Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כל כך לא אדם של שופינג. חומרנות שלך אולי עושה המון רושם על אמריקאי ממוצע כי חינכו אותם מגיל 0 לעבוד כמו חמורים ולבזבז כסף ב-Mall הקדוש שלהם אחרת יחשבו שהם קומוניסטים.

 

מי שמשקיע אצלך חצי מיליון דולר בלי לבצע עליך Due Diligence הוא לא אדם חד במיוחד.

 

אולי קנית את החליפה ב-40 תשלומים והרכב בהשכרה? איך זה בדיוק מעיד על תזרים מזומנים שלך? איך זה מעיד האיתנות הפיננסית של החברה שלך? בחייך...

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מעניין...

הלקוחות שלי ברובם בכירים בהייטק, אנשים פשוטים הם לא קהל היעד שלי.

 

בנוסף, איפה החורים בסיפור שלי?

 

עצם העובדה שאתה קורא לזה שואו... זה בעיקר נובע מקנאה תהומית לאנשים שלא אוכלים שניצלים.

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

היה לי ממקרה עם לקוח שהגיע עם s500 חדשה, ישב, השאיר רשימה גדולה ואפילו לא התמקח.

 

אני שאלתי אותו מה עם תשלום ובטחונות והוא שיחק אותה נעלב שהוא עם מרצדס חדשה וקבלן גדול. אני התעקשתי והוא במסגרת ההיעלבות קם והלך. חצי שנה אחרי זה הוא נעלם עם חובות של עשרות מליונים.

 

לא חותם שום עסקה בלי לבדוק מי עומד מאחורי הגוף הזה ובלי לוודא שאקבל תשלום או את הסחורה המובטחת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מבלי להתייחס לשופוני ושניצלים.

 

אין פסול "להתלבש יפה", גם אם מעל המקובל בארץ, ואני בהחלט מעריך זאת אם מדובר שמישהו שעושה זאת מטעמי מחוייבות לסגנון אישי מסודר ומוקפד, ולא מטעמי שופוני (ובד"כ די קל להבחין). אישית היה נחמד לו יכולתי להתלבש יפה ביומיום, אבל זה מעבר ליכולת שלי להתמיד בכך, שלא לדבר על מז"א.

 

למהנדס מתחיל בארץ אין שום "מעמד מחייב", בפגישות עם אנשי מקצוע (לא מנהלים בכירים וכדומה) לא מעניין אף אחד מה אתה לובש ו/או עונד.

 

נכחתי לא מעט בפגישות, ישיבות וכנסים עם חו"לניקים מכל מיני מדינות, ואני יכול להעיד שלפחות בתחומי ההנדסה והטכנולוגיה, היחס בין מעמד וסגנון לבוש הוא הפוך - האיש הכי בכיר בסביבה מבחינה מקצועית הוא גם האיש הלבוש בלבוש הכי פשוט.

חזיר דיזל

פורסם
מעניין...

הלקוחות שלי ברובם בכירים בהייטק, אנשים פשוטים הם לא קהל היעד שלי.

 

בנוסף, איפה החורים בסיפור שלי?

 

עצם העובדה שאתה קורא לזה שואו... זה בעיקר נובע מקנאה תהומית לאנשים שלא אוכלים שניצלים.

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

איזה אבו נפחא

 

אבל אלה האמריקאים, מה שחשוב זו חליפה עם שעון ונעליים תואמים, רצוי עם תג מחיר של מעצב על ממילאנו. אם אני רוצה לשכור את שירותיך מה שיעניין אותי הוא המלצות של מי שכבר ביצעת לו פרוייקטים, אולי גם מידע על ההיסטוריה הכלכלית והמשפטית שלך. מצידי תבוא בבגדי עבודה (לא מסריחים). הרולקס והחליפה יכולים להיות זיופים סיניים, אני רוצה לדעת מה עומד מאחוריהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בוס שלי נוהג בטויוטה שנת 2005 בלי טאסות ומרכיב שעון ב-30

 

אצלי בעבודה כמה שהבן אדם יושב יותר גבוה, ככה האוטו שלו יותר ישן ומעפן (אם זה לא אוטו חברה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איזה אבו נפחא

 

אבל אלה האמריקאים, מה שחשוב זו חליפה עם שעון ונעליים תואמים, רצוי עם תג מחיר של מעצב על ממילאנו. אם אני רוצה לשכור את שירותיך מה שיעניין אותי הוא המלצות של מי שכבר ביצעת לו פרוייקטים, אולי גם מידע על ההיסטוריה הכלכלית והמשפטית שלך. מצידי תבוא בבגדי עבודה (לא מסריחים). הרולקס והחליפה יכולים להיות זיופים סיניים, אני רוצה לדעת מה עומד מאחוריהם.

בדיוק כך, אבל יש את הנושא של הרושם הראשוני.

אין לי פרסום, כל העבודה מגיעה מהמלצות אישיות של לקוחות, בד"כ פגישה ראשונה עם לקוח נעשית במשרד של הארכיטקט שלו או בבית הלקוח.

אין לי גם שום תיק עבודות שאני מציג, אני לא מאמין בתמונות, אני לוקח את הלקוחות הפוטנציאליים לפרוייקטים קיימים ונותן להם לדבר אישית עם לקוחות.

לגבי היסטוריה משפטית, אני מפנה כל לקוח לאתר של רשות הבניה, שם הוא יכול לבצע בדיקה מקיפה על הרישיון קבלן שלי, יש שם כל פרט כולל הכיסוי הביטוחי שלי.

 

הרכב שלי שכור, זה עולה לי יותר ממימון אבל משתלם לי יותר מבחינת מיסוי וגם פותר את הבעיה של שעמום מרכב.

 

שופוני זה לקנות נעליים שכתוב עליהם LV מכל הכיוונים, או חגורה של גוצ'י שעולה הון.

איכות זה ללבוש חליפה של Zegna שאף אחד לא יודע שהיא עלתה לי $2500 חוץ ממני.

אני קונה בגדים בצורה מאוד מסויימת וקפדנית, אין אצלי פוליאסטר, אין אצלי תוצרת סין, אני מסתכל על התפרים, על הגזרה ומחליט מה מתאים לי.

 

אנשים צרי עין וקמצנים לא יכולים להבין אז הם שיפוטיים מאוד בהכללה.

 

אתה יודע איפה כתוב על הנעל שלי את שם החברה? בתוך המדרס.

ומה לעשות, חליפה איכותית מרגישה ונראית טוב יותר מחליפה גנרית.

סוודר מקשמיר יעלה יותר מסתם סוודר סינטטי.

 

ואחזור לנושא השרשור, אני כרגע עם שעון של Porsche design, לא יקר מדי, לא מוגזם ומומלץ בחום, חובבי רכב תמיד יחמיאו, רכשתי אותו במכרז באיביי.

2e633ed66b1e5f353692ca3f5495b1ec.jpg

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם (נערך)

בנצי - תיק העבודות שלך עומד על יסודות (בקרקע) ולא על קרטון (באלבום). בודאי שזה עדיף.

 

אבל אני הזכרתי את הבדלי התרבות: אמריקאי במעמד המקצועי שלי לא מגיע לעבודה אלא בחליפה רשמית. לי יש חליפה אחת שרכשתי כאשר בני הבכור הגיע למצוות (וזה היה לפני למעלה מ-15 שנים). לבשתי אותה 6 פעמים - פעמיים בבר המצווה של כל אחד מהבנים (בבית הכסת ובמסיבה), וב-10 השנים האחרונות היא יצאה מארון רק פעם אחת, לצורך מעבר דירה. אני גם אוהב מאד לקשור עניבות, אבל האוסף הלא קטן שלי תלוי כאבן שאין לה הופכין, פשוט כיון שהן לא שימושיות בישראל. הפסקתי לקשור אותן אפילו בכנסים מקצועיים, וכך נוהגים גם העמיתים שלי, חוץ מאלה שעולים להרצות. לפני כ-10 שנה ניסיתי ללכת לעבודה עם עניבה וז'קט משך חורף אחד, וירדתי מהעניין. חזרתי לסריגים בחורף וחוצות פולו בקיץ. יותר נוח, יותר מתאים לאקלים, בסוף השימוש נזרק למכונת הכביסה לסיבוב ב-50 מעלות וחוזר לערימה בארון בלי גיהוץ. ואין לי ספק שאף לקוח לא מרגיש שהוא מטופל על ידי אדם פחות מקצועי או מכובד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מסכים איתך, אני חולק על כל מי שקורא לזה שופוני, אני לא חושב שרכישה של דברים יקרים היא הצורך להרשים את הסביבה.

אני נהנה להתלבש יפה ואישית אני מאמין הרושם ראשוני, זה לפתוח את הדלת, משם אני צריך לתת עבודה ולהוכיח את עצמי וכשאני ייצוגי הדלתות נפתחות בשבילי בקלות יתרה.

 

אני פשוט לא אוהב את הזלזול הרגיל של חלק מהמגיבים פה, התנשאות שכזאת שמקורה תסכול.

 

לקוח מתוחכם לא היה שוכר אותך גם אם היית מגיע עם חללית....

הלקוחות שלי שוכרים את שירותי כי אני אמין וכי אני היחידי שלוקח תשלומים לאחר ביצוע ולא להפך כנהוג בתחום.

אני לא חייב להסביר למה אני מבזבז את הכסף שאני מרוויח בדרך שבא לי, פשוט נהנה מזה, קניתי בית, יש לי 21 רכבים משולמים, אני גר בשכירות ועדיין שם בצד 50% מההכנסה שלי כל חודש.

שופוני זה לקנות משהו חסר משמעות על חשבון משהו הכרחי, זה לקנות ג'ינס ב1000 כשאתה מרוויח 4000.

אני נגעל מכל המותגים שנראים כמו שלט חוצות.

 

 

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

בתקציב שלך, CHRISTOPHER WARD

 

Thank me later :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חייב להודות שיש לו קולקציה לא רעה בכלל!

 

בתקציב שלך, CHRISTOPHER WARD

 

Thank me later :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

במה אתה עוסק, בנצי?

 

דרך אגב, אני לגמרי בעד העניין של האיכות מעל המיתוג שיש כיום בשוק. זה טרנד שגם הוא יחלוף מתי שהוא. כל הLV והבלנסיאגה למינהם תפסו תאוצה לא מוסברת. בסופו של דבר מה שחשוב זה איך האייטם שקנית גורם לך להרגיש. לכל אחד יש את המקום שלו.

פורסם (נערך)

אני פשוט לא אוהב את הזלזול הרגיל של חלק מהמגיבים פה, התנשאות שכזאת שמקורה תסכול.

 

לקוח מתוחכם לא היה שוכר אותך גם אם היית מגיע עם חללית....

הלקוחות שלי שוכרים את שירותי כי אני אמין וכי אני היחידי שלוקח תשלומים לאחר ביצוע ולא להפך כנהוג בתחום.

אני לא חייב להסביר למה אני מבזבז את הכסף שאני מרוויח בדרך שבא לי, פשוט נהנה מזה, קניתי בית, יש לי 21 רכבים משולמים, אני גר בשכירות ועדיין שם בצד 50% מההכנסה שלי כל חודש.

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

זכותך לבזבז על מה שאתה רוצה, אבל אם אתה מנסה להרשים נתונים שציינת חסרי כל משמעות.

 

התגוננות והתוקפנות שלך מעלה דגל אדום.

 

זה מאוד מזכיר לי את הסצנה בסרט The Wolf of Wall Street

 

 

איזה אבו נפחא

 

אבל אלה האמריקאים, מה שחשוב זו חליפה עם שעון ונעליים תואמים, רצוי עם תג מחיר של מעצב על ממילאנו. אם אני רוצה לשכור את שירותיך מה שיעניין אותי הוא המלצות של מי שכבר ביצעת לו פרוייקטים, אולי גם מידע על ההיסטוריה הכלכלית והמשפטית שלך. מצידי תבוא בבגדי עבודה (לא מסריחים). הרולקס והחליפה יכולים להיות זיופים סיניים, אני רוצה לדעת מה עומד מאחוריהם.

 

בארה"ב ניתן לפתוח חברה בקלות בלתי נתפסת. קבלנים רבים בארה"ב עובדים דרך מספר חברות במטרה לייצר buffer נגד תביעות. מודל עבודה מאוד נפוץ.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כשמישהו שופט אותי ברמה האישית ובצורה פוגענית אני אגן על כבודי.

מבחינתך כל דבר בעל ערך מוסף הוא חסר משמעות, אני מכבד את זה רק אל תעליב בהתנשאות אנשים בעלי דעות שונות.

ואל תכליל.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם (נערך)

בשביל שופוני אתה צריך להציג משהו. אוסף של 21 מכוניות עומד בגראג' או בחצר הבית שלך, לא בפגישות העבודה. אז זה לא בגדר שופוני.

 

חוץ מזה, אני מצפה מקבלן שיפוצים שיגיע באיזה סילבראדו, אבל גם טנדר איסוזו או רנו קאנגו יראו סבירים. BMW סדרה 7 (ואפילו 3) תגרום לי לשאול שאלות מי אתה באמת, והאם אני רוצה לעשות אתך עסקים. אבל, שוב, זה בישראל, אין לי מושג למה מצפים תושבי פרברי יוקרה בקליפורניה.

 

דרך אגב, אני לא יודעה מה זה LV וכנראה לא אזהה שעון רולקס (בעצם עיצובים מסויימים כן, הדגמים שראיתי מכוערים להפליא. אבל לא בדקתי את האוסף). כאמור, אני מעדיף את הפולאר, ולארועים מיוחדים את הסקיין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...