Jump to content

nizzan943

  • פרסום הודעות

    131
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

אודות nizzan943

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • איזה רכב יש לך?
    Seat LEON FR 2015

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה נכון, מניח שיש עדיין מכוניות שמגיעות במכולות, אבל זה בעיקרון נכון. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. חפירה אבל מעניינת, תודה חבר. Sent from my iPhone using Tapatalk נכון, אבל היא בהחלט יכולה להגיד לצורך העניין שהרכב עולה לה 80K ולשלם 80k למרות שבפועל שווי הרכב 100k. הדוגמה שלך היא קיצונית, לכן מוצאים את הSweetSpot החוקי. יחס 1:1000 הוא לא שפוי. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. אם הנתונים שאתה מספק פה וחוסר "רצון" לתכנן את מסלול הנסיעה הרכב לא בשבילך. אולי דגם הרודסטר עם טווח של 1000 ק"מ צנועים יספיק עבורך 😅
  4. ההבדל בין מה שתיארת למציאות זה שבסופו של יום היצרן (נניח פולקסווגן) יקבל מצ'מפיון עדיין את מלוא המחיר, ההעברה הזאת תרשם בספרים וזו בעצם תיהיה סוג של הונאת מס. במקרה של טסלה, טסלה העולמית וטסלה מוטורס ישראל הם בסקופ הרחב אותה חברה. טסלה מוטורס ישראל בע"מ היא חברת בת של טסלה אשר נמצאת בבעלותה המלאה. המס יהיה או על הרווח של המכירה או על עלות אוטו, מניח שבמקרה הזה הסוויט ספוט של שניהם.
  5. @Night Driver וואו אתה נוסע כל יום יותר מ400 ק"מ ברכבך האישי? משתתף בצערך. אם לא, אין צורך לתכנן שום מסלול, תגיע הביתה בלילה תחבר את האוטו ותקום עם טנק מלא.
  6. @EvGriga אז איך בדיוק אמורים לקבל אותה? איזה רכב משלם מס מלא והוא עם 0 פליטת מזהמים? עריכה: או שלא הבנתי אותך או שאתה טועה. מהאתר של טסלה: סימן ירוק מכוניות Tesla אינן פולטות פחמן דו-חמצני כלל, ולכן נהנות מהפחתת מס קנייה בסך 16,530 ₪.
  7. מה עם הטבת אפס פליטת מזהמים שעומדת על 16K אאל"ט? לא הכללת אותה.
  8. מסכים עם ההסכמה. וזה לא רק כלכליסט (שכלכליסט זה בעצם "מדור" הכלכלה לשעבר של ynet, וגם TheMarker הוא "מדור" הכלכלה של הארץ). אם שעלתה השיחה על רכישת מודל 3 במשפחה אמא שלי קפצה ואמרה "זה 250 אש"ח לדגם הבסיסי", המדורים הצליחו לתעתע בתושב, כי אם לא אני ואחי, לא היה מי שיחזיר אותם למציאות. אגב בסוף באמת נרכשה מודל 3 בקרוב ל250, רק שהיא לא הדגם הבסיסי, אלא LR כסופה כהה מטאלית עם גלגלי ספורט 19 אינץ' וסלון לבן. וגם זה בפחות מ250K, יותר 240K.
  9. בלי להעליב ידידי, בין ההשוואות הגרועות שראיתי בחיי. בכל המובנים. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. אישית לעולם לא אתן לגיל קאר או אדי מערכות לגעת לי באוטו, או בכלל כל מתקין אפטרמרקט כזה או אחר. הכל עניין של נוחות, בכלל אני מעדיף כמה שפחות לפרק פלסטיקה באוטו, היא אף פעם לא חוזרת למקומה בדיוק כשהייתה. שמח לשמוע שאתה מרוצה.
  11. @טרול הלכת רחוק מאוד. בוא נחזור לדיון בלי לרדת למקומות שלא צריך. 1. המערכות של אנדרואיד אוטו ושל קארפליי הם טיפשות, הם נטו משקפות מה שקורא לך בטלפון. כוח העיבוד והביצועים עם מהאייפון, דמיין שהאייפון זה המחשב והכבל הוא כבל HDMI\DP שמחבר בין המחשב למסך. 2. הסיבה שצריך לחבר כבל היא כמו שאמרתי שהוא הגורם המקשר בין המסך למכשיר, וגם זה כבר התחיל לרדת ובהמון רכבים חדשים מגיע היום כסטנדרט CarPlay Wireless (כמו בלאון החדשה אם אני זוכר נכון). 3. שימוש בטלפון כמכשיר נותן לך סנכרון מלא מלא, כי שוב ראה סעיף 1, המסך הוא רק השיקוף של המכשיר. 4. בהמשך ל3, כל העדפות והאפשרו
  12. מסכים עם הדברים שFraysa אמר ולפי דעתי הוא צודק בכל מילה, פשוט רציתי לחדד שלהפך, לא שילמנו יותר כסף על כלום, קארפליי ואנדרואיד אוטו הם מערכות שבאות מהיצרן בכל רכב היום(ואם לא זה בושה ואפילו בצחוק לא הייתי קונה אוטו ב2021 שבא בלי תמיכה במערכת כזאת) ולכן לא עולות לנו יותר כסף, להפך, אם כבר על המערכת שלך הוצאת כסף בעוד שאנחנו לא. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. אמינה כמו קובי KS סויסה. מזמן הפסקתי לצרוך חדשות דרך אתרי וערוצי החדשות הראשיים, כמות הפייק, הזבל, ההפחדה, חוסר הדיוק, הסובייקטיביות ולקיחת הצד ברורים לחלוטין בלי שום ניסיון לטשטש זאת אפילו. היום אפשר לקבל את החדשות מהכתבים דרך הטלגרם, ולעקוב אחרי עיתונאים אמינים ואובייקטיבים. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. יש פה עוד חשיבה, שהרי אם לקוח ירצה לשדרג את מערכת השמע, הוא עושה את זה על ידי אקטיבציה מרחוק. כנראה שטסלה מבינה שהלקוח הממוצע לא אוהב שמפרקים לו את האוטו, והשדרוג דרך האינטרנט הופך את השדרוג לחוויה נעימה ללקוח וכמעט מיידית.
  15. @Oren75 אני חושב שהסיבה פה היא דיי ברורה, כמה שפחות קונפיגורציה בפס ייצור, נשמע כאילו כל רכיבי החומרה קיימים בכל הרכבים, וה"רמות גימור" שלהם זה בעצם הפעלה של אותה חומרה. כנראה שיותר משתלם לעשות פס ייצור אחיד נטול תקלות ולשים רכיבי חומרה אחידה לכל הרכבים מאשר לעשות כמה פסי ייצור / פסי ייצור על פי הזמנה.
×
×
  • תוכן חדש...