Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, yuvalganim כתב:

ההשוואה של האבן אש עם הגיר הידני היא כדי להמחיש ששתיהן שיטות מיושנות ועתיקות שזמנן עבר (והגיר הידני הלכה למעשה הולך ונעלם).

 

צריך להבדיל בין "מיושן" ל"לא פופולרי". גיר ידני הולך ונעלם לא כי הוא מיושן או לא יעיל (והוא לא מיושן ולא לא יעיל), אלא כי הוא פחות נוח עבור רוב האוכלוסיה.

לרוב האוכלוסיה פשוט לא אכפת, הם רוצים את רמת השימוש המינימלית במוצרים שהם קונים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 15 דקות, yuvalganim כתב:

מה הנקודה שלך?

הדיון על גיר ידני.

הדיון הוא בדיוק זה - האם התפעול של גיר ידני זו פעולה של אנשי מערות שהיו מדליקים אש עם אבנים ומקלות, או שמא מדובר בהעדפה אישית, לשיטה מסויימת שאין בה משהו מיושן ביחס לטכנולוגיה העולמית ונטו מדובר בהעדפה אישית ולא צריך לפלל שזה יעבור מן העולם.

אני באמת תוהה מה אנשים שסולדים מגיר ידני, נהיגה, ספורט מוטורי או מכונאות עושים בפורום חובבי רכב.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תשמע הדוגמאות שלך...אחת אחת.

אגב אם אתה לא משחק באופן אקטיבי כדורגל או כדורסל ממליץ לך לא לראות משחקים של מכבי למשל.

איך הדוגמא שלי? הזויה נכון? אז שלך.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, shellcase כתב:


אני באמת תוהה מה אנשים שסולדים מגיר ידני, נהיגה, ספורט מוטורי או מכונאות עושים בפורום חובבי רכב

 

יש עוד הרבה דברים ברכב להנות מהם, גם מגיר אוטומטי טוב (ואפילו על ידי "נהגי קורולה" כמוני ועוד היברידית, שבכלל גם אוהבים את "הגיר הרציף" ברכב שלהם).

 

דרך אגב נהניתי מאד לראות את הסרטון שבוקי הביא על המשאית הישנה עם שתי ידיות ההילוכים.

 

הייתי מוכן בשביל החוויה גם לנהוג במשאית כזאת נסיעה קצרה.

 

אבל האם מישהו כאן היה מוכן לנהוג ברמה היומיומית ברכב פרטי עם מערכת הילוכים כזאת? 

 

אולי כן, אבל שוב מדובר ב"משוגעים" לדבר שבטח יתמידו בטענותיהם שיש יתרונות למערכת הילוכים כזאת בנוחות, בבטיחות, ביעילות וכיוצ"ב :shock:

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 23.7.2020 בשעה 04:35, me5000 כתב:

לא זוכר איפה קראתי את ההשוואה הזאת אבל... דמיינו מקרן של סרט שעובד על מנואלה בימים אלה, הרי זה לא הגיוני.... לא? 

בקיצור רכבים ידניים הם מיותרים בעולמנו המתקדם טכנולוגית והגיר הידני צריך להעלם מהעולם (אולי חוץ מרכבי ספורט). 

מה אתם חושבים? 

 

גדל פה דור, שלא יודע הנאה מנהיגה, מה היא. 

אגב, אני מכיר אנשים, בניהן לא מעט נשים מבוגרות (יצא לי לרכוש מכוניות ידניות מנשים מבוגרות), שנוהגות רק על גיר רגיל ולא סובלות גיר אוטומט (יש לי גם במשפחה, ואני מכיר מקרוב עוד כמה כאלו). 

כן, יש דבר כזה!!!. פשוט הדור הזה נהיה מפונק והרבה עושים רישיון על אוטומט. שלא נדבר על זה שלא לא מעניין אותו הגה מתקשר או להרגיש את הנסיעה. 

מעניין אותו להתחבר עם האייפון למולטימדיה ולא לפספס רגע אחד בפייסוש או באינסטוש. 

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 34 דקות, shellcase כתב:


אני באמת תוהה מה אנשים שסולדים מגיר ידני, נהיגה, ספורט מוטורי או מכונאות עושים בפורום חובבי רכב.

מטרילים?

  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 31 דקות, yuvalganim כתב:

תשמע הדוגמאות שלך...אחת אחת.

אגב אם אתה לא משחק באופן אקטיבי כדורגל או כדורסל ממליץ לך לא לראות משחקים של מכבי למשל.

איך הדוגמא שלי? הזויה נכון? אז שלך.

 

הדוגמא היא לא הזויה, היא פשוט לא נכונה. אם בפורום כדורגל היו מגיעים יוזרים שבאופן עקבי כותבים על כמה כדורגל זה דבר רע, משחק מטופש ובכלל, עדיף קרלינג (או כדורגל בפלייסטיישן), זה היה שקול לתגובות של יוזרים שבאופן די עקבי נותנים להבין שמכוניות ונהיגה זה מהם והלאה. 

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 12 דקות, itamarg כתב:

 

גדל פה דור, שלא יודע הנאה מנהיגה, מה היא. 

אגב, אני מכיר אנשים, בניהן לא מעט נשים מבוגרות (יצא לי לרכוש מכוניות ידניות מנשים מבוגרות), שנוהגות רק על גיר רגיל ולא סובלות גיר אוטומט (יש לי גם במשפחה, ואני מכיר מקרוב עוד כמה כאלו).

יש לי ברחוב אולי 10 בתים ו25 רכבים פלוס מינוס

11 רכבים מתוכם ידניים

על רובם נוהגות נשים

פורסם
לפני 58 דקות, Buki כתב:

 

קח לדוגמא את המצלמה של הטלפון. יש בה מצב Auto ומצב Manual שמאפשר לך לשחק עם זמן חשיפה, איזון לבן, מיקוד ועוד. 

 

שיחקת בזה, שנית את זה, שנית את זה. ספק אם קיבלת תמונה יותר טובה מבמצב Auto אבל אתה מבסוט. מה רע בזה?  

דוגמה לא מוצלחת את האמת,

בהנחה שאתה צלם שמבין איך הדברים עובדים, לרוב במצב ידני במצלמה אתה תוכל לבחור פרמטרים נכונים לסיטואציה ולקבל תמונות יותר טובות מאשר אלו שהיית מקבל במצב אוטומטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 48 דקות, itaysamurai כתב:

 

צריך להבדיל בין "מיושן" ל"לא פופולרי". גיר ידני הולך ונעלם לא כי הוא מיושן או לא יעיל (והוא לא מיושן ולא לא יעיל), אלא כי הוא פחות נוח עבור רוב האוכלוסיה.

לרוב האוכלוסיה פשוט לא אכפת, הם רוצים את רמת השימוש המינימלית במוצרים שהם קונים.

 

 

עצם זה שהוא לא פופולרי הופך אותו למיושן, כל מה שלא פופולרי בסופו של דבר נכחד. 

פורסם (נערך)

איך לא פופולרי?

עם כל עליית המכירות של הרכבים האוטומטיים באירופה, נכון ל-2018, כ-60% מהרכבים שנמכרו היו עדיין ידניים. רוב המכירות של הרכבים האוטומטיים באירופה "מגיעות" מ-BMW, מרצדס ווולבו. גם VW מוכרים לא רע, אבל לא בסדרי גודל של האחרים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

נהיה קטע כזה בעולם בשנים האחרונות של התבכיינות לגבי חופש הביטוי והזכות להגיד דעות בכל מחיר תחת צידוק של חופש הביטוי.

דעתך לא נכונה כי היא עובדתית לא נכונה, הדעה של דיסקו היא דעה של כל מי שמבין חצי דבר ברכב. אתה יכול להגיד שלדעתך אין יתרון לידני על אוטומט. 

שלדעתך גיר אוטומטי rulzzz

שלדעתך בעוד x שנים לא יהיו גיריפ ידניים

ועוד 

אבל להגיד שלדעתך הם צריכים להעלם מהעולם, זה פשוט לא נכון כי יש לגירים האלו קהל רחב בעולם, וזה מה שמנסים להסביר לך פה כבר כמה עמודים.

"לדעתי מוזיקה שאני לא אוהב לא צריכה להיות קיימת"

אתה מבין שזו דעה לא נכונה?

לא הבנתי מה בדיוק נותן לך את הזכות לקבוע את ה"עובדה" של מה נכון ומה לא נכון, זאת דעתך, ולי יש דעה אחרת. שתיהן לגיטימיות באותה מידה. ביקוש (הרבה פחות מגיר אוטומטי אגב) אגב הוא לא טיעון, במיוחד כשהוא הולך ופוחת כבר במשך שנים, אפילו דגמי ספורט שהיו משווקים שנים עם גיר ידני עברו לאוטומט. גיר ידני זה דינוזאור בשלבי הכחדה מתקדמים. 

פורסם

אתה לא יכול להגיד על משהו שמישהו אחר רוצה ומוכן לשלם עליו, שהוא צריך להעלם מהעולם. זו דעתך אבל היא לא נכונה עובדתית, כי אם יש ביקוש, אין סיבה שזה יעלם מהעולם (כל עוד לא יגידו שהחל ממחר, החליטו שגירים ידניים מסוכנים לאנושות ולכן צריך להפסיק לייצר אותם)

פורסם

ייקח לו לא מעט זמן "להיעלם" ברכבים חדשים.

בוא נצא מנקודת הנחה שבאירופה עולים עכשיו 40% רכבים אוטומטיים על הכביש ו-60% רכבים ידניים (לנוכח הנתונים סביר להניח שזה בערך ככה).

עדיין זה שינוי שייקח זמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...