Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא רק שעון - גם טבעות וצמידים. בלא מעט מקומות חל איסור לענוד אותם.

 

מעולם לא ראיתי את אבא שלי עונד טבעת, כולל טבעת נישואין - בעבודתו כימאי (גם כרב חובל, עבודה סטרילית יחסית כביכול) היה איסור על ענידתן. שעון היה עניין אחר כיון שבמידה זו או אחרת היה כלי עבודה, למרות שהכלי ששימש לניווט היה כרונומטר + שעון עצר (סיפור מעניין לכשעצמו).

הידעת שהשעון המכני, שאינו מבוסס מטוטלת, פותח בשביל לתת מענה לבעיית הניווט בים (טילטול הספינות מונע שימוש בשעון מטוטלת) ?

 

כל זאת ועוד בספר "קו האורך" המספר על השען שזכה בפרס יוקרתי על פיתוח השעון.

 

https://www.keter-books.co.il/product_book?c0=14414

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסיפור של האריסון, מפתח הכרונומטר.

 

הידעת כי בימים עברו בעת טעינת ופריקת מטעם מתכתי - או לפחות ברזלי - היו מפרקים את הכרונומטר מהאניה כדי שלא ינזק מהשדות המגנטיים, וכי היו ימים בהם רב החובל היה מעביר את הכרונומטר האישי שלו מאניה לאניה? מדובר באחד מכלי הניווט החשובים והיקרים שהיו על כל אניה. הקצין המנווט היה "מוריד את השמש" (כלומר מודד את גובהה מעל האופק באמצעות הסקסטנט), לוחץ על כפתור מד העצר והולך לקרוא את הכרונומטר על מנת שהסטיה במדידת הזמן לא תעלה על כשניה, שכן אאל"ט סטיה של 4 שניות היתה מביאה לסטיה של מיל ימי (כ-1800 מ') במיקום האניה. ואולי אני לא זוכר נכון והסטיה היתה יותר גדולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבוש או תכשיט שלא תואם את העיסוק

או לא רלוונטי בעליל. אני לא מכיר בכלל את עולם הפגישות העסקיות (נקרא לזה כך)

שבו לרושם (לא משנה איזה, כרגע) יש אולי השפעה מכריעה על חתימה של עסקאות, אבל מהנדס?

 

מה שמשעשע הוא שדווקא ליביו, שפתח את שרשור השעונים הגדול,

עובד במקום שאף אחד, אבל באמת אף אחד לא שם לב ללבוש ולתכשיטים.

זה נכון לא רק לרמות השכר השונות אלא אפילו למדינות שונות המיוצגות בחברה.

 

אגב, ייתכן גם מצב שבו בנאדם הגיע לתפקיד בתור מהנדס, אבל בפועל העבודה שלו היא עבודת מכירות,

ויש במכירות חשיבות למראה ייצוגי, במקומות המתאימים. האם ייצוגיות מחייבת שעון יקר? לא יודע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

השעון האחרון שאני קניתי היה לפני איזה שנה-שנתיים וזה היה השעון בתמונה למטה.

הוא ממש נוח.

אני מאוד אוהב איך שהוא נראה.

אני חובב שעונים, אבל אין לי הרבה והאמת שמאז שיש לי את הנוכחי אני כבר פחות לובש את האחרים.

מחירו בארץ בזמנו היה כ-1500 שקלים. אני רכשתי במבצע ב-1200 בערך.

ראיתי אותו בחנות בטיימס סקוור ונכנסתי להתעניין במחיר, היה 500$. מי אמר שבישראל יותר יקר? :)

ME3099__13175.1543517831.jpg?c=2&imbypass=on

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

רכשתי מספר שעונים מ-nywatchstore, אבל לאחר בדיקת המחירים שם מול המחיר בחנויות בארץ - היה מדובר בחסכון של 40-50%. אבל, כאמור, זה מצריך בדיקה פרטנית של הדגם המבוקש בנקודת הזמן המתאימה. וחוץ מזה מדובר על רכישותלפני מספר שנים, לא לאחרונה.

 

בחירת שעון היא עניין של טעם. אני אוהב את השעונים שלי דקים ועם קונטרסט טוב בין המחוקים ללוח. לכן אהבתי את הסייקו והסיטיזן שהיו לי בעבר (עדיין שוכבים מושבתים באיזו קופסה) את הטיסו שעליו ויתרתי לאחרונה ואת שעוני הספורט שאני עונד בעשור האחרון (הנוכחי מהווה פשרה בעניין העובי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה צריך שעון?

סתם דבר מטריד, לרובם לא חשוב לדעת כל הזמן מה השעה, זה סתם גורם ליום לזרום פחות אם מסתכלים הרבה על השעה, מדי פעם מציצים בנייד.

פורסם

תלוי באופי העבודה. אני זקוק מדי פעם למחוג השניות, ולא מסתמך על השעונים התלויים בחדר, בדרך כלל הסוללות שלהם נגמרות בדיוק כאשר הם חיוניים.

 

מכל מקום, כל השרשור הזה סובב סביב תפקידו של השעון כתכשיט, לא כמורה שעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון - אני לא "נדרש" לשעון בשביל התפקיד, אלא מעוניין בכזה להשלמת המראה כשאני מגיע לפגישות/עבודה עם חליפה (מה לעשות שהשעון ב-30 שקל שיש לי לחדר כושר לא ממש משתלב).

 

מצד שני, אני רוצה שהוא כבר ישמש אותי גם לפעילויות אחרות בהן אני צריך שעון אבל לא מעוניין להסתובב עם פלאפון בכיס (טיסות, טיולים, טרקים וכדומה), ולכן צריך שעון שיהיה עם מראה ספורטיבי- אלגנטי.

 

השעונים של Breitling היו יכולים להיות אופציה טובה (למשל ה-Navitimer 1), רק שהם עולים 5+ אלף דולר, כך שחשבתי על שעונים דומים אך זולים יותר, דוגמת Aviator, Tissot וכדומה.

 

בוס שלי נוהג בטויוטה שנת 2005 בלי טאסות ומרכיב שעון ב-30 שקל. הוא גובה 2,000 שקל + מע"מ לשעת יעוץ והיומן שלו מלא חודשיים קדימה. אחד הדברים היפים בשוק העבודה הישראלי שכל הדאווין חסר כיסוי הזה מעניין פחות אנשים בהשוואה לשוק העבודה האמריקאי/אירופאי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לפוסיל יש מבצע בד״כ בחנויות האאוטלט פה של 50% הנחה על השעון השני והשעונים שלהם בד״כ עולים כ-150 דולר. הטיים סקוור בניו-יורק ממש יפה אבל איכשהוא כל פעם שאני מטייל שם אני שוכח את הארנק בבית :)

 

 

השעון האחרון שאני קניתי היה לפני איזה שנה-שנתיים וזה היה השעון בתמונה למטה.

הוא ממש נוח.

אני מאוד אוהב איך שהוא נראה.

אני חובב שעונים, אבל אין לי הרבה והאמת שמאז שיש לי את הנוכחי אני כבר פחות לובש את האחרים.

מחירו בארץ בזמנו היה כ-1500 שקלים. אני רכשתי במבצע ב-1200 בערך.

ראיתי אותו בחנות בטיימס סקוור ונכנסתי להתעניין במחיר, היה 500$. מי אמר שבישראל יותר יקר? :)

ME3099__13175.1543517831.jpg?c=2&imbypass=on

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

טוב נו, ברור שהטיימס סקוור לא מייצג, אבל בשביל האנקדוטה :)

 

אני אישית שונא כשחושבים שזה שופוני. אני אוהב שעונים, לא כי זה מוציא למישהו עיניים, אלא כי אני אוהב. יש אנשים שרוצים עוד כוח ברכב, יש כאלו שאוהבים בגדים יקרים ויש כאלו שמה לעשות, במקרה שעונים יקרים מוצאים חן בעיניהם יותר מאלו שזולים, לאו דווקא בגלל המחיר. כל אחד והטעם שלו ואני ממש לא חושב שלקנות שעון או בגדים מכובדים ולהיראות טוב בפגישה עסקית "זה שופוני". זה פשוט סגנון אחר. יש כאלו שאוהבים להיות זרוקים ולהרגיש בנוח, יש כאלו שיותר כיף להם להיראות אחרת. כל עוד זה סביר זה בסדר לשני הצדדים. למשל, יש אנשים שמגיעים ללימודים/עבודה בפיג'מה/טרנינג/חולצת סוף מסלול קרועה ודגמ"ח קצר כמו ילדים בתיכון, אז להגיד שהם זרוקים? לא.

הם לא בהכרח זרוקים כמו מי שמגיע עם מכופתרת ושעון יקר, או רחמנא לצלן מכנס מחויט, לא בהכרח שופוני.

כל אחד ואיך שהוא אוהב להיראות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

קל מאוד להיות שיפוטי כלפי בחירות של אחרים.

 

יש משהו שנקרא רושם ראשוני, מצטער לאכזב את מכחישי קיומו, החיים שלי כרגע הם דוגמא נהדרת לנושא המדובר.

 

אין לי נהג כרגע ואני מתעסק עם פינוי אשפה וגרירות בעצמי, אז אני נראה כמו סמרטוט כי אין שום הצדקה להתלבש נורמלי כאשר בסוף היום אני מכוסה בבוץ, ועדיין אני צריך לשלב סידורים בין לבין, אז השבוע מתחלק ל3 ימים שאני נראה כמו פועל ו3 ימים שאני עם חליפה...

 

להכנס לבניין העיריה/בנק/ספק חומרים עם חליפה או אוברול מלוכלך אלו 2 חוויות שונות, מה לעשות.

יש גם את האינטראקציה עם המין השני, להכנס לסטארבאקס ב2 המצבים, תנחשו מתי הן טורחות להרים את העיניים מהמסך ולשלוח מבטים?

 

למה אם כך אני לובש חליפות? כי אני מרכז את הפגישות שלי לימים מסויימים, פוגש לקוחות חדשים? מחוייט, נעליים איטלקיות וכרגע עם יגואר.

זה עובד, כסף נמשך לכסף ולקוח ירגיש בנוח לחתום על חוזה של חצי מיליון דולר עם מישהו שמשדר בטחון כלכלי, כשהמתחרים שלי מגיעים עם טנדר של עבודה וכתמים של סלסה (האלימה המקומית) זה מקל עלי מאוד.

 

 

לגבי השאלה המקורית, אישית אני חושב ששעון משומש הוא תמיד אופציה טובה יותר משכון חדש כשנכנסים לתחום, זה כמו רכב, ספג את ירידת הערך.

כמעט כל האוסף שלי נרכש משומש ובפחות מ500 דולרים אפשר לרכוש אומגה/ טאג/ באום ולהשאר עם עודף.

ההעדפה האישית שלי היא גודל בינוני 36-40 מ"מ, אני לא אוהב רצועות מעור ודברים שאינם נפוצים תמיד ימשכו אותי.

השעון שמקבל מחמאות רבות הוא הריביירה Baum and Mercier.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

בנצי - הכל טוב ויפה, אבל אתה מדבר על ארצות הברית, ופות"ש על ישראל. גישה שונה לחלוטין ללבוש, וגם לתכשיטים, וגם לעוד הרבה דברים. פשוט (או מסובך) - הבדלים תרבותיים עצומים.

 

לפני קרוב ל-40 שנה יצאתי לחילופי סטודנטים בהולנד. התקשרתי לרכז החילופים ברוטרדם ושאלתי כיצד עלי להופיע - והתשובה היתה: אנחנו לא בצרפת. ג'ינס וטי-שירט מתאימים. בצרפת אתה חייב חליפה. אז אם ההבדל בין שתי מדינות אירופיות כה גדול, קל וחומר בין הישראלים הלא פורמליים לאמריקאים שהפורמליות מרכזית מאד אצלם.

 

איפה זה מסתבך? כאשר אתה מדבר על מפגשים בין בני תרבויות שונות. אין לי מרשם למצב הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

למה אם כך אני לובש חליפות? כי אני מרכז את הפגישות שלי לימים מסויימים, פוגש לקוחות חדשים? מחוייט, נעליים איטלקיות וכרגע עם יגואר.

זה עובד, כסף נמשך לכסף ולקוח ירגיש בנוח לחתום על חוזה של חצי מיליון דולר עם מישהו שמשדר בטחון כלכלי, כשהמתחרים שלי מגיעים עם טנדר של עבודה וכתמים של סלסה (האלימה המקומית) זה מקל עלי מאוד.

 

 

השואו הזה עובד בעיקר על אנשים פשוטים.

 

אנשים מתוחכמים יותר היו מזהים את החורים בסיפור שלך גם אם היית מגיע לפגישה בספינת חלל של קפטן פיקארד.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
השואו הזה עובד בעיקר על אנשים פשוטים.

 

אנשים מתוחכמים יותר היו מזהים את החורים בסיפור שלך גם אם היית מגיע לפגישה בספינת חלל של קפטן פיקארד.

מעניין...

הלקוחות שלי ברובם בכירים בהייטק, אנשים פשוטים הם לא קהל היעד שלי.

 

בנוסף, איפה החורים בסיפור שלי?

 

עצם העובדה שאתה קורא לזה שואו... זה בעיקר נובע מקנאה תהומית לאנשים שלא אוכלים שניצלים.

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...