Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבמדינה עם רגישות ביטחונית כמו שלנו זה בעייתי שהרכב יכול לצלם ולשלוח הכל בלי שליטה ובאותה נשימה המיקום שלו מבוקר ע"י צד שלישי.
לא היינו רוצים שרכבים שכאלו יכנסו לאתרים רגישים ובטח לא יסייעו אנשים שיש רגישות למיקום שלהם מסיבות שונות.
צריך לתת על זה את הדעת...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שמעת על סמארטפון? אז יש כזה דבר ורובם סינים...

מצלמה? יש שם

מיקום? יש שם

ואלוהים יודע מה עוד יש שם...

זה כם קטן ואפשר להסתיר אותו ממש טוב, בתיק, בכיס ובעוד שלל חורים...

 

רכב זו הבעיה האחרונה שלנו מבחינה בטחונית. יש יותר בעיה עם בלונדיניות פטפטניות מעזה שפתאום נופלות על חיילים בפייסבוק.

 

אולי יש תקווה שהלוביסטים לא ינצחו

https://www.themarker.com/news/aviation/.premium-1.9536566

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פלאפון זה כאב ראש ביטחוני גדול בכמה דרגות מכל מכשיר שהוא, כולל טסלה.

אם מצאו לזה פיתרון, ימצאו גם לטסלה.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה שונה מdash cam שמתקינים היום ברכבים? 

 

בהרבה מהם יש מצלמה קדמית, אחורית, GPS וקישוריות. זה כבר מספיק.. 

 

לך תדע איזה עוד שבב מיותר דחפו לך לדאש קאם. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבמדינה עם רגישות ביטחונית כמו שלנו זה בעייתי שהרכב יכול לצלם ולשלוח הכל בלי שליטה ובאותה נשימה המיקום שלו מבוקר ע"י צד שלישי.
לא היינו רוצים שרכבים שכאלו יכנסו לאתרים רגישים ובטח לא יסייעו אנשים שיש רגישות למיקום שלהם מסיבות שונות.
צריך לתת על זה את הדעת...


Sent from my iPhone using Tapatalk

זה גם אפשר להגיד על הפלאפון שלך, המחשב שלך,

כל הדברים הללו יודעים לעשות את זה,  שלא נדבר על כל המחשבים שמיוצרים בסין. 

כך שזה רלוונטי לכל דבר טכנולגי שאתה מייבא, 

אפילו הטסלה של המטוסים F35 יכול להכיל מיני דברים שיכולים להיות סכנה ביטחונית. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין את ההתלהבות מדגם 3. אחרי הכל, מקבלים רכב חשמלי מצ'וכלל במחיר של משפחטומטית פלוס, אבל בואו נסקור מספר דברים נוספים.

 

-התמחור הנוכחי הוא היוצא מן הכלל, לא הכלל. מחיר החדרה + שיווק ישיר (הווה אומר, לא לגרוף את עמלת היבואנים) וניצול הטבות קיימות בחוק מאפשר כרגע להגיע למחיר זה אך המצב לא ימשך לנצח. אני סבור כי החל מהשנה הבאה חוקי המס ישתנו כדי למנוע את ה"הפסד" מקופת המדינה. ד"א, משתמע מזה כי רכישת רכב כזה עכשיו היא המעשה הנכון כלכלית....

-טעינה, זו עדיין מהווה מגבלה (אולי קריטית) לרוב הלקוחות. כדי לטעון ביתית יש צורך בחנייה פרטית, נקודה. בסטטוס הנוכחי בארץ השימוש בעמדות טעינה ציבוריות עדיין מוגבל. יש לי דז'ה-וו מהשרשור האלמותי על אגסי, אבל עדיין הטעינה המהירה אינה משתווה לתדלוק בדלק מבחינת זמן (בזה הפלואנס החשמלית עדיפה). כמו כן, כמות ופיזור העמדות לטעינה מהירה היא🙄?

-טווח. שוב דז'ה-וו, הפלואנס החשמלית הציעה פחות ממאתיים ק"מ וקטלנו אותה, דגם 3 מציע קצת יותר מ 400 וזה מספק? אני לא בטוח כמה תקן ה WLTP ישים לחיים האמיתיים כאן בארץ ויהיה מעניין לשמוע מהרוכשים איך זה באמת מסתדר כשמנצלים את הרכב כמו שצריך (כן, אני מדבר על ה-5.6 שניות למאה קמ"ש שבשבילי מהוות את המאפיין העיקרי של הרכב🙂)

-בשום מקום לא דיברנו על תחזוקה אמיתית לרכב. אני לא מדבר על ה"אין מנוע ואין פלאגים, פלאטינות ושמן ברקס" (כמאמר הגששים) אלא על כל הדברים שמסביב למנוע, כמו חלקי פח, בולמים, פנסים וכו'. בלי לצלוב אותי, הייתי רוצה לציין כי העלות השנתית למנוע בנזין + תה"ל (אצלי לפחות במשך ה 8 שנים האחרונות) היא 1500 ₪ לשנה....

 

בשבילי, לא הייתי קונה דגם 3 חדשה, אני לא אדם הרוכש רכבים חדשים. אולם רכישת LONG RANGE PERFORMANCE משומשת (במחיר של דגם 3 חדשה) כנראה תעלה על הפרק בשנים הקרובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל - מבחינת אבזור אתה מקבל מכונית שמתחרה ברכבים בשווי של כמעט חצי מיליון, אז ההשוואה למשפחתומטית היא לא בהכרח נכונה. 

 

פשוט סטנדרט אחר. נכון, זה לא בהכרח מדבר לכל אחד. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Haim_gds כתב:

טווח. שוב דז'ה-וו, הפלואנס החשמלית הציעה פחות ממאתיים ק"מ וקטלנו אותה, דגם 3 מציע קצת יותר מ 400 וזה מספק? אני לא בטוח כמה תקן ה WLTP ישים לחיים האמיתיים כאן בארץ ויהיה מעניין לשמוע מהרוכשים איך זה באמת מסתדר כשמנצלים את הרכב כמו שצריך (כן, אני מדבר על ה-5.6 שניות למאה קמ"ש שבשבילי מהוות את המאפיין העיקרי של הרכב🙂)

 

לא זוכר אם את הפלואנס היה אפשר להטעין בבית, מאמין שכן. בכל מקרה, תחשוב שאתה כל בוקר קם ל''מיכל מלא''. כדי שתהיה בעיית טווח אתה צריך לסוע יותר מ350 ק"מ (בערך) באותו יום, בהמשך זה ירד לאותה נסיעה כי כנראה שביעד שלך יהיה מטען. בעיניי זה לגמרי מספק ל99% מהנסיעות של 99% מהאנשים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DubelBoom, זה בדיוק הדז'ה-וו מהשרשור על אגסי....

לפני 9 דקות, eitanuch כתב:

מבחינת אבזור אתה מקבל מכונית שמתחרה ברכבים בשווי של כמעט חצי מיליון

לא בדיוק הבנתי, תוכל בבקשה להשוות ל E350 חדשה(לדוגמה)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטסלה מודל 3 מתחרה בחו'ל בבמוו סידרה 3 מרצדס c class, מבחינת המחיר. הוא צודק. איך אתה רוצה להשוות ל e class.? מבחינת ביצועים? עלויות תפעול? נוחות? מה חשוב לך? לצרכן ברוב מדינות העולם, הרכבים האלו עולים אותו הדבר. לך, היושב בציון מציעים טסלה במחיר של יונדאי סונטה , זכותך לחשוב מה שבא לך. אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדה, שהמחיר מעולה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, shimta כתב:

זה גם אפשר להגיד על הפלאפון שלך, המחשב שלך,

כל הדברים הללו יודעים לעשות את זה,  שלא נדבר על כל המחשבים שמיוצרים בסין. 

כך שזה רלוונטי לכל דבר טכנולגי שאתה מייבא, 

אפילו הטסלה של המטוסים F35 יכול להכיל מיני דברים שיכולים להיות סכנה ביטחונית. 

 

 

 

את המחשב, הטלפון והטאבלט אפשר למנוע מלהגיע למקומות לא רצויים.

רכב, שנוסע בבסיס ומצלם בלי בקרה, יותר בעייתי.

טלפון שמשתלטים עליו לא נוהג לבד ומתנגש במה שמתחשק לו.

 

אני חושב שרמת הסכנה להשתלטות עויינת צריכה לעבור איזה ועדת ביקורת.

 

זה שזה נשמע לכם מדע בדיוני, לא אומר שזה באמת כזה.

 

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתעלם מהעובדה שהמחיר מעולה, זו אחת מנקודות החוזק של דגם 3 ע"פ יונדאי סונטה (לדוגמה). 

ציטוט

איך אתה רוצה להשוות ל e class.? מבחינת ביצועים? עלויות תפעול? נוחות? 

ציטוט

מבחינת אבזור אתה מקבל מכונית שמתחרה ברכבים בשווי של כמעט חצי מיליון

 

כמה עולה E350 חדשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, סולל הדרך כתב:

 

את המחשב, הטלפון והטאבלט אפשר למנוע מלהגיע למקומות לא רצויים.

רכב, שנוסע בבסיס ומצלם בלי בקרה, יותר בעייתי.

טלפון שמשתלטים עליו לא נוהג לבד ומתנגש במה שמתחשק לו.

 

אני חושב שרמת הסכנה להשתלטות עויינת צריכה לעבור איזה ועדת ביקורת.

 

זה שזה נשמע לכם מדע בדיוני, לא אומר שזה באמת כזה.

 

 

רכב באורך של 4 מטרים יותר קשה להסתיר מטלפון. מצלמה ניתן לשים בכל רכב. צבא שיודע לשגר לווינים לחלל צריך לדעת לנטר את כניסת הרכבים לבסיסים שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Haim_gds

לא ברור לי איך הגעת למסקנה שהמס יעלה, 

יש מפת דרכים לתחום המיסוי ברכב, זה נכתב בפוסטים קודמים.

המס יעלה,בסוף 2022 , כחלק מתכונן ארוך טווח.

נכתב על זה בפוסטים קודמים.

 

לפני 7 דקות, סולל הדרך כתב:

 

את המחשב, הטלפון והטאבלט אפשר למנוע מלהגיע למקומות לא רצויים.

רכב, שנוסע בבסיס ומצלם בלי בקרה, יותר בעייתי.

טלפון שמשתלטים עליו לא נוהג לבד ומתנגש במה שמתחשק לו.

 

אני חושב שרמת הסכנה להשתלטות עויינת צריכה לעבור איזה ועדת ביקורת.

 

זה שזה נשמע לכם מדע בדיוני, לא אומר שזה באמת כזה.

 

 

 

שליטה מרחוק על רכבים קיימת המון זמן, 

טסלה הציעה בשנה שעבר מיליון דולר + רכב במתנה למי שיצליח לפרוץ לרכב.

יש בצהל חוקי בטחון שדה, 

אני מניח שככל שהתפקיד רגיש, כך החוקים נאכפים יותר.  

אני לא יודע כמה רכבים אזרחיים נכנס לתחומי הבסיס,

ואם כן תמיד ניתן להגביל כניסה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עולם הרכב החשמלי התקדם מאוד מאז ימי הפלואנס. לזו לא הייתה לדוגמה בקרת טמפרטורה אקטיבית על הסוללה וזה אומר ירידה משמעותית בטווח בנסיעה בכביש מהיר או פגיעה משמעותית באורך חיי הסוללה (קיבולת) בשל הטעינה. 

 

כן, באופן עקרוני צריך לקחת בחשבון 80 אחוז טווח כי לא נוסעים ברכב כזה עד שהמשטרה נדלקת וזה גם לא בריא לסוללה. הטווח משתנה כמובן אבל אם לדוגמה תסע רק בעיר אתה בקלות יכול להוסיף 100 ק"מ לטווח. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכתבה התורנית להיום

תמשיכו לנשום דיזל: טסלה ישראל מסרבת למכור חשמליות למוניות

ואז מפרטים את כמות התקלות של הרכב כמונית בהולנד

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...