Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב סטיישן בתקציב של 35 אלף


emesacco

פוסטים מומלצים

לא בדיוק מה שחיפשתי, אבל יש לי חבר שהציע לי רנו קדג'אר 2018. אמר לי ב40. זה רכב שעבר 240קמ והוחלף לו מנוע שכרגע עבר 70 אלף.

צריך לבדוק הכל מבחינת טיפולים, אבל לכאורה מנוע כמעט חדש ומחיר הרבה מתחת למחירון. כדאי לשקול? כמובן צריך לבדוק גיר וכל מני דברים מסביב אם ומתי הוחלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיזל עדיף, אבל הגיר הרובוטי היה מפחיד אותי אחרי קילומטראז' כזה.

המנוע שהוחלף לא היה חדש אלא מפירוק.  

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

דיזל עדיף, אבל הגיר הרובוטי היה מפחיד אותי אחרי קילומטראז' כזה.

המנוע שהוחלף לא היה חדש אלא מפירוק.  

השאלה אם בכל זאת כדאי לקחת בחשבון את זה שזה הרבה מתחת למחירון.

נגיד ואני סוגר על 35, ולוקח בחשבון שאולי צריך להחליף גיר בזמן הקרוב, אם בכל זאת זה אולי שווה. וכמובן בלאי אחר שיכול להיות רלוונטי אחרי קמ כזה ולא הוחלף עדין.

עריכה אחרונה על ידי emesacco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@emesacco לפני רגע פחדת מההצעה שלי לסניק בגלל שהרכבים שם חצו את ה 200 אלף, ועכשיו אתה הולך להכניס את הראש הבריא (אני מקווה) שלך למיטה של קדג'אר עם כמעט רבע מליון ק"מ שהחליפו לו מנוע?

 

מנועי הדיזל האלו (K9K) שיש בדגמים רבים מאוד של רנו נחשבים לאמינים מאוד, ובמוניות הגיעו בקלות לחצי מליון ק"מ על מנוע סגור, ולכן רכב שהחליפו לו מנוע היה מבחינתי big no no, ולמרות שברור לי המחיר המפתה, נשמע שיש כאן כמה נורות אדומות.

 

אני במקומך הייתי חוזר לסטיישנים ה"שגרתיים", ומחפש אחת שמורה עם ק"מ נמוך, ואפילו מנסה למתוח את התקציב בשביל אחת כזו, במידת האפשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Fazer כתב:

@emesacco לפני רגע פחדת מההצעה שלי לסניק בגלל שהרכבים שם חצו את ה 200 אלף, ועכשיו אתה הולך להכניס את הראש הבריא (אני מקווה) שלך למיטה של קדג'אר עם כמעט רבע מליון ק"מ שהחליפו לו מנוע?

 

מנועי הדיזל האלו (K9K) שיש בדגמים רבים מאוד של רנו נחשבים לאמינים מאוד, ובמוניות הגיעו בקלות לחצי מליון ק"מ על מנוע סגור, ולכן רכב שהחליפו לו מנוע היה מבחינתי big no no, ולמרות שברור לי המחיר המפתה, נשמע שיש כאן כמה נורות אדומות.

 

אני במקומך הייתי חוזר לסטיישנים ה"שגרתיים", ומחפש אחת שמורה עם ק"מ נמוך, ואפילו מנסה למתוח את התקציב בשביל אחת כזו, במידת האפשר.

אני חושב שההבדל הוא בעיקר בין לקחת רכב ישן מאוד עם קמ מאוד גבוהה לבין לקחת רכב די חדש עם מנוע חדש שהוחלף, אם לא היה מוחלף מנוע לא חושב שהייתי שוקל אפילו קמ כזה.

 

בכל מקרה לא שללתי את האופציה הקודמת גם, רק לא הייתי בטוח לגבי המבנה של הרכב והתאימות לצורך שלי עם קיפול הכיסאות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי שוב. לצערי נראה לי שקצת הלכתי לאיבוד :)
בגדול כמעט על כל רכב שאני בודק אני מוצא שיש לו 'מחלה', או שלא ממליצים כי הגיר לא אמין/יקר לחילוף.

הרכב היחידי שאולי לא שמעתי עליו 'לא לקנות' זה ההונדה סיוויק סטיישן שגבולית נכנס לי לתקציב, אני מתלבט אם לנסות לחרוג קצת בתקציב ל35-40, או לחפש שנתון קצת יותר נמוך עם קמ יותר גבוהה.

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/a5bjgfwq יצא לי לראות את ההונדה סיוויק סטיישן הזאת שנתון 2016 עם 130קמ שנראה לי יכולה להיות אופציה די טובה, המחיר גבוהה אבל מחיר מחירון לפי מה שאני רואה הרבה יותר נמוך אז אולי אצליח לרדת לאיזור התקציב שלי.

לגבי אופציות נוספות, האם יש לי טעם לבדוק על אופציות נוספות בכיוון של רנו? קליאו סטיישן, מגאן סטיישן? יכול להיות שיש ביסוס אבל לרוב כל מה שאני מוצא זה 'רק לא רכב צרפתי' בלי יותר מדי התייחסות לדגם. השאלה אם כדאי פשוט להקשיב לזרם ולהימנע באופן גורף מרכבים צרפתיים, או קצת לחרוג בתקציב לכיוון ההונדה.
בין היתר אני עדין מסתכל קצת על סקודה אוקטביה/פאביה סטיישן וסיאט לאון סטיישן, אבל בינתיים לא מוצא הצעה מפתה יותר מדי.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוכר של סיוויק סטיישן 2016 בלינק שצירפת  לדעתי מגזים במחיר, כי הרכב שלו היה בליסינג.

לכן המחירון המשוקלל 38500₪. וזה בתנאי שהרכב היה בליסינג תפעולי אצל נהג יחיד. אחרת - עוד יותר נמוך.

אילו הרכב היה פרטי לחלוטין, 10% תוספת לרכב שמור ועם קילומטראז' נורמלי היו מתקבלים על הדעת. 

לוקח זמן למצוא רכב טוב בתקציב שלך.

סיוויק כזאת יכול להיות כיוון טוב. אולי המחיר במודעה גמיש.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, vladclar כתב:

המוכר של סיוויק סטיישן 2016 בלינק שצירפת  לדעתי מגזים במחיר, כי הרכב שלו היה בליסינג.

לכן המחירון המשוקלל 38500₪. וזה בתנאי שהרכב היה בליסינג תפעולי אצל נהג יחיד. אחרת - עוד יותר נמוך.

אילו הרכב היה פרטי לחלוטין, 10% תוספת לרכב שמור ועם קילומטראז' נורמלי היו מתקבלים על הדעת. 

לוקח זמן למצוא רכב טוב בתקציב שלך.

סיוויק כזאת יכול להיות כיוון טוב. אולי המחיר במודעה גמיש.

זה לא היה בליסינג פרטי, אלא ליסינג השכרה לפי מה שאני מבין, כלומר כמו שאמרת, המחיר קצת מוגזם. אני חושב שאלך לראות את הרכב ואנסה לראות איתו לגבי המחיר.

כשדיברתי איתו בטלפון הוא אמר לי שרכבי הונדה נמכרים מעל המחירון. באופן אישי אני ממש חסר ידע, אבל בקנייה אני מגיע עם חבר שמבין אז אני לא דואג.

בגדול כמו שאמרתי אני לא בלחץ של זמן כל כך, השאלה אם משהו כדאי זה משהו שכדאי לשקול במידה והוא יורד לאיזור ה35, או שאולי עדיף לחכות להצעה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, emesacco כתב:

קליאו סטיישן, מגאן סטיישן?

אתה מדבר על שני גדלים שונים של רכבים - הקליאו היא סופר מיני סטיישן, והמגאן קטגוריה מעליה, ואמורה להיות מרווחת משמעותית, השאלה היא מי מהן עונה על הצרכים שלך. בגדול, כמו ברוב רכבי רנו, הדיזלים די bullet proof אם מטופלים בזמן, תיבת ההילוכים כנראה פחות בעייתית ממה שאומרות השמועות, אבל כנראה יותר בעייתית מתיבה אוטומאטת רגילה ופשוטה. אצלי באוטו היא מתפקדת נפלא, אבל הקילומטראז' שלי נמוך מאוד אז כנראה זו לא אינדיקציה.

 

הסיביק היא כנראה בחירה מצויינת, לי יש ניסיון טוב עם הונדה, אבל לא הייתי קונה בכל מחיר רכב שהיה בהשכרה, ובכל מקרה הייתי בודק ב 25 עיניים שהמוכר לא סוחר, ושהרכב לא עבר תאונות משמעותיות (נכון לכל רכב, אבל נכון במיוחד לרכב עם עבר "בעייתי" כגון השכרה).

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דפדפתי בכול השרשור ולא יודע אם המליצו...

 

אבל קיה פורטה תוכל להשיג ב35K באזור ה120K ק"מ שנת 2015 אחלה רכב חולק גיר ומנוע עם אלנטרה 

רכב מרווח מאוד עם באגז' גדול ומושבים מאחורה מתאימים בכיף ל3 בוגרים

 

אמממה הוא הרכב אולי הכי סחיר שראיתי אז אם יש לך זמן נראה לי שזה אחלה אופציה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Fazer כתב:

אתה מדבר על שני גדלים שונים של רכבים - הקליאו היא סופר מיני סטיישן, והמגאן קטגוריה מעליה, ואמורה להיות מרווחת משמעותית, השאלה היא מי מהן עונה על הצרכים שלך. בגדול, כמו ברוב רכבי רנו, הדיזלים די bullet proof אם מטופלים בזמן, תיבת ההילוכים כנראה פחות בעייתית ממה שאומרות השמועות, אבל כנראה יותר בעייתית מתיבה אוטומאטת רגילה ופשוטה. אצלי באוטו היא מתפקדת נפלא, אבל הקילומטראז' שלי נמוך מאוד אז כנראה זו לא אינדיקציה.

 

הסיביק היא כנראה בחירה מצויינת, לי יש ניסיון טוב עם הונדה, אבל לא הייתי קונה בכל מחיר רכב שהיה בהשכרה, ובכל מקרה הייתי בודק ב 25 עיניים שהמוכר לא סוחר, ושהרכב לא עבר תאונות משמעותיות (נכון לכל רכב, אבל נכון במיוחד לרכב עם עבר "בעייתי" כגון השכרה).

האמת שלא יצא לי לבחון אף אחת מהן בעין, בסופו של דבר אני מאמין שהקליאו סטיישן עדין תהיה מספיק גדולה בשבילי, אני צריך בעיקר תא מטען גדול עם אופציה להוריד את המושבים בשביל לשים מזרון. המגאן פשוט יותר ארוכה? יותר רחבה? או שפשוט בנויה בצורה קצת שונה ויותר מרווחת?

בתור השוואה בהנחה ש2 הרכבים תקינים, האם נגיד כדאי ללכת על משהו כזה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5wzc6wfm או פשוט לחכות לדיל טוב על הונדה סיוויק וזהו?
ואם רנו, רק דיזל?

 

לפני 4 דקות, shlomiko כתב:

לא דפדפתי בכול השרשור ולא יודע אם המליצו...

 

אבל קיה פורטה תוכל להשיג ב35K באזור ה120K ק"מ שנת 2015 אחלה רכב חולק גיר ומנוע עם אלנטרה 

רכב מרווח מאוד עם באגז' גדול ומושבים מאחורה מתאימים בכיף ל3 בוגרים

 

אמממה הוא הרכב אולי הכי סחיר שראיתי אז אם יש לך זמן נראה לי שזה אחלה אופציה

 

תודה אבל אם החיפוש שלי נכון, זה רכב משפחתי ואני מחפש רכב סטיישן.

עריכה אחרונה על ידי emesacco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, shlomiko כתב:

נכון, אבל אם אתה מחפש סטיישן בגלל גודל (ולא בגלל גובה וכדו') זה אולי יכול להתאים

אבל סטיישן זה בדרך כלל רכב די נמוך, פשוט ארוך לא?

בכל מקרה, לפי מה שאני רואה זה לא יהיה מתאים לצרכים שלי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...