Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חברה - ג'יפון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים, מחליפים אצלנו את הרכבים בחברה (כרגע עם טויוטה קורולה 2015

הציעו לנו מספר רכבים:

הונדה HR-V קומפורט 4*2 בנזין אוטו

טויוטה C-HR CLUB היברידי 1.8

סקודה קארוק אמבישין 1.0 בנזין

סוזוקי ויטרה

 

על מי מהם הייתם ממליצים ולמה?

תודה לעונים!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיהיה מרווח, רצוי באגז' גדול ונוחות נסיעה.

בגדול אלו הפרמטרים החשובים (לא נתנגד כמובן לזריזות של הרכב)

תודה.

פורסם

מהרכבים שנתת הייתי הולך כנראה על ויטארה (היא הכי מאובזרת וגדולה)

גם הקארוק אמור להיות בסדר אם כי מנוע של 1 ליטר פחות קורץ לי.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

איך בדיוק הויטרה הכי מאובזרת ?

מולטימדיה סינית בהתקנה מקומית במקום מערכת מקורית עם AA/CP,צפצפת מובילאיי במקום מערכות אקטיביות מקוריות בטויוטה וסקודה ובנוסף הליטר מוגדש של הסקודה ברמה אחרת לגמרי מהמנוע האטמוספרי 1.6 של הויטרה.

מבחינתי אין פה בכלל מחשבה,בהינתן וזאת הרשימה ואין הבדל בעלויות הסקודה היא המנצחת הברורה.

פורסם
מהרכבים שנתת הייתי הולך כנראה על ויטארה (היא הכי מאובזרת וגדולה)

.

איבדת אותי במאובזרת וגדולה, הויטארה קטנה וצפופה יחסית והקארוק לטעמי קטגוריה מעליה, אפילו הקרוסאובר יותר מרווח ממנה.

ועדיין אין אבזור בטיחות אקטיבי כלשהוא.

ולדרישות של פות"ש נראה לי שהקארוק הוא האופציה העדיפה כאן.

פורסם

אני באותה סירה (דומה), נראה כי הקארוק אכן מוצלח יותר (לגבי הסוזוקי, אם כבר, הקרוסאובר מוצלח יותר אבל כאמור לא באותה רמה)

מה לגבי סיאט אטקה? זהה לקארוק מבחינת המרכב אך עם יחידת הנעה אחרת (ועל הנייר חזקה יותר..)?

פורסם

השאלה לגבי הויטרה האם מדובר על מנוע ה 1.6 הנוכחי ואו על הרכב המשופר עם מנועי 1.0 ואו 1.4 ליטר טורבו ?

הרכב אמור להגיע עם אבחזרי בטיחות מקורים של היצרן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מצטרף להמלצות על הקארוק, אם אתה מחפש זריזות, אתה תמצא אותה בקארוק.

כפי שכתבתי , גם אני מתלבט, האם הזריזות קיימת גם בדגם 1.0? האם הוא עדיף על האטקה בעלת המנוע (וההספק המשמעותית גבוה יותר?)

פורסם

זריזות יחסית יש (בתחושה בטוח , לעומת רכבים עם גיר רציף כמו HRV או CHR)

לאטקה יתרון בביצועים ומחסור בתיקון סטייה מנתיב שמחייב מובילאיי. כמו כן הוא קשיח יותר מהקארוק.

פורסם

תודה יואב

קשיח יותר התכוונת מבחינת איכות הנסיעה?

אני מתכנן לעשות נסיעה בשניהם , על פי תגובתך נראה כי הסקודה עדיפה על הסיאט, האם נכון?

הדעות כ"כ חלוקות (חלק מאוד מרוצים ומופתעים מהיכולת, חלק מתארים מערכת הנעה הטובה לנסיעה במישור עם נוסע בודד אשר אינה מסוגלת להתמודד עם משקל של מספק נוסעים/תנאי שטח קשים יותר (עליות וכד')

האם אלה שתי החלופות המומלצות בטווח המחירים שלהם? (ג'יפונים בינוניים/ פחות מ- 140 אלף..)

פורסם

הסקודה נוחה יותר אבל שים לב שאתה עושה סיבוב או לפחות יושב בגירסת האמבישן כי בין הגרסאות יש מושבי נהג שונים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
הסקודה נוחה יותר אבל שים לב שאתה עושה סיבוב או לפחות יושב בגירסת האמבישן כי בין הגרסאות יש מושבי נהג שונים.

תודה, אתאם נסיעה לימים הקרובים. מה לגבי תגובתיות/כח ליחידה הקטנה, האם היא מספקת גם להסעת משפחה?


×
×
  • תוכן חדש...