Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Haim_gds כתב:

התמחור הנוכחי הוא היוצא מן הכלל, לא הכלל. מחיר החדרה + שיווק ישיר (הווה אומר, לא לגרוף את עמלת היבואנים) וניצול הטבות קיימות בחוק מאפשר כרגע להגיע למחיר זה אך המצב לא ימשך לנצח.

 

לפני כשעה, Haim_gds כתב:

בשבילי, לא הייתי קונה דגם 3 חדשה, אני לא אדם הרוכש רכבים חדשים. אולם רכישת LONG RANGE PERFORMANCE משומשת (במחיר של דגם 3 חדשה) כנראה תעלה על הפרק בשנים הקרובות.


אתה אומר שהמס והמחיר יעלו לא? (אני מסכים).
עד שתחליט לקנות 3 משומשת היא תעלה כמו 3 חדשה היום, אז יש פה סתירה במה שכתבת.
מי שרוצה לקנות מודל 3 שיקנה עכשיו. זו נקודת הזמן הכי טובה לקנות את הרכב הזה לדעתי. אני צופה כי מחירו רק יעלה בעתיד וכמעט לא תהיה ירידת ערך.

לגבי התמחור הנוכחי. הוא הכלל בכל מדינה נורמאלית שהיא לא ישראל. התמחור של רכבים בישראל הוא היוצא מן הכלל. יבואן בלעדי שגוזר קופון שמן על תיווך הוא היוצא מן הכלל שבתקווה יעלם מן העולם.

  

לפני 37 דקות, סולל הדרך כתב:

את המחשב, הטלפון והטאבלט אפשר למנוע מלהגיע למקומות לא רצויים.

רכב, שנוסע בבסיס ומצלם בלי בקרה, יותר בעייתי.

אם צריך הרכב לא יסע בבסיסים. פשוט מאוד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 שעות, bobi כתב:

 

האם עמדת הטעינה ה
 Tesla wall connector 
שאפקון מתקינה, מתאימה גם לרכבים חשמליים אחרים, חוץ מטסלה?
יש לי מקום רק לעמדה אחת בחניה ולא בא לי להיתקע עם עמדה שמתאימה רק ליצרן אחד.

כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכתבה הראשונה הייתה משעשעת
השנייה והשלישית עוד העלו לי חיוך קטן
אבל עכשיו זה כבר עבר את הגבול ונהיה בזיוני לגמרי
כנראה שהיבואנים מפחדים פחד מוות ויעשו הכול כדי לטרפד את הכניסה של טסלה לארץ הקודש 

לפני 47 דקות, shimta כתב:

הכתבה התורנית להיום

תמשיכו לנשום דיזל: טסלה ישראל מסרבת למכור חשמליות למוניות

ואז מפרטים את כמות התקלות של הרכב כמונית בהולנד

 

 

  • אהבתי 1

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר, גם אם נהג מונית רוצה לקנות טסלה, אין לו ממש איפה להטעין במהירות רכב שצריך לעבוד 10-12 שעות ביממה (ורצוי 24, עם עוד נהג).

 

עדיף לו להישאר בינתיים עם קאמרי או אופטימה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@airsof

כמו הכתבה הקודמת, על הריקול ברכבים שלא נמכרו בארץ 

מה שמנסים לעשות לדעתי,

הוא לגרום לאנשים להטיל דופי באמינות הרכב,

למרות שע"פ הכתבה שמדובר במקרים מ2016.

מצד אחד הכתבה אומרת שטסלה לא רוצה למכור מוניות,

ואפשר להבין את זה, הם רק בתחילת הדרך בארץ,

ומצד שאני הכתבה רומזת שיש לטסלה הרבה תקלות בשימוש נהגי מוניות בהולנד מ2016. 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. הם עושים את זה בכדי לבנות פרופיל\צל של פחד נגד החברה, ככה שכל קונוטציה של "טסלה" תהיה קשורה בתקלות, חוסר שביעות רצון, מנכל שרק רוצה כסף, וכו. פתטי לפי דעתי. עד שיש פה גיים ציינגר רציני שמציע רכב עם ביצועים טובים מאוד במחיר אטרקטיבי, גם אותו מנסים להרוס. רק נותר לקוות שזה לא באמת משפיע על כלל הרוכשים הפוטנציאלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@shimta זה שכתב/עיתון מסוים כותב שטויות - עובדה ידועה. אין חובה להדהד שטויות (לדעתי) להיפך...

 

אם הביקוש לרכבים חשמליים יעלה משמעותית ורשות המיסים תחשוש לירידה משמעותית בהכנסות ממיסוי על רכב - ישנו את המתווה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

 


אתה אומר שהמס והמחיר יעלו לא? (אני מסכים). כן, סביר באזושהי שבקומבינה כלשהי כדי לעקוף את מתווה המס הנוכחי.
עד שתחליט לקנות 3 משומשת היא תעלה כמו 3 חדשה היום, אז יש פה סתירה במה שכתבת.  "רכישת LONG RANGE PERFORMANCE משומשת (במחיר של דגם 3 חדשה)"
מי שרוצה לקנות מודל 3 שיקנה עכשיו. זו נקודת הזמן הכי טובה לקנות את הרכב הזה לדעתי. אני צופה כי מחירו כחדש רק יעלה בעתיד וכמעט לא תהיה ירידת ערך. זה לא מוסבר.


לגבי התמחור הנוכחי. הוא הכלל בכל מדינה נורמאלית שהיא לא ישראל. התמחור של רכבים בישראל הוא היוצא מן הכלל. יבואן בלעדי שגוזר קופון שמן על תיווך הוא היוצא מן הכלל שבתקווה יעלם מן העולם.

  

אם צריך הרכב לא יסע בבסיסים. פשוט מאוד.

כבר אמרתי, למי שיש את היכולות להשתמש בדגם 3 (עמדת טעינה בבית/צמודה) ורוצה לקנות רכב משפחתי פרמיום חדש זה יוכל להיות רעיון מעולה. רק שלא ישכח כי עדיין ישנן מגבלות (מועטות) על השימוש בו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

רכב, שנוסע בבסיס ומצלם בלי בקרה, יותר בעייתי.

אין רכב מהשנים האחרונות שאין לו מצלמות פחות-או-יותר היקפיות וחיבור לאינטרנט. טסלה לא מחדשת בנושא הזה כלום.

  

לפני שעתיים, eitanuch כתב:

כן אבל - מבחינת אבזור אתה מקבל מכונית שמתחרה ברכבים בשווי של כמעט חצי מיליון, אז ההשוואה למשפחתומטית היא לא בהכרח נכונה. 

הגזמת. יש לה מסך ממש גדול ומלא גימיקים מטופשים כי היא לא מוגבלת ב"אתיקה" שהיצרניות המסורתיות מטילות על עצמן (אתה חושב שלמישהו יש בעיה להטמיע אפליקציה של נטפליקס במולטימדיה? פשוט בוחרים שלא) ויש לה תוכנה קצת יותר וורסטילית של בקרת שיוט אדפטיבית ושל תיקון הסטיה מנתיב (שיצרניות אחרות מגבילות כנראה כי הן לא רוצות להתמודד עם ההשלכות של "מה אם"). אבל בגדול זהו.

איזה עוד אבזור יש לה? חומרי ריפוד אולטרה יקרים ואיכותיים? לא. בידוד רעשים מחומרים אקזוטיים? לא. בולמי אוויר סופר מצ'וכללים? לא. 

היא (המודל 3) פצצה של אוטו, והמחיר שלה לא פחות ממשוגע ביחס למה שהתרגלנו ולפי "תמחור מסורתי" היא הייתה אמורה לעלות בערך 250-350K. אבל בואו, קצת פרופורציה. לא צריך להגזים.

 

לפני שעה, farkash7 כתב:

עד שתחליט לקנות 3 משומשת היא תעלה כמו 3 חדשה היום, אז יש פה סתירה במה שכתבת.

מה? איך? זו לא איזו מכונה אקזוטית שהייצור שלה הפסיק ויש לה איזה ערך אספני. 

אני גם לא זוכר (ואני אשמח אם יתקנו אותי) מקרים בהם מכוניות שמחירן כחדשות עלה וגרר את מחיר המשומשות למעלה באופן כל כך דרסטי עד לרמה של מחיר זהה לרכב חדש.

 

לפני שעה, farkash7 כתב:

מי שרוצה לקנות מודל 3 שיקנה עכשיו. זו נקודת הזמן הכי טובה לקנות את הרכב הזה לדעתי. אני צופה כי מחירו רק יעלה בעתיד וכמעט לא תהיה ירידת ערך.

למה?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, פבל כתב:

  

אין רכב מהשנים האחרונות שאין לו מצלמות פחות-או-יותר היקפיות וחיבור לאינטרנט. טסלה לא מחדשת בנושא הזה כלום.

  

הגזמת. יש לה מסך ממש גדול ומלא גימיקים מטופשים כי היא לא מוגבלת ב"אתיקה" שהיצרניות המסורתיות מטילות על עצמן (אתה חושב שלמישהו יש בעיה להטמיע אפליקציה של נטפליקס במולטימדיה? פשוט בוחרים שלא) ויש לה תוכנה קצת יותר וורסטילית של בקרת שיוט אדפטיבית ושל תיקון הסטיה מנתיב (שיצרניות אחרות מגבילות כנראה כי הן לא רוצות להתמודד עם ההשלכות של "מה אם"). אבל בגדול זהו.

איזה עוד אבזור יש לה? חומרי ריפוד אולטרה יקרים ואיכותיים? לא. בידוד רעשים מחומרים אקזוטיים? לא. בולמי אוויר סופר מצ'וכללים? לא. 

היא (המודל 3) פצצה של אוטו, והמחיר שלה לא פחות ממשוגע ביחס למה שהתרגלנו ולפי "תמחור מסורתי" היא הייתה אמורה לעלות בערך 250-350K. אבל בואו, קצת פרופורציה. לא צריך להגזים.

 

מה? איך? זו לא איזו מכונה אקזוטית שהייצור שלה הפסיק ויש לה איזה ערך אספני. 

אני גם לא זוכר (ואני אשמח אם יתקנו אותי) מקרים בהם מכוניות שמחירן כחדשות עלה וגרר את מחיר המשומשות למעלה באופן כל כך דרסטי עד לרמה של מחיר זהה לרכב חדש.

 

למה?

 

-מבחינת האבזור: חימום לכל המושבים ברכב ( ב 2 הגרסאות היותר יקרות) , בנוסף המושבים נוחים מאד. מערכת שמע ברמה גבוהה מאד. יש עוד דברים אבל הם אכן בעצם חלק מהתוכנה של הרכב אבל בסופו של דבר הן אופציות שאין לרכבים הרבה יותר יקרים אז אי אפשר שלא לקרוא לזה בעצם אבזור.. כמו הסנטרי מוד, צילום נסיעה היקפי (דאש קאם) מובנה, גודל המסך שבאמת מאפשר צפייה טובה (בתוספת מערכת הסאונד) בסרטים וסדרות (לא בנהיגה! חח), אופציה לחמם/לקרר את הרכב מראש לפני שאתה בכלל מגיע לרכב, הפעלה קולית (פשוטה) ששולטת כמעט על כל פונקציה ברכב, זימון רכב (כשיהיה זמין בארץ) וכו' כו'..באמת שיש המון דברים שאין ברכבים אחרים. זה קצת מעבר למערכת קצת יותר וורסטילית. וכמובן שהם כל הזמן שולחים עדכוני תוכנה ומוסיפים עוד ועוד דברים ומטייבים פונקציות קיימות ככה שלא משעמם (והכי חשוב .. רעשי הפלוצים עם רמקול חיצוני בשביל לראות פרצופים של אנשים ברחוב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, פבל כתב:

מה? איך? זו לא איזו מכונה אקזוטית שהייצור שלה הפסיק ויש לה איזה ערך אספני. 


זו לא אקזוטיקה מוטורית זו Tax Exotic. אני סומך על פקידי האוצר והלוביסטים שידאגו לחסל את הTax Exotic הזו מה שיגרור עליה במחיר של הרכבים החדשים מה שיגרור ירידת ערך נמוכה עד אפסית אצל המשומשות.

  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, פבל כתב:

הגזמת. יש לה מסך ממש גדול ומלא גימיקים מטופשים כי היא לא מוגבלת ב"אתיקה" שהיצרניות המסורתיות מטילות על עצמן (אתה חושב שלמישהו יש בעיה להטמיע אפליקציה של נטפליקס במולטימדיה? פשוט בוחרים שלא) ויש לה תוכנה קצת יותר וורסטילית של בקרת שיוט אדפטיבית ושל תיקון הסטיה מנתיב (שיצרניות אחרות מגבילות כנראה כי הן לא רוצות להתמודד עם ההשלכות של "מה אם"). אבל בגדול זהו.

איזה עוד אבזור יש לה? חומרי ריפוד אולטרה יקרים ואיכותיים? לא. בידוד רעשים מחומרים אקזוטיים? לא. בולמי אוויר סופר מצ'וכללים? לא. 

היא (המודל 3) פצצה של אוטו, והמחיר שלה לא פחות ממשוגע ביחס למה שהתרגלנו ולפי "תמחור מסורתי" היא הייתה אמורה לעלות בערך 250-350K. אבל בואו, קצת פרופורציה. לא צריך להגזים.

מודה, הגזמתי. לא חצי מיליון (זה היה קצת סאטירה), אבל בהחלט שווה יותר מכל מה שהכרנו בארץ עד היום.

אם הייתי מתלבט היום אם לקנות גולף GTI (מתחילה ב220K מכמה שזכור לי) או מודל 3 ב-180K, אין שאלה בכלל. אפילו אם אקח פאסאט (החל מ-185K) אני לא חושב שלי תהיה התלבטות בבחירה. בכל אחד מהרכבים האלה אפשר להגיע עם קצת תוספות ל-250K ומעלה.

נהגתי במודל 3 בטיול במינכן והחווייה פשוט השאירה טעם טוב וחוסר רצון לחזור לרכב אחר. אם אני יכול לשלם 180K ולקבל יותר ממה שרכב ב250K-300K מציע, למה לא?

 

אני יכול להכין רשימה של אבזור שהייתי שמח לקבל כברירת מחדל שיש במודל 3 ואין לי כרגע בגולף. אני לא חושב שזה יועיל לשרשור יותר מידי.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, PriceDevil כתב:

@shimta 

 

אם הביקוש לרכבים חשמליים יעלה משמעותית ורשות המיסים תחשוש לירידה משמעותית בהכנסות ממיסוי על רכב - ישנו את המתווה.

 

 

המתווה הנוכחי הוא עד סוף 2022 , 

בסוף 2021 יפוג מתווה "מס יוקרה" , 

אז אולי יורידו את סף הסכום החייב במס יוקרה עוד יותר, אני לא יודע. 

האם יחלו במיסוי מהסכומים של הרכב העממי ביותר של טסלה?

אני בספק. 

מה שבטוח כרגע שבסוף 2022 המס יעלה ל20 , ותקרת הטבה תירד ל60. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

-מבחינת האבזור: חימום לכל המושבים ברכב ( ב 2 הגרסאות היותר יקרות) ,

קיים בהמון רכבים שנמכרים כאן בתקינה אמריקאית ועולים סביב 200K (זכור לי במיוחד ביונדאים למיניהן).

 

ציטוט

בנוסף המושבים נוחים מאד.

גם בפורד פומה (סתם במקרה רכב שישבתי בו לאחרונה), אבל גם בפיג'וים החל מ-208 ועוד.

 

ציטוט

מערכת שמע ברמה גבוהה מאד.

גם במאזדה 3 ובניסאן מייקרה. אבל מערכות איכותיות הן בכלל כבר ממש נפוצות.

 

ציטוט

כמו הסנטרי מוד,

שורת קוד, שכנראה - שוב - יצרניות הרכב המסורתיות לא רוצות להתעסק איתו כי אחריות. היתרון העיקרי של טסלה בקטע הזה הוא שהיא חשמלית אז היא יכולה להפעיל את המצלמות האלה לזמן ארוך בלי פחד לגמור את המצבר - אבל את זה אפשר להחיל בכל חשמלית.

 

ציטוט

צילום נסיעה היקפי (דאש קאם) מובנה,

כנ"ל.

 

ציטוט

גודל המסך שבאמת מאפשר צפייה טובה (בתוספת מערכת הסאונד) בסרטים וסדרות (לא בנהיגה! חח),

1-0 לטסלה :) למרות שזה לא באמת יתרון, זו העדפה. כי המסך הגדול "סופח" כפתורים פיזיים, ופריטי עיצוב ואבזור אחרים. בוא נגיד שאני בספק שהונדה או טויוטה לא יודעים איפה אפשר לקנות מסך יותר גדול ממה שיש היום בקורולה.

 

ציטוט

אופציה לחמם/לקרר את הרכב מראש לפני שאתה בכלל מגיע לרכב,

קיים ליטרלי בכל רכב שיכול איכשהו להתחבר לחשמל.

 

ציטוט

הפעלה קולית (פשוטה) ששולטת כמעט על כל פונקציה ברכב,

אני לא יודע כמה היא באמת אפקטיבית, אבל גם זה קיים כבר שנים גם במכוניות כמו... אני זוכר שראיתי בפורד פוקוס דור 3 אני חושב, יש מצב שאני טועה. 

 

ציטוט

זימון רכב (כשיהיה זמין בארץ) וכו' כו'..

זימון מאיפה? מתוך חניה בנסיעה ישרה? זה קיים כבר בסדרה 3 של במוו. ואם כזה מסך של אזהרות אני לא בטוח שאפשר לקרוא לזה פיצ'ר - יותר כמו השתתפות בניסוי שמקרה של כשלון בו יהיה על חשבונך. שזה חשיבה סופר-יצירתית מצידה של טסלה, אבל אולי לא בדיוק משהו שהייתי מתלהב ממנו מאוד.
Screenshot_1.thumb.jpg.13ad053eb752a41003cb55599aa8d69e.jpg

 

ציטוט

באמת שיש המון דברים שאין ברכבים אחרים.

זאת בדיוק הנקודה שלי - אילו "המון" דברים?

ושוב, שאף אחד לא יטעה. זה אחלה אוטו, אחלה גאדג'ט ומשהו שבוודאות יהיה בחניה שלי בשלב כזה או אחר. אבל לא צריך לאפוף אותו באיזו אווירת הוקוס-פוקוס מיסטית מיוחדת.

 

ציטוט

וכמובן שהם כל הזמן שולחים עדכוני תוכנה ומוסיפים עוד ועוד דברים ומטייבים פונקציות קיימות ככה שלא משעמם

זה כנראה, לדעתי באמת הפיצ'ר היחיד שממש ממש מבדל את טסלה כיצרן לטובה ושם אותה בפער ענק משאר התעשייה. אבל זו יכולת שקיימת גם אצל יצרנים אחרים ואני מניח שזה רק עניין של זמן עד שהם יתחילו להחיל אותה גם. כרגע - משיחות עם גורמים בענף - עניין החשיפה לתקיפות יותר מהותית מהיכולת לעדכן ולשדרג OTA, והם פשוט עושים את זה אופליין במוסכים. 

אגב, דוגמה מאוד בולטת לזה היא מרצדס עם ה-MBUX שלה שמקבל עדכונים לשיפור השליטה הקולית כל הזמן (אני לא יודע אם דרך האוויר או בחיבור למחשב).

לפני 13 דקות, eitanuch כתב:

מודה, הגזמתי. לא חצי מיליון (זה היה קצת סאטירה), אבל בהחלט שווה יותר מכל מה שהכרנו בארץ עד היום.

אם הייתי מתלבט היום אם לקנות גולף GTI (מתחילה ב220K מכמה שזכור לי) או מודל 3 ב-180K, אין שאלה בכלל. אפילו אם אקח פאסאט (החל מ-185K) אני לא חושב שלי תהיה התלבטות בבחירה. בכל אחד מהרכבים האלה אפשר להגיע עם קצת תוספות ל-250K ומעלה.

נהגתי במודל 3 בטיול במינכן והחווייה פשוט השאירה טעם טוב וחוסר רצון לחזור לרכב אחר. אם אני יכול לשלם 180K ולקבל יותר ממה שרכב ב250K-300K מציע, למה לא?

 

אני יכול להכין רשימה של אבזור שהייתי שמח לקבל כברירת מחדל שיש במודל 3 ואין לי כרגע בגולף. אני לא חושב שזה יועיל לשרשור יותר מידי.

עם זה אני מסכים ב-100%. הקבלה של ה"חבילה" שהיא נותנת (לאו דווקא אבזור כמו שהסברתי בציטוטים שלי את Y_u_v_a_l)  שלה למכוניות של 250-350K היא לחלוטין מקובלת וזה גם מה שאני עושה.

 

לפני 23 דקות, farkash7 כתב:

זו לא אקזוטיקה מוטורית זו Tax Exotic. אני סומך על פקידי האוצר והלוביסטים שידאגו לחסל את הTax Exotic הזו מה שיגרור עליה במחיר של הרכבים החדשים מה שיגרור ירידת ערך נמוכה עד אפסית אצל המשומשות.

אלה כמובן השערות גרידא, אבל אני לא חושב שהעלייה תהיה מספיק דרסטית וחדה כדי שזה ישפיע על מחירי המשומשות עד לרמה של ירידת ערך אפסית. זה חד משמעית יאט אותה. מעניין לראות אם למישהו יש את המידע, איך השפיע עליית המחיר של אאודי E-tron על מחירי המשומשות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Etron עם 408 כ"ס נמכרה ב2019 ב392,500 שקלים.
ע"פ מחירון לוי יצחק היא שווה היום 372000 שקלים.

מספיק טוב כדי להעביר את הנקודה...

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...