Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעלקות.

 

מה החור הכי נידח בארץ, שאני יכול לנסוע אליו, לשכור שם חדר בבית מלון ללילה בזול (או לישון באוהל/אוטו במקרה הכי גרוע), ולחזור למחרת?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שם חדרים זולים באופן מחשיד (90 ש"ח ללילה). זה הגיוני?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

צימר בנווה זוהר? די נידח ורק שעתיים מהמרכז.

 

לפות"ש, יש מלא לראות מחוץ לפראג, מערכת הכבישים טובה והנהגים בסדר גמור (הרבה יותר מפה).

פורסם
יש שם חדרים זולים באופן מחשיד (90 ש"ח ללילה). זה הגיוני?

 

מחשיד - זה טוב.

בדוק רק בבקשה שהסקאביאס היא מסהוג המשודרג ולא הנחות.

(מה, אין כבר אכסניות זולות אך משובחות, בדרום ת"א, ע"י התחנה המרכזית הישנה ?)

alfa 156 2.5.

פורסם
התעלקות.

 

מה החור הכי נידח בארץ, שאני יכול לנסוע אליו, לשכור שם חדר בבית מלון ללילה בזול (או לישון באוהל/אוטו במקרה הכי גרוע), ולחזור למחרת?

 

שיטים.

 

יש שם חושות זולות וחדרים.

פורסם
התעלקות.

 

מה החור הכי נידח בארץ, שאני יכול לנסוע אליו, לשכור שם חדר בבית מלון ללילה בזול (או לישון באוהל/אוטו במקרה הכי גרוע), ולחזור למחרת?

אורחן קיבוץ רוחמה

 

http://m.weekend.co.il/20913

 

אפילו רוחמה לא יודעת איפה זה.

 

אני ישנתי שם פעם אחת, קמתי בבוקר בשביל הארוחת בוקר, רק שלא מצאתי את החדר אוכל ולא היה את מי לשאול :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
היי, אני רוצה לטוס לפראג וככל הנראה אני אלון אצל חבר שכרגע נמצא בפראג.

חשבתי להיות בפראג שבוע. ככל הנראה בשבוע של ה-18 עד 24 או 23 - 30 (מדובר על חודש אפריל)

 

האם יהיה הגיוני לשכור רכב למס' ימים? (אעדיף לשכור רכב אוטומטי, שנים כבר לא נהגתי על ידני)

WAZE עובדת היטב בצ'כיה?

יש מה לעשות מחוץ לפראג ולטייל בצ'כיה עצמה? מעניין אותי לראות טבע ונופים.

 

אם בתוך פראג - יש מה לעשות יומיים-שלושה והתחבורה הציבורית ממש מעולה!!

מחוץ גם יש תחבורה ציבורית מצוינת השאלה לאן... אני עשיתי טיול יום 24קמ ממש ממליץ

פורסם

חזרתי מפראג לפני חודש וחצי. עיר מאוד יפה וזולה. בקלות אפשר להעביר שם שלושה ימים תיירותיים. שבוע זה קצת אובר. יש לי כמה המלצות בשבילך, אם אתה מעוניין.

מעריך שיש הרבה מה לראות גם מחוץ לפראג אבל אני לא מכיר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי יותר מסופ"ש ארוך (=3 ימים מלאים) אין יותר מדי בתור תייר. אם אתה עם חבר, ומתעניין גם ביציאה לפאבים, להכיר בחורות וכולי - זה משהו אחר. אבל דברים תיירותיים בעיר עצמה אפשר להסתדר יופי ב-3 ימים.

 

כמה המלצות:

* לעשות free walking tour - אפילו ביום הראשון בעיר. זה לרוב בקבוצות קטנות ויאפשר לך להכיר את העיר מהר יחסית. אנחנו עשינו שניים במקומות שונים בעיר. אחד היה סביר והשני היה מצוין. סביב 2-3 שעות.

* טירת פראג - מקום מרשים. סביב 2-3 שעות גם כן

* הרובע היהודי - במידה וזה מעניין אותך. 1-2 שעות

* המגדל הצופה על העיר (מגדל גבוה על הגבעה קרוב יחסית לטירה) - נוף מרשים, נחמד לטייל שם באזור ויש גם מין אטרקציה חביבה של מבוך מראות. אם לא בא לך לטפס ברגל על הגבעה יש רכבת קטנה שלוקחת אותך למעלה ולמטה. 2-3 שעות

* נשיונל טכניקל מיוזיאום - יופי של מוזיאון עם אזור ענק שמוקדש למכוניות אופנועים ומטוסים, ועוד שלל אזורים מעניינים שמוקדשים לטכנולוגיה. בכיף אפשר להעביר שם 3 שעות.

* חנות ומוזיאון הלגו - מאוד מגניב. חנות גדולה מאוד שבתוכה יש גם מוזיאון בתשלום - אני מאוד נהנתי. במיוחד כי היה שם סקשן ענק של סטאר וורז.

* גן החיות אמור להיות מרשים, אם כי לא הייתי.

* מעבר לזה יש המון בניינים יפים, גשרים יפים (צ'רלס ברידג'), כיכרות (הכיכר המרכזית עם השעון), קירות (הקיר של לנון) - את כל אלו אתה רואה כשאתה מסתובב בעיר.

 

בנוסף:

* אחלה אוכל, וגם זול יחסית. ממליץ דווקא ללכת על המסעדות היותר יקרות - זה עדיין לא יהיה לך יקר בתור ישראלי, אבל אחלה חוויה.

* הרבה הליכה ברגל, העיר לא גדולה. לקחנו כמה מוניות (אובר) והיה ממש זול. אפשר גם תחבורה ציבורית - מאוד זולה.

* Trdelnik - יא-אללה כמה שזה טעים.

 

הנה סרטון קצרצר שעשיתי מהטיול:

 

והנה ממוזיאון הלגו:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז נסעתי לאילת.

 

לקחתי חדר בבית מלון הכי זול שמצאתי, רק לשים את הראש (מה שבטוח, למקום הזה אני לא חוזר בפעם הבאה. לא אזכיר את שמו, כי בגדול הם היו בסדר).

 

ביום שישי יצאתי מחדרה על כביש החוף לכיוון אשקלון, באיזור אשקלון פניתי לכיוון באר שבע, עצירה בבאר שבע לארוחת צהריים (טריפל של בורגר קינג עם שלולית שמן מתחת). מבאר שבע פניתי לכביש 40, משם דרך מצפה רמון, עדיין על כביש 40 לכביש 90, הגעתי לאילת. כל זה בלי וייז.

 

באתי, עשיתי סיבוב בטיילת, אכלתי משהו, הלכתי לישון.

 

למחרת (היום) עשיתי צ'ק אאוט, תדלקתי ב5 שקל לליטר טנק מלא (אגב כל כיוון יצא לי קצת יותר מחצי טנק בקורולה), וחזרתי דרך כביש 90 עד כמעט ים המלח, משם על כביש 25 עם העליות עד באר שבע. בבאר שבע שתיתי פיצה עם קפה בתחנת דלק, ומשם על כביש 6 הגעתי לחדרה במשהו כמו שעה ורבע.

 

האם אעשה טיול דומה שוב? בהחלט. רק צריך לבחור בית מלון יותר נורמלי, גם אם זה אומר לשלם יותר. ואולי שותף/ה (אם יהיה, אם לא, אז לא נורא, חופשי זה לגמרי לבד).

 

7f0d9a81db28f4c58600e61f2b7a0421.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שבוע בפראג זה אכן הרבה, אלא אם ההספק שלך נמוך, את הקם מאוחר ומתנייד לאט.

 

סה"כ העיר די קומפקטית ואפשר לעשות חלקים גדולים ממנה רגלית. התח"צ טובה. זכור לי טריק של מפקחי הכרטיסים בתחתית - מנסים לתפוס אותך ביציאה לכן לא לעבור את קו הסימון בלי כרטיס תקף, ולא להשליך את הכרטיס לפני שיצאת מהתחנה.

 

זהירות מכייסים. זהירות מכייסים. זהירות מכייסים. במיוחד באזור הטירה, גשר קרל והשעון האסטרונומי, אבל גם במקומות אחרים. בקיצור, יש כאן שרשור מקבל על אמצעי זהירות בחו"ל, גרא בו והחכם.

 

אני הייתי בפראג 3-4 ימים לפני כ-12 שנה, כך שאני לא לגמרי מעודכן. יום אחד נסעתי לקרלובי-וארי, בהחלט שווה את המאמץ. אחד הבנים שלי היה בפראג עם חברים לפני 4-5 שנים, לקחו טיול של יום לדרזדן. זו הית האכזבה, כנראה כיון שהטיול התרכז בקניות ולא באתרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע אם אתה מתכוון באמת לסושי או שאתה מתכוון למה שאני חושב שאתה מתכוון, אבל התשובה לשניהם היא לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...