Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 שנים על BMW M240, שרשור תחזוקה עאלק פילוסופי


itaysamurai

פוסטים מומלצים

הג'וליה עלתה פעם כרעיון, אבל לא בגרסת התלתן- הביקורות לא היו הכי טובות, יש שם הרבה מקום לשיפור.

לא ראיתי תלתן ביד 2 בזמן האחרון, אבל זה לא כבר קצת מוגזם מדי? 500 כ"ס..

 

הקיימאן S עושה רושם של רכב חלום: קטן, קל, מתקשר יחסית לרכב מודרני, מהיר מאוד...

אבל ממה שאני שומע, עלויות האחזקה מאוד מאיימות, בלי קשר למחיר הרכב עצמו (400K נראה לי?).

 

מעניין מה שאתה מתאר בסופרה, כשמשווים אותה לM2 טוענים שהיא יותר מהנה, בעיקר בגלל שלדה ותקשורת.

 

לצערי הרכבים האלו רחוקים ממני :)

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 8 שעות, HybridBoy כתב:

הג'וליה עלתה פעם כרעיון, אבל לא בגרסת התלתן- הביקורות לא היו הכי טובות, יש שם הרבה מקום לשיפור.

לא ראיתי תלתן ביד 2 בזמן האחרון, אבל זה לא כבר קצת מוגזם מדי? 500 כ"ס..

 

הקיימאן S עושה רושם של רכב חלום: קטן, קל, מתקשר יחסית לרכב מודרני, מהיר מאוד...

אבל ממה שאני שומע, עלויות האחזקה מאוד מאיימות, בלי קשר למחיר הרכב עצמו (400K נראה לי?).

 

מעניין מה שאתה מתאר בסופרה, כשמשווים אותה לM2 טוענים שהיא יותר מהנה, בעיקר בגלל שלדה ותקשורת.

 

לצערי הרכבים האלו רחוקים ממני :)

 

יכול להיות שהיא יותר מהירה, אני בכנות לא נהג מספיק טוב בשביל לדעת להבחין בפרטים הקטנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

דיפ מוגבל יכול לשפר פלאים את הרכב, הייתי מתחיל בזה.

 

מתלים זה סיכון, הרבה פעמים מנסים לשלב ביצועים ונוחות ונופלים על סט אפ שהוא לא לפה ולא לפה.

לא מספיק קשיח למסלול/נהיגה חזקה, אבל גם לא מספיק נוח בדיילי.

פה הייתי בודק טוב טוב לפני שלוחץ על ההדק.

 

יש לך מתלים אדפטיביים? יש כאלו אפטרמרקט, אבל הם בדרך כלל יקרים משמעותית מהקונבנציונלים.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אין אצלי אדפטיביים.

אני לא מנסה למצוא את כיול הזהב, יש לי ולגב שלי טולרנס וזה לא שהאוטו נוח מלכתחילה.

ב-KW מדובר על 16 כיווני ריבאונד, מאמין שאמצא בכמה מהם את מה שאני מחפש.

הם נפוצים ואפשר למצוא הרבה ביקורות, המחיר שלהם גם סביר, עם זאת אני לא נעול ולומד על עוד כיוונים.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפורי התנהגות יקשיחו את האוטו. אם אתה מחפש נוחות זה לא הכיוון. 

אם אתה רוצה לשדרג - דיף מוגבל, סטייג 1 למנוע ולגיר - תקבל רכב יותר פאן מכל הבחינות, ויותר מרגש.  רצוי של mhd. יש להם מפות טובות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כאמור, לא הנוחות היא בראש מעייני. התנהגות.

מבחינת כוח לא חסר לי כלום.

איזה קוילאוברים היו לך ב-140?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההתנהגות חשובה אז יש הרבה מה לשפר. 

לי היה את הv2. 

 

דרושים בושינגים, קוילוברים, זרועות, דיף, פלטות קמבר, אנטי רולים, וכיוון של הכול בכיוון קורנרינג, כיוון פרונט. 

רצוי חיזוקי שלדה. 

כל זה לא שווה בלי צמיגים, ההמלצה על ar-1. הכי טובים שיש. 

תקבל רכב ספורטיבי שונה בהתנהגות לגמרי מההתנהגות ה״ספינתית״ שיש לרכב היום. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Smiro כתב:

אם ההתנהגות חשובה אז יש הרבה מה לשפר. 

לי היה את הv2. 

 

דרושים בושינגים, קוילוברים, זרועות, דיף, פלטות קמבר, אנטי רולים, וכיוון של הכול בכיוון קורנרינג, כיוון פרונט. 

רצוי חיזוקי שלדה. 

כל זה לא שווה בלי צמיגים, ההמלצה על ar-1. הכי טובים שיש. 

תקבל רכב ספורטיבי שונה בהתנהגות לגמרי מההתנהגות ה״ספינתית״ שיש לרכב היום. 

 

אחרי כל הרשימה הזו, לא עדיף לקנות M2 במקום לשדרג 240M ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אני רציתי לשדרג את המתלים, גם אני חשבתי על KW אך ירדתי מזה רק מהסיבה שאת הבולמים האחוריים זה סיוט לכוון והבנתי שהעצלן שבי לא יפרק את הבולם האחורי שוב ושוב רק בכדי לנסות סטאפ אחר. גם לי היה חשוב לשמור על נוחות נסיעה יומית סבירה (לגיל 40 פלוס) ובסוף הלכתי על השילוב של קוני FSD (ספיישל אקטיב היום) קפיצים של אייבך עם הנמכה ממוצעת של 20 מ"מ בערך ועל הדרך שדרגתי גם את המוטות המייצבים לקצת קשיחים יותר. עבורי לפחות זה היה שילוב מושלם לרכב דיילי, מוצק אך לא קופצני וטוב יותר מהמקורי בעיקר בכל הקשור להתמודדות עם שברים בכביש. המוטות המייצבים הוסיפו את שלהם. על הדרך הותקנו גם זרועות מתלה עם בושיניג קשיחים יותר. 

לפני 33 דקות, O.R. כתב:

 

אחרי כל הרשימה הזו, לא עדיף לקנות M2 במקום לשדרג 240M ?

 

עקרונית כן, אך זה קפיצה משמעותית במחיר, זה רכב קשוח יותר ליום יום, וכפי שהוא כתב, להתחיל להתעסק עם קניה ומכירה זה משהו שאין לו כוח להתעסק איתו עכשיו ואני מבין אותו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Smiro כתב:

אם ההתנהגות חשובה אז יש הרבה מה לשפר. 

לי היה את הv2. 

 

דרושים בושינגים, קוילוברים, זרועות, דיף, פלטות קמבר, אנטי רולים, וכיוון של הכול בכיוון קורנרינג, כיוון פרונט. 

רצוי חיזוקי שלדה. 

כל זה לא שווה בלי צמיגים, ההמלצה על ar-1. הכי טובים שיש. 

תקבל רכב ספורטיבי שונה בהתנהגות לגמרי מההתנהגות ה״ספינתית״ שיש לרכב היום. 

 

איך היו הV2?

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 8 שעות, ch28566 כתב:

לא יפרק את הבולם האחורי שוב ושוב רק בכדי לנסות סטאפ אחר

למה? ממה שאני רואה, עם הכלים היעודיים, יש גישה לכיוונון. משהו שלמדת ואני לא מכיר?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, HybridBoy כתב:

 

איך היו הV2?

 

פגז. מאוד טובים במסלול. 

לפני 10 שעות, O.R. כתב:

 

אחרי כל הרשימה הזו, לא עדיף לקנות M2 במקום לשדרג 240M ?

ה140 שלי במסלול הייתה מהירה כמו האמ 2 ( רגילה, לא קומפ) אבל עם מנוע חזק יותר ומוצלח יותר, 5 דלתות וזולה משמעותית מהm2. וחוץ מזה, גם אמ 2 אפשר לשפר ואין לזה סוף. עדיף בתכלס פורשה וזהו. אבל במציאות, עדיף לו במצבו להשקיע קצת, להמשיך עם הרכב שלו שהיה רק שלו ולא לקנות רכב יקר יותר ממישהו אחר, שלך תדע מה עבר עליו. 

 

לפני 9 שעות, ch28566 כתב:

כאשר אני רציתי לשדרג את המתלים, גם אני חשבתי על KW אך ירדתי מזה רק מהסיבה שאת הבולמים האחוריים זה סיוט לכוון והבנתי שהעצלן שבי לא יפרק את הבולם האחורי שוב ושוב רק בכדי לנסות סטאפ אחר. גם לי היה חשוב לשמור על נוחות נסיעה יומית סבירה (לגיל 40 פלוס) ובסוף הלכתי על השילוב של קוני FSD (ספיישל אקטיב היום) קפיצים של אייבך עם הנמכה ממוצעת של 20 מ"מ בערך ועל הדרך שדרגתי גם את המוטות המייצבים לקצת קשיחים יותר. עבורי לפחות זה היה שילוב מושלם לרכב דיילי, מוצק אך לא קופצני וטוב יותר מהמקורי בעיקר בכל הקשור להתמודדות עם שברים בכביש. המוטות המייצבים הוסיפו את שלהם. על הדרך הותקנו גם זרועות מתלה עם בושיניג קשיחים יותר. 

 

עקרונית כן, אך זה קפיצה משמעותית במחיר, זה רכב קשוח יותר ליום יום, וכפי שהוא כתב, להתחיל להתעסק עם קניה ומכירה זה משהו שאין לו כוח להתעסק איתו עכשיו ואני מבין אותו. 

לכן אתה לא מכוון לפי מה שנראה לך. יש מספיק מידע באינטרנט לסטאפים מוכנים שתוכל לכוון. כנל גם לגבי סטאפים שמתאימים למסלולים בארץ. הרי לא כל פעם אני אלך לכיוון פרונט ואבצע כיוון לפי ההרגשה ואשנה, אלא יש מידע והולכים עפ סטאפ שמישהו אחר שבר את הראש. ולא מישהו אחד רק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Smiro כתב:

פגז. מאוד טובים במסלול. 

 

 

יכול להרחיב? :)

 

איך הם דורסים קרבים (CURBS), כמה הזוית גלגול ירדה, איך הרכב שינה כיוון כשיש פניה ואחריה פניה לצד שני וכו'

איך היו בכביש?

באמפרים זה רק בגלישה או שהמתלים אוכלים אותם ב30 קמ"ש, מדרגות בחיבורי כביש, פסי רכבת...

האם נמוכים מדי שדוקרנים "מלטפים" את הבטן של הרכב?

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, HybridBoy כתב:

 

יכול להרחיב? /cdn-cgi/mirage/1939254acb56bdb266d97af43059ecb017a0f8fdb13ea9cf4532d6d20067c5ab/1280/https://carsforum.co.il/uploads/emoticons/icon_smile.gif.b1eda5b7cba44759db7bd8e18120d216.gif

 

איך הם דורסים קרבים (CURBS), כמה הזוית גלגול ירדה, איך הרכב שינה כיוון כשיש פניה ואחריה פניה לצד שני וכו'

איך היו בכביש?

באמפרים זה רק בגלישה או שהמתלים אוכלים אותם ב30 קמ"ש, מדרגות בחיבורי כביש, פסי רכבת...

האם נמוכים מדי שדוקרנים "מלטפים" את הבטן של הרכב?

הרכב שופר ביחד עם אנטי רולים ובושינגים כך שקשה להגיב בנפרד. 

לגבי באמפרים- איזה מן מטורלל יעבור באמפר ב30 קמש? עוצרים, עוברים ב5 קמש. כל אוטו. גם כשהאוטו היה מקורי. 

פסי רכבת מדרגות מחלפים - באוטו שלי היה זוועה. 

דוקרנים לא מלטפים כלום. להעלות על ליפט אבל, צריך לרומם את האוטו טיפה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...