכת היסטוריה.

מומלץ להפנים שאם מישהו לא מסכים איתך, זה לא אומר שהוא נעלב.

 

מומלץ להפנים שאם מישהו אומר על מישהו שהוא "לא יודע לנהוג" שיחשוב שוב לפני שהוא מפרסם.

מבין שיש פה אחוות ותיקים, אבל הוא שגה בלשונו וחבל.

לפני 8 דקות, falou כתב:

 

אז למה אתה לא מחמם מים באח מבוערת או עובר לגיר אוטומטי?

 

אח מבוערת זה ישן, אני דוגל בחדש.

לגבי הגיר - אין לי שום בעיה עם גיר ידני, אני פשוט חושב שזו שיטה מיושנת להעברת הילוכים, לא מבין מה כולם משתוללים לי פה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אם לא שמת לב, אתה היחיד שמשתולל.

 

לא הבנתי מה מיושן בגיר ידני?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

גם ללכת זה די מיושן, אבל עוד לא ראיתי שכולנו מסתובבים על סגווי ברחוב.

או במילים אחרות - זה שמשהו עובד כבר עשרות שנים - לא אומר שזה לא טוב, אף אחד לא נגד חידושים - אבל כמו שהמסכים הקעורים לא העלימו את המסכים השטוחים וכמו שעכברים ומקלדות אלחוטיים לא העלימו את החוטיים, הגיר האוטומטי לא העלים את הגיר הידני ולא יעלים בקרוב כלכך.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...