Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מומלץ לעבור מעל פס האטה גבוה ומעצבן?


ברווז

פוסטים מומלצים

לגבי הפלסטיק - הם באמת נוראיים. אני יורד למהירות נמוכה נורא (10? 15?).

יש אחד לא רחוק מהבית שלי. וכשאני עובר ברגל ורכב עובר עליו ממש שומעים את זה. אז שומעים את אלו שנוסעים כמו על פס האטה ב 20-30 ומקבלים מכה, ושומעים את אלו שמאיטים יותר ואז המכה ממש חלשה. מה שמעניין, שלפעמים, יש כאלה שלא מאיטים, עוברים עליו ב 50 נגיד, ואז אני לא שומע את הפגיעה כמעט. כאילו "מגהצים" אותו. מעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחדד, 

פסי ההאטה בכניסות למנהרות הכרמל:

1. מאוד מאוד לאט

2. לאט

3. 40-50 קמש

4. 90 קמש

5. מה??? יש שם פסי האטה? 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שפסח הפלסטיק ממוספרים בהתאם למהירות המעבר הנסבלת עליהם מס׳ 10 ל-10 קמ״ש וכו׳.

 

@discoTD5 בכניסה למנהרות הכרמל - לאט. לאו דווקא בכלל הפסים, גם בכלל רוחב המעבר ובעיקר בגלל ההתמזגויות בכניסה מ-6 נתיבים לשניים וההתפצלויות ביציאות שגורמות לנהגים לחצות הרבה נתיבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בכניסה לנתב"ג מומלץ להאט מסיבות שונות, הדיון הוא פסי האטה. 

 

  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתב״ג אחרי פסי ההאטה של הבידוק וגם תיכף אחרי הבידוק הבטחוני אפשר ישר לנסוע למוסך להחליף את הבולמים. ומה הסיפור של פסי האטה הרחבים החדשים בגובה של איזה 30 סמ , כאילו אתה עולה על איזה אי ואז גם ירידה. בעיניי ראיתי מכוניית באויר עם 4 גלגלים שכנראה נהג לא העריך נכון את הבאמפ ולא את המהירות גישה לבאמפ הזה והמקרה פאקינג יכל להגמר בהתהפכות . בן אדם נחת חזק וכנראה נבהל ודפק ברקס הכי חזק שלו  וסיכוי שהגה היה תחת זוית כי בנחיתה הוא נזרק ימין. אם זה לא חוסר חשיבה של עיריות שדבר כזה יכול לקרות אז באמת אין מה לומר. וכמה פעמים ראיתי רכבים באויר אבל פעם הזו הבנתי עד כמה זה מסוכן.

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובואו לא נשכח את "הרואה ואינו נראה". 

באיזור בריכת מכבי בחיפה, שמו פסים חדשים. 

הראשון, מגיע אחרי עלייה קטנה- ואחרי סיבוב.

אתה לא רואה אותו עד שאתה מגיע 5 מטרים ממנו...שמו אותו במקום פשוט בלתי נראה למי שמגיע במהירות. היו שמים אותו כמה מטרים קודם, בקצה העלייה נגיד- מצויין. 

 

בועז, בעבר אני נתקלתי בכאלו באחד הישובים צמוד להרצליה, לא זוכר איזה. מאד רחבים וגבוהים- אשכרה, לעלות על אי קטן עם כל ה-4 גלגלים ורק אז מתחיל לרדת.

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהולנד נתקלתי בפסי האטה שבנויים בצורת במה - אתה מטפס על משטח ברוחב יותר מבסיס גלגלים ואז יורד ממנו. מה שהיה הכי בולט - הולנדים, כמו הולנדים, עושים הכל מדוייק ואחיד.

בארץ יש תקן לבאמפרים אבל מעשית כל קבלן בא ושופך ערימת אספלט "לפי העין". בהכי גרוע נתקלתי באיזה קיבוץ - צר וגבוה, גרד לי את תתית הרכב.

@ברווזאיך אתה מצליח לנסוע במהירות בביכורים? כל כך צר עם חניות בשני הצדדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, ברווז כתב:

מאד רחבים וגבוהים- אשכרה, לעלות על אי קטן עם כל ה-4 גלגלים ורק אז מתחיל לרדת.

זה כבר נשמע כמו צומת מוגבה, לא?

האמת שיש אצלי ברחוב משהו כזה, והאמת שגם די בצדק...

הגישה אכזרית ומחייבת האטה לפחות מ-20 קמ"ש.

אפילו האופנוע עם הפוזה הדו"שית דורש האטה משמעותית.

אם מישהו יעבור שם על 60-70 קמ"ש אז באמת מגיע לו שיעוף באוויר קצת וילמד לקח.

 

בהרצליה ברחוב הנדיב היה צומת כזה שממש דפק מכוניות כי המשתלבות שקעו בגישה

ולפני פחות משנה העירייה גילחה את המפגע וסללה צומת מוגבה חדש והגיוני יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו אופניים. זוכר אופניים?

נוסע כרגיל, עוצר בשנייה האחרונה לפני הבאמפ בכל הכוח,

וחצי מטר לפני שהגלגלים עולים עליו, משחרר ברקס.

המתלים ייפתחו לכל הגובה והשיכוך יהיה מקסימלי.

 

יחד עם מכות וצעקות שתקבל משאר יושבי הרכב, כמובן. :)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שכחת שפעם לאופניים לא היו מתלים בכלל.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.4.2024 בשעה 02:04, shlomiko כתב:

אני לא מבין את המקומות שהבורות ביוב בנתיב הימני, כאילו הם ממש משכנעים לנסוע בשמאל במיוחד אם אתה זקן על קולנועית

 

פתחי בורות ביוב יש למקם מעל צינור הביוב. אין חלופה אחרת. אם הביוב מתחת לנתיב הימני שם יהיו פתחי הביוב....

 

מה את הרוצה? שיזיזו את הכביש או אתצ תשתית הביוב?.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוראים לזה תכנון וביצוע

 

מתכננים את הצינור (וממילא את הפתחים) בדיוק במרכז הנתיב, וכך הנסיעה אמורה להיות בטוחה וחלקה

 

אבל אנחנו בישראל

אז או התכנון דפוק

או הביצוע

או שניהם

  • רעיון טוב! 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, avargel כתב:

אבל אנחנו בישראל

אז או התכנון דפוק

או הביצוע

או שניהם

הבעיה היא בסדר הדברים.

בישראל הביצוע קודם לתכנון.

קודם מבצעים ואחר כך מתכננים איך להתמודד עם התוצאה.

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...