Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 36 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

למה לגלול שירים דרך מסך המגע אם אתה יכול להעביר דרך הלחצן על ההגה? ולמה להתחיל לשנות מהירות מגבים על מסך המגע אם אתה יכול להגיד לרכב להגביר את מהירות המגבים בפקודה קולית?

כנראה שלכל אחד יש אבזור שמתאים לו וכזה שלא..הרכב הזה חד משמעית לא מתאים לכולם.

האמת היא שאצלי ברכב אני לא משתמש כלל בכפתורים שעל ההגה, פשוט לא נוח לי, אז אני כנראה הבעיה כאן. דרך אגב פקודות קוליות? המערכת של טסלה תדבר עברית? כי הכנסת יעד לניווט באנגלית זו משימה שאנדרואיד אוטו לפחות לא ממש עומדת בה. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, ch2856 כתב:

האמת היא שאצלי ברכב אני לא משתמש כלל בכפתורים שעל ההגה, פשוט לא נוח לי, אז אני כנראה הבעיה כאן. דרך אגב פקודות קוליות? המערכת של טסלה תדבר עברית? כי הכנסת יעד לניווט באנגלית זו משימה שאנדרואיד אוטו לפחות לא ממש עומדת בה. 

וואו אני לא מפסיק להשתמש בכפתורים על ההגה, במיוחד להנמיך ולהחליש את הווליום ולהעביר שירים, ככה לא צריך להוריד את היד לשניה מההגה וגם לא את העיניים מהכביש.

לגביי המערכת זיהוי קולית שלהם - היא מעולה, לגביי עברית..אני מאמין שהגהנום יקפא לפני שהם ישקיעו את זמנם לתרגם מערכת לשוק כזה קטן. אין שם אנדרואיד אוטו זו מערכת כוללת של טסלה. ככה שלגביי כל הפקודות אמנם צריך אנגלית אבל מדובר במשפטים קצרים וקלים מאד ככה שבאמת למי שיש רמה בסיסית אין בעיה, לגביי ניווט ולהגיד לה שמות של רחובות ישראלים..לא הייתי בונה על זה אבל זה לא דבר שעושים בנהיגה בכל מקרה ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, YaronNahum כתב:

תודה ,

 

כלומר אם הבנתי נכון , אפשר לצפות לירידת ערך זהה לרכב בסיגמנט דומה ? 

 

ממש לא. אני לא יודע מה היו בדיוק המחירים של אודי S4 לפני שנתיים, אז בוא ונשווה את המחירים של טסלה מודל 3 LR ואודי S4 היום. כמקובל בארה"ב, המחירים הם ללא הובלה, מיסים ואגרות. המחירים גם לא כוללים החזרים שיתכן ואפשר לקבל עבור הטסלה. בשני המקרים אני הוספתי צבע אדום, חישוקי "19 ומושבים בהירים. באודי בחרתי ברמת הגימור הזולה ביותר שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית. המספרים מדברים בעד עצמם.
 

ירידת ערך משומשת חדשה  
31% $39,254 $56,940 אודי S4
23% $39,894 $51,490 טסלה מודל 3 LR

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מעניין שנתקלתי בו, 

בקריאה בפורמים, 

עושים ממש Tracking לרכב 

לאחר שהם מקבלים VIN מטסלה, 

מוצאים את האוניה הספציפית , מיקומה וכו'.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

וואו אני לא מפסיק להשתמש בכפתורים על ההגה, במיוחד להנמיך ולהחליש את הווליום ולהעביר שירים, ככה לא צריך להוריד את היד לשניה מההגה וגם לא את העיניים מהכביש.

לגביי המערכת זיהוי קולית שלהם - היא מעולה, לגביי עברית..אני מאמין שהגהנום יקפא לפני שהם ישקיעו את זמנם לתרגם מערכת לשוק כזה קטן. אין שם אנדרואיד אוטו זו מערכת כוללת של טסלה. ככה שלגביי כל הפקודות אמנם צריך אנגלית אבל מדובר במשפטים קצרים וקלים מאד ככה שבאמת למי שיש רמה בסיסית אין בעיה, לגביי ניווט ולהגיד לה שמות של רחובות ישראלים..לא הייתי בונה על זה אבל זה לא דבר שעושים בנהיגה בכל מקרה ..

כנל. הסיבה היחידה שאני מושיט יד לקונסולה באוטו היא שליטה במזגן. שליטה במדיה מתבצעת אצלי לגמרי מההגה. את ערוצי הרדיו תכנתתי מראש. מה שכן - אצלי יש מלא כפתורים על ההגה שאני לא יודע מה הם עושים וכנראה שבחיים גם לא אדע. פעם עשיתי ניסוי כדי להתלמד, לחצתי על כמה ולא קרה כלום. אני מניח פשוט שיש פונקציות שקיימות רק ברמות אבזור אחרות ובהן הכפתורים כן מפעילים משהו. זה עוד פלוס ענק לסטנדרטיזציה שיש לטסלה.

זה מרגיש כאילו פולקסווגן באים להגיד לי: ״הנה אנחנו שמים לך כפתורים כדי להזכיר לך שבחרת לשלם פחות כדי לקבל טרנדליין ולא קומפורטליין״.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

אני מאמין שהגהנום יקפא לפני שהם ישקיעו את זמנם לתרגם מערכת לשוק כזה קטן.

 

הגהינום כבר קפא, בעדכון התוכנה האחרון יש כבר ממשק בעברית. העדכון עוד לא הגיע לרכב שלי עדיין אז לא יודע בקשר לפקודות קוליות בעברית.

 

לפני 6 דקות, eitanuch כתב:

כנל. הסיבה היחידה שאני מושיט יד לקונסולה באוטו היא שליטה במזגן. שליטה במדיה מתבצעת אצלי לגמרי מההגה.

 

מהנסיון שלי בטסלה אין שום סיבה לשחק עם המזגן בזמן נהיגה או בכלל. כשקניתי את הרכב כיוונתי את המזגן לטמפרטורה של ℃20 במצב אוטומטי ומאז לא הרגשתי שום צורך לשנות משהו. היכולת להפעיל את המזגן מרחוק מבטיחה שהטמפרטורה אופטימלית מייד כשנכנסים לרכב.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, shimta כתב:

דבר מעניין שנתקלתי בו, 

בקריאה בפורמים, 

עושים ממש Tracking לרכב 

לאחר שהם מקבלים VIN מטסלה, 

מוצאים את האוניה הספציפית , מיקומה וכו'.

 

 


עם המשלוח לישראל קצת קשה לעקוב, כי ה ROUTES קצת שונים מהרגילים וזה הפעם הראשונה. 
בגלל שהפעם זה רכבים שמיוצרים בארה"ב ולא בסין, יש שתי אופציות, או מארהב (SFO) או מאירופה (הנמל בית שלהם הוא בבלגיה ZEEBRUGGE). מארה"ב לא נשאר מספיק זמן וגם אין בלו"ז ספינות שהמסלול שלהן מתאים. מאירופה יש ספינת גלנוע (RORO) אחת שיוצאת מאנטוורפן ומגיעה לאשדוד בסוף החודש (זה יכול להעבוד רק אם ישנעו את הרכבים מ ZEEBRUGGE לאנטוורפן לשילוח). אופציה אחרת זה להשתמש באותה ספינה שמגיעה לעקבה ולדובאי בתחילת מרץ.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, Haim_gds כתב:

שוב, רוב ה"פינוקים" במכוניות יוקרה פעם ופרמיום היום הם ברובם מיותרים.

-יש לי הרמה/הורדה אוטומטית של ההגה בכניסה/יציאה, השתמשתי בזה פעם אחת מתוך סקרנות ותו לא. לא ממש מצאתי צורך בזה.

-מושבים חשמליים ומראות עם זיכרונות לארבעה נהגים, לפני כשנה+ אשתי נסעה ברכב שלי,  זו הייתה מהפעמים הבודדות שלי עם הרכב שהשתמשתי בזה.

-שקעי USB מקדימה ומאחורה, בענתיקה שלי יש שקעי מצת מקדימה ומאחורה ובעזרתו של עלי (ממיר מצת-USB וראוטר זול) יש לי רשת מלאה ברכב.

-חימום מושבים/הגה, פחחח....

 

מה אני מפספס מבחינת פינוקים/פאר?

הקביעה שמה שאתה לא מוצא בו צורך, הוא בהכרח מיותר לכולם, היא טיפה בעייתית בלשון המעטה.

יש אולי מצב שיש דברים שאתה לא מוצא בהם צורך אבל אחרים כן? 

לפי הפירוט שלך אפשר גם לומר שהמסך הגדול מיותר, כי אפשר לקנות פיאט 127 ולהתקין בה אייפד על זרוע מעלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, stas12 כתב:


עם המשלוח לישראל קצת קשה לעקוב, כי ה ROUTES קצת שונים מהרגילים וזה הפעם הראשונה. 
בגלל שהפעם זה רכבים שמיוצרים בארה"ב ולא בסין, יש שתי אופציות, או מארהב (SFO) או מאירופה (הנמל בית שלהם הוא בבלגיה ZEEBRUGGE). מארה"ב לא נשאר מספיק זמן וגם אין בלו"ז ספינות שהמסלול שלהן מתאים. מאירופה יש ספינת גלנוע (RORO) אחת שיוצאת מאנטוורפן ומגיעה לאשדוד בסוף החודש (זה יכול להעבוד רק אם ישנעו את הרכבים מ ZEEBRUGGE לאנטוורפן לשילוח). אופציה אחרת זה להשתמש באותה ספינה שמגיעה לעקבה ולדובאי בתחילת מרץ.

 

אולי ימסרו את המכוניות באילת ולא יגבו מע"מ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, eladts כתב:

 

הגהינום כבר קפא, בעדכון התוכנה האחרון יש כבר ממשק בעברית. העדכון עוד לא הגיע לרכב שלי עדיין אז לא יודע בקשר לפקודות קוליות בעברית.

חח אני יודע לגביי זה, דיברתי על הפקודות הקוליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתקפה ממשיכה, ואכשיו מוניות כשבתוך הכתבה מציגים "ממצאים" על שימוש בטסלה כמונית במקומות אחרים בעולם.

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HyTT4HUZO

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני שעתיים, eitanuch כתב:

כן, רק חבל שבארץ אומרים לך על הדרך במוסך שאתה חייב גם להחליף פלאגים כי <הכנס סיבה כלשהיא שתעבוד על צרכנים תמימים>

אני לא מכיר יבואן שקורא ללקוחות להגיע למוסך רק בשביל לעדכן גרסה (כמובן לא כזו שמעדכנת דברים קריטיים/בטיחותיים). עושים את זה במהלך טיפול - ככה הם גם "מעודדים" אותך לעשות את הטיפולים אצלם, כי אחרת לא תקבל את העדכונים האלה.

 

לפני שעה, eladts כתב:

זו בדיוק הסיבה שיצרנים אחרים לא מבצעים עדכונים OTA. הם רוצים שתכנס למוסך מורשה ועל הדרך ידחפו לך החלפת שמן, פלאגים, פלטינות ואלמנט. האבטחה זה רק תירוץ. תחשוב שהיית צריך להביא את המחשב למעבדה מורשית מיקרוספט כדי להתקין עדכונים לחלונות.

משיחות עם כמה מהנדסים/מנהלי מחלקות אצל יצרנים, האבטחה היא לא תירוץ, אצל רוב היצרנים יש כמה מערכות מחשב שמנותקות לחלוטין אחת מהשניה. סתם לדוגמה - מערכת ההיגוי האוטומטי של תיקון הסטיה ו/או החניה האוטומטית לא מקושרת למערכת הניווט למשל שמחוברת לאינטרנט. לכן, אם אתה רוצה לעדכן משהו שקשור להיגוי, אתה חייב לעשות את זה באמצעות חיבור פיזי. זה לפחות מה שנאמר לי. אבל אני לא חושב שיש להם סיבה לשקר בנושא הזה - היכולת לדחוף עדכוני OTA היא selling point מאוד משמעותי ואני לא חושב שהם יוותרו עליו בשביל לדחוף עוד סט פלאגים למישהו.

 

ההבדל בין מכונית למחשב הוא שאם מישהו משתלט לך על המחשב הוא לא יכול להכניס אותו ואותך ביחד לתוך הקיר הקרוב.

טסלה (יותר נכון אילון) פשוט כרגיל מאמינה בה יותר מאשר באחרים והחליטה שהאבטחה שלה מספיק טובה. וכנראה שזה באמת המקרה אם אף אחד לא גרף את הפרס שהם הציעו. יצרניות מסורתיות כנראה פשוט מעדיפות לא לבדוק את זה.

 

לפני שעה, eitanuch כתב:

בדיוק. תירוצים במסווה של סקיוריטי הם בגדר בלוף. למה הסמסונג גלקסי שלי יכול לקבל עדכוני אנדרואיד אבל האוטו לא? כמות הדטא שיש לי על הטלפון היא מאסיבית והסכנה בפריצה קיימת גם היא.

כנ"ל.

 

לפני כשעה, eladts כתב:

הגהינום כבר קפא, בעדכון התוכנה האחרון יש כבר ממשק בעברית. העדכון עוד לא הגיע לרכב שלי עדיין אז לא יודע בקשר לפקודות קוליות בעברית.

לתרגם ממשק כתוב זה כל כך הרבה יותר קל מאשר להתאים ממשק מדובר. כל כך כל כך. ואחרי שתרגמתי כמעט את כל האתר הזה, אני חושב שאני יכול לדבר מניסיון 😁

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין. ובכל זאת, כל טיעון רק מחזק את הבחירה שלי בטסלה. 

 

אגב, לגבי התרגום של הממשק הקולי אני לא בטוח שהוא מסובך כל כך. רוב הפיתוח בתחום נעשה סביב חקירה של מודל מתאים. ברגע שהוא קיים (וכנראה שהוא כבר קיים אם יש שליטה באנגלית), זה 80 אחוז מהעבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...