Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

איזה כבל לשים - 5*4?

אם זה הכבל שנדרש, תעלה של 50 ממ לא גדולה מידי?

 

בחניון של בניין קיים, כשמתחברים ללוח הציבורי, או איכשהו מצליחים להתחבר ללוח של דירה מסוימת  - איך מעבירים את הכבל לחניה כשכל הקירות קיימים והכל מרוצף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 20 דקות, Yondalar כתב:

בחניון של בניין קיים, כשמתחברים ללוח הציבורי, או איכשהו מצליחים להתחבר ללוח של דירה מסוימת  - איך מעבירים את הכבל לחניה כשכל הקירות קיימים והכל מרוצף?

אם אי אפשר להעביר לא מעבירים.

אם זה בניין מספיק חדש יש בדרכ מספיק תעלות ומעברים כדי להעביר שם כבילה.

לגבי כבל שאתה צריך, אם אתה מתכנן עמדה של 11KW ולא יותר אז 5*4 אמור להספיק, ואם פורסים מראש אז אפשר צנרת יותר קטנה.
אם אתה מתכנן עמדה של 22KW, אז אתה צריך מוליכים של 10ממר (אם אינני טועה), ואז זה כבר תעלה רצינית צריך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות הוא לדבר עם אפקון שמשווקים את עמדת הטעינה של טסלה ולשאול אותם מה התשתית הנדרשת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לכל השיחה על הכתבות הממומנות והתגייסות ה"תקשורת" נגד טסלה..נכנסתי היום לאתר ערוץ הספורט לקרוא כותרות..לאט לאט ירדתי למטה והגעתי בטעות לאגף ה"רכב" באתר שלהם. 2 כתבות מופיעות בכותרות הראשיות: 

1. "חשמלי ומפואר במיוחד. DS3 קרוסבק E-Tense נחת בארץ. כמה עולה?"

2."טסלה? קבלו את הפצצה החשמלית של אאודי. עידן חדש: דגם ה-E טרון GT משוגר לכבישים עם ביצועי-על"

 

וכמובן כשנכנסים לכתבות הן מהללות כל דבר אפשרי ברכבים הנ"ל.

לא ייאמן

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, stas12 כתב:

אם אי אפשר להעביר לא מעבירים.

אם זה בניין מספיק חדש יש בדרכ מספיק תעלות ומעברים כדי להעביר שם כבילה.

לגבי כבל שאתה צריך, אם אתה מתכנן עמדה של 11KW ולא יותר אז 5*4 אמור להספיק, ואם פורסים מראש אז אפשר צנרת יותר קטנה.
אם אתה מתכנן עמדה של 22KW, אז אתה צריך מוליכים של 10ממר (אם אינני טועה), ואז זה כבר תעלה רצינית צריך

 

אין טסלה שמיוצרת היום שיכולה להטען בזרם חילופין ב-22kW, אז חבל על הכסף.

 

לפני 35 דקות, tinoki כתב:

יש 2 תאי מטען? לא הבנתי...

 

כן, אחד מאחור ואחד, די קטן, מלפנים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Y_u_v_a_l כתב:

בהמשך לכל השיחה על הכתבות הממומנות והתגייסות ה"תקשורת" נגד טסלה..נכנסתי היום לאתר ערוץ הספורט לקרוא כותרות..לאט לאט ירדתי למטה והגעתי בטעות לאגף ה"רכב" באתר שלהם. 2 כתבות מופיעות בכותרות הראשיות: 

1. "חשמלי ומפואר במיוחד. DS3 קרוסבק E-Tense נחת בארץ. כמה עולה?"

2."טסלה? קבלו את הפצצה החשמלית של אאודי. עידן חדש: דגם ה-E טרון GT משוגר לכבישים עם ביצועי-על"

 

וכמובן כשנכנסים לכתבות הן מהללות כל דבר אפשרי ברכבים הנ"ל.

לא ייאמן

 

כל העיתונות הרכב ישראלית עשתה יד אחד נגד טסלה, במקום שישבחו את המחירים המפתיעים, הם מעדיפים לקטול ואחר כך להעלים את הכתבות, כנראה שהיבואנים האחרים שמפרסמים בעיתונות הרכב אמרו משהו.........

  • אהבתי 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Y_u_v_a_l כתב:

בהמשך לכל השיחה על הכתבות הממומנות והתגייסות ה"תקשורת" נגד טסלה..נכנסתי היום לאתר ערוץ הספורט לקרוא כותרות..לאט לאט ירדתי למטה והגעתי בטעות לאגף ה"רכב" באתר שלהם. 2 כתבות מופיעות בכותרות הראשיות: 

1. "חשמלי ומפואר במיוחד. DS3 קרוסבק E-Tense נחת בארץ. כמה עולה?"

2."טסלה? קבלו את הפצצה החשמלית של אאודי. עידן חדש: דגם ה-E טרון GT משוגר לכבישים עם ביצועי-על"

 

וכמובן כשנכנסים לכתבות הן מהללות כל דבר אפשרי ברכבים הנ"ל.

לא ייאמן

 

ה DS היא בדיחה עצובה, כמעט 20K יותר מהטסלה ואפילו לא שמץ מיכולות האחרונה בכל הנוגע לביצועים וטווח. הדבר היחיד לזכותה הוא עיצוב של "למות עליו", אבל זהו. האודי מאוד מרשימה עד שמציצים על המחיר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שתהה לגבי עמדת טעינה של טסלה,

 

https://www.afconev.co.il/tesla/

 

לפי הערוץ שלהם בטלגרם 

https://web.telegram.org/#/im?p=@TeslaIsrael

 

מחירי הביטוח לא יהיו יקרים 

ציטוט

בהמשך לזה, לפי כמה דיווחים המחיר של הביטוח למודל 3 הבסיסית בהפניקס יהיה בערך:
חובה 950 שקל
מקיף 3300 שקל
יכול להשתנות כמובן משלל פרמטרים כמו גילאי הנהגים ברכב ועבר ביטוחי.

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, YaronNahum כתב:

מי שתהה לגבי עמדת טעינה של טסלה,

 

https://www.afconev.co.il/tesla/

 

לפי הערוץ שלהם בטלגרם 

https://web.telegram.org/#/im?p=@TeslaIsrael

 

מחירי הביטוח לא יהיו יקרים 

 

מחירי הביטוח שפרסמת ממש לא זולים..אפילו לא קרוב. יותר מ 4K למקיף+חובה לגרסה הבסיסית זה הרבה מאד כסף. לרכבים שעולים גם באזור ה 180K כמו שיש לי (פיג'ו 3008) אפשר למצוא ביטוחים שנושקים את ה 3K מלמטה ואף להגיע לקידומת של 2 אם לא נוסעים הרבה.

נראה שהביטוח לגרסאות היותר יקרות של הדגם יעלו 5-6K..מקווה מאד שעוד חברות יבטחו ותהיה קצת תחרות שתוריד את המחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר כמה עיתונאי רכב שממש שמחים על הכניסה של טסלה לישראל, אחד ה"לשעברים" בה גם הזמין אחת. 

אני עצמי עיתונאי רכב ששמח ומברך על ההגעה שלה, על המחירים, על השקיפות בתמחור שלה. 

אני מקווה שהיא תביא לשינוי נרחב יותר בשוק למרות שלעת עתה היא נישה בתוך נישה (שתלך ותגדל בשנים הקרובות ונקווה שלכיוון חיובי). 

מסתקרן מאוד מהאפשרות של יצרנים אחרים שיעברו לעבוד בצורה הזו.

אבל אני גם בהחלט לא אתחיל להלל ולשבח מכונית שהיא כל כך שונה ממה שאני מכיר או התנסיתי בו לפני שאני נוהג בה. סתם נראה לי הדבר הנכון והמקצועי לעשות.

ב-2019 ישבתי במודל S ו-X והן לא מאוד הרשימו אותי ברמת תא הנוסעים - אבל מאוד מאוד מעניין הסיפור לאור שיפורים מתמידים שהם עושים במכוניות שלהם ועוד יותר יהיה לי מעניין לנהוג בהן ובטח במודל 3 שעל פי רשמים מחו"ל עושה רושם של מכונה מהנה לנהיגה. 

 

 

אם יש בקרב עיתונאי הרכב מי שרואה ב"כניסה" בטסלה אפשרות לסחוט את לימון הרייטינג הזה, זה לא ראוי בעיני. אם יש מישהו שסתם רוצה להתנגח בה כדי "להראות" לה שכדאי לה להיות בסדר איתו - זה מגוחך. או סתם כי היא לא באה לו טוב באג'נדה שלו על איך שצריכה להיות מכונית - לבריאות - אף אחת מהסיבות האלו לא מעידות על מקצועיות בעיני. 

 

אבל באמת, באמת, ואתם תצטרכו לסמוך עלי בקטע הזה - אף יבואן או איש לטאה חורש מזימות לא מנחה אותם לטעות כך...

 

 

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שיכלול הכתבות, קשה להאמין שכתבי הרכב לא מגינים על היבואנים,

@קרמבו תעבור על הכתבה בכלכליסט שהובאה כאן בשרשור.

עריכה אחרונה על ידי איש חדש
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Y_u_v_a_l כתב:

מחירי הביטוח שפרסמת ממש לא זולים..אפילו לא קרוב. יותר מ 4K למקיף+חובה לגרסה הבסיסית זה הרבה מאד כסף. לרכבים שעולים גם באזור ה 180K כמו שיש לי (פיג'ו 3008) אפשר למצוא ביטוחים שנושקים את ה 3K מלמטה ואף להגיע לקידומת של 2 אם לא נוסעים הרבה.

נראה שהביטוח לגרסאות היותר יקרות של הדגם יעלו 5-6K..מקווה מאד שעוד חברות יבטחו ותהיה קצת תחרות שתוריד את המחיר

 

ביטוח לסוזוקי סוויפט (רכב שני בבית, 2 נהגים מעל גיל 30, ללא תביעות) עולה כ-3 אלף כולל הכל, אז 4.5 אלף לרכב חדש שעולה פי 2 נשמע לי מחיר סביר ביותר.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...