Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, דניאל2369 כתב:

ואוו נדיר,הלוואי עלי למצוא ככה,לא ראיתי כאלה נתונים ביד 2

בכפר 2000 שקל פחחות צבע כל האוטו

לא הייתי סומך על האיכות של הבחחות הזאת,
אני שהייתי צעיר ונאיבי הכנסתי סובארו (84) קופה לפחחות בחוסן, רצו אז 1500 ש"ח שבארצינו המחיר שנדרש היה 5K+ ש"ח בממוצע,
הוצאתי את הרכב שמח ומאושר שהיה נראה מצויין,

זה שהחליפו לי את הציריות החדשות במשומשות ניחה,

אבל אחרי חצי שנה הצבע התחיל להתנפח, כל איפה שהיה צריך תיקני משמעותיים התברר שהם שמו קרטונים מעל חומר מילוי וכו'...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם
לפני 1 דקה, llaavvii כתב:

לא הייתי סומך על האיכות של הבחחות הזאת,
אני שהייתי צעיר ונאיבי הכנסתי סובארו (84) קופה לפחחות בחוסן, רצו אז 1500 ש"ח שבארצינו המחיר שנדרש היה 5K+ ש"ח בממוצע,
הוצאתי את הרכב שמח ומאושר שהיה נראה מצויין,

זה שהחליפו לי את הציריות החדשות במשומשות ניחה,

אבל אחרי חצי שנה הצבע התחיל להתנפח, כל איפה שהיה צריך תיקני משמעותיים התברר שהם שמו קרטונים מעל חומר מילוי וכו'...

צריך לדעת למי ללכת,יש לי חבר שכל פעם מכניס רכבים לדיר אל קדיס ויוצא טיל

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם

באופן אישי במידה וזה יצא לפועל אני מתכוון לשים את הרכב בפחחות במקום נורמלי גם אם זה אומר שאני צריך לשלם יותר. הרכב במחיר טוב שמאפשר לי מספיק מרווח לתיקונים כמו שצריך לדעתי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב אני 🙃

נכנסתי לטיפה ייאוש, יצא לי לראות כמה הונדה סיוויק סטיישן שנראים מעולה עם פרטים מעולים, הבעיה היא שברגע שיש רכב טוב אנשים פשוט לוקחים אותו במקום ואני לא מספיק לקחת את הרכב לבדיקה כדי לקנות לפני שמישהו פשוט מגיע ולוקח בלי בדיקה.

אמנם זה שאני לא בלחץ לקנות תורם, אבל קצת מעייף כל העסק. תוהה לעצמי כמה זה נורא לקחת רכב בלי בדיקה במידה ויש היסטוריית טיפולים מלאה, הבנאדם נראה אמין והרכב נראה טוב, או שפשוט לא ליפול לזה בשום מצב?

תודה.

פורסם
לפני 40 דקות, emesacco כתב:

שוב אני 🙃

נכנסתי לטיפה ייאוש, יצא לי לראות כמה הונדה סיוויק סטיישן שנראים מעולה עם פרטים מעולים, הבעיה היא שברגע שיש רכב טוב אנשים פשוט לוקחים אותו במקום ואני לא מספיק לקחת את הרכב לבדיקה כדי לקנות לפני שמישהו פשוט מגיע ולוקח בלי בדיקה.

אמנם זה שאני לא בלחץ לקנות תורם, אבל קצת מעייף כל העסק. תוהה לעצמי כמה זה נורא לקחת רכב בלי בדיקה במידה ויש היסטוריית טיפולים מלאה, הבנאדם נראה אמין והרכב נראה טוב, או שפשוט לא ליפול לזה בשום מצב?

תודה.

שאלה תמימה,בדקת אם מתאים לך הונדה אקורד?

יש לי כזו מאוד מבסוט

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 22 דקות, דניאל2369 כתב:

שאלה תמימה,בדקת אם מתאים לך הונדה אקורד?

יש לי כזו מאוד מבסוט

לא באופן ספציפי, אבל מהסתכלות מאוד זריזה אני ישר רואה שזה לא מתאים לצרכים שלי מבחינת הגודל.

פורסם
Just now, emesacco כתב:

לא באופן ספציפי, אבל מהסתכלות מאוד זריזה אני ישר רואה שזה לא מתאים לצרכים שלי מבחינת הגודל.

יש בגאז די גדול ומאחורה מלא מקום

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 2 דקות, emesacco כתב:

לא לצרכים שלי :)

https://www.facebook.com/share/VdJJkiuF2bjknGcp/?mibextid=kL3p88

תבדוק אולי יתאים לך,הרכב משועבד וללא טסט,יש לי דוח בלקר שלו,אם תרצה עוד פרטים בשמחה

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם

אל תחשוב לפתוח את החיפוש שלך גם לכיוון יונדאי i30cw, שנתונים 2014-2015, במהלך 2015 הם עברו לגיר רובוטי די אמין אבל עדיין החלפת קלאצים יקרה היא עניין של בלאי טבעי אבל עדיין מציק בכיס.

בארץ יש כאלה 2015 שעדיין נמכרו עם גיר אומוספרי, לי אישית היו 2 כאלה, את שתיהן החלפתי אחרי 150000 ק״מ והן היו מתוחות כמו תוף, אפס תקלות בשתיהן. היונדאי תכנס לתקציב שלך עם ספייר ליישור קו.

 

פורסם
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

אל תחשוב לפתוח את החיפוש שלך גם לכיוון יונדאי i30cw, שנתונים 2014-2015, במהלך 2015 הם עברו לגיר רובוטי די אמין אבל עדיין החלפת קלאצים יקרה היא עניין של בלאי טבעי אבל עדיין מציק בכיס.

בארץ יש כאלה 2015 שעדיין נמכרו עם גיר אומוספרי, לי אישית היו 2 כאלה, את שתיהן החלפתי אחרי 150000 ק״מ והן היו מתוחות כמו תוף, אפס תקלות בשתיהן. היונדאי תכנס לתקציב שלך עם ספייר ליישור קו.

 

אני מניח שאתה מתכוון הפוך ממה שרשמת ^^
בכל מקרה אני כן מסתכל גם על זה מדי פעם, אבל פשוט מרגיש לי שלרוב המחיר לא ממש משתלם לתמורה, אבל לא שולל.

פורסם
לפני שעתיים, emesacco כתב:

אני מניח שאתה מתכוון הפוך ממה שרשמת ^^
בכל מקרה אני כן מסתכל גם על זה מדי פעם, אבל פשוט מרגיש לי שלרוב המחיר לא ממש משתלם לתמורה, אבל לא שולל.

כן , לקח לי זמן להבין שכתבתי ״אל״ במקום ״אולי״…

העיקר הבנת 

×
×
  • תוכן חדש...