Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

התקנתי אתמול מצלמת רוורס וחיישנים בגולף MK6 שלי.

הכל עובד פיקס כשהמנוע מכובה והסוויץ' במצב ON. ברגע שמתניעים את הרכב, המצלמה מראה עיוותים מוזרים והחיישנים מתחילים לעבוד באופן מקוטע ולא רציף.

הגורם המשותף בין השניים (לפי דעתי..) הוא שחיבור החשמל שלהם בא ממנורת הרוורס.

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי שרשור שמדבר על הבעיה :

https://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=376573

 

למישהו יש רעיון איך לפתור את הבעיה ?

 

תודה רבה

פורסם

כן, לשניהם.

אני מניח שאפשר לבנות כזה לבד אם יש קצת ידע. זה בסך הכל קבל ונגד או משהו בסגנון. זה מצופה בבידוד שאף פעם לא פתחתי.

אמור להיות כזה מוצר אצל מתקינים, לא יודע היכן ניתן לקנות עוד ואם בכלל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי מידע ספיציפי כך שאוכל לרכוש את המייצב הזה (קיבול, התנגדות, איפה קונים וכו'..) . אני צריך שני מייצבים בעצם, נכון ?

פורסם

אשמח להסבר איך מיני ממסר יפתור את הבעיה.

אתה צריך מייצב אחד כזה. פשוט שם אותו לפני שני החיבורים למתח ממנורת הרוורס.

אני אנסה לברר לך ערכים. אם אתה מאיזור הדרום מוזמן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית ונראה איך אפשר לעזור.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הענין של הממסר מוסבר בשרשור שפותה"ש קישר אליו בעצמו.

משתמע משם שבקרת המתח לתאורת הרוורס (וסביר שבכלל כאשר הרכב עובד) נעשית בתצורת PWM ולכן נוצר ההיבהוב.

חיבור של המצלמה והחיישנים ישירות למצבר דרך ממסר עשויים לפתור את הענין אף הם. ולכך אני מניח שגורג' התכוון.

×
×
  • תוכן חדש...