Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני חושב לקנות אופל מריבה שנת 2014 מאחת חברות הטרייד אין הגדולות, אהבתי את הרכב ואת המחיר.

העניין הוא שכשלקחתי אותו לבדיקה התגלו תקלות במחשב. שאלתי את איש המכירות והוא אמר שזה קורה כי הם מנתקים את המצבר והמחשב טועה וסתם מראה תקלות, והם יאפסו לי את המחשב. מה דעתכם? נשמע לי קצת מוזר.. לגבי נזילת מים אפשרית - אמרו שיבדקו. את הצמיגים יחליפו.

 

צירפתי את דוח התקלות ותוצאות הבדיקה:

מחשב.JPGבדיקה.JPG

 

תודה!!

פורסם

תתרחק כמו מאש, סיפורי איש מכירות אשר יעלו לך ביוקר.

הרכב לא סחיר , חפש מיד פרטית עם ספר טיפולים מסודר ותחסוך הרבה כאב ראש אם זה באמת הרכב שאתה רוצה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

run forest run

 

נסעתי רבות באירופה בדור הראשון, מנוע דיזל, היה תענוג של רכב.

כאן הגיע רק הדור האחרון, ורק בנזין. שילוב מקולל בחסות שיא ההזנחה של GM את המותג אופל.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
תתרחק כמו מאש, סיפורי איש מכירות אשר יעלו לך ביוקר.

הרכב לא סחיר , חפש מיד פרטית עם ספר טיפולים מסודר ותחסוך הרבה כאב ראש אם זה באמת הרכב שאתה רוצה.

 

הם מתחייבים שאין באמת תקלות ונותנים אחריות ל3 חודשים לגבי התקלות שהמחשב מראה. אתה טוען שהתקלות האלו אמיתיות? מה המשמעות שלהן? תודה..

פורסם

עזוב שאלות ועזוב חרטוטים, פשוט תקשיב לכולם וברח מזה בריצה!

 

הנה הוא לא מקשיב...

הנה שוב זה קורה...

הנה אני רואה אותו לוקח...

 

עוד 4 חודשים שרשור חדש - הרכב לא מניע וכל הנורות דלוקות - מה עושים?

 

בקיצור ברח, עכשיו! :p

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
שאלתי את איש המכירות והוא אמר שזה קורה כי הם מנתקים את המצבר והמחשב טועה וסתם מראה תקלות, והם יאפסו לי את המחשב.

 

המחשב לא טועה. הם יאפסו את התקלות ואחרי כמה חודשים תהיה תקוע עם נבלה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
עזוב שאלות ועזוב חרטוטים, פשוט תקשיב לכולם וברח מזה בריצה!

 

הנה הוא לא מקשיב...

הנה שוב זה קורה...

הנה אני רואה אותו לוקח...

 

עוד 4 חודשים שרשור חדש - הרכב לא מניע וכל הנורות דלוקות - מה עושים?

 

בקיצור ברח, עכשיו! :p

 

קרעת אותי!!!

כמה שזה נכון!!

כל אחד חושב -לי זה לא יקרה!

אני זוכר אותי בתור חמשוש( כיתה ט') שומע מבן דוד שלי :" אתה לא תשמע לי-אבל תשקיע בבגרויות..."

4 שני אח"כ אני אומר לשכן שלי :" אתה לא תשמע לי-וגם אני לא שמעתי...אבל תשקיע בבגרויות..."

כנראה שככה זה העולם...

פורסם
הם מתחייבים שאין באמת תקלות ונותנים אחריות ל3 חודשים לגבי התקלות שהמחשב מראה. אתה טוען שהתקלות האלו אמיתיות? מה המשמעות שלהן? תודה..

 

אתה בכוח רוצה להיכנס לצרות ?

איש המכירות יגיד לך בדיוק מה שתרצה לשמוע על מנת למכור את הרכב.

אני טוען שאתה לא רוצה לבדוק על עורך אם התקלות הללו אמיתיות..., כל אחת מהן בעלת פוטנציאל של בין מאות לאלפי שקלים לתיקון במיוחד במודול כריות האויר.

בא לך לצאת להרפתקאה שכולה על חשבונך אז לך על זה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אתה בכוח רוצה להיכנס לצרות ?

איש המכירות יגיד לך בדיוק מה שתרצה לשמוע על מנת למכור את הרכב.

אני טוען שאתה לא רוצה לבדוק על עורך אם התקלות הללו אמיתיות..., כל אחת מהן בעלת פוטנציאל של בין מאות לאלפי שקלים לתיקון במיוחד במודול כריות האויר.

בא לך לצאת להרפתקאה שכולה על חשבונך אז לך על זה.

כבר סיימון וגרפונקל שרו בשיר "המתאגרף"

 

"אדם שומע את מה שהוא רוצה לשמוע ומתעלם מהשאר"

פורסם

אני לא חושב שיש קשר בין ההמלצה שיש לגבי הרכב לבין התקלות שאתה רואה במחשב,

 

כאשר קניתי את המאזדה החליפו מצבר חדש והופיעו תקלות מחשב בבדיקת הדיאגנוסטיקה, בפועל הכל עבד ברכב.

 

אך אחרי שקניתי לקחתי למוסך מורשה לבדיקת מחשב, חיברו ואמרו הכל בסדר.

 

אחרי 4 חודשים וכמעט 4000 ק"מ, הכל פיקס, אין מנורות דולקות ולא תקוע.

 

בקיצור אין קשר לתקלות של המחשב שאותן תוכל לבדוק במוסך מורשה שבאמת הכל בסדר לפני רכישה, באופן כללי לגבי המריבה, ידוע לי שזה רכב לא מוצלח כל כך מבחינת אמינות.

×
×
  • תוכן חדש...