Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 7 דקות, evc כתב:

אני מתכוון להתחבר ללוח חשמל שנמצא בדירה שלי.

מה מגבלת ההספק הדירתי שלך? 

אם זה 25A - לא תוכל גם להטעין רכב וגם להפעיל מזגן

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חיבור חד פאזי רגיל. אני אגדיל אותו לתלת פאזי.

 

כרגע זה רק תכנון כללי ועוד לא ירדתי לפרטים.

 

אמנם פתחתי הזמנה על הטסלה מודל 3 מועד אספקה לחודש יוני, אבל אני מתכוון לבטל את ההזמנה ולרכוש מודל y בתחילת שנת 2022, גם הרכב יותר מתאים לי וגם אני מקווה להנות בכל זאת מירידת ערך מופחתת בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

תפנה לועד הבית או חברת החשמל עם בקשה להתקנת עמדת טעינה של 32A ותקבל עובדות.

מה שכתבתי אלה לא תחזיות - זה מצב היום והוא גרוע.

המצב הזה אני לא רואה משתנה בשנים הקרובות - זאת התחזית.

למי שיש לו תחזית אופטימית יותר מוזמן לפרסם.

 

שיא צריכת החשמל הוא בין שעות 6 ל 9 בערב. לכל בניין יש הספק מקסימלי שחברת החשמל מרשה.

בגלל זה חה"ח דרשה בזמן בטר פלייס שכל טעינה של רכב חשמלי תהיה טעינה מנוהלת כדי שלא כול מכוניות באותו בניין יידרשו חשמל בו זמנית.

לא יודע לגביי תחזיות ונבואות..אני פניתי לחברת הניהול שמנהלת את הבניין שלי, הסתבר לי שכבר פנו אליהם לפניי והם עומדים להתקין כמה עמדות הטענה על חשבונם בחניון של הבניין. אז כן זאת לא עמדה פרטית כמו במוסך בבית פרטי, אבל בתור אחד שלא נוסע המון גם אם ביום כלשהו כל העמדות יהיו תפוסות..אטעין יום אחרי זה. מה גם שאני ספציפית גר בערך 1-2 ק"מ מהמיקום של העמדות סופרצ'ראג' של טסלה בחיפה ויש 500 מטר מהם עוד עמדות של חברות אחרות (למקרה חירום). ככה שאני לא מודאג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, EvGriga כתב:

מה מגבלת ההספק הדירתי שלך? 

אם זה 25A - לא תוכל גם להטעין רכב וגם להפעיל מזגן

טכנית בבתים ישנים זה הספק,

במצב נתון בו הספק נשאר על 25A , 

אז החיבור למטען של טסלה יכול להיות 

2.8KW ל12A במודל 3 בסיסית זה יתן 17 קמ לשעה

3.8KW ל16A במודל 3 בסיסית זה יתן 24 קמ לשעה

זה לדעתי מצב די עדין , אז אולי יהיה רצוי להגדיל את החד פאזי ל 40A ,

ולתזמן את הרכב להטעין כך או כך רק בלילה 

כך או כך מודל 3 SR+ תומך בטעינה במטען בבית של עד 7.7KW 32A

הLR ומעלה תומכים ב 11KW /

 

 

לפני 5 דקות, evc כתב:

חיבור חד פאזי רגיל. אני אגדיל אותו לתלת פאזי.

 

כרגע זה רק תכנון כללי ועוד לא ירדתי לפרטים.

 

אמנם פתחתי הזמנה על הטסלה מודל 3 מועד אספקה לחודש יוני, אבל אני מתכוון לבטל את ההזמנה ולרכוש מודל y בתחילת שנת 2022, גם הרכב יותר מתאים לי וגם אני מקווה להנות בכל זאת מירידת ערך מופחתת בהמשך.

שווה גם לבדוק חד פאזי 40A . או תלת פאזי 40AX3

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, shimta כתב:

כך או כך מודל 3 SR+ תומך בטעינה במטען בבית של עד 7.7KW 32A

הLR ומעלה תומכים ב 11KW /

זה נכון רק לגרסא האמריקאית, האירופאית שנמכרת בארץ תומכת ב 11KW בכל הגרסאות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, shimta כתב:

@eladts

זה ברור, זה לא סותר את מה שאמרתי, 

אבל לדוגמא אדם בבית פרטי, 

ישלם התקנה של 2500 ש"ח לאפקון?

כשעלות התקנה יקרה יותר מאשר העמדה עצמה.? 

אם יש לו חוש טכני, יתכן והוא יעשה לבד. 

לפחות עד לחיבור לארון, ויזמין חשמלאי לחבר את הנתיך. 

שוב אני מתאר סיטואציה, לא ממליץ לעשות לבד.

 

 

 

 

 

לפני 13 שעות, Y_u_v_a_l כתב:

אני קונה את הפרפורמנס ו 2,500 ש"ח מפריע לי, וביטוח שיקר באלף ש"ח יותר ממה שהוא אמור להיות מפריע לי.

אם אני קונה רכב במחיר כזה זה אומר שאני זורק בכל מקום אלפי ש"ח לאוויר ולא מעניין אותי?

 

לפני 10 שעות, shellcase כתב:

אני חושב שאתה מגזים.
בתור אחד שיודע את העבודה (גדל עם אבא חשמלטור בבית וחיווט חצי מהבית יחד איתו, כמעט מאפס), זה רחוק מאד מאד מDIY למתחילים בסגנון החלפת שקע.
אתה צריך למשוך חיווט (מתאים), לשים פיוז בארון חשמל, זה יכול לכלול גם עבודת גבס\חציבה\קידוח. לגמרי לא משחק ילדים.
2500 ש"ח שכוללים גם את עלות החומרים זה לא כסף גדול ביחס לעבודה, השאלה אם זה מחיר גלובאלי או שזה הבסיס.

 

לפני 3 שעות, Haim_gds כתב:

מעליבה אותי גישת היצרנים המתייחסת אלינו כדבילים. בחייאת, לתקוע באמצע המודעה "חיבור USB מאחורה" כאילו זה "הזרקת ניטרו מובנית" נשמע לי כזלזול באינטליגנציה.

זה לא זלזול באינטליגנציה, זה מה שצרכנים מחפשים. 

חובבי רכב הם בערך 0.3% (לא, ברור שלא בדקתי, אל תהיו מצחיקים) מכלל בעלי המכוניות. ואם אני יצרן/משווק/מפרסם/מוכר של איזשהו מוצר, אני כנראה אעדיף לאפיין אותו ולשווק אותו ל-99.7% מהלקוחות הפוטנציאליים ולא לקבוצה של Sweaty driving nerds (נו אופנס, כן? גם אני כזה) שמטרחנים כל היום על האם עדיף חלוקת משקל של 45:55 או 55:45 ובסוף קונים ספורטאז' 1.6 בסיסי כי זה מה שאישתם החליטה 😂

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

 וברצינות - איך נושא כל התפעול והאפליקציות על מסך הטסלה מתיישב עם בטיחות ועם החוק לגבי מסך הניתן לצפיה ממושב הנהג?

לא באמת אוכפים את זה. אוכפים מסרונים, אינטרנט, סרטונים וכו'. 

 

לפני שעה, vadim6385 כתב:

מקווה שיהיו כבר רכבים חשמליים שהם כמו קורולה סאן, רק חשמלי. לא רוצה את כל השטויות מסביב.

כבר יש, MG ZS, ניסאן ליף, לקסוס UX, פיג'ו 208/2008, יש כמה מכוניות חשמליות שחוץ מאשר יחידת ההנעה, אין בהן שום דבר עתידני או יוצא דופן.

 

לפני כשעה, EvGriga כתב:

תפנה לועד הבית או חברת החשמל עם בקשה להתקנת עמדת טעינה של 32A ותקבל עובדות.

אני חושב ש-32 אמפר זה הרבה מדי בשביל עמדת טעינה ביתית. 

אם ניקח תצרוכת חשמל די ליברלית של נניח 200 וואט לק"מ (במודל 3 זה 150 ו-180 ב-SR+ ו-LR בהתאמה), אז בשביל יומיים-שלושה של נסיעות "רגילות", שהם נגיד 100 ק"מ סה"כ, אתה צריך לטעון 20 קוט"ש. 

גם המטען הכי פשוט, שנותן 3.7 קילו-וואט (16A), יעשה את זה תוך 5 וחצי שעות. 

אני חושב שבבתים משותפים, ההספק המקסימלי של מטען צריך להיות מקביל להספק המקסימלי של המעגלים שכבר קיימים בדירות, וה"פיוז" הראשי של הדירה צריך להישאר ללא שינוי כדי לא להגיע למצב שמעמיסים על התשתית של הבניין יותר ממה שתוכנן. 

 

לפני כשעה, eitanuch כתב:

סתם תהייה - איזה מניע רציונאלי יש לשכן להתנגד להתקנת עמדת טעינה בחנייה משותפת? 

מכיר את הבדיחה על שלושה אנשים שמוצאים ג'יני, והוא אומר להם שהוא ייתן לכל אחד משאלה, אבל שיקחו בחשבון שכל דבר שאחד מהם יבקש, השניים האחרים יקבלו פי שניים.

הראשון מבקש מיליון דולר כי מה אכפת לו שלאחרים גם יהיה מלא כסף.
השני מבקש חניה מלאה בכל הדגמים של המכוניות האקזוטיות בעולם כי מה אכפת לו שלאחרים יהיה שניים מאותו דגם.

השלישי, אחרי הרבה מאוד מחשבה, מבקש שהג'יני יוציא לו עין.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, motizkn כתב:

ההתקפה ממשיכה, ואכשיו מוניות כשבתוך הכתבה מציגים "ממצאים" על שימוש בטסלה כמונית במקומות אחרים בעולם.

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HyTT4HUZO

 

שכל המשלוחים עד יוני מכורים, ברור שלא ימכרו למוניות כרגע.

שיהיה להם מלאי רציף יותר, ייתכן ואז יציעו את הרכב גם למוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.2.2021 בשעה 10:08, bobi כתב:

רכב באורך של 4 מטרים יותר קשה להסתיר מטלפון. מצלמה ניתן לשים בכל רכב. צבא שיודע לשגר לווינים לחלל צריך לדעת לנטר את כניסת הרכבים לבסיסים שלו

אין כל בעיה להפעיל jammer על ערוצי התקשורת של הרכב. הבעיה תמיד תהייה אופן איסוף המידע על ידי הרכב, שזו תעלומה למשתמש המצוי ואולי גם למדינה כרגע (עד שתסתיים ההנדסה לאחור על ידי מי שצריך לעשות זאת) והאם המידע שנאסף ישלח לשרת המרוחק מיד שתתחדש התקשורת. 

 

המצחיק הוא, שבכניסה למתקן תעשייה בטחונית ביקשו ממני לכסות את המצלמה אבל ה XV לידי עם eye-sight  נכנס ללא בעיות. לא מאמין שמישהו שם יודט אם המערכת לא מאכסנת מידע.

לפני 32 דקות, itsik170 כתב:

 

שכל המשלוחים עד יוני מכורים, ברור שלא ימכרו למוניות כרגע.

שיהיה להם מלאי רציף יותר, ייתכן ואז יציעו את הרכב גם למוניות.

כאילו שכאן זה סקנדנביה וצי המוניות בעיר כל כולו הייברידי. בפעם האחרונה שלי בשטוקהולם, כמעט כל המונית שראיתי היו פריוס או הברידי אחר. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו הצליח ליצור קשר עם טסלה ישראל בשבועיים האחרונים ?

אני מתקשר כל יום ויש תקליט באנגלית שטסלה ישראל לא זמינה.

נסיתי גם לשלוח מייל , כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

מקווה שיהיו כבר רכבים חשמליים שהם כמו קורולה סאן, רק חשמלי. לא רוצה את כל השטויות מסביב.


יש כבר רכב חשמלי שהוא גם מקרר

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו הצליח ליצור קשר עם טסלה ישראל בשבועיים האחרונים ?
אני מתקשר כל יום ויש תקליט באנגלית שטסלה ישראל לא זמינה.
נסיתי גם לשלוח מייל , כלום.

יש כמה שטוענים שכן. אני אישית לא קיבלתי מהם תשובה לא בטלפון (השארתי הודעה) ולא במייל [emoji2369]
 
שכל המשלוחים עד יוני מכורים, ברור שלא ימכרו למוניות כרגע.
שיהיה להם מלאי רציף יותר, ייתכן ואז יציעו את הרכב גם למוניות.

בשביל הפדנטיות, משלוח אחד, לא משלוחים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, shimta כתב:

טכנית בבתים ישנים זה הספק, במצב נתון בו הספק נשאר על 25A , 

אז החיבור למטען של טסלה יכול להיות 

2.8KW ל12A במודל 3 בסיסית זה יתן 17 קמ לשעה

3.8KW ל16A במודל 3 בסיסית זה יתן 24 קמ לשעה

זה לדעתי מצב די עדין , אז אולי יהיה רצוי להגדיל את החד פאזי ל 40A ,

ולתזמן את הרכב להטעין כך או כך רק בלילה 

כך או כך מודל 3 SR+ תומך בטעינה במטען בבית של עד 7.7KW 32A

הLR ומעלה תומכים ב 11KW /

 

 

שווה גם לבדוק חד פאזי 40A . או תלת פאזי 40AX3

 

 

 

 

המצב האופטימלי מבחינת עלות/תועלת: עמדת טעינה בזרם 16A. גם אם מדובר בתלת פאזי, ובמיוחד אם מדובר בחד פאזי. להשקיע בעמדת טעינה ובהתקנה שלה עבור פחות מזה לא נראה לי חכם.

ברוב הדירות יש חיבור 25A, שלא מספיק להחזיק טעינה של 16A בגלל יתר צרכני החשמל בדירה. צריך 32A בשביל ראש שקט.

חברת החשמל תשמח להגדיל את החיבור מ-25A ל-40A, תמורת כ-2,500 שקל ועוד כמה שקלים בחשבון החודשי, אבל יש חשמלאים שמציעים פתרון אחר פשוט יותר שמסתפק ב-32A שבמילא מגיעים לארון החשמל בלי הגדלה.

 

למיטב ידיעתי כל רכב חשמלי שיכול להיטען בטעינה תלת פאזית, וזה כולל את כל דגמי טסלה בתקינה אירופאית כמו שכתבו כאן, ייטען בכיף ב-11kw (שהם 230V כפול 16A כפול 3 פאזות). המשמעות היא טעינה של ק"מ אחד בדקה. שליש מזה בחד פאזי.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Haim_gdsאני חיפאי, גם אני הייתי מתניע את הפיאט בירידה.

 

@evc שתי בעיות אפשריות עם השכנים: האחת עניין החיבור למערכת החשמל, אותומפתרת. השני הוא בניה בתוך החניון, לכן שאלתי על סמיכות למונים. אם לא יצריך חציבה וחא יפגע באספקת החשמל לשאר הדיירים כנראה לא יתנגדו.

 

לגבי אספקת החשמל לדירות - עד כמה שאני זוכר כבר שנים רבות זה חד פאזי 40 אמפר (25, ואפילו 15 אמפר רק בדירות ישנות מאד), או 25X3 אמפר. אבל, כמובן, כל אחד צריך לבדוק כמה יש לו ועד כמה הוא יכול להתרחב. בדירה הקודמת שלי היה במקור חיבור חד פאזי 40 אמפר, אבל הלוח הוכן מראש לתלת פאזי 25X3 אמפר, השדרוג דרש מעט עבודה של החשמלאי והתקנת מונה חדש, לא יותר מדי זמן או כסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, Cadillac58 כתב:

ברוב הדירות יש חיבור 25A, שלא מספיק להחזיק טעינה של 16A בגלל יתר צרכני החשמל בדירה. צריך 32A בשביל ראש שקט.

חברת החשמל תשמח להגדיל את החיבור מ-25A ל-40A, תמורת כ-2,500 שקל ועוד כמה שקלים בחשבון החודשי, אבל יש חשמלאים שמציעים פתרון אחר פשוט יותר שמסתפק ב-32A שבמילא מגיעים לארון החשמל בלי הגדלה.

 

הפתרון של 32A אפשרי - אבל לא חוקי. ויכול לגרור ניתוק החמשל לדירה ע"י חברת חשמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

אז בשביל יומיים-שלושה של נסיעות "רגילות", שהם נגיד 100 ק"מ סה"כ

בשביל 30 ק"מ ליום אולי בכלל מספיק פלאג-אין הייבריד (כמו פריוס פלאג-אין) - יותר זול ובטריה מספיקה ל כ-50 ק"מ

אז באמת מספיק 16A.

למי שרוצה לנסוע 80-100 ק"מ ולפעמים יותר ביום עם רכב חשמלי זה לא מספיק.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...