Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

למה לא הוגן?

אנחנו בשוק שהכל נמכר בו,גם רציף נכנס למשוואה כמובן,שכחתי לציין.

 

אם הדיון הוא ברמה אקדמית לגבי אוטומציה:

  

לפני 2 שעות, me5000 כתב:

העניין הוא כזה: 

בכל תחום בעולם, כל מה שעבר אוטומציה רק המשיך והתקדם ולעולם לא חזר אחורה (או שמר על הטכנולוגיה הישנה - גיר ידני במקרה הזה) 

 

אז כן זה לא הוגן להכניס את הדו מצמדית או הפלנטרית או הרציפה כיוון שהן עובדות אחרת בצורה יחסית מהותית (אם זה ממיר מומנט בפלנטרית, הילוכים אי זוגיים על מצמד אחד וזוגיים על מצמד אחר בדו מצמדית, או וריאטור או מקבילה ברציפה).

 

אז הדיון הוא לא על אוטומציה של תהליך - משמע האם מחשב יכול לעשות זאת טוב יותר, אלא על יתרונות וחסרונות של טכנולוגיות שונות.

 

לפני 1 דקה, Night Driver כתב:

בעניך. כשהתחתנתי היה לנו מזרן על הריצפה, שתי כורסאות קש ישנות, טלויזיה על 2 בלוקים וקנינו מדיח.

 

בדיוק כמו סוג הגיר לך לא מפריע לשטוף כלים ולא שווה לך לשלם את הפרמייה כדי להיפטר מזה (ואני מכיר אנשים שאוהבים לשטוף כלים) ולי לא מפריע להעביר הילוכים ואני אפילו נהנה מזה.

 

אהבתי לשטוף כלים עד שנפלה לי כוס וניסיתי לתפוס אותה לפני שתפגע בכיור, הזרת שלי דיממה כמו הפצוע האנגלי 😂

מאז אני שוטף כלים (או משתמש במדיח) אבל כבר לא אוהב את זה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

בעניך. כשהתחתנתי היה לנו מזרן על הריצפה, שתי כורסאות קש ישנות, טלויזיה על 2 בלוקים וקנינו מדיח.

 

בדיוק כמו סוג הגיר לך לא מפריע לשטוף כלים ולא שווה לך לשלם את הפרמייה כדי להיפטר מזה (ואני מכיר אנשים שאוהבים לשטוף כלים) ולי לא מפריע להעביר הילוכים ואני אפילו נהנה מזה.

ושוב,אין קשר.

הדוגמה חוץ מלהעביר אורח חיים שלך לא מראה כלום.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 51 דקות, vadim6385 כתב:

 

יש סיבה מיוחדת לזה?

או שזה מהאהבה של הגרמנים לסבך דברים איפה שלא צריך בשביל יתרון זניח כלשהו?

 

אני בטוח שבאיזשהו שלב יתחילו לעשות העברת הילוכים מדומה ברכבים חשמליים שאין בהם תיבת הילוכים כמו שעושים את זה בתיבות רציפות.

 

או שכבר עושים (לא מעודכן בהתפתחויות), ומוסיפים את זה ביחד עם רעש מנוע מזויף.

 

לחובבי הארדקור צריך לשים במקום האגזוז מנגנון שמייצר עשן שחור/לבן/כחול בשלל ריחות. או פחית ריח לסלון עם ריח דלק ושמן שרוף. אפשר גם להוסיף נורת check transmission שתידלק רנדומלית לסירוגין, ותפעיל מנגנון שיפעיל את הבלימת מנוע מדי פעם, כדי לדמות תקלה בגיר, ותצטרך לשלם 15 אש"ח במוסך מורשה כדי לכבות אותה לתקופה רנדומלית.

 

הלקוח תמיד צודק, אין מה לעשות.

 

פורשה טוענים שזה כדי לאפשר מהירות מירבית גבוהה יותר. מודל 3 בגירסאת הביצועים מגיעה "רק" ל-261 קמ"ש. נראה מה טסלה יעשו בגירסא החדשה של הרודסטר שאמורה להגיע ל-400 קמ"ש. בכל מקרה די ברור שלתנאי נהיגה שפויים אין טעם בתיבת הילוכים ברכב חשמלי.

  • אהבתי 1
פורסם

שפוי זה גם Overrated וגם יחסי 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 דקות, eladts כתב:

 

פורשה טוענים שזה כדי לאפשר מהירות מירבית גבוהה יותר. מודל 3 בגירסאת הביצועים מגיעה "רק" ל-261 קמ"ש. נראה מה טסלה יעשו בגירסא החדשה של הרודסטר שאמורה להגיע ל-400 קמ"ש. בכל מקרה די ברור שלתנאי נהיגה שפויים אין טעם בתיבת הילוכים ברכב חשמלי.


אין טעם כשאתה מדבר על רכבים עם הספק מטורף.

 

מה קורה כשמדברים על רכבים עממיים מקבילים ל1600? מנוע חשמלי ללא תיבת הילוכים ברכבים האלו מגביל לרוב את המהירות ל130+- בכבישים מסוימים זאת כבר המהירות הסטנדרטית.

פורסם
לפני 31 דקות, halperin96 כתב:

הדוגמה חוץ מלהעביר אורח חיים שלך לא מראה כלום

ולמה אורח החיים שלך שמעדיף אוטומט גובר על אורח החיים של מי שמעדיף ידני?

 

אנחנו מדברים על העדפות ואתה מתווכח איתי מה אני מעדיף ולמה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כבר ענו לך. 

 

אמינות, מחיר, ברוב המקרים גם חיסכון וביצועים.

 

על כל אלה נכנסים אנשים שפשוט מעדיפים את זה בגלל השליטה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Gavrik כתב:


אין טעם כשאתה מדבר על רכבים עם הספק מטורף.

 

מה קורה כשמדברים על רכבים עממיים מקבילים ל1600? מנוע חשמלי ללא תיבת הילוכים ברכבים האלו מגביל לרוב את המהירות ל130+- בכבישים מסוימים זאת כבר המהירות הסטנדרטית.

 

המהירות המירבית של הבולט, למשל, היא 146 קמ"ש ושל הליף 144 קמ"ש.אולי לא מספיק לאוטובן, אבל מספיק בהחלט ל-99% מהנהגים בעולם. המהירות המירבית של המכונית שלי היא 233 קמ"ש, אבל כיוון שאני לא גר בגרמניה לא יצא לי אפילו להתקרב אליה. חשוב לזכור שבכאלו מהיריות התנגדות האוויר גדלה משמעותית והטווח בהתאם יורד (גם במכוניות עם מנוע שריפה פנימית).

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, eladts כתב:

 

פורשה טוענים שזה כדי לאפשר מהירות מירבית גבוהה יותר. מודל 3 בגירסאת הביצועים מגיעה "רק" ל-261 קמ"ש. נראה מה טסלה יעשו בגירסא החדשה של הרודסטר שאמורה להגיע ל-400 קמ"ש. בכל מקרה די ברור שלתנאי נהיגה שפויים אין טעם בתיבת הילוכים ברכב חשמלי.

כולם יודעים שאלה תירוצים. אם פורשה היו יודעים לייצר אוטו חשמלי, שלא מתפוצץ רנדומאלית, התירוצים האלה היו נעלמים. הגרמנים שקועים עד הצוואר בתעשיית המכוניות המסורתית ואף אחת מהחברות שלהם לא מצליחה לפתח רכב חשמלי נאות. פולקסווגן הצהירו שהם מוצאים את ה-ID3 השנה וההצהרה נעלמה איפשהו. פורשה מייצרת מכוניות חשמליות "בכאילו", מרצדס לא קרובה אפילו.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
פורסם

לא שמעתי על טייקן שהתפוצץ. הטייקן אולי אינו יעיל במיוחד והמחיר שלו מחריד, אבל הוא בהחלט בעל ביצועים טובים. בדיוק כמו מכוניות פורשה עם מנוע בנזין.

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

אחרי הסגר השלישי רק הידניים יסעו כי ינעיו אותם בדחיפה. מה יעשו האוטמטיים?

 

יתניעו עם בוסטר מעליאקספרס שיגיע תוך חצי שנה

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 10 דקות, eladts כתב:

הטייקן אולי אינו יעיל במיוחד

שו? מאיפה הבאת את זה?

אם להתעלם מה EPA רייטינג הנמוך של הטייקן (כי המוני בוחני רכב הגיעו לטווח ארוך יותר מהמוצהר), מה פחות יעיל בפורשה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...