Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW ג'טה 2011 מנוע 1.6, גיר DDSG - גיר שבק חיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש למישהו את המק"ט של החלק הזה? מעניין אותי כמה עולה בחו"ל אחד חדש/משופץ ועל האפשרות להחליף לבד.

 

המוח מגיע ללא תוכנה ויש לצרוב תוכנה מתאימה באמצעות צורב כגון mini dsg reader

אם המוח הישן עדיין מגיב וניתן להעתיק ממנו את התכנה זה הכי טוב.

 

מצ"ב קישורים לדוגמה בלבד:

מוח ערום (החלק האלקטרוני בלבד) ללא רכיבים מכניים 600 ש"ח כולל משלוח:

http://www.ebay.com/itm/0AM-0AM927769D-Transfer-Case-Double-Clutch-DQ200-Control-Unit-For-Audi-VW-Skoda-/282037383067?hash=item41aabcef9b:g:lokAAOSwQaJXTUbE&vxp=mtr

 

מוח קומפלט ((1750 ש"ח כולל משלוח):

http://www.ebay.com/itm/DQ200-0AM-Gearbox-Valve-Body-And-Control-Module-For-VW-AUDI-SKODA-/131730654614?hash=item1eabc24596:g:mrYAAOSwdzVXvqel&vxp=mtr

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב חדש וכבר שמים עליו משכורת ממוצעת...לא להאמין! גיר מדהים פשוט!

יש לי חבר שהיתה לו אקורד 2003

ב 100K הלך הגיר!, ששאל בסוכנות המרכזית אמרו לו קורה (שילם 10K לתיקון)

קובי

:-)

פורסם
מה זה משנה כמה הרכב גומע בשנה?

אם הוא היה מגיע לקלומטראז הזה ב20 שנה מצבו היה יותר טוב?

רכב שעומד זה רכב רקוב, לא רכב שמור.

 

"מה זה משנה כמה הרכב גומע בשנה"?! ברור שזה משנה. אפשר לנסוע על אותם צמיגים 50,000 ק"מ ואפשר לפרק אותם בשבת אחת של גירזונים במלכישוע. כנ"ל לגבי קלאצים וכל חלק מתכלה ומתבלה אחר ברכב שהם מושפעים מכמות השימוש. ופה מדובר ברכב שנוסע הרבה מאוד מעל הממוצע, אז ברור שיש לכך משמעות.

פורסם
"מה זה משנה כמה הרכב גומע בשנה"?! ברור שזה משנה. אפשר לנסוע על אותם צמיגים 50,000 ק"מ ואפשר לפרק אותם בשבת אחת של גירזונים במלכישוע. כנ"ל לגבי קלאצים וכל חלק מתכלה ומתבלה אחר ברכב שהם מושפעים מכמות השימוש. ופה מדובר ברכב שנוסע הרבה מאוד מעל הממוצע, אז ברור שיש לכך משמעות.

 

אתה מבלבל בין אופי שימוש לבין נסוע שנתי.

אפשר לסוע על צמיגים 50K ק"מ בשנה, ואפשר לעשות אותו קילומטראז' ב3 שנים. בהינתן אותו אופי שימוש ואותו קילומטראז', אתה מסכים איתי שאותו צמיג בן שנה יהיה במצב יותר טוב מחברו בן השלוש שנים? אני יכול לתת לך לפחות 3 סיבות למה זה נכון.

זה נכון לכל מכלול ברכב, כל אחד והסיבות שלו..

יום טוב גם לך

פורסם

עברו 5 וחצי שנים ולכן אין אחריות.

 

שייפנה לצ'מפיון וייראה מה הם אומרים, קודם כל.

אולי יפתיעו לטובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מדובר בתחליף סיני?

הייתם משלמים סכום כזה, ועוד שמים אותו ברכב שלכם?

אני קונה הרבה מוצרים סיניים, אבל זה נראה לי כצעד נועז.

אני לא בטוח שמדובר בחיקוי.

כחלק מדרישות השוק הסיני VW מייצרת הרבה חלקים בסין

למכוניות שמיועדות לשוק המקומי.

לדוגמא יש RCD510 סיני מקורי ויש RCD510 אירופאי מקורי

שניהם חלקים מקוריים.

לא נראה לי שהסינים יכולים להעתיק מכאטרוניק.

בכל אופן אני אישית הייתי מתקין את המכאטרוניק הזה ללא חשש ברכב שלי.

פורסם
מאור, אתה חושב שהגיר של פולקסוואגן לפני ה dsg החזיק הרבה יותר?

 

Dsg אכן זבל מבחינת אמינות, אבל גם הקודם לא היה משהו להכיר להורים.

להורי הייתה פסאט סולר שנת 2005. הגיר החזיק קרוב ל-300. לאחר השיפוץ האוטו נסע עד 450 אלף ונמכר.

אם רוצים להנדס גיר טוב, הכל אפשרי.

פורסם
שייפנה לצ'מפיון וייראה מה הם אומרים, קודם כל.

אולי יפתיעו לטובה.

 

בעל הרכב פנה ונופנף בתוקף,

 

אעדכן בהמשך בעלות תיקון הגיר

שלומי

פורסם
מדובר בתחליף סיני?

הייתם משלמים סכום כזה, ועוד שמים אותו ברכב שלכם?

אני קונה הרבה מוצרים סיניים, אבל זה נראה לי כצעד נועז.

 

מה כבר ייקרה? הוא יתקלקל? [emoji23]

אם ה״מקורי״ כזה חרא, אז בהחלט הייתי מהמר


×
×
  • תוכן חדש...