Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם פשוט לא מבינים שיש אנשים שזו ממש לא טרחה בשבילם להעביר הילוכים.

 

בתמורה אתה מקבל חופש לבחור איזה הילוך שאתה רוצה בלי תלות במחשב, אמינות טובה יותר ומחיר זול יותר.

 

טוב שאתם לא אומרים שצריך לשרוף כל אוטו בלי חיישני גשם ואם יש אוטומציה שמנגבת את התחת אז למה לנגב לבד.

  • אהבתי 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, זה ממש לא נכון.

זה שקיימת טכנולוגיה מסויימת לא מחייב שצריך להטמיע אותה בכל מוצר אפשרי. כל עוד יש ביקוש למכוניות ידניות, ימשיכו ליצר מכוניות ידניות.

כשאנשים יפסיקו לרכוש מכוניות ידניות ברמה שזה יהפוך בלתי משתלם ליצור ושיווק, אז יפסיקו לייצר את זה. 

לפני 10 דקות, me5000 כתב:

בכל תחום בעולם, כל מה שעבר אוטומציה רק המשיך והתקדם ולעולם לא חזר אחורה

 

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, David32 כתב:

אם אם לא היה ידני, לטענתך האוטומטי היה עולה 28K

לא. פשוט לא היה לך את ה 28K כדי להגיד שה 29 זה הרבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

העניין הוא כזה:
אם בגיר ידני לא היה שום הגיון הוא לא היה נמכר.

לגיר הזה יש יתרונות, חלקם אובייקטיבים וחלקם סובייקטיבים.

בואו נתחיל מהפשוט ביותר: במדינה בה יש יוקר מחייה גובהה הרוב המוחלט של האזרחים (ולא רק אלו שעומדים בפקקים יום יום)  מעדיפים להוציא כ10,000 שקלים נוספים (ופעמים יותר מזה)
כדי לחסוך לעצמם את הטרחה הנוראית שבהחלפת הילוכים 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
לפני 4 שעות, ליסינג בצער כתב:

אפשר לגמרי בלי - אז גם יהיו פחות פות"שים....

 

לא ברור לי הקביעה, על סמך מי ובסמכות מי ש"צריכים"...

מי קבע? מי שמו לקבוע? זו דעתו וכך צריך להציג....

 

התקלה של השיח היום בכל העולם, ובכל הנושאים, זה שכולם מציגים את דעתם כעובדת טבע/מעשה האל, ללא סייג וללא ספק בנכונותם - יוהרה לשמה....

 

אני רוצה רכב ידני, כי אני רוצה, לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד למה. אם יהיו מספיק אנשים כמוני, באופן שיהיה שוק והיצרנים יוכלו למכור ולהרוויח - יהיו מכוניות ידניות, אם לא - לא יהיו, אבל זה בוודאי לא החלטה של מישהו אחד .....

 

מתייחס למשפט האחרון שלך.

 

ברגע שמדינות יחליטו על תקנות חדשות בזיהום אוויר, מבטיח לך שגם הקאלצ'ים יעלמו. 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני 4 שעות, traka64 כתב:

ספר זאת לצרפתים ,לגרמנים, לבריטים , לאיטלקים , לכל האירופאים בעצם.

אבל מה כבר הם מבינים במכוניות?....

זה כבר סתם קיבעון שלהם, כמו שהם עדין חושבים שמזגן זה יקר(את זה אני שמעתי מאירופאי שאומר)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תכלס גם סקס מיותר, אפשר לתרום זרע ולסיים את הסיפור...

ישנם כאלה שנהנים מהנהיגה, נהנים מההילוכים ונהנים מהדוושה השלישית, עזבו את הגיר הידני בשקט וכל עוד הרכבים לא כולם חשמליים תתנו לנו לנהוג.

אגב מי שילך להשכיר רכב באירופה רוב הסיכויים שתקבלו גיר ידני כך שמוקדם להספיד אותו.

 

פורסם
לפני 2 שעות, Gavrik כתב:

 

גם לחשמל יש צורך בתיבות הילוכים לראיה לטסלה יש 2 הילוכים.

 

למנוע חשמלי גם יש טווח סל"ד הוא פשוט הרבה יותר רחב ממנוע בעירה והמומנט מגיע מטווח אפסי לכן "אפשר גם בלי זה".

אבל זה מגיע עם פשרה למשל רוב המשפחתיות החשמליות בימינו מגיעות למהירות מקסימאלית שעוד בשנות ה80-70 הייתה מצחיקה בתור בונוס במהירות גבוהה גם יעילות המנוע קטנה והטווח מצתמצם.

כרגע פשוט התיבות שקיימות לא מתאימות לרכבים עם מנועים חשמליים.

 

בטסלה אין הילוכים בכלל. ברואדסטר המקורית ניסו מערכת של 2 הילוכים אבל ירדו מזה בגלל בעיות אמינות. מאז בכל הטסלות שיוצרו המנוע מחובר לגלגלים ביחס העברה קבוע ויכול להגיע למהירויות סיבוב של 11,000 סל"ד.

פורסם
לפני כשעה, mcshmupi כתב:

העניין הוא כזה:
אם בגיר ידני לא היה שום הגיון הוא לא היה נמכר.

זה מוצר אמין חסון יחסית,אבל אין בו שום ייתרון טכנולוגי.

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

לגיר הזה יש יתרונות, חלקם אובייקטיבים וחלקם סובייקטיבים.

אובייקיטבי:מחיר רכישה זול,אמינות ביחס לגיר רובוטי.

סובייקטיבי:כל השאר.

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

בואו נתחיל מהפשוט ביותר: במדינה בה יש יוקר מחייה גובהה הרוב המוחלט של האזרחים (ולא רק אלו שעומדים בפקקים יום יום)  מעדיפים להוציא כ10,000 שקלים נוספים (ופעמים יותר מזה)

כדי לחסוך לעצמם את הטרחה הנוראית שבהחלפת הילוכים 

היא לא צריכה להיות נוראית בשביל להיות טרחה.

 

לפני 44 דקות, Roycohen1979 כתב:

תכלס גם סקס מיותר, אפשר לתרום זרע ולסיים את הסיפור...

ישנם כאלה שנהנים מהנהיגה, נהנים מההילוכים ונהנים מהדוושה השלישית, עזבו את הגיר הידני בשקט וכל עוד הרכבים לא כולם חשמליים תתנו לנו לנהוג.

אגב מי שילך להשכיר רכב באירופה רוב הסיכויים שתקבלו גיר ידני כך שמוקדם להספיד אותו.

 

בגרמניה כששכרתי לפני 4 שנים כמעט כל הרכבים שהם מעבר לסופר מיני היו אוטומטיות/רובוטיות.

גם גולף,איי3,סדרה 3/4.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ידני זה באמת הזוי ברמת העיקרון, זה שהנהג צריך בכלל להתערב בהעברת הכח בין המנוע לגלגלים.
אבל הוא עדיין קיים כי יש לו יתרונות מעשיים: ה 10K שהוא לא מוסיף בקניית רכב חדש, ה 8K שהוא לא לוקח על שיפוץ גיר, כמה אלפים בשנה חיסכון בדלק, ואמינות.

  • רעיון טוב! 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם

חייב להיות כל שבועיים תרד על ידני מול אוטומטי? או שזה הכנה לסגר גל 2? שלא ישעמם בזמן הסגר בבית.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • מעניין 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בסגר השלישי - המשך מלחמת יפן-צרפת

 

  • מצחיק 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...