Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, אודי עציון כתב:

לגבי טעינה ביתית: כמעט כל יבואני הרכב מספקים עמדת טעינה והתקנה בסיסית ברכישת רכב חשמלי

 

MG - לא כולל התקנה, פז'ו - 1,500 ש"ח על ההתקנה, אופל - 1,500 ש"ח התקנה. משום מה שכחת לציין את המספרים האלו בכתבה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, robertf כתב:

אודי, לגבי האיכות. המודל 3 שנהגת בה היתה לפני או אחרי השינויים במודל 21?

 

 

נהגתי במכונית ב-2018, בדגם עם שני המנועים. 

 

לא כל האנשים הגיעו לעמוד השני, ואין סיבה שלא להציג מייד את המחיר הסופי, כולל מה החלק של המסים בתוכו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, אודי עציון כתב:

לא כל האנשים הגיעו לעמוד השני, ואין סיבה שלא להציג מייד את המחיר הסופי, כולל מה החלק של המסים בתוכו.

עם זה חייבים להסכים. הצגת המחיר הכולל את כל המיסים כבר בדף הראשון הייתה יותר טבעית, חוסכת בלבול, מיישרת קו עם הנהוג בישראל ואפילו הנהוג בטסלה בכמה שווקים אירופאים. מה גם שהמספרים הסופיים כל כך אטרקטיביים, למה לא להשוויץ בהם כבר בהתחלה ולהשתיק את הטענות שזה לא כולל מיסים בעשרות אלפים? לטעמי שיקול מוטעה שעדיף לתקן.

בלי קשר זה כמובן מבורך שחשפו את עלות המיסים. 

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58
  • אהבתי 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, פבל כתב:

מזה. סובלים מזה אחושרמוטה. 

 

 

אין בתכל'ס הרבה הבדל אם הטעינה היא 15 או 20 ק"מ, וההערכה של 15 ק"מ לשעה כתובה באתר העברי של החברה. כך או כך, צריך עמדת טעינה.

 

ועמדת וטעינה לא עולה 2% ממחיר הרכב, לפחות לא עמדת קיר קבועה. 

 

ומוזמן שוב לתקן אותי לגבי התקנת העמדות כחלק ממחיר הרכב. מה שכתבתי התבסס על שיחות עם חברות הטעינה, לא עם היבואנים. מי שרוכש מהם באופן פרטי גם ישלם יותר, לקוחות היבואנים נהנים כאן מהנחת כמות מקובלת. יש ליבואנים כן אינטרס מסוים לאשר את עמדות הטעינה הביתיות, שלקוחות לא ישתמשו במוצרים לא ככ איכותיים, יקצרו את האוטו ואת הסוללה, וגם זה מוסיף להם מוטיבציה למכור עמדה כחלק מהעסקה.

 

היו בכתבה גם יתרונות וגם חסרונות של המכונית והשימוש בה. היא אכן לא הייתה העתק והדבק להודעה לעיתונות שטסלה נזכרו לשלוח אחרי שהרשת הוצפה בדיווחים שגויים על מודל 3 ב-169 אלף שקל לא כולל מסים (מחיר שאכן מוצג כך באתר, למרות שהוא כולל את המע"מ, אך לא את מס הקנייה).

 

הייתי נזהר לפני שהייתי מזהה פה דפוסים ומחלק ציונים ברוח הפרוטוקולים של זקני ציון. כתבי הרכב הם ממש לא קבוצה הומוגנית.  

 

טסלה היא אכן חברה שלא קל לכסות, תשובות לשאלות שלי מגיעות לעתים באיחור של שבוע, כמו מדוע הם לא מוכרים כרגע לנהגי מוניות. זו תוצר לוואי של כל התנהלות החברה, גם מתעניינים בארץ מתקשים לקבל תשובות, והתלונה קיימת גם בעולם. רכב זה מוצר שדורש הרבה שירות לקוחות, לא רק במיילים. מקווה שמדובר רק בחבלי לידה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Cadillac58 כתב:

עם זה אנחנו חייבים להסכים. הצגת המחיר הכולל את כל המיסים כבר בדף הראשון הייתה יותר טבעית, חוסכת בלבול, מיישרת קו עם הנהוג בישראל ואפילו הנהוג בטסלה בשווקים אירופאים. מה גם שהמספרים הסופיים כל כך אוטרקטיביים, למה להסתיר אותם?

בלי קשר זה כמובן מבורך שחשפו את עלות המיסים. 

 

אני חושב שהסיבה לדרך המוזרה שבה טסלה מציגים את המחירים נובעת מהיכולת לבנות את הרכב עם תוספות. כיוון ששיטת חישוב המיסוי משתנה בהתאם למחיר, אי אפשר לדעת, עבור דגם +SR איזו שיטה תהיה בשימוש ולכן זה בעיתי לרשום את המחיר המלא של התוספות. לרשום את מחירי התוספות בתור טווח היה מעלה תמיהות. עם זאת, היה ניתן להציג זאת בצורה ברורה יותר.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, אודי עציון כתב:

 

ועמדת וטעינה לא עולה 2% ממחיר הרכב, לפחות לא עמדת קיר קבועה. 

 

לרוב אודי, אם טוענים טענה, צריך להוכיח אותה. או לפחות לכתוב קצת יותר מ "זה לא ככה".

 

אם הגעת להווכח ולהגן על דעתך - בכיף באמת, אישית אני גם אקרא עם ראש פתוח ואולי אשנה את דעתי.

אבל צריך להיות אזשהו ביסוס.

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, אודי עציון כתב:

לא כל האנשים הגיעו לעמוד השני, ואין סיבה שלא להציג מייד את המחיר הסופי, כולל מה החלק של המסים בתוכו.

 

 אני מתקן. המחיר הסופי כולל מיסים מופיע כבר בעמוד הראשון בקונפיגורציה. 

 

1315459227_Screenshot2021-02-16at20_58_26.thumb.png.a8f62637d84c8cec0cc24b07b7ac413b.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוברט תעיף מבט שוב על המחירים בתמונה שהעלית, הם לא כוללים את מלוא המסים.

 

בעצם רק המחיר של הדגם המסומן פרפורמנס מופיע למטה כשהוא כולל את מלוא המסים.

 

אכן הצגת מידע בצורה לקויה.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים כוללים מיסים כבר בעמוד הראשון. 

בבחירה של הדגם, המחיר למטה הוא המחיר כולל מיסים. אם בתהליך הרכישה משנים את הקונפיגורציה, המחיר כולל מיסים המופיע למטה משתנה בהתאם.

אני לא רואה את זה מטעה באיזשהו אופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, evc כתב:

רוברט תעיף מבט שוב על המחירים בתמונה שהעלית, הם לא כוללים את מלוא המסים.

 

בעצם רק המחיר של הדגם המסומן פרפורמנס מופיע למטה כשהוא כולל את מלוא המסים.

 

אכן הצגת מידע בצורה לקויה.

 

 אתה טועה. המחיר של הפרפורמנס מופיע כולל מיסים כי זה הדגם שבחרתי במקרה הזה. 

 

 

 

1952503268_Screenshot2021-02-16at21_22_27.thumb.png.341ebb455503ce40d6e9bd2267d04791.png

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמבלבל הוא שבתפריט בצד שמאל מופיעים המחירים ללא מיסים (פרט למע"מ שחובה לכלול לפי חוק) בעוד שבסיכום בצד ימין המחירים כוללים את כל המיסים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אודי עציון כתב:

 

ועמדת וטעינה לא עולה 2% ממחיר הרכב, לפחות לא עמדת קיר קבועה. 

 

אני לא הולך להיכנס לכל הויכוחים פה, אבל בדיקה מהירה מראה פה שאתה טועה לפחות לגביי רוב הדגמים של הדגם 3 ובטח שלגביי האחרים. טסלה (דרך אפקון) מוכרים ללקוחות את עמדת ההטענה ב 2,000 ש"ח, וכמו שכבר פורסם פה ובקבוצות שונות אחרי התייעצות גם עם אפקון וגם חברות נוספות שיכולות לבצע את ההתקנה - העלות הכוללת (אלא אם מדובר במקרה מסובך במיוחד) אמורה להגיע לכ-4,500 ש"ח.

דהיינו 2.5% ממחיר הדגם הזול ביותר של דגם 3, ו 2% ומטה לגביי כל שאר הדגמים שטסלה מציעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, פבל כתב:

לגבי קצב הטעינה, טחנו כאן את הנושא כבר, אבל זה כמובן מאוד תלוי באיזו עמדה מדובר. הנתון שאתה מדבר עליו, 15 ק"מ לשעת טעינה, הוא כנראה הערכת חסר פראית שמקורה ברשת החשמל הצפון אמריקאית שעובדת על מתח של 110 וולט, פחות מחצי מזה "שלנו". בתשתית של 230 וולט כמו זו של ישראל (ואירופה, ושאר העולם הנאור) גם העמדה הבסיסית ביותר (קרי סתם כבל שיוצא משקע) תספק שווה ערך של כ-20 ק"מ בשעה. אני מניח שהרקע שלי בלימודי חשמל עוזר לי כאן קצת עם החישובים (לפחות בכל הנוגע ל-80% הראשונים של הסוללה שיכולה להיטען בקצב מקסימלי, לאחר מכן הוא יורד), אבל זה ממש רחוק ממיסטיקה וקל מאוד לחשב את הדברים האלה. 

 

הירידה בקצב הטעינה ככל שהסוללה מתמלאת רלונטית בעיקר לטעינת DC מהירה וכמעט ולא משפיעה בטעינת AC, בטח שלא בעמדה בסיסית שמחוברת לשקע ביתי ומוגבלת גם ככה ל-2.3kW.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם הנושא כבר עלה (אני לא ראיתי), אבל אתם יודעים שלפי חוזה הרכישה של טסלה פה ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום ממסירת הרכב? להחזיר את הרכב ולקבל בחזרה את הכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...