Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, eladts כתב:

אתה לא אמור לבלום ברגל שמאל ברכב עם תיבת הילוכים אוטומטית. אתה בולם ברגל ימין, בדיוק כמו ברכב עם תיבת הילוכים ידנית. רגל שמאל פשוט לא עושה כלום.

עניין של הרגל נטו.

כדי לוודא: ברור ש99.99999% בולמים בימין.

אני רוצה לדמיין שאני נוהג בקארט.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם



 
אין לי בעיה עם להעביר הילוכים,אבל להתכחש לזה שזו פעולה נוספת זה נאיבי.
עם כמה "טוב" שלא תהיה בהעברת הילוכים.
 
ושוב,אני לא מדבר על עצמי...כמעט קניתי סיוויק ידנית למרות שזו חיפה ואמרו לי לא לעשות את זה-לא נרכשה מסיבות מאוד מטומטמות.
 




Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, me5000 כתב:

 

דבר שני, אי אפשר להתכחש לזה שהמוח והידיים יותר עסוקים כשמדובר בגיר ידני מאשר אוטומט, וזה מעלה את רמת הסיכון / חוסר תשומת לב לכביש / סיכוי להתבלבלות, ולא אכפת לי עד כמה האדם מתפעל את הרכב באופן"אוטומטי" ולא מודע. 

 

 

אני מאד לא מסכים. יש לי רישיון 8 שנים מתוכם כבר 3 נוהג כמעט בלעדית על רכבים ידניים, ואני חייב לציין שאני מרגיש חד ועירני על הכביש, עם או בלי התיבה הידנית. אני לא מרגיש מתי אני מעביר הילוך ומתי לא, זה חלק אוטומטי עבורי - אני מתרכז בכביש בלעדית, ולא בהעברות הילוכים.

אם לך יש ניסיון בנהיגה על גיר ידני ואתה עדיין חושב ככה אז או שאתה נהגת כ"כ קצת שלא צברת ביטחון בנהיגה על ידני, או שאתה פשוט שונא את זה ואז אתה גם מקשר לזה עוד ערכים שליליים.

בכל מקרה אתה לא יכול להגיע למסקנות עבור אנשים אחרים. 

 

יותר מזה אני גם אציין, שמדגם מזערי במשפחה  והחברים שלי יכול להעיד שהאנשים שלמדו לנהוג על אוטומט (מורי נהיגה שונים) הם אנשים עם פחות ביטחון, קןרדינציה והתמצאות מרחבית מאשר אלו שלמדו על ידני. אין איך להסביר את זה, מהניסיון שלי האנשים שיודעים לתפעל ידני נוהגים בצורה בטוחה ונעימה יותר. כמובן אני לא אכליל וכל נהג בפני עצמו, אבל עדיין בעיניי אפשר להרגיש הבדל.

מבחינתי זה עניין של level of skill. נהגים שלומדים לנהוג על גיר ידני נדרשים לרמה גבוהה יותר של למידה, קשב ואתגר מאשר אנשים שלומדים וצריכים לעבור טסט על אוטומטי,

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:


במשאיות יש הרבה הילוכים. 8 או 10 או 12, יש גם יותר. זה מכיוון שיחס הספק/משקל משמעותית פחות טוב מבמכוניות וחייבים לנצל את המנוע באופן מייטבי.

תודה על ההסבר

 

פורסם
לפני 21 דקות, discoTD5 כתב:

הנה, דאגתי לך לעוד חוו"ד שלילית.

יאללה גם אני. מי שמצביע משפיע.

 

* אני חושב שהדיון עצמו נחמד, כי קוראים ולומדים גם על הרגלי הנהיגה של אנשים אחרים. 

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני עברתי לידני אך ורק מטעמי חיסכון ויש!

אני שבועיים עם רכב ידני,וכמות הדלק

מצחיקה לעומת מה שהוצאתי על הקורולה!

הקורולה קרעה אותי עם דלק.

לא מבין איך החזקתי אותה,אני גר באיזור לא צפוף וההילוכים כלל לא מטרידים.

נסיעה חלקה ונעימה.

פורסם
לפני 1 שעה, עמית100 כתב:

אני עברתי לידני אך ורק מטעמי חיסכון ויש!

יש גרסאות אוטומטיות למיניהן היום שמציעות צריכת דלק מאוד דומה לגיר ידני.

רוב הגירים הרובוטיים וחלק מהגירים הפלנטריים מרובי ההילוכים ייתנו צריכת דלק דומה לידני.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא אתייחס להאם גיר ידני מהנה או לא, כי בקושי נהגתי על אחד.

אבל אשמח להבין למה אוטומטי דורש התעסקות ומבטים דחופים על הסלד.

בנהיגה מנהלתית משהו, מהבית לעבודה, למה שיהיה אכפת לי באיזה הילוך בדיוק אני נמצא והאם מחשב הגיר מעביר מהר מדי או מוקדם מדי ולא שומר על תחום סלד יעיל?

אני לא מחפש לשמור על קצב מהיר, לרוב בכלל אני מוגבל במהירות ע"י שאר התנועה וכשכן נדרש להוריד הילוך כשאני בעליה אז אצלי הרכב עושה את זה מצוין.

אני נוהג על DSG7, וכן הוא ממהר להעביר הילוכים במישור אבל כשאני צריך לבצע עקיפה או סתם נמצא בדרך ההררית, אז הגיר יודע מה לעשות. במקיסמום אני מעביר אותו למצב ספורט וזהו.

פורסם
לפני 15 שעות, me5000 כתב:

 

אגב, קיבלתי 25 דירוגים שליליים עקב השרשור הזה,  מצער שאדם שאומר את דעתו נסקל וירטואלית, אבל לא נורא זה לא ימנע בעתיד להמשיך להביע את דעתי. 

עוד יותר מצער שאכפת לך מדירוגים על משתמש אנונימי ואתה לוקח את זה אישית.

 

לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

 

והנה אתה ממשיך, ורושם "ולא איכפת לי ש...". כלומר זה שאומרים לך שגיר ידני הוא נהדר, לא איכפת לך. רק דעתך נחשבת ונכונה. 

תתבגר. 

זו דעה,וככזו היא לא ממש יכולה להיות שגויה.

וככה עובד ויכוח-כל אחד מושך לצד שלו.

 

אם מסתכלים נטו מבחינה טכנולוגית,יש משהו בדבריו.

יש חלופות(אמנם במחיר מעט גבוה יותר) שמציעות את אותה התוצאה בהרבה פחות התערבות של המשתמש.

וברגע שהמחיר יהיה שווה או דומה לאוטומטי מרובה הילוכים התיבה הידנית מיותרת.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 שעות, Buki כתב:

סליחה שלא מגיב לנושא השירשור עצמו, התעייפתי מהוויכוח הזה.

 

אבל הנה עוד רכב עם גיר ידני וידית הילוכים מעניינית, סובארו ג'אסטי 4X4.

 

DOTJ-91JustyBlue-12-550x412.jpg.4ca61b794d2da731b0f3caa3c35fd044.jpg

 

 

כמו כן תראו את זה, נהיגה במשאית GMC ישנה עם שתי ידיות הילוכים ידניים

 

 

תמיד אמרתי שדיזל זה מסריח מרעיש ורועד, הנה אתה מצדיק אותי.

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 שעות, me5000 כתב:

 

 אי אפשר להתכחש לזה שהמוח והידיים יותר עסוקים כשמדובר בגיר ידני מאשר אוטומט, וזה מעלה את רמת הסיכון / חוסר תשומת לב לכביש / סיכוי להתבלבלות, ולא אכפת לי עד כמה האדם מתפעל את הרכב באופן"אוטומטי" ולא מודע. 

אגב, קיבלתי 25 דירוגים שליליים עקב השרשור הזה,  מצער שאדם שאומר את דעתו נסקל וירטואלית, אבל לא נורא זה לא ימנע בעתיד להמשיך להביע את דעתי. 

דווקא ההתעסקות הזו שומרת על הנהג מרוכז יותר בנהיגה ובכביש כי לא נשאר לו "מקום בזיכרון" להתעסק במקביל בשטויות אחרות שלא קשורות לנהיגה.

כמו שלך מותר להביע את דיעותך, כך גם לקוראים מותר להביע את דעתם על מה שכתבת.לא צריך להיות כזה דרמטי כשלא מסכימים איתך.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...