Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בשבילי כל התפעול של האוטו דרך טאבלט זה דיל ברייקר.

כנ"ל גג זכוכית וגלגלי 18".

 

אז אני ממש לא קהל היעד של הרכב הזה.

 

מקווה שיהיו כבר רכבים חשמליים שהם כמו קורולה סאן, רק חשמלי. לא רוצה את כל השטויות מסביב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא, טסלה היא לא הרכב האידיאלי לכל אחד.

חותם על זה שאחרי נהיגה אחת חלק ניכר מאלו שטוענים שהיא ממש לא בשבילהם בגלל מסך מגע וגג פנורמי ישנו את דעתם.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.2.2021 בשעה 09:28, Haim_gds כתב:

כדי לטעון ביתית יש צורך בחנייה פרטית, נקודה.

לרוב האנשים לא תהיה אפשרות להטעין רכב חשמלי בבית גם אם יש להם חניה פרטית כי תשתיות החשמל בבתים משותפים לא בנויים להספקים שעשרות רכבים חשמליים דורשים בו זמנית. גם בבניינים החדשים. בבניינים הישנים המצב עוד יותר גרוע - תשתיות חשמל עוד יותר חלשות ולא יאמדו בעומס. אני בספק שחברת החשמל תתגייס למשימה של שדרוג תשתיות החשמל למאות אלפי בתים משותפים בזמן הקרוב. מבצע שהעלות שלה מיליארדים ומשרד האוצר לא מעוניין ברכב חשמלי בכלל. שלא לדבר על אנשים שאין להם חניה פרטית. בניית תשתיות טעינה ציבוריות ידרוש עוד יותר זמן וכסף.

לדעתי, בעיית טעינה זאת המגבלה הכי קשה לחדירת רכבים חשמליים בארץ. 

אפשר לקנות רכב חשמלי, אבל לא יהיה מקום להטעין אותו בצורה נורמלית (בבית, בלילה)

לא הרבה אנשים יהיו מוכנים להתרוצץ בין תחנות ציבוריות מעטות ומלאות, לריב עם השכנים על החשמל ולהתקע עם האוטו במקומות שונים ללא יכולת להטעין אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, EvGriga כתב:

 בבניינים הישנים המצב עוד יותר גרוע - תשתיות חשמל עוד יותר חלשות ולא יאמדו בעומס.

צריכת החשמל תהיה בעיקר בלילה, זמן בו ממילא אין עומס חשמל כלל.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפנה לועד הבית או חברת החשמל עם בקשה להתקנת עמדת טעינה של 32A ותקבל עובדות.

מה שכתבתי אלה לא תחזיות - זה מצב היום והוא גרוע.

המצב הזה אני לא רואה משתנה בשנים הקרובות - זאת התחזית.

למי שיש לו תחזית אופטימית יותר מוזמן לפרסם.

 

שיא צריכת החשמל הוא בין שעות 6 ל 9 בערב. לכל בניין יש הספק מקסימלי שחברת החשמל מרשה.

בגלל זה חה"ח דרשה בזמן בטר פלייס שכל טעינה של רכב חשמלי תהיה טעינה מנוהלת כדי שלא כול מכוניות באותו בניין יידרשו חשמל בו זמנית.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באופן אישי לא מתכוון לפנות לוועד הבית, אלא לקבוע עובדות בשטח: לסלול קו חשמל ישירות מהדירה שלי לעמדת טעינה שאתקין ליד החניה הפרטית שלי. לא חושב שלמישהו מהשכנים יהיה איכפת או שיהיו לו אנרגיות להגיש נגדי תביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך אתה מתכוון לבצע את הסלילה? החניה ליד תיבת המונים? 

 

האם שכן יתנגד או לא זה תלוי בשכנים ובשכנות (בשורוק), אבל אל תופתע אם תקבל צו מניעה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק חשבתי איזה כאב ראש יהיה לי להוריד סתם כבל ע"מ לחבר מטען רגיל למצבר (הרכב נוסע ממש קצת בקורונה וחבל על המצבר).

אני חושב שרמת ההתנגדות לשינוי כלשהו בבניין ביחס ישר לגיל הממוצע של השכנים.

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל בניין יהיו שכנים כאלה שפועלים לא ממניעים רציונליים.

אבל המניע הרציונלי הוא שמי שמתקין עמדת טעינה בבניין הוא מונעה מאחרים לעשות את אותו הדבר עקב הגבלת ההספק של הבניין.

מי שעושה שינוי כזה ברכוש המשותף (מתחבר ללוח חשמל של הבניין) חייב ע"פ החוק בהסכמת 100% דיירים.

מי שמתחבר ללוח חשמל הפרטי שלו - לא חייב בהסכמה של השכנים (אבל גם בלוח דירתי יש הגבלת הספק - בבניינים הישנים זה 25A לדירה בדרך כלל, בבניינים החדשים, רבי קומות זה תלת פאזי 3X25A)

אבל כמה אנשים יכולים למשוך כבל עד הדירה שלהם? בבניין רב קומות זה בלתי אפשרי בכלל.

בארה"ב אנשים הגרים בבתים משותפים, או בשכירות, לא יכולים לקבל עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית, בדרך כלל.

בארץ המצב הוא אותו דבר, אבל כאן רוב האנשים גרים בבתים משותפים.

כל עוד לפי החוק נדרשת הסכמה של 100% מהשכנים (המצב היום, אם אתה מתחבר ללוח חשמל משותף של הבניין) לא יהיה קל לקבל הסכמה של כל השכנים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון להתחבר ללוח חשמל שנמצא בדירה שלי.

 

מרחק לחניה בערך 20 - 30 מטר.

 

לאחר ההתקנה וכדי למנוע חשש של השכנים שאני צורך חשמל מהבניין, אכתוב הודעה בקבוצת הוואטסאפ של הבניין כי החיבור הוא ישירות מדירתי.

 

הסיכוי שמישהו מהשכנים יתבע אותי קרוב לאפס, אין להם סיבה לעשות את זה ואף אחד לא יטריח את עצמו לעשות את זה.

 

גם אם יתנגדו אני מעריך שהסבר נוסף כי הם לא נפגעים מכך וכי בהמשך גם הם ירצו בכך יוריד אותם מהעץ.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

 @Haim_gdsכמי שאשכרה נהג על פיאט 127 התוספת החשובה ביותר לדגם הזה היא משהו שיאפשר להתניע אותה בבוקר בלי דחיפה.

 

וברצינות - איך נושא כל התפעול והאפליקציות על מסך הטסלה מתיישב עם בטיחות ועם החוק לגבי מסך הניתן לצפיה ממושב הנהג?

אני ירושלמי ובאותה תקופה גרתי בגונן, תמיד הרכב היה חונה כל לילה בקצה העלייה☺️ והתוספת החשובה ביותר לדגם הזה בזמנו הייתה המאוורר שהיה מתחבר למצת...

 

ברצינות, כמובן שבמקרה של רכישה אקח לפני יום שכירות עם הרכב אבל על פניו הממשק משתמש מאוד מרתיע אותי. 

 

החוק (כרגיל) נגרר מאחורי המציאות, השימוש המועט בסלולר אינו מוגדר כחוקי אך שיטוט בתפריטים שונים עם יד אחת באוויר עדיין אינו אינו מוגדר כלא חוקי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיון אחר בפורום דובר על נושאים אלו. לדוגמה, האיוניק 5 שתוצג בקרוב מאפשרת טעינה של עד 80% מהקיבולת בזמן של 18 דקות. אז נכון, זו לא תהיה טעינה מלאה ולא נהנים מהטווח המלא של הרכב (מצד שני זה די בריא לסוללה) אבל עדיין, זה 400 קילומטר בזמן של 18 דקות (אפשר כמובן להמשיך לטעינה מלאה אבל זה דורש עוד זמן רב יחסית של חצי שעה עד שעה). בתכלס, מרבית הנהגים יכולים לחיות עם טווח ממשי של 300 ק"מ שזה אומר בערך טעינה אחת לשבוע, ממש לא סוף העולם. אני לא רואה בכלל את האופציה שלכל רכב תהיה עמדת טעינה צמודה, זה לא ראלי לחלוטין ולמעשה די מטופש. הפתרון לשלב זה ולשנים הבאות זה שימוש בעמדות ציבוריות בחניונים, מקומות עבודה ובעיקר בעמדות טעינה מהירות ציבורית ועם הטכנולוגיה שרק משתפרת זה גם יהיה בעוד זמן לא רק עניין של 10 דקות לטווח של 400-500 ק"מ, עם הדור הבא של הסוללות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, kramerica כתב:

חותם על זה שאחרי נהיגה אחת חלק ניכר מאלו שטוענים שהיא ממש לא בשבילהם בגלל מסך מגע וגג פנורמי ישנו את דעתם.

 

ברור שישנו את דעתם, הרי זה נועד לייצר את הWOW שיגרום לך לחתום על טפסי מימון. אבל חוץ מזה, אין להם שום תכלית.

 

אלה שיפורים שטובים ליצרן, לא ללקוח. אצל הלקוח זה דברים שהוא יתלהב מהם אולי במשך 10 דקות, ישכח, ואז ייזכר כשהם יישברו/ימותו, ואז יהיה צריך לקחת משכנתא כדי לתקן אותם, כמובן רק במוסכים של טסלה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...