Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב סטיישן בתקציב של 35 אלף


emesacco

פוסטים מומלצים

שלום, התחלתי להסתכל על רכבים, בעיקר סטיישן בגל תא מטען גדול.

בתקציב שלי הגעתי לכמה דגמים הבאים(כולם סטיישן):
אופל אסטרה
פורד פוקוס
קיה סיד

i30
סיאט לאון(גבולי בתקציב, אולי אצליח למצוא אם אחכה)

 

לפי מה שקראתי קצת, באופל אסטרה חשוב מאוד טיפולים נכונים, במידה והרכב מטופל כמו שצריך זה רכב מאוד טוב מבחינת תמורה למחיר.
פורד פוקוס 2015-2017 שזה בערך מה שנכנס בתקציב שלי יש איזה מחלה במנוע, אז לקנות רק במידה ואני מוצא רכב שעבר כבר החלפת מנוע אצל החברה.

קיה סיד נראה די טוב, אבל בעיות בגיר יקר מאוד לפי מה שאני מבין, לא יודע אם יש הרבה תקלות בגיר.

סיאט לאון לפי מה שיצא לי לקרוא רכב טוב ואמין, אבל גבולית נכנס לי בתקציב.

i30 מניח שהרכב הכי אמין מפה, גם קצת גבולי בתקציב אבל אולי אפשרי למצוא.

 

אשמח לקבל חידודים על הרכבים, האם פספסתי משהו? תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס אכן מצויינת אבל מתקשה להאמין שתמצא אחת לאחר החלפת מנוע ושטופלה כראוי בתקציב שלך.

בלאון יש את הDSG שגם שם אתה צריך להיות מוכן לחמישיה בערך מידי פעם (מוח גיר או קלאצ'ים).

האסטרה לטעמי רגישה מידי ושוב בסטטיסטיקה הסיכוי שתיפול הוא גבוה יחסית (למרות שיש כאלו שנסעו המון ללא בעיות).

אכן הI30 פתרון טוב, אולי תמצא איזה B4 מזדקנת.

שים לב שתא מטען גדול יש גם במשפחתיות גדולות\רגילות (נניח קאמרי, אוקטביה, רנו פלואנס, I40) השאלה היא עד כמה צריכת הדלק קריטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ 2016 גם I30 עבר לגיר רובוטי.

תחפש הונדה סיוויק סטיישן, זה רכב ללא בעיות אמינות כמו בכל הרשימה שלך.

 

*את אופל הייתי מדרג בין האחרונים בעניין האמינות.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, llaavvii כתב:

הפוקוס אכן מצויינת אבל מתקשה להאמין שתמצא אחת לאחר החלפת מנוע ושטופלה כראוי בתקציב שלך.

בלאון יש את הDSG שגם שם אתה צריך להיות מוכן לחמישיה בערך מידי פעם (מוח גיר או קלאצ'ים).

האסטרה לטעמי רגישה מידי ושוב בסטטיסטיקה הסיכוי שתיפול הוא גבוה יחסית (למרות שיש כאלו שנסעו המון ללא בעיות).

אכן הI30 פתרון טוב, אולי תמצא איזה B4 מזדקנת.

שים לב שתא מטען גדול יש גם במשפחתיות גדולות\רגילות (נניח קאמרי, אוקטביה, רנו פלואנס, I40) השאלה היא עד כמה צריכת הדלק קריטית.

בעיקרון מבחינת פורד שהוחלף מנוע מצאתי את 2 אלו:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/r5vj1gjo
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/tban6jw1

לא בטוח לגבי הקמ וכו'.
מבחינת התא מטען, השאיפה זה מושבים שיורדים בצורה שטוחה ואז אפשר לשים מזרון ולישון ברכב, לדעתי במשפחתיות גם עם תא מטען גדול זה פחות אפשרי. אני לא נוסע הרבה אז ברמת העיקרון צריכת דלק לא משהו קריטי לי מדי.
 

לפני 27 דקות, vladclar כתב:

מ 2016 גם I30 עבר לגיר רובוטי.

תחפש הונדה סיוויק סטיישן, זה רכב ללא בעיות אמינות כמו בכל הרשימה שלך.

 

*את אופל הייתי מדרג בין האחרונים בעניין האמינות.

זאת אומרת שגם i30 2016 לא כדאי לחפש ויש בעיות בגיר? או שפשוט ההחלפת גיר יקרה?
בעיקרון ניסיתי להסתכל קצת על הונדה סיוויק סטיישן, נראה לי גבולי בתקציב שלי גם, ראיתי למשל את זה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/l96l7pfp
אבל זה לא מפרטי(לא יודע כמה קריטי פשוט אומרים שכדאי לקנות רק מפרטי), אולי אצליח למצוא 2015, גג 2016 אני חושב, אבל בהחלט אופציה טובה גם, אנסה לחפש עוד.

 

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, emesacco כתב:


 

זאת אומרת שגם i30 2016 לא כדאי לחפש ויש בעיות בגיר? או שפשוט ההחלפת גיר יקרה?
 

מה ההבדל? כל דבר אפשר להחליף או לתקן ברכב- מנוע, גיר, ממיר קטליטי וכו..

זה פשוט עולה אלפי שקלים. אז עדיף כבר מהתחלה לרכוש רכב אמין יותר בבסיסו ( או אפילו להשקיע קצת יותר ברכישה,  אם מצאת רכב שמור ).

 

I30 זהה מכאנית לקיה סיד. אותו גיר רובוטי כפול מצמדים.

מה שיכול להתקלקל זה מחשב הגיר,  החלפת מצמדים זה בלאי של שחיקה. אבל העלות לא נמוכה.

 

לא משנה מה תקנה בסוף, תצטרך להשקיע כמה אלפי שקלים מיידית לתיקון כל מיני ליקויים כתוצאה מבלאי טבעי של הגיל.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, vladclar כתב:

מה ההבדל? כל דבר אפשר להחליף או לתקן ברכב- מנוע, גיר, ממיר קטליטי וכו..

זה פשוט עולה אלפי שקלים. אז עדיף כבר מהתחלה לרכוש רכב אמין יותר בבסיסו ( או אפילו להשקיע קצת יותר ברכישה,  אם מצאת רכב שמור ).

 

I30 זהה מכאנית לקיה סיד. אותו גיר רובוטי כפול מצמדים.

מה שיכול להתקלקל זה מחשב הגיר,  החלפת מצמדים זה בלאי של שחיקה. אבל העלות לא נמוכה.

 

לא משנה מה תקנה בסוף, תצטרך להשקיע כמה אלפי שקלים מיידית לתיקון כל מיני ליקויים כתוצאה מבלאי טבעי של הגיל.

 

הבנתי, הייתי בטוח שi30 נחשב מאוד אמין.
האם הבלאי הוא מבחינת שנתון או קמ? כלומר נגיד יש לי משהו כזה: https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1x74fhoq
האם זה יהיה עדיף על משהו כמו ההונדה סיוויק או משהו בסגנון עם קמ גבוהה יותר באיזור ה130-140?
בהנחה ש2 הרכבים מטופלים כמו שצריך כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להסביר לך משהו לגבי אופל עם מנוע טורבו בנזין 1.4:

הרכב מהיום הראשון ועד עכשיו היה צריך להיות מטופל בשמן עם תקן API SN Plus, המונע תופעה של הצתה מוקדמת במהירות נמוכה, הגורמת להרס מנועים וגם נוזל קרור מקורי שהוחלף מזמן.

אני לא רואה איך ניתן לבדוק את זה ברכב בן 8, יד שלישית שהיה בליסינג.

ואם הרכב נמכר ממגרש סוחרים, לא הייתי סומך על כך שלרכב הזה קילומטראז' נכון. כי בדרך כלל מליסינג של 3 שנים הם כבר יצאו עם קילומטראז' גבוה מזה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, vladclar כתב:

אני רוצה להסביר לך משהו לגבי אופל עם מנוע טורבו בנזין 1.4:

הרכב מהיום הראשון ועד עכשיו היה צריך להיות מטופל בשמן עם תקן API SN Plus, המונע תופעה של הצתה מוקדמת במהירות נמוכה, הגורמת להרס מנועים וגם נוזל קרור מקורי שהוחלף מזמן.

אני לא רואה איך ניתן לבדוק את זה ברכב בן 8, יד שלישית שהיה בליסינג.

ואם הרכב נמכר ממגרש סוחרים, לא הייתי סומך על כך שלרכב הזה קילומטראז' נכון. כי בדרך כלל מליסינג של 3 שנים הם כבר יצאו עם קילומטראז' גבוה מזה.

כן מכיר את העניין הזה, בגדול אתה צודק, הכוונה הייתה בעיקר להבין באופן כללי אם עדיף לי לחפש משהו באיזור ה70-80 אלף קמ שנחשב קצת פחות אמין, או רכב שנחשב יותר אמין עם קמ יותר גבוהה באיזור ה130-140.
שוב, יוצא מנקודת הנחה ש2 הרכבים טופלו כמו שצריך, לא מדבר ספציפית על האסטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב בסכומים שאתה מחפש לא ממש  משנה

עם הרכב עבר 80-90 אלף קמ' (שיכולים להיות גם בתנועה עירונית ואז הרכב עבד קשה) ולא טופל כמו שצריך הוא יהיה (כנראה) הרבה יותר יקר לאחזקה מרכב עם 140K ק"מ שטופל באופן מסודר ולא בתחזוקת שבר.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטיפול הנכון, בדרך כלל 130 אלף קילומטרים - סיוויק 1.8 אטמוספרי עוד לא התחיל לנסוע. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, vladclar כתב:

בטיפול הנכון, בדרך כלל 130 אלף קילומטרים - סיוויק 1.8 אטמוספרי עוד לא התחיל לנסוע. 

תודה אנסה לחפש אם זה יצליח להיכנס לי לתקציב.

מה לגבי הסיאט לאון? פחות אמין מההונדה? נראה טיפ טיפה יותר זול מההונדה למרות שגם לא בדיוק בתקציב. הבנתי שגם אמור להיות די אמין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה חלשה, כמו בכל רכבי קונצרן עם גיר רובוטי DSG , שחיקת מצמדים ( בלאי הגיוני סך הכל) ותקלות מכטרוניק ( מחשב הגיר ).

עם הזמן גם יכולה להופיע שחיקת רינגים והרכב יתחיל לצרוך שמן מנוע. בהתחלה לא הרבה, עם הזמן היא עלולה לגדול.

אילו היית יכול לרכוש רכב כזה יחסית חדש, זה היה יכול להיות משהו אחר ולהתאים.  

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, vladclar כתב:

נקודה חלשה, כמו בכל רכבי קונצרן עם גיר רובוטי DSG , שחיקת מצמדים ( בלאי הגיוני סך הכל) ותקלות מכטרוניק ( מחשב הגיר ).

עם הזמן גם יכולה להופיע שחיקת רינגים והרכב יתחיל לצרוך שמן מנוע. בהתחלה לא הרבה, עם הזמן היא עלולה לגדול.

אילו היית יכול לרכוש רכב כזה יחסית חדש, זה היה יכול להיות משהו אחר ולהתאים.  

תודה, אז בגדול נשארנו רק עם הונדה סיוויק סטיישן? עוד דגמי סטיישן שאולי יכול להיכנס בתקציב וכדאי להסתכל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו B4 סטיישן.

צריכת דלק לא להיט,  אבל הרכב מרווח ואמין.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, vladclar כתב:

סובארו B4 סטיישן.

צריכת דלק לא להיט,  אבל הרכב מרווח ואמין.

תהיה אפשרות להכווין אותי קצת יותר מבחינת מה אני מחפש פה? כי לפי מה שאני רואה ביד2 יש בעיקר דגמים ישנים, 2007 פלוס מינוס.
איזה שנה אני מחפש פה? כמה קמ? ואיזה תת דגם? הרכב הוא רק 4 על 4? כי בגדול אין לי ממש צורך בזה.

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...