Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הסוף של ענף המוניות קרב?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוטי סלח לי - אבל מה אתה מסתלבט?

 

 

 

 

... O_o

 

 

ממש לא

אתה קורא לזה רגולטור וכדי להבטיח שאני מבין, בדקתי שוב את המינוח כדי שלא תחשוב שאני מסתלבט :

רגולטור הוא עובד ציבור שתפקידו לפקח על הסדרים כלכליים בעלי אינטרס ציבורי

אני לא יודע אם קיים אחד כזה בענף המוניות .

אתה כתבת את המילה הזו בפעם הראשונה.

 

 

פה יש מספר גופים שלא תמיד (בלשון המעטה מסכימים)

משרד תחבורה

משרד אוצר

חברות ביטוח

משרד הכלכלה

 

ובטח פספסתי עוד .

 

קשה לי להאמין שאם יש רגולטור ,הוא יכול לקבוע לגופים שמניתי.

 

ואם אני טועה ,אשמח להעשיר את הידע שלי .

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתבלבל

 

נהג המונית כדי לעבוד כנהג מונית שילם למדינה 250K עבור הזכות הזאת.

 

נהג השירות לא שילם למדינה על הקו.

 

אתה כדי לעבוד כשכיר ב X לא שילמת דבר. ואף על פי כן אם תעבוד X שנים ויפטרו אותך תקבל פיצויים מהמעביד וכעת גם תקבל זאת כמעט בכל מקרה של הפסקת העבודה..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, לא רשמתי מילה על עניין התחרות כי לעולם לא תוכל לפצות באופן שווה מגזר מסויים, בדיוק כמו שנתנו הקלות לחברות הסלולר החדשות ועכשיו יש דיון האם ההקלות גרמו לתחרות שווה או לא.

 

מוטי, אם לחברות באמת יש כ"כ הרבה כח כמו שאתה מתאר, איך הם נתנו לחוק כזה לעבור?

פוליטיקה ידידי...פוליטיקה.תמיד יהיו אינטרסים חזקים יותר כדי להשתיק את ההמונים.

 

בדיוק כמו שאתה החלטת שלחברות הסלולר יש רזרבות אז יכול להיות שגם המדינה החליטה שלנהגי המוניות יש רזרבות. ואני לא נכנס כרגע לעובי הקורה האם זה נכון או לא.

איזה רזרבות ?! מה שונה אדם עם 4 מספרי זכות מאדם עם דירה מאעפנה שקנה במליון שקל ?

 

ההשקעה שעשית בתחום היא החלטה אישית שלך, בדיוק כמו הדוגמא של המפעל קרח של ישה.

גם נהגי מוניות השירות קנו את הקו שלהם והם הולכים לחטוף "מכה" מהרכבת הקלה. אז המדינה תפצה גם אותם?

עוד פעם אתה מתחיל עם הרכבת ?!

אתה לא מבין שכל תחבורה ציבורית פונה לנישה אחרת ?

אז במרכז תהיה רכבת קלה ,היא אמורה להוריד עומסים מהכבישים כמו בכל מדינה מתוקנת .

בצרפת יש את המטרו ,אז מה , היא החליפה את נהגי המוניות ?

באנגלייה נהג מונית לומד 3 שנים לקבלת רשיון .

ראית שנהגי המוניות נעלמו ?

שם יש יותר רכבות .נו אז ?

מה הקשר בין אובר לזה ????

 

5 תווים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא

אתה קורא לזה רגולטור וכדי להבטיח שאני מבין, בדקתי שוב את המינוח כדי שלא תחשוב שאני מסתלבט :

רגולטור הוא עובד ציבור שתפקידו לפקח על הסדרים כלכליים בעלי אינטרס ציבורי

אני לא יודע אם קיים אחד כזה בענף המוניות .

אתה כתבת את המילה הזו בפעם הראשונה.

 

 

פה יש מספר גופים שלא תמיד (בלשון המעטה מסכימים)

משרד תחבורה

משרד אוצר

חברות ביטוח

משרד הכלכלה

 

ובטח פספסתי עוד .

 

קשה לי להאמין שאם יש רגולטור ,הוא יכול לקבוע לגופים שמניתי.

 

ואם אני טועה ,אשמח להעשיר את הידע שלי .

ציטוט מהלינק הראשון בגודל:

"רגולציה (בעברית: אסדרה[1]) היא שם כולל להסדרה של פעילויות שונות במדינה באמצעות חוקים, תקנות, כללים, צווים והוראות מנהל שונות."

 

כשאני אומר רגולטור בהקשר הזה אני מתכוון למדינה ובפרט למשרדים שאחראיים על הרגולציה בענף, השימוש במונח הזה די שגור למיטב ידיעתי וקריאתי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם הקורס שעברו, הפנסיה, שווי הרכב שבבעלותם. אם למישהו יש מספר ירוק הרבה שנים ללא רכב אז גם מגיע לו פיצוי? האם למי שיש 5 מוניות יקבל פיצוי פי 5?

אתה מבין לאן אני חותר?

 

דמיין מצב שבו המדינה מודיעה כי לרגל משבר הדיור היא מבקשת שהמשקיעים לא ירכשו דירות אלא מספר ירוק מהמדינה אותו כמובן ניתן להשכיר

 

ואלעד על סמך הבטחה זו רכש 5 מספרים ולמחרת המדינה פותחת את השוק לכל אחד ומחיר הזכות התאפס ובטח שלא ניתן יהיה להשכיר אותו.

 

מה תהיה עמדתך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט מהלינק הראשון בגודל:

"רגולציה (בעברית: אסדרה[1]) היא שם כולל להסדרה של פעילויות שונות במדינה באמצעות חוקים, תקנות, כללים, צווים והוראות מנהל שונות."

 

כשאני אומר רגולטור בהקשר הזה אני מתכוון למדינה ובפרט למשרדים שאחראיים על הרגולציה בענף, השימוש במונח הזה די שגור למיטב ידיעתי וקריאתי.

 

 

חיפשתי בגוגל אם יש דבר כזה "רגולטור לענף המוניות" .לא מצאתי ,וכנראה שכן צדקתי

מה שכן מצאתי ימחיש את החיבור בין ההסבר רגולציה למונית .

קרא אם יש לך סבלנות ,ואם לא ,זה גם בסדר .כי גם שם לא הבינו את המושג :oops:

 

 

http://saloona.co.il/blog/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%97%D7%AA/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי את ההשוואה בין הרכבת לבין נהגי מוניות השירות כי הם פונים לאותה אוכלוסיה. נהגי נוניות השירות השקיעו כספים בדיוק כמו נהגי הספיישל (אם לא יותר) וגם להם המדינה פגעה בפרנסה ולא מתכוונת לפצות.

אז אותו עיקרון עם אובר. מי שרוצה שירות פרימיום עבור נהג עם תעודות ישלם יותר. מי שרוצה נהג לא מלומד (יש שיגדירו גם כחאפר) יזמין אובר.

 

לגבי עניין העלויות, נהגי אובר לא קונים רכב ללא מיסים ולא יכולים להתקזז על המע"מ.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הפוסל במומו פוסל מוטי, רק לפני כמה הודעות טענת שאני 'לא קורא לעומק' אך אתה מצליח שלא לקרוא את ההודעה שאתה מצוטט בעצמך - ועוד בסוף לדבר איתי על אנשים שלא מבינים מושגים?

 

מאוקספורד:

an official who makes certain that the companies who operate asystem, such as the national electricity supply, work effectively andfairly

נלקח מתוך הלינק שלך:

במובן הרחב רגולציה היא החוקים והתקנות המשליטים סדר ביחסי החליפין של סחורות ושירותים

רגולטור - הגוף(/ים) האחראי(ים) על זה, לדוגמא הגורם שדורש ממך רבע מליון ש"ח עבור רשיון לנהוג במונית. ממש כמו שנכתב בהודעה שלי שציטטת.. :\

 

אבל בסדר מוטי, תמשיך לטעון שמה שכתבת אינו מה שכתבת, זה הרי עובד לפוליטיקאים ולרבנים אז אין סיבה שלא לא יעבוד גם בפורום. נשאיר למי שקורא את ההודעות ברצף להסיק את מה שנראה לו לנכון.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דמיין מצב שבו המדינה מודיעה כי לרגל משבר הדיור היא מבקשת שהמשקיעים לא ירכשו דירות אלא מספר ירוק מהמדינה אותו כמובן ניתן להשכיר

 

ואלעד על סמך הבטחה זו רכש 5 מספרים ולמחרת המדינה פותחת את השוק לכל אחד ומחיר הזכות התאפס ובטח שלא ניתן יהיה להשכיר אותו.

 

מה תהיה עמדתך?

 

בדיוק כמו הורי שרכשו דירה ברמת גן בשנת 91 ואז בשנת 2008 בשיא המשבר מכרו באותו מחיר שקנו.

בדיוק כמו שהמדינה לא מכריחה אף אחד להפוך להיות עצמאי ולפתוח עסק כתור השקעה.

מוטי רשם פה על נפילה בשווי האישור להפעלת מונית בניו יורק, האם גם שם המדינה נתנה פיצוי על ירידת הערך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתבלבל

 

נהג המונית כדי לעבוד כנהג מונית שילם למדינה 250K עבור הזכות הזאת.

 

נהג השירות לא שילם למדינה על הקו.

 

אתה כדי לעבוד כשכיר ב X לא שילמת דבר. ואף על פי כן אם תעבוד X שנים ויפטרו אותך תקבל פיצויים מהמעביד וכעת גם תקבל זאת כמעט בכל מקרה של הפסקת העבודה..

נהג מונית לא משלם 250 אלף כדי להיות נהג מונית.

 

250 אלף קונים לך מספר ירוק.

 

אפשר להיות נהג מונית גם בלי לקנות מספר זה. לשכור מספר זו אופציה. לשכור מונית עם מספר עוד אופציה. משתלם או לא זה עניין אחר.

 

אפשר גם לקנות מספר ולהשכיר. לא חייב לעבוד בתור נהג מונית, או בכלל להיות בעל רישיון נהיגה למונית.

 

לפצות נהגי מונית?

כמובן שלא את כולם, ולא את מלוא סכום המספר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדקדקן ^^^ עבור הזכות הזו

 

רשיון להפעלת מונית וקבלת מספר זכות ציבורית, המכונה גם "מספר ירוק", המאפשר לרכוש ולהפעיל מונית וכן להשכיר את המונית ו/או את רישיון ההפעלה.

 

אלעד

 

למה אתה מבלבל

 

קנית אתמול מהמדינה משהו ב 250K , מתוך ידיעה שמה שהיה הוא שיהיה, ( קיים כבר עשרות שנים ויש לו שווי כלכלי וניתן למוכרו גם לאחר שעומד באמות המידה של המדינה ) מחר היא אומרת לך זה שווה אפס.

 

נראה לך המהלך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שישה ומוטי התחילו לפתח מחשבות קומוניסטית.

נהג שמחזיק מספר או כמה מספרים והחזיר את ההשקעה שלו כבר כמה פעמים לא צריך לקבל החזר על המספר אלא רק על האגרות שהוא שילם לעומת זאת נהג שהוא רק רכש מספר צריך לקבל החזר יחסי לשנים שהוא מחזיק במספר לפי כמות הכסף שהוא הצהיר שהוא הרוויח מהמספר אחריי ניכויים של אחזקה +פלוס אגרות שנתיות.

 

עוד הפעם ע"פי ההיגיון הבריא שלי אומר אם מישהו החליט לפתח קריירה במקצוע שהולך להעלם באמת לא הופך את זה לבעיה של כל עם ישראל אלא רק לשלו.

אבל בגלל שאנחנו חיים במדינה יחסית סוציאלית לעומת ארה"ב פה עוד מתחשבים בכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם קנית קרקע מהמדינה ולמחרת מאושר בניית שדה תעופה/אזור תעשייה/אתר הטמנת פסולת בצמוד ליישוב.

 

לא כל מה שקונים המהדינה זה תרנגולת שמטילה ביצי זהב.

המדינה מוכרת משהו ששווה x ברגע נתון. מה יהיה הערך שלו מחר זה נעלם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^ אלעד,

דווקא הדוגמא של הקרקע היא דוגמא טובה , מבחינתך.

מי שוקנה קרקע , ולאחר תקופה הקרקע מופקעת לכביש למשל, בעל הקרקע מקבל פיצוי.

 

במיוחד אם מדובר בפרנסה של משהו, אני חושב שמן ההוגנות הטבעית היא לפצות אותם על זה.

 

והרעיון של הקרן של האוצר נשמע כרעיון מעולה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שישה ומוטי התחילו לפתח מחשבות קומוניסטית.

 

 

עוד הפעם ע"פי ההיגיון הבריא שלי אומר אם מישהו החליט לפתח קריירה במקצוע שהולך להעלם באמת לא הופך את זה לבעיה של כל עם ישראל אלא רק לשלו.

אבל בגלל שאנחנו חיים במדינה יחסית סוציאלית לעומת ארה"ב פה עוד מתחשבים בכם.

 

סחטיין על ההתנשאות במשפט האחרון שלך "פה עוד מתחשבים בכם" .

 

אם אחרי כל הדברים שכתבתי בשרשור הזה הסקת שאני נוטה לקומוניזם ,לא נותר לי מה לכתוב והדיון אתך הופך לחסר ערך ולא בגלל חוסר הסכמתך עם דעותיי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...