Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, falou כתב:

אם לא שמת לב, אתה היחיד שמשתולל.

 

לא הבנתי מה מיושן בגיר ידני?

 

אתה כנראה לא יודע לנהוג על אוטומט...תמשיך על ידני

לפני 2 דקות, shellcase כתב:

גם ללכת זה די מיושן, אבל עוד לא ראיתי שכולנו מסתובבים על סגווי ברחוב.

או במילים אחרות - זה שמשהו עובד כבר עשרות שנים - לא אומר שזה לא טוב, אף אחד לא נגד חידושים - אבל כמו שהמסכים הקעורים לא העלימו את המסכים השטוחים וכמו שעכברים ומקלדות אלחוטיים לא העלימו את החוטיים, הגיר האוטומטי לא העלים את הגיר הידני ולא יעלים בקרוב כלכך.

 

אתה לוקח פרספקטיבות זמן קצרות מדי.

בעוד עשור לא יהיה גיר ידני כמעט בכלל.

בעוד שני עשורים גם נהיגה פיזית תהיה מיושנת.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

שאלתי, מה מיושן בגיר ידני?

לא תוך כמה זמן לא יהיה גיר ידני.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 דקות, yuvalganim כתב:

בעוד עשור לא יהיה גיר ידני כמעט בכלל.

בעוד שני עשורים גם נהיגה פיזית תהיה מיושנת.

בוא נראה, אם עמוס יחיה עד אז נוכל לדעת אם אתה צודק או לא.

אני חושב שאתה טועה וצריך להכפיל כול טווח שאמרת במשהו כמו 2-3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, yuvalganim כתב:

 

מומלץ להפנים שאם מישהו אומר על מישהו שהוא "לא יודע לנהוג" שיחשוב שוב לפני שהוא מפרסם.

אסור להניח שמישהו מתקשה בנהיגה בגיר ידני אחרי שהוא השווה את הנהיגה בידני לטכניקת הדלקת אש של האדם הקדמון?

מעבר לזה שמדובר כמובן בהשוואה חסרת פרופורציות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני גם לא מבין למה זה עלבון להניח שמישהו מתקשה עם גיר ידני. פותח השרשור ציין זאת כסיבה עיקרית למה הגירים האלו צריכים לצאת מייצור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 32 דקות, yuvalganim כתב:

ההשוואה של האבן אש עם הגיר הידני היא כדי להמחיש ששתיהן שיטות מיושנות ועתיקות שזמנן עבר (והגיר הידני הלכה למעשה הולך ונעלם).

אני מבשל על גז ואחת הלהבות לא נדלקת עם המצט האינטגרלי. אתה תתפלא אבל אני מדליק את הגז כם מצית וזה ממש לא מזיז לי.

 

כל התריסים אצלך בבית חשמליים?

 

יש לך מנעול ביומטרי לדלת או שאתה משתמש במפתח?

 

יש לך מיטה מתכווננת חשמלית?

 

אתה פותח את תא המטען ביד או שיש פתיחה אוטומטית?

 

להמשיך?

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נשבע לך שאני גם מקלח את עצמי ואין לי רובוט שעושה את זה.

מה הנקודה שלך?

הדיון על גיר ידני.

יש כמובן המון דברים מיושנים שיעברו מן העולם, כמו למשל מפתחות לחדר בבית המלון, פעם היו מפתחות רגילים היום יש כרטיסים בכל מקום.

כשמקבלים מפתח "רגיל" מסתכלים עליו בעיני עגל.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 14 דקות, shellcase כתב:

אבל עוד לא ראיתי שכולנו מסתובבים על סגווי ברחוב

רצינו, אבל סגרו את החברה

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, Buki כתב:

אין שום ויכוח על כך שהאוטומט הזה עם 8 הילוכים פלנטריים מצויין והוא עדיף על ידני עבור הרוב המוחלט של הנהגים. 

 

אני פשוט מספיק דפוק וחסרה לי דוושת קלאץ' וידית הילוכים, בכל פעם שאני נוהג ברכב אוטמטי טוב ככל שיהיה. 

 

 

 

 

 

@yuvalganim התשובה הזאת של בוקי מסכמת הכל והיא הנכונה ביותר לדעתי, חבל על המאמצים שלך, לא תצליח לשכנע את המשוכנעים לא משנה כמה הגיוניים יהיו הטיעונים שלך, זה כמו להתווכח עם אדם דתי.

 

אין גם צורך בכך, כל אחד שיעשה כרצונו וכל אחד נושא בתוצאות של מעשיו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, falou כתב:

שאלתי, מה מיושן בגיר ידני?

לא תוך כמה זמן לא יהיה גיר ידני.

 

 

בגדול, זה גיר לא יעיל.

נהגים מנוסים כמובן יעשו את זה טוב, אבל ככל שהגירים הרובוטים ישתכללו, יד אנושית לא תוכל לעמוד ביעילות של זה.

זה בדיוק כמו רידוד בצק והכנות קרואסונים, אי אפשר לרדד בצד לקרואסון ברמה שמכונה עושה (לכן הקרואסונים הטעימים בפאטיסרי בצרפת נעשות באמצעות מכונות ולא ביד)

לפני 2 דקות, green כתב:

 

@yuvalganimזאת התשובה שמסכמת הכל והיא הנכונה ביותר לדעתי, חבל על המאמצים שלך, לא תצליח לשכנע את המשוכנעים לא משנה כמה הגיוניים יהיו הטיעונים שלך, זה כמו להתווכח עם אדם דתי ואין צורך בכך, כל אחד שיעשה כרצונו.

 

 

ככה זה בפורום של משוגעים על רכבים, אנחנו נמצאים בקצה הקיצון של הסקאלה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 6 דקות, green כתב:

 

@yuvalganimזאת התשובה שמסכמת הכל והיא הנכונה ביותר לדעתי, חבל על המאמצים שלך, לא תצליח לשכנע את המשוכנעים לא משנה כמה הגיוניים יהיו הטיעונים שלך, זה כמו להתווכח עם אדם דתי.

 

אין גם צורך בכך, כל אחד שיעשה כרצונו וכל אחד נושא בתוצאות של מעשיו.

 

 

קח לדוגמא את המצלמה של הטלפון. יש בה מצב Auto ומצב Manual שמאפשר לך לשחק עם זמן חשיפה, איזון לבן, מיקוד ועוד. 

 

שיחקת בזה, שנית את זה, שנית את זה. ספק אם קיבלת תמונה יותר טובה מבמצב Auto אבל אתה מבסוט. מה רע בזה?  

  • מעניין 1

 

 

פורסם (נערך)

 

זה בדיוק הנקודה שלי, מי שקונה רכב עם גיר ידני עושה את זה כי הוא "דפוק"/ "שרוט" (לא בקונטציה שלילית).

 

הוא נהנה מתפעול הגיר הידני ואין לי מה להגיד על זה.

 

כל שאר הטיעונים בעד הגיר הידני בהקשר של נהגים רגילים, נטענים למען הוויכוח, זאת דעתי.

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, yuvalganim כתב:

בגדול, זה גיר לא יעיל.

במה בדיוק הוא לא יעיל? זה גלגלי שיניים...

 

 

לפני 10 דקות, yuvalganim כתב:

אבל ככל שהגירים הרובוטים ישתכללו, יד אנושית לא תוכל לעמוד ביעילות של זה.

היתרון של רובוטי כפול מצמד הוא בזה שהוא יכול להכין כמות הילוכים גדולה יותר. מהירות ההעברה משנה אבל לא כזה. 

ומבחינת יעילות נטו, היא שווה לגיר ידני כי גם פה זה רק גלגלי שיניים.

 

זה היתרון של האוטומטיים - אפשר לשים גם 16 הילוכים וזה יהיה שקוף לרוב המשתמשים. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

בגדול, זה גיר לא יעיל.

 

מאוד יעיל. זול יותר, עם תחזוקה זולה יותר, ועושה את אותו הדבר שעושה גיר אוטומטי, רק שצריך תפעול ידני.

 

לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

נהגים מנוסים כמובן יעשו את זה טוב

 

עוד טעות. נהגים מיומנים יעשו את זה טוב. נהג יכול להיות מנוסה, ולהמשיך לתפעל את הגיר לא טוב, לאורך עשרות שנים.

 

לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

זה בדיוק כמו רידוד בצק והכנות קרואסונים, אי אפשר לרדד בצד לקרואסון ברמה שמכונה עושה (לכן הקרואסונים הטעימים בפאטיסרי בצרפת נעשות באמצעות מכונות ולא ביד)

 

אנלוגיה שגויה.

אתה לא יכול להחליף הילוך מהיר, כמו גיר אוטומטי, אבל אתה יכול להחליט באיזה הילוך להיות באופן יותר אופטימלי מגיר אוטומטי. כלומר, המכונה יכולה לרדד את הבצק ליותר דק, אבל היא לא יכולה לבחור את הבצק הנכון.

 

לפני 8 דקות, yuvalganim כתב:

 

כה זה בפורום של משוגעים על רכבים, אנחנו נמצאים בקצה הקיצון של הסקאלה.

 

הטענה שגיר ידני זה לחובבי נהיגה, שייכת לנישה מאוד מצומצמת, שהיא לא חלק מהדיון הזה, כי זה עניין של תחביב, ובתחביבים אין כדאי, יש רק מה אני אוהב.

  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 דקות, yuvalganim כתב:

 

ככה זה בפורום של משוגעים על רכבים, אנחנו נמצאים בקצה הקיצון של הסקאלה

לדעתי רוב האנשים שרוכשים i10 ידנית למשל הם לא חובבי נהיגה קיצוניים ומשוגעים על רכבים, פשוט היתרונות של המחיר עושים את שלהם. 

לעומת זאת אתה לא תראה מישהו מחזיק בבית אבן צור כדי לחסוך כסף על גפרורים, נכון?

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...