Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אותי כרגע מעניינת ירידת הערך.

אם המכונית תהייה ברת השגה לאחר המתנה של 3 עד 5 שנים.

תוך כדי ציפייה לרכוש אחת משומשת בפחות מ100 אלף ש"ח. 

השאלה היא אם המדינה תתחיל למסות נסועה לפי ק"מ מה שיוריד את הכדאיות לרכב חשמלי. 

דבר נוסף - מה יהיה מצב המצבר, שלא חס וחלילה תגמור כמו "פלואנס חשמלית" . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 1 דקה, Benor כתב:

אותי כרגע מעניינת ירידת הערך.

אם המכונית תהייה ברת השגה לאחר המתנה של 3 עד 5 שנים.

תוך כדי ציפייה לרכוש אחת משומשת בפחות מ100 אלף ש"ח. 

השאלה היא אם המדינה תתחיל למסות נסועה לפי ק"מ מה שיוריד את הכדאיות לרכב חשמלי. 

דבר נוסף - מה יהיה מצב המצבר, שלא חס וחלילה תגמור כמו "פלואנס חשמלית" . 

8 שנות אחריות על הסוללות, ויש צפי לירידות מחיר מאוד משמעותיות של סוללות, ככה שזו לא אמורה להיות בעיה.

מעבר לזה ראיתי נתונים (יכול לחפש את זה אם תתעקש) שאחרי 250 אלף קילומטר יעילות הסוללה יורדת לכ 90 אחוז.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, gadik6 כתב:

 

ביטוח לסוזוקי סוויפט (רכב שני בבית, 2 נהגים מעל גיל 30, ללא תביעות) עולה כ-3 אלף כולל הכל, אז 4.5 אלף לרכב חדש שעולה פי 2 נשמע לי מחיר סביר ביותר.

אחי עקצו אותך במחיר. אני עם רכב של 180K היום, שני נהגים מעל גיל 30 ללא תביעות משלם 2,800 מקיף+חובה.

לפני 25 דקות, Benor כתב:

אותי כרגע מעניינת ירידת הערך.

אם המכונית תהייה ברת השגה לאחר המתנה של 3 עד 5 שנים.

תוך כדי ציפייה לרכוש אחת משומשת בפחות מ100 אלף ש"ח. 

השאלה היא אם המדינה תתחיל למסות נסועה לפי ק"מ מה שיוריד את הכדאיות לרכב חשמלי. 

דבר נוסף - מה יהיה מצב המצבר, שלא חס וחלילה תגמור כמו "פלואנס חשמלית" . 

אני יודע שאומרים שבחו"ל היא שומרת על הערך שלה מצויין. ראיתי טבלאות איפשהו שאחרי 3 שנים היא איבדה 15% מהערך שלה. 5% לשנה זה נתון שכל אחד יחתום עליו. כמובן שירידת הערך בסופו של דבר, במיוחד ברכבים שלא מגיעים במסות היסטריות כמו מזדה 3 ושות. נקבעת בשטח ע"י המוכרים ולא ע"י יד2 או לוי יצחק וההמצאות שלהם. ראיתי את זה מצויין על הפיג'ו 3008 החדשה שיצאה מאז 2017. אמרו שהערך שלה יקרוס כמו כל פיג'ו ושאחרי 3 שנים יהיה לה 50-60% אחוז ירידת ערך..אבל מה אחרי שהיא הגיעה וראו שמדובר ברכב מצויין שאנשים רוצים אותו+ זה שהוא לא נמכר בכמויות של מליוני יח' אז ההיצע לא מטורף הביא את זה שכשאני מכרתי את שלי אחרי 3.5 שנים ירידת הערך הייתה 25%. אני מאמין שגם פה זה יהיה המצב..רכב מצויין, ביקוש גבוה וכמויות יחסית נמוכות. מתכון מצויין לשמירה על ערך (וגם יש את האחריות הארוכה יחסית שמוסיפה לעניין שאנשים לא יפחדו לקנות רכב בן 3-4 שנים)

עריכה אחרונה על ידי Y_u_v_a_l
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח רכב לא תלוי רק במחיר של הרכב. 

יש המון פרמטרים שחברות ביטוח מכניסות למשוואה כמו איזור מגורים שלך, האם רכב נחשב גניב, עלות חלקי חילוף, סטטיסטיקה של תקלות עבור מותג או דגם מסויים ועוד הרבה.

כמובן שגם יש הבדלים בין חברות ביטוח שונות כל חברה יש את ההסדרים שלה מול מותגים/יבואנים שונים מכאן גם הבדלי במחיר הסופי.

אני יכול לתת דוגמה קלאסית של ביטוח על טויוטה וסקודה אפילו אם בודקים דגם טויוטה יקר בכ-20% ביטוח יכול להיות זול בכ-20% 

לכן כל מקרה לגופו.

לגבי טסלה לפי הגיון ככל שיש פחות חלקים שיכולים התלקלקל ומערכות בטיחות מאוד מתקדמות אשר מקטין מאוד את הסיכוי לתאונה בהשווה לרכב אחר. זה צריך להיות מחיר סביר בהחלט. שלא נדבר על זה שטסלה עצמה רוצה להתחיל לבטח את הרכבים שלה כעסקה כוללת עם כל ההסדרים שלה מול המוסכים וחלקים מקוריים כמובן. מעניין מתי ואים זה קורה גם בארץ.

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Johnik כתב:

סטטיסטיקה של תקלות עבור מותג או דגם מסויים

 

ממתי ביטוח רכב משלם על תיקון תקלות? למיטב ידיעתי ביטוח מקיף משלם על נזקי תאונות וגניבה. בטסלה, בגלל שהן מקושרות באופן תמידי לאינטרנט ומדווחות על המיקום, לנסות לגנוב את הרכב זה לא רעיון חכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Cadillac58 כתב:

מסכים.

בעיני דווקא הפסקה השנייה, כביכול אינפורמטיבית תמימה, חושפת היטב את האג'נדה:

 

"כמובן שאחרי שמוסיפים את הצבע המטאלי (עד כ-7,500 שקל), חישוקי הגלגלים הגדולים ואפילו מושבים בצבע שונה, חוצים בקלות את רף 200 אלף השקלים ומגיעים אפילו עד 250 אלף שקל."

 

וואו, כמה הטיה מכוונת יש כאן, ובמקרה הטייה בתקשורת זה המקצוע שלי. המטרה היא להניא את הרוכש הפוטנציאלי מלחשוב שב-179.8 אלף שקל, על הכביש כולל אגרת רישוי, אפשר באמת לרכוש רכב עם כאלה נתונים שעושה שכל כלכלי, סביבתי ותדמיתי. אז מנפחים, ואז מנפחים עוד קצת, ובסוף מגיעים לפאנץ' מאוד מרתיע של 250 אלף שקל - מבלי לציין שבמחיר הזה מדובר במקבילה של פרארי עם 3.3 שניות ל-100 וטווח אמיתי מעל 500 ק"מ.

פה לא מדובר בטעות, מדובר בהטעיה מכוונת. אכן כן מר ישראלי שקורא כלכליסט, אפשר לקנות טסלה מאובזרת וביצועיסטית במחיר שנמוך מיונדאי סונטה הזולה ביותר ועם רבע מעלות האחזקה שלה. וזה מלחיץ את היבואנים ואת מי שקשור בעטיניהם בדרך זו או אחרת.

מסכים עם ההסכמה. וזה לא רק כלכליסט (שכלכליסט זה בעצם "מדור" הכלכלה לשעבר של ynet, וגם TheMarker הוא "מדור" הכלכלה של הארץ).

אם שעלתה השיחה על רכישת מודל 3 במשפחה אמא שלי קפצה ואמרה "זה 250 אש"ח לדגם הבסיסי", המדורים הצליחו לתעתע בתושב, כי אם לא אני ואחי, לא היה מי שיחזיר אותם למציאות.

אגב בסוף באמת נרכשה מודל 3 בקרוב ל250, רק שהיא לא הדגם הבסיסי, אלא LR כסופה כהה מטאלית עם גלגלי ספורט 19 אינץ' וסלון לבן. וגם זה בפחות מ250K, יותר 240K.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אחת מהיום:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3893033,00.html

 

כמה פנינים:

 

משווים את טסלה לבטר פלייס:

"הלקוחות עתידים לגלות, שבדומה לימי בטר פלייס העליזים תמיד עדיף לטעון שהמכונית נפלאה ושהמלך אינו עירום מאשר להודות שלא הכל מושלם."

 

מי שהזמין את הרכב בהזמנה מוקדמת הוא מטומטם:

"עוד נקודה מרתקת שנלמדה השבוע נוגעת לפסיכולוגיה של הצרכן הישראלי ולחוסר יכולתו המוחלט להפעיל שיקול דעת פשוט ברכישה של מוצר ששוויו מגיע בקלות לעלות מקדמת משכנתא."

 

קצת ליקוק פה ליקוק שם ליבואנים הותיקים - שפועלים עוד מקום המדינה (!): 

"יבואני הרכב הגדולים אינם פועלים לפי אופנות, דעת קהל, קבוצות פייסבוק או פרסומים בתקשורת. הללו, שפועלים בישראל (חלקם מקום המדינה) עושים זאת לפי נוסחאות מוכחות של התבססות על קיבולת ייצור, מחירי רכישה, עלויות מיסוי, שערי מטבע וחלוקת ציי רכב מול לקוחות פרטיים, כלומר מחיר מכירה."

 

כמובן שהכתבה חסומה לתגובות. מישהו צריך לשים סוף לקמפיין המביך הזה.

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכתבה מדובר על יכולת הייצור של טסלה. גם אני לרגע קפצתי ונפלתי בטריק הזה.

נכון, יש להם בעיות ייצור והם לא מייצרים כזה מהר.

אבללללל

גם יש מפעלים שאמורים להיפתח.

וגם אם לא. כמה כבר יזמינו טסלות בארץ? כאילו אם בגלל ישראל טסלה תידפק בייצור, אז חתיכת ח"ח לנציגות בישראל - מגיע לכולם בונוסים עצומים.

בסך הכול, נראה לי שטסלה ישרדו אקסטרא 1-2-3 אלף רכבים ב 2021.

 

חוץ מזה, "קיבולת ייצור", כן בטח. כאילו זאת הסיבה לרוב ההחלטות של יבואני הרכב בארץ, הם פשוט מתחשבים בייצרנים, לא להיפך.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר הדר הזה הוא חתיכת מתוסכל שאין דברים כאלה , הוא מנסה בכותרת מפוצצת לכתוב על דבר שמעניין את כולנו , אבל הוא פשוט לא יכול להתאפק ובפנייה גסה לחובבי הרכב הוא פשוט אומר שאנחנו טיפשים שלא מבינים כלום ורק הוא רואה את הנולד !

"והתלהבותם של הלקוחות עושה את העבודה עבורה"

"הפטפטת ברשתות החברתיות בנושא הגעת טסלה לישראל"

"וחלק הלקוחות עתידים לגלות, שבדומה לימי בטר פלייס העליזים תמיד עדיף לטעון שהמכונית נפלאה ושהמלך אינו עירום מאשר להודות שלא הכל מושלם" 

"טסלה היא מוצר אידיאלי לשוק הרכב הישראלי, אבל בפועל היא תגיע רק לחלק קטן ממנו, אך ללא ספק גם רועש מאוד. כאן קיימת התנגשות לא נעימה עם המציאות של טסלה עצמה."

"פסיכוזת צרכנים מרשימה :עוד נקודה מרתקת שנלמדה השבוע נוגעת לפסיכולוגיה של הצרכן הישראלי ולחוסר יכולתו המוחלט להפעיל שיקול דעת פשוט ברכישה של מוצר ששוויו מגיע בקלות לעלות מקדמת משכנתא."

"יבואני רכבי המיינסטרים שמונעים בבנזין ודיזל כמעט ואינם חוששים להיפגע מטסלה"

"לאור העובדה שלא מעט ישראלים אינם גרים בבית פרטי, המציאות של שקע טעינה צמוד נשללת מרוב שוק הרכב הישראלי. ולכן חלק מהרוכשים כלל אינם יודעים כיצד יטעינו את המכונית. אז היכן תבוצע הטעינה?"

"השבוע לדוגמה ציין יבואן MG החשמלית כי מכונית חשמלית לא תימסר ללקוח מבלי שהיבואן יקבל את אישור הלקוח כי בביתו הותקנה עמדת טעינה"

כתבה שלמה של עקיצות יותר ממרומזות לטסלה , כתבה שלמה שכולה התנשאות וירידה על כל מי שמדבר , כותב או מתעניין במותג טסלה , רק חלק קטן מתעניין בטסלה והחלק הקטן הזה ללא ספק רועש מאוד ,פטפטת , פסיכוזת צריכנים, חוסר יכולתו המוחלט של הצרכן הישראלי להפעיל שיקול דעת פשוט, פשוט לא יאמן שהאיש המתוסכל הזה מקבל במה להשתלחות חסרת רסן בחובבי הרכב ובצרכן הישראלי , אבל אחרי הכל כנראה שמה שטסלה עושה היא עושה טוב .

  • אהבתי 3
:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.2.2021 בשעה 14:51, Cadillac58 כתב:

כך יוצא שעד 102,750 ש"ח (עלות למס בשער הנמל) שיעור המס הוא 10%, וכל שקל מעל סכום זה ממוסה ב-83% הרגילים

איך אתה יודע עלות למס בשער הנמל? גם אופן חישוב המס שנתת הוא לא נכון - לא ככה רשות המסים מחשבת את המס.

טסלה(ארה"ב) יכולה למכור מכוניות לטסלה(ישראל) כמאט בכל מחיר שבא להם ומס קניה נקבע לפי המחיר הזה.

לפי טסלה, הם משלמים 9,223 ש"ח מס קניה - אז מחיר למס צריך להיות 92,230 ש"ח + 2,500 ש"ח (הנחה לאביזרי בטיחות). 

ס"כ: 94,730 ש"ח (או כ-29 אלף דולר)

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמצחיק או עצוב זה שאלו שאדון תומר הדר בז להם ומזלזל באינטליגנציה שלהם הם אלו שאמורים לקרוא את הכתבות העלובות שלו , ההשתלחות שלו בטסלה ובעצם בכל מי שמתעניין ברכישת רכב ,רכב חשמלי ובעצם בהרבה תחומים ישירים ועקיפים , מראה שטסלה כנראה העירו את הדב משנתו ולטעמי זה אומר שהצרכן הישראלי הרבה דברים אבל פראייר הוא ממש לא ולא סתם טסלה היא לחלוטין שיחת היום .

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר כמה עיתונאי רכב שממש שמחים על הכניסה של טסלה לישראל, אחד ה"לשעברים" בה גם הזמין אחת. 
אני עצמי עיתונאי רכב ששמח ומברך על ההגעה שלה, על המחירים, על השקיפות בתמחור שלה. 
אני מקווה שהיא תביא לשינוי נרחב יותר בשוק למרות שלעת עתה היא נישה בתוך נישה (שתלך ותגדל בשנים הקרובות ונקווה שלכיוון חיובי). 
מסתקרן מאוד מהאפשרות של יצרנים אחרים שיעברו לעבוד בצורה הזו.
אבל אני גם בהחלט לא אתחיל להלל ולשבח מכונית שהיא כל כך שונה ממה שאני מכיר או התנסיתי בו לפני שאני נוהג בה. סתם נראה לי הדבר הנכון והמקצועי לעשות.
ב-2019 ישבתי במודל S ו-X והן לא מאוד הרשימו אותי ברמת תא הנוסעים - אבל מאוד מאוד מעניין הסיפור לאור שיפורים מתמידים שהם עושים במכוניות שלהם ועוד יותר יהיה לי מעניין לנהוג בהן ובטח במודל 3 שעל פי רשמים מחו"ל עושה רושם של מכונה מהנה לנהיגה. 
 
 
אם יש בקרב עיתונאי הרכב מי שרואה ב"כניסה" בטסלה אפשרות לסחוט את לימון הרייטינג הזה, זה לא ראוי בעיני. אם יש מישהו שסתם רוצה להתנגח בה כדי "להראות" לה שכדאי לה להיות בסדר איתו - זה מגוחך. או סתם כי היא לא באה לו טוב באג'נדה שלו על איך שצריכה להיות מכונית - לבריאות - אף אחת מהסיבות האלו לא מעידות על מקצועיות בעיני. 
 
אבל באמת, באמת, ואתם תצטרכו לסמוך עלי בקטע הזה - אף יבואן או איש לטאה חורש מזימות לא מנחה אותם לטעות כך...
 
 
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Sent from my ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, nizzan943 כתב:

מה עם הטבת אפס פליטת מזהמים שעומדת על 16K אאל"ט?

לא הכללת אותה.

לא הכללתי אותה כי את ההטבה הזאת מקבלים רק אם משלמים מסים מלא לפי 83% מס קניה.

רכב חשמלי מקבל רק הטבה של 10% מס קניה (עם הגבלת הטבה עד 75 אלף שקל) והטבה של מערכות בטיחות.

אין כפל הטבות מס :)

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@EvGriga

אז איך בדיוק אמורים לקבל אותה? איזה רכב משלם מס מלא והוא עם 0 פליטת מזהמים? 

 

עריכה:

או שלא הבנתי אותך או שאתה טועה.

מהאתר של טסלה:

סימן ירוק
מכוניות Tesla אינן פולטות פחמן דו-חמצני כלל, ולכן נהנות מהפחתת מס קנייה בסך 16,530 ₪.

image.thumb.png.67820071fd30d9df8cd8dc81ca552b13.png

עריכה אחרונה על ידי nizzan943
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...