Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב סטיישן בתקציב של 35 אלף


emesacco

פוסטים מומלצים

כן, כל הרכבים הם 4X4. כן יחסית ישנים

עכשיו אין שום דבר ולוונטי בלוח יד 2.

 

רץ כאן שרשור על כך שרכבי סטיישן לא תפסו בארץ...

נגיד ככה, אם מדרגים דגמים לפי האמינות, אז סיוויק תהיה הכי בטוחה במובן הזה.

אחרי הונדה  -  סיאט לאון/ אוקטביה סטיישן ( אותם רכיבים מכאניים) אחרי זה קיה סיד/ I30 עם גיר רובוטי ( פשוט נכון לעכשיו התיקון של חלקי הגיר בהם יותר יקרים מאשר ברכבי VAG)

ובסוף אופל  אסטרה / פורד פוקוס.

כמובן,  זה בלי להתייחס לאיכות החומרים, הנאה מנהיגה, כוח, צריכת דלק, מרחב הפנים ועוד פרמטרים.

כי ב 35 אלף₪ כדאי קודם כל לקנות משהו,שלא יתקלקל כל שבוע.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

לנו במשפחה i30 2011. 

מניח שתוכל להגיע לשנה גבוהה יותר אבל

לפני הגיר הרובוטי.

אנחנו ממש נהנים ממנו. אמין ביותר ובסה"כ אחלה. 

בגלל שזה 5 דלתות, גם הלא סטיישן הן עם תא מטען גדול יחסית, תבדוק. 

 

חשוב לחפש בסבלנות אחת שמורה היטב יש כאלו רק צריך סבלנות. 

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vladclar כתב:

כן, כל הרכבים הם 4X4. כן יחסית ישנים

עכשיו אין שום דבר ולוונטי בלוח יד 2.

 

רץ כאן שרשור על כך שרכבי סטיישן לא תפסו בארץ...

נגיד ככה, אם מדרגים דגמים לפי האמינות, אז סיוויק תהיה הכי בטוחה במובן הזה.

אחרי הונדה  -  סיאט לאון/ אוקטביה סטיישן ( אותם רכיבים מכאניים) אחרי זה קיה סיד/ I30 עם גיר רובוטי ( פשוט נכון לעכשיו התיקון של חלקי הגיר בהם יותר יקרים מאשר ברכבי VAG)

ובסוף אופל  אסטרה / פורד פוקוס.

כמובן,  זה בלי להתייחס לאיכות החומרים, הנאה מנהיגה, כוח, צריכת דלק, מרחב הפנים ועוד פרמטרים.

כי ב 35 אלף₪ כדאי קודם כל לקנות משהו,שלא יתקלקל כל שבוע.

תודה רבה ממש ממש עוזר לי! חוזר שניה שוב לפורד פוקוס 2015-2017, במידה ואני מוצא אחד שהוחלף לו המנוע, האם בכל זאת היית מדרג אותו בסוף? מה לגבי i30 2014-2015? יש טעם להסתכל?
בכל מקרה מקווה בשאיפה שאצליח למצוא סיוויק/לאון/אוקטביה בתקציב :)

 

לפני 39 דקות, 2013yeho כתב:

בס"ד

 

לנו במשפחה i30 2011. 

מניח שתוכל להגיע לשנה גבוהה יותר אבל

לפני הגיר הרובוטי.

אנחנו ממש נהנים ממנו. אמין ביותר ובסה"כ אחלה. 

בגלל שזה 5 דלתות, גם הלא סטיישן הן עם תא מטען גדול יחסית, תבדוק. 

 

חשוב לחפש בסבלנות אחת שמורה היטב יש כאלו רק צריך סבלנות. 

 

בהצלחה

תודה רבה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טעם לחפש I30 סטיישן מודל 2014 במצב שמור. ב 2015 בקושי היו כאלה.

אבל גם כאן צריך לראות שהחליפו שמן מנוע בזמן כל השנים ( תיעוד טיפולים מהמוסך). איחורים בהחלפת שמן גורמים להיווצרות בוצה.

זאת הסיבה שתפגוש לא מעט יונדאי כאלה לאחר החלפת מנוע.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vladclar כתב:

יש טעם לחפש I30 סטיישן מודל 2014 במצב שמור. ב 2015 בקושי היו כאלה.

אבל גם כאן צריך לראות שהחליפו שמן מנוע בזמן כל השנים ( תיעוד טיפולים מהמוסך). איחורים בהחלפת שמן גורמים להיווצרות בוצה.

זאת הסיבה שתפגוש לא מעט יונדאי כאלה לאחר החלפת מנוע.

הכוונה שב2015 פשוט ייצרו פחות רכבים כאלו? ותודה אסתכל גם על זה.
אגב, ההצעה הזאת רלוונטית גם לקיה סיד? כלומר גם לחפש קיה סיד 2014-2015?

עריכה אחרונה על ידי emesacco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אההמממ אההמממ.... גרנד סניק אההמממ אההמממ....

רכב שלא עולה בדר"כ על הרדאר של רוכשי הרכבים, אבל כשבדקתי עכשיו ביד2 מוכרים כאלו בסביבות ה 30-35, באזורי ה 2015-2016 עם מנועי דיזל ותיבת EDC.

 

כמו סטיישן, רק יותר...

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Fazer כתב:

אההמממ אההמממ.... גרנד סניק אההמממ אההמממ....

רכב שלא עולה בדר"כ על הרדאר של רוכשי הרכבים, אבל כשבדקתי עכשיו ביד2 מוכרים כאלו בסביבות ה 30-35, באזורי ה 2015-2016 עם מנועי דיזל ותיבת EDC.

 

כמו סטיישן, רק יותר...

לא כל כך בטוח שרכב 7 מקומות יעשה את העבודה כמו שרכב סטיישן יעשה, אבל מה בדיוק חיפשת ביד2? כי אני לא מוצא שום דבר במחיר הזה בלי 200 אלף קמ לפחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@emesacco זו אומנם בנזין, אבל קילומטראז' סביר מאוד - אבל זה נכון, לא הסתכלתי אבל הדיזליות עם 200 אלף ק"מ, מצד שני מנועי הדיזל של רנו מחזיקים הרבה יותר מ 200 אלף, עם טיפול נכון. הנה אגב דיזל עם 113 אלף ק"מ, אבל המחיר אכן יותר גבוה.

 

למה שרכב 7 מקומות לא יעשה את העבודה של רכב סטיישן? כשמושבים האחוריים מקופלים זה סטיישן רגיל לכל דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

@emesacco זו אומנם בנזין, אבל קילומטראז' סביר מאוד - אבל זה נכון, לא הסתכלתי אבל הדיזליות עם 200 אלף ק"מ, מצד שני מנועי הדיזל של רנו מחזיקים הרבה יותר מ 200 אלף, עם טיפול נכון. הנה אגב דיזל עם 113 אלף ק"מ, אבל המחיר אכן יותר גבוה.

 

למה שרכב 7 מקומות לא יעשה את העבודה של רכב סטיישן? כשמושבים האחוריים מקופלים זה סטיישן רגיל לכל דבר.

לא ממש מכיר, בגדול אני צריך שברגע שכל המושבים מאחורה מקופלים כל המשטח ישר מההתחלה של התא מטען עד הסוף, ניסיתי לראות וממה שראיתי אני לא בטוח שזה מה שאני מחפש, אבל יכול להיות שוני בדגמים אז לא באמת בטוח לגבי זה.

בקשר למה ששלחת, ראיתי את זה אבל זה פשוט לא נראה לי יכנס בתקציב לצערי, גם אם אצליח להוריד אותו במחיר.

עריכה אחרונה על ידי emesacco
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה סטיישנים טובים ומעניינים. 
מאזדה 6- ענקית, חזקה ואמינה.
פיג'ו 308- איכותית מאוד, מהנה לנהיגה, דורשת טיפולים מדויקים כדי להישאר אמינה.
פורד פוקוס- אם תמצא אחת שעברה החלפת מנוע בחברה, זו מציאה! 
הונדה סיוויק- בסיסי, אמין, עושה את העבודה.
אופל אסטרה- זריזה מאוד, יחסית איכותית בפנים, ומחירים אטרקטיביים. יש כל מיני בעיות אפשריות מהזנחה. 
סקודה אוקטביה- מלכת המשפחתיות בכל תחום, לבדוק גיר ומצמדים לפני רכישה
סיאט לאון- אותם דגשים של האוקטביה, רק פחות מרווחת אך מפצה על כך באבזור, למשל גג פנורמי.
ורנו מגאן הנהדרת

עוד אופציות פחות שגרתיות - טויוטה אוונסיס סטיישן ודייהטסו מאטריה

עריכה אחרונה על ידי Nomtal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישלי אופל אסטרה 2013 עם 70 אלף ק"מ 10 שנים הייתה אצל אישה מבוגרת בת 60 ,אצלי שנתיים + לא נתקלתי בתקלה אחת ברוך השם מוכר עקב קניית רכב חשמלי שכבר הגיע לשמחתנו דבר איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Nomtal כתב:

אופל אסטרה- זריזה מאוד, יחסית איכותית בפנים, ומחירים אטרקטיביים. יש כל מיני בעיות אפשריות מהזנחה. 

חברה קרובה רכשה כזו חדשה ב-2016. אכן זריזה, איכותית ונוחה, אבל אוי... כמה צרות שהיא האכילה אותה!

הרכב עם מעט ק"מ (בקושי 70K), מטופל באדיקות, ולמרות זאת היו הרבה תקלות, חלקן משביתות שהצריכו גרירה.

בטרייד אין מציעים לה הצעות מגונות (מבחינת המחיר)

וכשחיפשתי רכב לחברה אחרת, בכל מגרש שביקרנו ניסו לדחוף לנו אחת כזו במחיר מפתה (לא התפתינו...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...