Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW ג'טה 2011 מנוע 1.6, גיר DDSG - גיר שבק חיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאור,אל תגזים לא כל גיר אוטומטי של יפנית משנות ה90 הגיעה לכזה ק"מ.

בוא נסתפק בזה שזה ק"מ סביר לגיר למות אם ניקח בחשבון שאלו גירים שאין בהם אחזקה שוטפת(למרות השחלק שמת הוא אלקטרוני ולא מכני).

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאור, אתה חושב שהגיר של פולקסוואגן לפני ה dsg החזיק הרבה יותר?

 

Dsg אכן זבל מבחינת אמינות, אבל גם הקודם לא היה משהו להכיר להורים.

פורסם
אצלי בגולף שהיתה מונית המכטרוניק החזיק 420000 בערך. מצמדים הוחלפו ב 340000.

 

איזה דגם גולף? דגם? גיר dsg 6 או7? ללא ספק נתון מבריק ומעניין

פורסם

עדכון: לרכב יש 147000 ק"מ, לא 180,000

עברו 5 וחצי שנים ולכן אין אחריות.

 

בכל אופן, 147000 ק"מ זה עדיין ביזיון, בעל הרכב אמר שכבר הוחלפו מצמדים לפני שהוא קנה אותו.

 

ממש גיר תענוג.

שלומי

פורסם

מבחינת המחיר סביר לגמרי,שיפוץ ליונדאי לנטרה שהייתה לנו לפני עשור עלה מחיר דומה.

 

לגבי החלפת מצמדים היה ריקול,לכן אולי הגלל הוחלפו המצמדים.

 

Sent from my dogy using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחינת המחיר סביר לגמרי,שיפוץ ליונדאי לנטרה שהייתה לנו לפני עשור עלה מחיר דומה.

 

לגבי החלפת מצמדים היה ריקול,לכן אולי הגלל הוחלפו המצמדים.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

 

כמה קילומטרים נסע הגיר עד השיפוץ?

פורסם

150 בערך.

 

Sent from my fungus using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז הגיר לא תוחזק כמו שצריך. הגירים של האלנטרה עוברים את ה 200וה 250 אלף חלק! בכל מיקרה אנחנו פשוט משכנעים את עצמנו שגיר שהולך ב 147 אלף קילומטר זה תקין וזה פשוט לא נכון! זה פשוט לעבוד על עצמנו עם הגירים הדמיקולו האלה.

פורסם

לא יודע אם תוחזק או לא,זה היה מזמן.

 

Sent from my cruch using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
רכב חדש וכבר שמים עליו משכורת ממוצעת...לא להאמין! גיר מדהים פשוט!

 

מה חדש ברכב שעשה 180,000 ק"מ? אם הוא עבר כזה קילומטרז' בחמש שנים זה אומר שזה רכב שעובד מאוד קשה ואינטנסיבי וטוחנים אותו. בסביבות 36,000 ק"מ בשנה זה הרבה מאוד מעל הממוצע. גם אם אתה לא מחובבי המותג, מעט הגינות ואוביקטיביות עוד לא הזיקה לאיש. ואגב, אני לא יודע איפה אתה עובד אבל משכורת ממוצעת כיום בשוק היא בסביבות 8 אלף, לא ארבע.

פורסם

מה זה משנה כמה הרכב גומע בשנה?

אם הוא היה מגיע לקלומטראז הזה ב20 שנה מצבו היה יותר טוב?

רכב שעומד זה רכב רקוב, לא רכב שמור.

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...