Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

בג'נסיס החדשות אגב, כשאתה פותח דלת אחורית ואף אחד לא יושב מקדימה, אז המושב הקדמי זז (כמובן מושב נוסע ולא נהג)

האמת שזה די מגניב. 

אני בכלל די אוהב את מה שיונדאי וקיה עושים בכל מה שנוגע ללקחת כמה דברים שקיימים באוטו ולחבר אותו לפיצ'ר ייחודי. כמו זה, כמו התרעת שכחת הילדים שלהם (שפשוט מתריעה לך בסוף הנסיעה אם בתחילתה פתחת את הדלת האחורית).

זו חשיבה ממש יצירתית, ומרעננת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב, כל הדיבורים על ירידת ערך גרמו לי לבדוק מהי ירידת הערך של המודל 3 שקניתי בשנת 2018.

 

אחרי כל התוספות, המיסים והאגרות שילמתי $40,825 ובנוסף ביצעתי טרייד אין על וולט 2016 שהוערכה בסכום של $16,900 (על סמך תמונות בלבד בלי שנציג טסלה בדק אותה פיזית). קיבלתי החזר של $7,500 מהממשלה הפדרלית (שכבר לא קיים, אולי ממשל ביידן יחזיר אותו) והחזר של $2,500 ממשלת מסצ'וסטס. סה"כ יוצא שהמחיר האפקטיבי ששילמתי הוא $51,225.

 

בדקתי בלווי יצחק של האמריקאים, Kelly Blue Book, מה הערך של המכונית בהתאם למפרט ולתוספות (פרט למושבים לבנים, שלא ניתן משום מה לבחור אצלם) וקיבלתי "מחיר מחירון" של $39,894, כלומר ירידת ערך של 22%.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 17 דקות, פבל כתב:

האמת שזה די מגניב. 

לא היה משהו כזה בA8?, זכור לי משום מה שהיה פיצ'ר כזה שמזיז את המושב כך שיהיה קל יותר לצאת ולהכנס. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, eladts כתב:

טוב, כל הדיבורים על ירידת ערך גרמו לי לבדוק מהי ירידת הערך של המודל 3 שקניתי בשנת 2018.

 

אחרי כל התוספות, המיסים והאגרות שילמתי $40,825 ובנוסף ביצעתי טרייד אין על וולט 2016 שהוערכה בסכום של $16,900 (על סמך תמונות בלבד בלי שנציג טסלה בדק אותה פיזית). קיבלתי החזר של $7,500 מהממשלה הפדרלית (שכבר לא קיים, אולי ממשל ביידן יחזיר אותו) והחזר של $2,500 ממשלת מסצ'וסטס. סה"כ יוצא שהמחיר האפקטיבי ששילמתי הוא $51,225.

 

בדקתי בלווי יצחק של האמריקאים, Kelly Blue Book, מה הערך של המכונית בהתאם למפרט ולתוספות (פרט למושבים לבנים, שלא ניתן משום מה לבחור אצלם) וקיבלתי "מחיר מחירון" של $39,894, כלומר ירידת ערך של 22%.

 

חישוב יפה , אבל מעט חסר ערך לדיון כאן. 

אשמח אם תוכל להגיד על רכב בסדר גודל מחירים דומה , מה ירידת הערך שלו שם. 

 

כי לא בהכרח ירידת ערך של רכב בארה"ב תהיה זהה לירידה בישראל

  • אהבתי 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, shimta כתב:

@airsof

כמו הכתבה הקודמת, על הריקול ברכבים שלא נמכרו בארץ 

מה שמנסים לעשות לדעתי,

הוא לגרום לאנשים להטיל דופי באמינות הרכב,

להטיל דופי בטסלה* 
זה מתחיל מכותרות של "המחיר כולל תוספות כבר חוצה את ה250K" 
כאילו לא ידוע שתוספות מהחברה יקרות מאוד
עם כותרות כאלה בתת מודע של גברת כהן מחדרה הטסלה החדשה עולה רבע מיליון(!)
וממשיך בכתבות יותר פרטניות לגבי שאילון מאסק לא תורם מהונו לאלה שפחות שפר עליהם מזלם בניגוד לכל חבריו המולטי מיליארדרים 
הם יעשו הכל כדי להרוס להם,והם כמובן ייכשלו :) 

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, yoav911gt2 כתב:

לא היה משהו כזה בA8?, זכור לי משום מה שהיה פיצ'ר כזה שמזיז את המושב כך שיהיה קל יותר לצאת ולהכנס. 

"מזיז את המושב" את מושב הנהג? כי זה קיים במלא מכוניות.

או מזיז את מושב הנוסע? כי את זה יש בכל ה"לימוזינות" (S קלאס, A8 וכו'), אבל לא כזה ש"נדלק" כשפותחים את הדלת, אלא פשוט אפשרות לשלוט על מושב הנוסע מהמושב האחורי וממושב הנהג.

ספציפית ב-A8, אני חושב, אני יודע בוודאות שבלקסוס LS זה קיים, כנראה מדובר על פיצ'ר שמרים את כל האוטו כשפותחים את הדלת כדי שיהיה יותר נוח להיכנס ואז מוריד אותו חזרה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, פבל כתב:

כמו התרעת שכחת הילדים שלהם (שפשוט מתריעה לך בסוף הנסיעה אם בתחילתה פתחת את הדלת האחורית).


וואלה? בדיוק לפני שבוע חשבתי לעצמי למה אף אחד לא בודק פשוט אם נפתחה דלת אחורית בתחילת נסיעה כדי לנסות ולמנוע שיכחת ילדים.
נהדר שמישהו חשב מחוץ לקופסה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם לשברולט/קאדילק יש משהו דומה עד זהה (מודה שלא התעמקתי לפרטי פרטים).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

זה כנראה, לדעתי באמת הפיצ'ר היחיד שממש ממש מבדל את טסלה כיצרן לטובה ושם אותה בפער ענק משאר התעשייה. אבל זו יכולת שקיימת גם אצל יצרנים אחרים ואני מניח שזה רק עניין של זמן עד שהם יתחילו להחיל אותה גם. כרגע - משיחות עם גורמים בענף - עניין החשיפה לתקיפות יותר מהותית מהיכולת לעדכן ולשדרג OTA, והם פשוט עושים את זה אופליין במוסכים. 

אגב, דוגמה מאוד בולטת לזה היא מרצדס עם ה-MBUX שלה שמקבל עדכונים לשיפור השליטה הקולית כל הזמן (אני לא יודע אם דרך האוויר או בחיבור למחשב).

כן, רק חבל שבארץ אומרים לך על הדרך במוסך שאתה חייב גם להחליף פלאגים כי <הכנס סיבה כלשהיא שתעבוד על צרכנים תמימים>

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, YaronNahum כתב:

 

חישוב יפה , אבל מעט חסר ערך לדיון כאן. 

אשמח אם תוכל להגיד על רכב בסדר גודל מחירים דומה , מה ירידת הערך שלו שם. 

 

כי לא בהכרח ירידת ערך של רכב בארה"ב תהיה זהה לירידה בישראל

 

טוב, בדקתי מה "מחיר המחירון" של אודי S4 עם מפרט דומה. קיבלתי סכום כמעט זהה, $39,254 אבל האודי יותר יקרה מהטסלה (אם כי אז הפער היה קטן יותר) וגם לא קיבלו עליה החזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, רוב ה"פינוקים" במכוניות יוקרה פעם ופרמיום היום הם ברובם מיותרים.

-יש לי הרמה/הורדה אוטומטית של ההגה בכניסה/יציאה, השתמשתי בזה פעם אחת מתוך סקרנות ותו לא. לא ממש מצאתי צורך בזה.

-מושבים חשמליים ומראות עם זיכרונות לארבעה נהגים, לפני כשנה+ אשתי נסעה ברכב שלי,  זו הייתה מהפעמים הבודדות שלי עם הרכב שהשתמשתי בזה.

-שקעי USB מקדימה ומאחורה, בענתיקה שלי יש שקעי מצת מקדימה ומאחורה ובעזרתו של עלי (ממיר מצת-USB וראוטר זול) יש לי רשת מלאה ברכב.

-חימום מושבים/הגה, פחחח....

 

מה אני מפספס מבחינת פינוקים/פאר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, eitanuch כתב:

כן, רק חבל שבארץ אומרים לך על הדרך במוסך שאתה חייב גם להחליף פלאגים כי <הכנס סיבה כלשהיא שתעבוד על צרכנים תמימים>

 

זו בדיוק הסיבה שיצרנים אחרים לא מבצעים עדכונים OTA. הם רוצים שתכנס למוסך מורשה ועל הדרך ידחפו לך החלפת שמן, פלאגים, פלטינות ואלמנט. האבטחה זה רק תירוץ. תחשוב שהיית צריך להביא את המחשב למעבדה מורשית מיקרוספט כדי להתקין עדכונים לחלונות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

התלהבות קצת ילדותית משהו מאבזור שאחרי שעה נמאס ממנו או פשוט שוכחים שהוא קיים. פרופיל לכל נהג זה משהו שקיים כבר המון שנים בדגמים ב.מ.וו לדוגמה, הזזה של הגה ומושבים בכיבוי הרכב זה יותר מעצבן מאשר נוח כי כאשר אתה חוזר לרכב אתה ממתין כמה שניות עד שהכל חוזר למקום, וגם זה משהו שמוכר כבר מעל ל-20 שנה. זה אוטו, נכנסים נוהגים, צריך אולי ניווט, דיבורית ומערכת שמע טובה, וזהו. גם ממערכת חניה אוטומטית הרבה התלהבו, בתכלס, מעולם לא השתמשתי בזה מעבר לנסות פעם או םעמיים. אבל אני אולי לא דוגמה כי גם בקרת שיוט זה אבזור מיותר עבורי. 

 

יותר מעצבן לדוגמה שאת מהירות המגבים צריך לבחור דרך המסך, לגלול שירים זה נוראי במסך מגע וכו'. למרות כל זה, אין ספק שגרסת הבסיס של המודל 3 זו חבילה מאוד אטרקטיבית ומעניינת שהלוואי שתציק לכל יבואני הרכב. כולנו נהנה מזה. 

למה לגלול שירים דרך מסך המגע אם אתה יכול להעביר דרך הלחצן על ההגה? ולמה להתחיל לשנות מהירות מגבים על מסך המגע אם אתה יכול להגיד לרכב להגביר את מהירות המגבים בפקודה קולית?

כנראה שלכל אחד יש אבזור שמתאים לו וכזה שלא..הרכב הזה חד משמעית לא מתאים לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. תירוצים במסווה של סקיוריטי הם בגדר בלוף. למה הסמסונג גלקסי שלי יכול לקבל עדכוני אנדרואיד אבל האוטו לא? כמות הדטא שיש לי על הטלפון היא מאסיבית והסכנה בפריצה קיימת גם היא.

 

מזכיר לי שבעבר רציתי להזמין מכשיר obd, אבל לא יכלתי להזמין ישר מהיצרן כי היה הסכם בין פולקסווגן ליצרן שאוסר עליהם לשלוח לישראל. בסוף מצאתי מוכר באיביי שמוכן לשלוח...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, eladts כתב:

 

טוב, בדקתי מה "מחיר המחירון" של אודי S4 עם מפרט דומה. קיבלתי סכום כמעט זהה, $39,254 אבל האודי יותר יקרה מהטסלה (אם כי אז הפער היה קטן יותר) וגם לא קיבלו עליה החזרים.

תודה ,

 

כלומר אם הבנתי נכון , אפשר לצפות לירידת ערך זהה לרכב בסיגמנט דומה ? 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...