Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אין מה לעשות, שוק הרכב הישראלי מאז ומתמיד היה פרה שנוח מאוד לחלוב ממנה. אנחנו כמובן מאוד ממושמעים וממשיכים לגדל ולהאכיל את הפרה הזו שיהיה ממה לחלוב. ישתנה בעתיד? עם מגזרים לא יצרניים והמון כסף שחור, לא רואה את זה משתנה בעשור הקרוב, אולי עוד 20 שנה וגם זה בספק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וכשאני חושב על זה... יש לא מעט מקומות בעולם האוסרים על כניסת כלי מזהמים למרכזי הערים, מה שניתן פוליטית לעשות בצורה יצירתית הוא הטלת אגרת זיהום+גודש על כניסה עם רכבי בנזין/דיזל ואגרת גודש בלבד על רכבים חשמליים. 

 

אני רק מחכה לראות מה יהיה לנו אחרי שנגמור עם הקורונה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Johnik כתב:

יש אלטרנטיבה לא לשלם? זה המחיר שמנהלת מדינה כולל גם מחיר של חשמל. נניח ואני לא מוכן לשלם לא על מחיר מופרז על דלק ולא על חשמל אז אני מפסיק שימוש ברכב ומנתקים אותי מחשמל. התוצאה דיי ברורה לא? זה מה יש אתה רוצה לשנות אחלה אבל כנראה אתה לא הראשון שמנסה ויש גם לא מעט שהחליטו שכנראה במדינה אחרת זה יהיה יותר מתאים להם ולמשפחה גם בגלל דברים מסוג זה. בוא לא נפתח קופסת פאנדורה ולא נכנס לפוליטיקה.

זה מה יש וכנראה המצב הזה לא ישתנה בעתיד הקרוב...

 

לא. המטרה שלי היא לא להציע אלטרנטיבה אלא להציג את המצב.

 

למזלי אני עובד מהבית כבר שנה ומתדלק פעם בחודשיים (בלחץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, shadetree כתב:

סוף סוף משהו חיובי.

https://cars.walla.co.il/item/3418313

מהיכרות אישית איתו - הוא יתפטר לפני שייתן לאינטרסים זרים להוביל את מה שהוא כותב. גם לפני שקראתי שורה ממה שכתוב שם, אני חותם על כל מילה שלו.

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא הבנתי מה הסיפור הגדול עם העמדות הטענה.

אתה פורס עמדת טעינה ראשית בחנייה של בניין משותף ,עם כבלים שיכולים להגיע ל3 חניות נגיד (אתה קובע את המפתח בדיון שכנים) ואם יש בעיות או שכנים שחסרים להם עמדות אז מדברים על זה...

יותר מעניין זה איך אתה מחייב אבל כל שכן.

 

ועוד יותר מעניין זה מה עם POWERWALL ולמה אנחנו לא שומעים על זה כאן בארץ...

האנרגיה הסולארית פה מטורפת אז בקיץ ביחד עם זה זה WIN WIN

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את האמירה של ירידת ערך נמוכה מאוד בגלל מיסוי שעומד לעלות בשנים הקרובות. מישהו יכול להסביר? למה המיסוי יעלה, ובכמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

רק חבל שיש שם לא מעט טעויות וחוזר הבנה של תהליכי ייצור בעולם הרכב. 

 

למשל? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תהליכי הייצור, זה בפני עצמו נושא מדהים שאפשר לעשות ממנו סדרת כתבות. הבחירה המאוד מאוד קשה הייתה בין להתעלם מההיבט הזה לחלוטין או לגעת בו ברפרוף כללי מאוד כדי להעביר את הנקודה. 

אז אני גם מבין וגם מקבל את ההערה. והנה, נתת לי רעיון לכתבות הבאות. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.2.2021 בשעה 16:20, פבל כתב:

 

 

כאילו, באמת, איך אפשר להעביר בגרון משפטים כמו:

באמת? מישהו כאן מכיר בנאדם אחד שמכר את האוטו שלו בטרייד ב-10K ש"ח יותר מאשר בשוק הפרטי? אני לא.

 

 

היי פבל, זה אני שכתב את המשפטים האלה.

 

לגבי הטרייד אין: בכל רכישת רכב חדש היבואן מסבסד את ערך רכב הישן, מי יותר ומי פחות. זה בולט עוד יותר בשוק היוקרה, במכוניות שעולות מעל 200 אלף שקל. מכונית בת שלוש פלוס מינוס, הגיל שרוב בעלי הרכב מחליפים אותו, קשה למכור לבד בשוק החופשי, בעיקר כשמדובר במכונית ששווה מעל 150-200 אלף שקל. אלא אם יש לך דגם מבוקש, ממיאטה ועד ראב4 ולנד קרוזר, הרכב שלך יכול להירקב שבועות בלוחות. 10,000 שקל הייתה הערכת הפסד לרוכש ממוצע של מודל 3 בסיסית, שלא בהכרח יגיע משוק היוקרה. רוכש של מודל S או מודל X, שינסה למכור לבד איזו סדרה 5 ואפילו X5 יפסיד הרבה יותר במכירה חופשית.

 

לגבי האיכות: שב במודל 3 ותראה את ההבדלים. דווקא יונדאי סונטה החדשה היא מכונית שבאמת יש לה פער גדול בסביבת הנהג לעומת מודל 3, ומכונית קונבנציונלית במחיר שלה, כולל סופרב. ואני אומר את זה אחרי נהיגה בשלושתן, כולל נהיגה של יום ל-240 ק"מ ב-3 בעת ביקור בארה"ב.

 

לגבי טעינה ביתית: כמעט כל יבואני הרכב מספקים עמדת טעינה והתקנה בסיסית ברכישת רכב חשמלי. זה כולל את לובינסקי על ארבעת מותגיה שמציעים חשמליות, המזרח (יגואר), כלמוביל (מרצדס), צ'מפיון (אאודי) ולמיטב ידיעתי גם קרסו. גם טלקאר תספק עמדת טעינה לרוכשי סרס. רק GAC יצאו במבצע כעת על ה-GE3 במחיר זול מאוד ללא עמדה.

 

היבואנים לא עושים את זה מפילנתרופיה. קשה מאוד עד בלתי אפשרי לחיות עם חשמלית ללא אפשרות לטעינה ביתית. יש בארץ מעט מדי עמדות DC (פחות מ-40 לפי פלאגשר), הטעינה בהן עולה כמעט פי 4 מטעינה ביתית, מה שמוחק כמעט את כל יתרון עלות השימוש של החשמליות, ועוד לא דיברנו על הבלאי המואץ לסוללה בטעינה מהירה. אין מספיק עמדות AC ציבוריות ברחובות או בחניונים ציבוריים, ולא יהיו בשנים הקרובות. מי שכל יום נוסע לעבודה ויכול להציב שם עמדת טעינה זה יכול אולי לעבוד - אבל עדיין צריך עמדה. זמן הטעינה משקע ביתי הוא ארוך מאוד, טסלה מציינים באתרם למשל שכל שעת טעינה משקע ביתי שווה ל-15 ק"מ בלבד בטווח. במכונית עם טווח רשמי של 446 ק"מ, מדובר בטעינה של יותר מיממה. עמדת טעינה תוריד את הזמן לשש שעות.

כך שגם רוב רוכשי טסלה, מי שאין להם היום מכונית חשמלית או פלאג אין, יזדקקו לעמדה.

 

לגבי הטיפול השש שנתי: ציטטתי מתוך מדיניות הטיפולים של טסלה, שגם אתה יכול לקרוא באתר החברה. לא מכיר טיפול שש שנתי במכוניות אחרות. סביר להניח שחברי הפורום משקיעים ברכביהם יותר מהממוצע, אבל יש לא מעט ישראלים שמזניחים את אחזקת הרכב, דוחים ומדלגים על טיפולים, ואת המחיר משלמים הרוכשים הבאים של רכבם. במכוניות אחרות יש לפחות שוט מצד היבואנים שאי ביצוע טיפולים בזמן יסכן את האחריות. בטסלה לא. זה עלול להגביר את התופעה של אי טיפול ברכב.

 

הערות אחרות שלך נוגעות לכתבות אחרות. חייב להגיד שהצגת המחירים באתר של טסלה בילבלה רבים וטובים, גם אם חשיפת חלקם של המסים במחיר מבורכת. חבל שיבואנים לא עושים את זה, זה היה חושף לרוכשים שהמרוויחה הגדולה מכל מכונית חדשה היא המדינה. לפי רשות המסים המס הממוצע על רכב חדש הוא סביב 37 אלף שקל. ובגלל שמדובר במדינה, לעולם לא יהיה כאן חוק שיחייב את להציג כך את המחירים. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי, לגבי האיכות. המודל 3 שנהגת בה היתה לפני או אחרי השינויים במודל 21?

ולגבי הבלבול באתר, אני מניח שזה נבע בעיקר מזה שאנשים סירבו להאמין שהמחירים כלכך אטרקטיביים וחיפשו את הקאצ׳, או את הטעות.
את המחיר הסופי כולל מיסים, אפשר לראות כבר מהשלב השני בתהליך הקונפיגורציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...