Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

כל מי שעבר טסט על גיר ידני יודע לנהוג.

ROFL

לא.

הוא יודע לתפעל רכב ויש לו נסיון מצטבר של שבועיים נהיגה. (אם למשל עושים 30 שיעורים של 40 דקות, זה כמות זמן שאתה נוסע בשבועיים בשגרה.)

הוא לא יודע לנהוג, אין לו נסיון, אין לו מספיק ביטחון, ואין לו גם מספיק ידע מתי ואיך להעביר הילוכים במצבים לא שגרתיים.

יש גם המון אנשים שנוהגים שנים בידני או אוטומט וחסר להם הרבה מאוד ידע, אין קשר בין טסט לידע בנהיגה.

לפני 48 דקות, yuvalganim כתב:

אני נוסע אשדוד-תל אביב יום יום, ידני זה לגמרי עונש כי זה שעתיים של פקק ביום.

 

יצא לי לנסוע בפקקים תקופות ארוכות, דווקא שם זה פחות נורא מאשר רמזורים. אתה בד"כ משאיר על הילוך מסויים, ראשון או שני, ושומר מרחק... בקצב שאתה מתגלגל הרכב שלפניך יספיק לבלום ולהתקדם מחדש.

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

סליחה, פה זה פינת האכלה לטרולים?

כן, שינו את השלט לפני איזה שנתיים ל me5000

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

ROFL

לא.

הוא יודע לתפעל רכב ויש לו נסיון מצטבר של שבועיים נהיגה. (אם למשל עושים 30 שיעורים של 40 דקות, זה כמות זמן שאתה נוסע בשבועיים בשגרה.)

הוא לא יודע לנהוג, אין לו נסיון, אין לו מספיק ביטחון, ואין לו גם מספיק ידע מתי ואיך להעביר הילוכים במצבים לא שגרתיים.

יש גם המון אנשים שנוהגים שנים בידני או אוטומט וחסר להם הרבה מאוד ידע, אין קשר בין טסט לידע בנהיגה.

 

מבחינת המדינה זה מספיק בשביל לאפשר לך לעלות על הכביש ולנהוג על רכב עם גיר ידני.

כל פרמטר אחר הוא לא מדיד,אז נישאר איתו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אפשר לקחת הרבה פרמטרים כדי לבדוק את זה באופן אמפירי, כמובן. אבל אף אחד לא יעשה את זה.

תוך כמה ק"מ נהג שורף קלאץ לעומת נהג אחר?

מה צריכת דלק שנהג יכול להוציא מרכב?

בכמה זמן הוא גומר רפידות?

כמה פעמים נכבה לו המנוע בשבוע?

כמובן שכל אלו תלויים גם בתוואי הנסיעה, בגלל זה אמרתי שאף אחד לא יחקור את זה בצורה רצינית...

אבל, כמו שאנחנו כבר יודעים. יש גם הרבה אנשים (אולי אפילו אחוז גדול), שנוהג בכביש ולא מודע לא לחוקים ולא לתפעול הרכב. אין מה לעשות, רמת הנהיגה פה קטסטרופה ואין את מי להאשים. אני בטוח שאם היית נותן אלטרנטיבה הרבה היו מוכרים את הרכב ברגע שהיה ניתן להם, חבר החזיק סיוויק 2004 יד ראשונה עד עכשיו, הבין שהוא לא משתמש כבר ברכב בגלל שעובד מהבית (שגם ככה יש עליו רק 130 אלף קמ), ונפטר ממנו.

אם לא הייתי מתחיל לימודים בסמסטר הקרוב, ולא הייתי חובב רכב, כנראה שגם אני הייתי נפטר ממנו ונשאר עם רכב אחד בבית, וזוג אופניים.

פורסם
לפני 24 דקות, SlowRide כתב:

סליחה, פה זה פינת האכלה לטרולים?

התגובה היחידה שהייתה צריכה להיכתב בשרשור הזה לפני שהוא ננעל.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

נגמר בית הספר של החופש הגדול? 

 

עדיין לא, אבל בהחלט ייתכן שאי אלו תלמידים נמצאים בבידוד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

הם ייעלמו אחרי שכולם יעברו לחשמל, ולא יהיה צורך בתיבת הילוכים כלל, ידניות או אוטומטיות (שהומצאה מלכתחילה כדי לפצות על מומנט לא אחיד של מנוע תבערה פנימית).

 

גם לחשמל יש צורך בתיבות הילוכים לראיה לטסלה יש 2 הילוכים.

 

למנוע חשמלי גם יש טווח סל"ד הוא פשוט הרבה יותר רחב ממנוע בעירה והמומנט מגיע מטווח אפסי לכן "אפשר גם בלי זה".

אבל זה מגיע עם פשרה למשל רוב המשפחתיות החשמליות בימינו מגיעות למהירות מקסימאלית שעוד בשנות ה80-70 הייתה מצחיקה בתור בונוס במהירות גבוהה גם יעילות המנוע קטנה והטווח מצתמצם.

כרגע פשוט התיבות שקיימות לא מתאימות לרכבים עם מנועים חשמליים.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

זה מה שאתה חושב.

הרוב יעדיפו גיר רובוטי או אוטומטי או רציף.

גם גיר ידני מתבלה ומצריך החלפה של קלאץ׳.

מבחינת חסכון בדלק,הרובוטיים חסכוניים כמו/יותר מידני ואוטומטיים מרובי הילוכים גם לא צורכים דלק יותר מידני או רציף.

 

רוב הפלנטרים לא חסכוניים כמו גיר ידני וכל הרובוטים לא אמינים כמו גיר ידני. בנוסף ידני זול יותר לרכישה ולייצור (למשל ביונדאי i10 יש אופציה של חד מצמדי נורא כי דו מצמדי היה יקר מדי עבור היצרן או ידני נורמלי) ולכן גם מחיר זה ערך מוסף אובייקטיבי. 

פורסם
לפני 3 שעות, traka64 כתב:

ספר זאת לצרפתים ,לגרמנים, לבריטים , לאיטלקים , לכל האירופאים בעצם.

אבל מה כבר הם מבינים במכוניות?....

אני מציע לך להתעדכן קצת.

בשנים האחרונות יש עליה גדולה במכירות של מכוניות אוטומטיות בהרבה מדינות באירופה (כולל חלק מאלו שציינת) ברמה של 50/50 בערך.

בזמנו ראיתי PDF לגביי 2019, כשליש מהרכבים באירופה הם אוטומטיים והנתון הזה רק יגדל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 2 שעות, Asaf-R כתב:

שטויות, אם כתבת את זה אז כנראה אתה לא יודע לנהוג על ידני.

 

נוהג על ידני כבר שנים...אז לנהוג אני יודע מצוין, תודה.

הזלזול שלך לא במקומו

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
ברור שכן.
בעולם שכל היצרנים יעלמו, וכולנו ניסע בטויוטה פריוס אוטונומית. 
נגמר בית הספר של החופש הגדול? 
 
כבר זמן רב לא "יצאתי" לחופש גדול אז אינני זוכר את התאריך במדויק, אך משהו רומז לי שהוא התחיל
פורסם

אפשר בבקשה לא להעלים לפחות את הרכב שלי?

אני עדיין צריך אותו.

יש טופס ערעורים? 

  • מצחיק 4

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

העניין הוא כזה: 

בכל תחום בעולם, כל מה שעבר אוטומציה רק המשיך והתקדם ולעולם לא חזר אחורה (או שמר על הטכנולוגיה הישנה - גיר ידני במקרה הזה) 

מבחינת צריכת דלק כבר צוין שגירים מודרניים קרובים מאוד אם לא יותר טובים מידני. 

אני מוצא ברכב ידני רק חסרונות: 

עודף התעסקות בגיר הידני כשכל תשומת הלב אמורה להיות מוקדשת לכביש ולמניעת תאונות. 

דבר שני לגבי המחיר... הדבר המצחיק הוא שהוא גורם לגיר האוטומטי לעלות יותר! בממוצע 10-20 אלף, "כי קיים גיר ידני" אם הוא לא היה קיים מלכתחילה הפער היה הרבה יותר קטן(באירופה הוא ב1000 יורו בממוצע שזה עוד סביר) 

בקיצור אני מוצא 0 יתרונות בידני, שוב חוץ מברכבי ספורט למשל שאמורים לספק הנאת נהיגה. 

  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

היתרון הוא בזה שאתה יכול להגיד שאתה גבר גבר ונוהג על ידני, לא כמו כל הpeasants

  • מצחיק 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 9 דקות, me5000 כתב:

עודף התעסקות בגיר הידני כשכל תשומת הלב אמורה להיות מוקדשת לכביש ולמניעת תאונות. 

זה מתרחש אוטומטי. אני לא חושב על ההילוכים.

 

לפני 10 דקות, me5000 כתב:

דבר שני לגבי המחיר... הדבר המצחיק הוא שהוא גורם לגיר האוטומטי לעלות יותר! בממוצע 10-20 אלף, "כי קיים גיר ידני" אם הוא לא היה קיים מלכתחילה הפער היה הרבה יותר קטן(באירופה הוא ב1000 יורו בממוצע שזה עוד סביר) 

כן אה?

אם עכשיו מוצא רכב עם גיר ידני ב 28K ואוטומטי ב 29K.

אם אם לא היה ידני, לטענתך האוטומטי היה עולה 28K.

אוקיי.

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...